Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Nereiktų painiot klaidos su chuliganizmu ant kelio. Kai žmogus "žadina žvėriuką" vidury miesto ir ištaško stotelę su visais joje esančiais žmonėm, tai nėra klaida. Tai yra tiesioginė smegenų nebuvimo pasekmė. Ir nuo tokių jokia infrastruktūra neapsaugos. Ir baudos, tikėtina, irgi nelabai.
    Tas "zveriuko zadinimas" labaiau spuados ispustas reikalas. Velgi einantis is sveitimo ir samoningumo nebuvimo, kai "zveriuku zadintojai" yra kieti bicai. Jis speju net pats nesuprato koki zveriuka pasikinke. Sake, kad pats neivertino variklio galingumo. Manau po sio ivykio, kai iseis is kalejimo, jei ten pateks, ar baudos sumokejimo, ne tai kad nezadins nieko, bet kaip tik migdys visus zveriukus taip, kad daugiau 3k apsuku neknarks tie zveriukai. As si ivyki laikau elementaria jauno zmogaus kvailumo ir nepatyrimo sukelta klaida, kuri turi skaudzias pasekmes. Tikiuosi jis is to gerai pasimokys. Tad tikrai negalima to vaikino nurasyti i gyvenimo parastes. Visi darom klaidu. Duokdie, kad jos nebutu tokios skaudzios.

    Normalų žmogų baudos nuo pažeidimo šiaip gan stipriai gali atbaidyt (pvz. pervažose, kur už taisyklių pažeidimus baudos labai didelės, į STOP ženklus daugumas labai pamaldžiai žiūri), bet kai atbaidoma nuo formalaus pažeidimo tai naudos iš to irgi nelabai daug. Kai važiuodamas pro Nemėžį turi žiūrėt į spidometrą, o ne į kelią (nes uždėtas neadekvatus greičio ribojimas) tai nežinau kam nuo to labai saugiau.
    Butent - NORMALU. O kaip su idiotais? As niekur nesakau, kad nereikia bausti, uz prasizengimus tikrai reikia bausti. Kaip reikia bausti ir ta vaikinuka. As tik noriu pabrezti, ne baudu dydziai lemia ivykiu skaiciu, o zmoniu protas. Tad nomalu zmogu bet kokia bausme privers susimastyti ir daryti isvadas. O idiotui rasyk nors ir 1000 EUR baudas, ji elgsis kaip elgesis.
    O jei normaliam vairuotojui tiesiog nepasiseke, kazko nepaskaiciavo, kazko nepastebejo (visiem taip buna, visi klystam), ar verta jam sugadinti gyvenima tom milziniskom baudom? Ir cia nekalbu apie sunkiu ivykius apsvaigus ar pan. Masina sumetyti gali bet kam. Ar esam isitikine, kad net budami blaivi, su techniskai tvarkinga masina visada sugebesime ja suvaldyti jei netiketai ja sumetys? Pvz net legaliai vaziuojant 50km/h tarkim nuo status kalno kaip Parodos g. Kaune?

    Comment


      #42
      Parašė index Rodyti pranešimą
      Būtent. Baudos apsaugos šiek tiek mąstantį (refleksais į botagą ir meduolį), negalvojančiui tai nepadės, nes jis "per kietas, jam nieko nebus ir jo niekas nepagaus". Lieka ilgas ir sudėtingas kelias negalvojančius versti galvojančiais (pastoviai mokyti, nuolat, atkakliai ir agresyviai demonizuoti agresyvų vairavimą, kad tą daryti pasidarytų nebe kieta, o net nepatogu) ir kai kur sudaryti fizines kliūtis (tuos pačius kalnelius, atitvarus vidury kelio, kurie sumažintų lėkimui esantį plotį ir t.t.).
      Butent, prioritetas turi buti prevencija kaip tu ivykiu isvengti, kaip skatinti saugiai vairuoti, o ne masinis baudimas ivykiam jau ivykus.

      Comment


        #43
        Visos panašios istorijos turi vieną giluminę priežastį apie kurią niekas nekalba. Tai kardinalus žmonių mentaliteto pasikeitimas globaliu mastu. Kai viskas tapo galima, kai iš tikro jokios moralės normos nebeveikia, kai individo tariamos laisvės tapo svarbiau nei visuomenės gerovė. Pseudoliberalizmo, visą laiką rėkusio "būk laisvas ir nepriklausomas" bet pamiršusio rėkti "būk protingas ir atsakingas" pasekmė.

        Comment


          #44
          Parašė taspac Rodyti pranešimą
          Tas "zveriuko zadinimas" labaiau spuados ispustas reikalas. Velgi einantis is sveitimo ir samoningumo nebuvimo, kai "zveriuku zadintojai" yra kieti bicai. Jis speju net pats nesuprato koki zveriuka pasikinke. Sake, kad pats neivertino variklio galingumo. Manau po sio ivykio, kai iseis is kalejimo, jei ten pateks, ar baudos sumokejimo, ne tai kad nezadins nieko, bet kaip tik migdys visus zveriukus taip, kad daugiau 3k apsuku neknarks tie zveriukai. As si ivyki laikau elementaria jauno zmogaus kvailumo ir nepatyrimo sukelta klaida, kuri turi skaudzias pasekmes. Tikiuosi jis is to gerai pasimokys. Tad tikrai negalima to vaikino nurasyti i gyvenimo parastes. Visi darom klaidu. Duokdie, kad jos nebutu tokios skaudzios.
          Čia tiesiog jo ginybinė taktikta tokia - apsimesti kvaileliu. O šiaip, juk žmogus domisi automobiliais, valgo iš to duoną, fotografuoja juos, dalyvauja visuose renginiuose, lenktynės stebi, pats vairavęs ir fotografavęs ne vieną eksliuzyvinį automobilį ir čia matai nežino kas per daiktas yra BMW M3?

          Kalbant apie mentalitetą, tai po tos avarijos jau kitą dieną mieste lakstančių ir skraidančių erelių pilna buvo. Tai ką tai reiškia? O gi tai, kad visiem P kol jiem taip neatsitiko. Be to kaltininkai dažnai išsisuka lengvai.
          Paskutinis taisė k0fis; 2015.10.21, 14:41.

          Comment


            #45
            Parašė J.U. Rodyti pranešimą
            Visos panašios istorijos turi vieną giluminę priežastį apie kurią niekas nekalba. Tai kardinalus žmonių mentaliteto pasikeitimas globaliu mastu. Kai viskas tapo galima, kai iš tikro jokios moralės normos nebeveikia, kai individo tariamos laisvės tapo svarbiau nei visuomenės gerovė. Pseudoliberalizmo, visą laiką rėkusio "būk laisvas ir nepriklausomas" bet pamiršusio rėkti "būk protingas ir atsakingas" pasekmė.
            Ne visai sutikčiau. Greičiau vis dar iš sunkių laikų, kai reikėjo kovoti už būvį ir norint, kad tave laikytų pasisekusiu reikėjo būti "kietu", agresyviu, negerbti ir pastumti į šoną kitą ir t.t. (t.y. iš dalies sovietmečio, labiausiai iš ankstyvų devyniasdešimtųjų).

            Problema, kad praėjus tiems blogiems laikams niekas neišmokė dalies žmonių, kad gerai ir šaunu būti geru, mandagiu, protingu ir atsakingu.

            O išmokyti, manau, geriausiai būtų ne tik pozityviu švietimu (aiškinant kaip yra gerai), bet ir negatyviu (į kurį tikslinė auditorija gal net labiau sureaguotų) t.y. koks nors bendras projektas su Delfi "Užkalnis reguliariai užstumia ant žveriukų žądintojų ir šiaip "kietų bachūrų"".
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              #46
              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              Masina sumetyti gali bet kam. Ar esam isitikine, kad net budami blaivi, su techniskai tvarkinga masina visada sugebesime ja suvaldyti jei netiketai ja sumetys? Pvz net legaliai vaziuojant 50km/h tarkim nuo status kalno kaip Parodos g. Kaune?
              Teismas visada žiūri į aplinkybes, jeigu pertrenki žmogų perėjoje važiuojant 50 km/h vien dėl žioplumo, tai tikrai nesėsi į kalėjimą, bet jei pertrenksi važiuodamas 100 km/h, girtas ar driftindamas kaip paskutinis atvejis, tai tikrai bausmė bus griežtesnė, nes čia sunkinančios aplinkybės, chuliganiškas elgesys ir pan. Baudos labai padeda vairuotojams apsiraminti, būkim atviri, beveik visi dažnai važiuojam iki +20 km/h leistino greičio, nes žinom, kad inkilai to nefiksuoja, policija dažniausiai irgi žiūri pro pirštus, o bauda juokinga, nuo 11 iki 28 Eur. Pvz. Norvegijoje už tokį viršijimą bauda yra apie 500 Eur, o Suomijoje netgi surištos su pajamomis, tokiu atveju manau dauguma irgi važinėtų ramiau.
              Paskutinis taisė Lettered; 2015.10.21, 14:49.
              Flickr

              Comment


                #47
                Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                Visos panašios istorijos turi vieną giluminę priežastį apie kurią niekas nekalba. Tai kardinalus žmonių mentaliteto pasikeitimas globaliu mastu. Kai viskas tapo galima, kai iš tikro jokios moralės normos nebeveikia, kai individo tariamos laisvės tapo svarbiau nei visuomenės gerovė. Pseudoliberalizmo, visą laiką rėkusio "būk laisvas ir nepriklausomas" bet pamiršusio rėkti "būk protingas ir atsakingas" pasekmė.
                J.U., nenoriu pradeti OT, tad uzduosiu klausima i kuri nereikia atsakymo ir nepradedam cia diskusijos ie cia net neatsakinesiu. Arba gali man atsakyti privaciai, jei yra noras padiskutuoti. Nepirma karta pastebiu, kaskarta kai metais tokia fraze "kaip blogai kai individo gerove iskeliama auksciau uz visuomenes interesus", atsakyk sau i klausima - kas apsprendzia ta visuomenes gerove? Kas nustato kas visuomenei gerai, o kas blogai? Kazkaip itariu, kad visiskai nesuvoki "laisves" savokos.

                Comment


                  #48
                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Čia tiesiog jo ginybinė taktikta tokia - apsimesti kvaileliu. O šiaip, juk žmogus domisi automobiliais, valgo iš to duoną, fotografuoja juos, dalyvauja visuose renginiuose, lenktynės stebi, pats vairavęs ir fotografavęs ne vieną eksliuzyvinį automobilį ir čia matai nežino kas per daiktas yra BMW M3?
                  Manau jam toli iki ginybiniu taktiku, jei galvotu apie taktikas, jau butu apsistates advokatais ir ieskotu kokiu landu islisti sausam. Siuo atveju jis 100% pripazista kalte ir viska atvirai paskao plicija bei su ja kitaip bendradarbiauja.

                  Kalbant apie mentalitetą, tai po tos avarijos jau kitą dieną mieste lakstančių ir skraidančių erelių pilna buvo. Tai ką tai reiškia? O gi tai, kad visiem P kol jiem taip neatsitiko. Be to kaltininkai dažnai išsisuka lengvai.
                  Ka ir noriu pasakyti, idiotu, deja, siais laikais yra labai daug. Tai rodo ivykiu statistika. Ir dideles baudos ju kiekio tikrai nesumazins.

                  Comment


                    #49
                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                    Manau jam toli iki ginybiniu taktiku, jei galvotu apie taktikas, jau butu apsistates advokatais ir ieskotu kokiu landu islisti sausam. Siuo atveju jis 100% pripazista kalte ir viska atvirai paskao plicija bei su ja kitaip bendradarbiauja.
                    Atgailauti, pripažinti kaltę ir t.t. taip pat yra ginybinė taktika. Net neabėjojiu, kad patarta advokatų, atsižvelgiant, kad nebuvo nusižengęs, blaivas ir t.t.

                    Parašė taspac Rodyti pranešimą
                    Ka ir noriu pasakyti, idiotu, deja, siais laikais yra labai daug. Tai rodo ivykiu statistika. Ir dideles baudos ju kiekio tikrai nesumazins.
                    Nežinau ar nesumažins, visokie buduliai, kurie neturi pinigų ir atsedėjimas areštinėje jiem yra kūl ir nieko baisaus, gal ir neatbaidys tokių, bet visokius snargliukus iš normalių šeimų kodėl ne?

                    Comment


                      #50
                      Parašė taspac Rodyti pranešimą
                      J.U., nenoriu pradeti OT, tad uzduosiu klausima i kuri nereikia atsakymo ir nepradedam cia diskusijos ie cia net neatsakinesiu. Arba gali man atsakyti privaciai, jei yra noras padiskutuoti. Nepirma karta pastebiu, kaskarta kai metais tokia fraze "kaip blogai kai individo gerove iskeliama auksciau uz visuomenes interesus", atsakyk sau i klausima - kas apsprendzia ta visuomenes gerove? Kas nustato kas visuomenei gerai, o kas blogai? Kazkaip itariu, kad visiskai nesuvoki "laisves" savokos.
                      Tai čia ir yra pavyzdys to visuomenės interesų ignoravimo, kai kitų gerovė, t.y. sveikata ir gyvybė yra visiškai dzin ir jomis rizikuojama, iškeliant savo asmeninius interesus pasismaginti, ką jūs šiuo atveju vadinat laisve.
                      Flickr

                      Comment


                        #51
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Teismas visada žiūri į aplinkybes, jeigu pertrenki žmogų perėjoje važiuojant 50 km/h vien dėl žioplumo, tai tikrai nesėsi į kalėjimą, bet jei pertrenksi važiuodamas 100 km/h, girtas ar driftindamas kaip paskutinis atvejis, tai tikrai bausmė bus griežtesnė, nes čia sunkinančios aplinkybės, chuliganiškas elgesys ir pan. Baudos labai padeda vairuotojams apsiraminti, būkim atviri, beveik visi dažnai važiuojam iki +20 km/h leistino greičio, nes žinom, kad inkilai to nefiksuoja, policija dažniausiai irgi žiūri pro pirštus, o bauda juokinga, nuo 11 iki 28 Eur. Pvz. Norvegijoje už tokį viršijimą bauda yra apie 500 Eur, o Suomijoje netgi surištos su pajamomis, tokiu atveju manau dauguma irgi važinėtų ramiau.
                        Taip, sutinku, visos aplinkybes turi buti ivertintos. Kaip teismas ir ivertins sio vaikinuko ivyki. Taciau as vien isiveliau i sia diskusija, nes cia atsiranda nuomoniu, kad visu problemu sprendimas yra tiesiog baudu padidinimas ir vos ne skyrimas ju be teismo, pakankant pliko ivykio fakto. Lyg tada zmones prades vazineti pavyzdingiau. Ne velnio. Tie kurie buvo idiotais - liks idiotais. O labiau nukentes normalus vairuotojai elementariai nekaltai padare netycine klaida ir is jo galintys pasimokyti.

                        Comment


                          #52
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Tai čia ir yra pavyzdys to visuomenės interesų ignoravimo, kai kitų gerovė, t.y. sveikata ir gyvybė yra visiškai dzin, iškeliant savo asmeninius interesus pasismaginti, ką jūs šiuo atveju vadinat laisve.
                          Visiskai nesupratote ka klausiu ir matosi nesuprantate tos pacios laives savokos lygiai taip pat, be to klausiau ne Jusu. Nekelkime OT. Kaip sakiau, sioje temoje nekelsiu OT ir nelysiu i diskusijas, jei noras yra, prasom i PM. Sis OT baigtas.

                          Comment


                            #53
                            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                            Atgailauti, pripažinti kaltę ir t.t. taip pat yra ginybinė taktika. Net neabėjojiu, kad patarta advokatų, atsižvelgiant, kad nebuvo nusižengęs, blaivas ir t.t.
                            O ka kitka ar kitaip jis turetu daryti, kad tai nebutu ginybine taktika? Zmogus suklydo, kalte pripazista. Kur cia ginyba ar bandymas issukti? Koks kitoks jo elgesys turetu buti, kad galetume teigti kad tai NERA ginybine taktika?

                            Nežinau ar nesumažins, visokie buduliai, kurie neturi pinigų ir atsedėjimas areštinėje jiem yra kūl ir nieko baisaus, gal ir neatbaidys tokių, bet visokius snargliukus iš normalių šeimų kodėl ne?
                            Snargliukai is normaliu seimu, bus nubausti, is to pasimokys, toliau dalyvaus visuomeneje ir nes jai nauda jau budami pavyzdingesniais vairuotojais. O jei nepasimokys, reiskias tai tieisog idiotai/buduliai is normaliu seimu. Ir mano minimas ir iskeliamas svietimo trukumas matysis visame grazume.

                            Comment


                              #54
                              Parašė taspac Rodyti pranešimą
                              Visiskai nesupratote ka klausiu ir matosi nesuprantate tos pacios laives savokos lygiai taip pat, be to klausiau ne Jusu. Nekelkime OT. Kaip sakiau, sioje temoje nekelsiu OT ir nelysiu i diskusijas, jei noras yra, prasom i PM. Sis OT baigtas.
                              Puikiai suprantu ir mano laisvės supratimas labai paprastas, viskas galima, kas nekenkia kitiems. O driftinimas gatvėje akivaizdu, kad labai kenkia, nes tai automatiškai KET pažeidimas ir pastatymas visų eismo dalyvių sveikatą į pavojų, ką jūs kažkodėl vadinat "klaida", gal ir važinėjantys A juosta taip pat "netyčia daro klaidą"?
                              Paskutinis taisė Lettered; 2015.10.21, 15:18.
                              Flickr

                              Comment


                                #55
                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Puikiai suprantu ir mano laisvės supratimas labai paprastas, viskas galima, kas nekenkia kitiems. O driftinimas gatvėje akivaizdu, kad labai kenkia, nes tai automatiškai KET pažeidimas ir pastatymas visų eismo dalyvių sveikatą į pavojų, ką jūs kažkodėl vadinat "klaida", gal ir važinėjantys A juosta taip pat "netyčia daro klaidą"?
                                Klaida vadinu, nes tas jo driftinimas buvo bandymas buti kietu, pasipuikuoti pries panele. Kas yra isdava musu svietimo apie tai (ne)buvimo. Nematau jame piktybinio budulio, ka ir rodo jo gyvenimo istorija. Klaida, kuri turi buti nubausta ir ta bausme turi iverinti teismas, kuris ivertins visas aplinkybes ir pan.
                                Klaida yra vienkartinis netycinis atvejas is kurio pasimokoma ir ju specialiai nekartojama, pasikartojanti "klaida" - cia jau idiotizmas. Einsteino idiotizmo apibrezimas - daryti vis ta pati veiksma ir tiketis skirtingo rezultato. Jei kazkas reguliariai vazineja A juostoje net buve nubausti ir nemato tame nieko blogo, tai cia jau tikrai ne klaida.
                                Liberalizmas ar laisves cia ne prie ko.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                  Klaida vadinu, nes tas jo driftinimas buvo bandymas buti kietu, pasipuikuoti pries panele. Kas yra isdava musu svietimo apie tai (ne)buvimo. Nematau jame piktybinio budulio, ka ir rodo jo gyvenimo istorija.
                                  Jam ne 15 metų, kad nesuvoktų nieko apie variklio galingumą ir dinamiką, jis ne pradedantis vairuotojas. Tuo labiau, kad jis turi suvokti apie tai, kad driftina mieste, o ne kur nors laukuose.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                    ... Labiau su 1+1 problema....
                                    kadangi jie 1x2, o butu 2x1 ir auku nebebutu...

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Jam ne 15 metų, kad nesuvoktų nieko apie variklio galingumą ir dinamiką, jis ne pradedantis vairuotojas. Tuo labiau, kad jis turi suvokti apie tai, kad driftina mieste, o ne kur nors laukuose.
                                      Koks skirtumas kiek metu, ne visi zmones yra automanai, kurie domisi automobiliais. Cia tik tarybiniais laikais "tikras" vyras turejo viska ismanyti apie automobilius, nes realiai paciam reikejo juos remontuoti. Dabar dauguma zino kur akumuliatorius, kaip pakeisti rata, papildyti tepalu ar kitu reikalingu skysciu ir tiek. Visokios babinos ar salenblokai jiem yra mistika, nes ta turi ismanyti meistrai, o ne jie. Tad dinamikos ir galingumai tikrai jam nebuvo galvoje. Gavo grazia masina, pajuto galinguma, nusprende pavaidinti pries panele. Beje, tas "driftinimas" tai cia tik sitam forume israstas. Pagal ivykio vieta matau, kad per dideliu greiciu iseme posuki, masina sumete, o tada dar pridare masinos valdymo klaidu ir bum. Jaunatviskas "viska moku, viska galiu" maksimalizmas, kuri turejome beveik visi. Zodis "suvokti" ateina tik su amziumi ir patirtimi.
                                      Be to masina buvo skolinta.

                                      Comment


                                        #59
                                        Dar viena eilinė avarija, vis dažniau pagalvoju, kad dabar turime situaciją Kaunas-Lenkijos siena, kaip būdavo Lenkijoje prieš 10 metų, kai važiuodavai ir žinai, kad strigsi kažkur Lenkijoje, tik neaišku kur. Tai dabar E67 Lietuvoje iki Kauno.

                                        Bendrasis pagalbos centras ketvirtadienio rytmetį informavo, kad dėl įvykusio eismo įvykio padarinių šalinimo A5 kelyje Kaunas-Marijampolė ties Stanaičiais, ribojamas transporto priemonių eismas.
                                        Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/2...#ixzz3pHaDEpdV
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Jaunatviskas "viska moku, viska galiu" maksimalizmas, kuri turejome beveik visi. Zodis "suvokti" ateina tik su amziumi ir patirtimi.
                                          Suvokimas ateina ne su patirtimi, jo arba nėra ir niekada nebus arba yra nuo pat pradžių. Man pirmą kartą atsisėdus už vairo, instruktorius pasakė: "Tu visada esi šalutiniame kelyje, net jeigu yra ženklas Pagrindinis kelias, tau visada dega raudonas, net jeigu matai žalią. Jeigu tu šitą įsiminsi - tu vairuosi, jeigu neįsiminsi - troleibusai tavo paslaugoms".
                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Be to masina buvo skolinta.
                                          Su skolinta mašina reikia elgtis dar atsargiau, kiekviena mašina yra skirtinga.
                                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X