Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Oooohh kaip dvelktelėjo 1992 po senonamo ir Evier postų. Atsitiktinumas, kad forumo kremliniams taip imponuoja šūdiną early 90s tvarka? Baikit, nemanau
    O! Koks sutapimas, tada dar nebuvau gimęs!
    Bet šiaip tikrai įdomu, kaip tavęs niekas nepraleidžia... Dabar beveik visos perėjos yra “pakeltos” arba prieš jas sudėti gulintys policininkai, todėl vairuotojui faktiškai neapsimoka nepraleisti, nes vistiek beveik reik sustot.
    O šiaip, bandyt nustatyt kokia šalis civilizuota, o kokia ne, vien pagal tai, kas kiek pėsčiųjų praleidžia per gatvę? Rimtai?
    Vadint italus necivilizuotais, nes tiesiog jų tokia kultūra, toks temperamentas?
    Tai gal visas pasaulis necivilizuotas, nes niekur nėra įprastas toks didelis mandagumas, kaip UK, kai atsiprašinėjama už kiekvieną menkniekį?
    Realiai iki normalaus civilizuotumo, tai pirmiausia ką lietuviai turėtų padaryt - atsikratyt to negatyvo ir pradėt matyt gražius ir gerus dalykus Nes daros nebeaišku, ar tikrai linki šaliai tik gero, ar tik bandai ją apjuodint.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Tiesiog praleidžia ir viskas. Kaip jau čia rašė, būna, kad artėju prie perėjos ir net specialiai pristabdau, kad mašina pravažiuotų, nes aš, pvz., neskubu, bet vis tiek dažniausiai sustoja mane praleisti.
      Pažįstama situacija

      Comment


        Na, Šilainiuose ir Kalniečiuose situacija su pėsčiųjų praleidimu pakankamai gera (kas 2-3 praleidžia). Gal Dainavoje dėl prekybos, pramonės koncentracijos ir žemesnio soc. sluoksnio žmon. apgyvendinimo situacija kitokia, lyginant su likusiu miestu (?)

        Comment


          Parašė Evier Rodyti pranešimą

          O! Koks sutapimas, tada dar nebuvau gimęs!
          Bet šiaip tikrai įdomu, kaip tavęs niekas nepraleidžia... Dabar beveik visos perėjos yra “pakeltos” arba prieš jas sudėti gulintys policininkai, todėl vairuotojui faktiškai neapsimoka nepraleisti, nes vistiek beveik reik sustot.
          O šiaip, bandyt nustatyt kokia šalis civilizuota, o kokia ne, vien pagal tai, kas kiek pėsčiųjų praleidžia per gatvę? Rimtai?
          Vadint italus necivilizuotais, nes tiesiog jų tokia kultūra, toks temperamentas?
          Tai gal visas pasaulis necivilizuotas, nes niekur nėra įprastas toks didelis mandagumas, kaip UK, kai atsiprašinėjama už kiekvieną menkniekį?
          Realiai iki normalaus civilizuotumo, tai pirmiausia ką lietuviai turėtų padaryt - atsikratyt to negatyvo ir pradėt matyt gražius ir gerus dalykus Nes daros nebeaišku, ar tikrai linki šaliai tik gero, ar tik bandai ją apjuodint.
          Tokia kultūra važinėti kaip bepročiams ir turėti vieną blogiausių statistikų ES pagal kelių eismo įvykius? Aš visgi siūlyčiau mokytis iš ko nors kito.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Variantai yra keli:
            1. Tu turi kažkokių supernatūralių galių.
            2. Meluoji.
            ​​​​​
            Na aš nevaikštau piko metu rytais, gal tai susiję. Dabar prisiminiau, kad kažkada ryte einant per perėją bandė automobilis ant manęs užvažiuoti.

            Comment


              Parašė Evier Rodyti pranešimą

              Tau Lietuvoj šiukšlynai? Ar šiaip matai tik tai ką nori matyt? Ar jums Lietuvoj kada nors bus gerai?
              Šiaip daug švariau nei bet kur piečiau Alpių ir ryčiau Lietuvos sienų (necivilizuotame pasaulyje), bet nepakankamai. Noriu Lietuvos be smėlio gatvėse vasarą ir be sofų ir klozetų šalia šiukšlių konteinerių.

              Ir su eismu tas pats. Pas mus jis geresnis nei didelėje dalyje pasaulio, bet reikia siekti kad išnyktų nesulėtinimas prieš perėjas (kai pėstysis turi galvoti ar gali pereiti per perėją) ir šiaip durnai agresyvus vairavimas (kai debilas rikiuojasi per tris juostas, o po to aplenkęs dar kerta per stabdžius, nes jam kažkas nepatiko, kas vakar man nutiko pvz.).
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                Kai baigiasi argumentai, Johnas meta seną gerą kozirį - kremlių . Jei į perėją įleki su riedučiais 20 km/h greičiu, tai taip ir sakyk .

                Atsiradus pagerėjimui, kuris, sutinku, įvyko ir yra pastebimas
                Pats pripažįsti, kad yra pagerėjimas, tai kam toliau zysti.

                Žuvusių vaikų skaičius per dešimtmetį sumažėjo 90 proc.


                Policijos duomenimis, 2007-aisiais šalies keliuose žuvo 70 ir buvo sužeista 740 vaikų, o po dešimtmečio, 2017-aisiais, eismo nelaimėse žuvo 7 vaikai, sužeisti - 638 vaikai.
                http://www.respublika.lt/lt/naujieno...azejo_90_proc/

                Sekantis komentaras bus, kad Respublika blogas laikraštis .

                Comment


                  Parašė RokasLT Rodyti pranešimą
                  Na, Šilainiuose ir Kalniečiuose situacija su pėsčiųjų praleidimu pakankamai gera (kas 2-3 praleidžia). Gal Dainavoje dėl prekybos, pramonės koncentracijos ir žemesnio soc. sluoksnio žmon. apgyvendinimo situacija kitokia, lyginant su likusiu miestu (?)
                  Lyginau Žaliakalnį su Dainava. Manau, kad Dainava mažai skiriasi nuo Eigulių ar Šilainių savo vairavimo kultūra. Žaliakalnis juntamai ramesnis, o Dainavoje jau visi truputį skuba, nelabai žiūri, beje de facto (bet ne de jure) kiemuose automobiliai turi pirmumą prieš pėsčiuosius, tai turbūt dėl to ir nepraleidžia einančius per šaligatvį palei pagrindinę gatvę. Žaliakalnyje yra normalus gatvelių tinklas, kur by default matyt žmonės susigriebia praleist, o ir važiuoja lėčiau, matyt dėl užstatytų mašinų ir vietomis gulinčių policininkų.

                  Manau, blogą toną rajonui duoda ne tokia tvarkinga aplinka, ją apgyvendinę galimai vidutiniškai žemesni socialiniai sluoksniai (didesnė nei kitur bendrabučių koncentracija ir šiaip pigesni butai) ir eismo tvarka daugiabučių kiemuose. Žaliakalniui geresnį toną duoda didesnis aukštąjį išsilavinimą turinčių žmonių procentas, overall gan jauki aplinka, nuosavi namai, bet tik rajonui apie Ąžuolyną ir ant kalno virš Centro. Neesu didelis P. Kalpoko g. rajono (brazilkos) ir kitų šalia esančių rajonų fanas

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Kai baigiasi argumentai, Johnas meta seną gerą kozirį - kremlių . Jei į perėją įleki su riedučiais 20 km/h greičiu, tai taip ir sakyk .


                    Pats pripažįsti, kad yra pagerėjimas, tai kam toliau zysti.

                    Žuvusių vaikų skaičius per dešimtmetį sumažėjo 90 proc.




                    http://www.respublika.lt/lt/naujieno...azejo_90_proc/

                    Sekantis komentaras bus, kad Respublika blogas laikraštis .
                    Ne, sekantis klausimas, kodėl neįdedi lentelės iš Eurostato, kuris leistų pažiūrėti į Lietuvą kontekste, į kurį lygiuojamės ir kuriame gyvename t.y. ES.

                    Grįžtame prie klausimo, ar mums pakanka būti šiek tiek geresniais, nei Rusija ir Baltarusija, ar 1990 kovodami už laisvę norėjom būti arčiau Švedijos ir Vokietijos?

                    Comment


                      /\ Jonai, atsiprašau už tiesų klausimą.
                      Sakyk prašau, iš kur pas Tave tiek energijos trolinti visose iš eilės temose?
                      Paskutinis taisė Romas; 2019.02.03, 22:34.

                      Comment


                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...56?comments&v3

                        Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
                        Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.

                        Filmuojama reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, žmonės eina per perėją degant žaliai (nors kai kas ir per raudoną, bet čia atskiras atvejis) - ir vis tiek implikuojama jų kažkokia menama kaltė - klausė muzikos, ėjo su kapišonu ir panašūs absurdai.

                        Kam kilo klausimai kuo mes skiriamės nuo civilizuotų šalių - ten praleisti pėsčiąjį yra šventa - artėji prie perėjos, įsitikini kad niekas per ją nesiruošia eiti, ir TIK TADA važiuoji per perėją. Tokiame Londone gali eiti su su ausinėmis, kapišonu ir dar skėčiu, jei tik nori, gali būti tikras kad tave VISADA sustos praleisti. Lietuvoje sustos praleisti, sakykim, 9 iš 10. Na taip, geriau, seniau praleisdavo gal 7 iš 10, bet iki Vakarų mums dar labai ir labai toli.

                        O turint omenyje praėjusių metų teisinio reguliavimo ženklų žingsnį atgal, tas progresas link Vakarų nelabai spartės.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Grįžtame prie klausimo, ar mums pakanka būti šiek tiek geresniais, nei Rusija ir Baltarusija, ar 1990 kovodami už laisvę norėjom būti arčiau Švedijos ir Vokietijos?
                          Man atrodo, kad visi kaip ir sutinkam, kokia yra esama situacija, tik Jonas mato pusiau tuščią stiklinę, kai dauguma kitų mato pusiau pilną?

                          O norint vakarų Europos rytoj, tai reikia šiandien susikrauti lagaminą, ir rytoj sėsti į lėktuvą. O čia irgi tą lygį pasieksim, bet šiek tiek kantrybės. Jokio stebuklingo recepto kaip tokius pokyčius įgyvendinti greitai pasaulyje nėra. Jeigu ir yra, tai Lietuva viena iš tų valstybių, kurios jį gali išrašyti.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\ Jonai, atsiprašau už tiesų klausimą.
                            Sakyk prašau, iš kur pas Tave tiek energijos trolinti visose iš eilės temose?
                            Romai, let's be fair, tu turi kažkokią obsesiją John'ui. Kėlinėji tau nepatinkančius pranešimus, skirstai vieną diskusiją po penkias skirtinags temas, tada vėl trini tau nepatinkančias nuomones, kurios prieštarauja tavo keistoms pažiūroms. Ir galų gale kitus apkaltini trolinimu. Čia kaip Osama bin Ladenas apkaltinų Estiją terorizmu

                            Nors kai koks nors psichopatas forume pakartotinai (t.y. kokį 20-ą kartą) pradeda švaistytis grąsinimais genocidu ir trėmimais į Sibirą, dingsti kaip į vandenį.

                            Aš dėl to tavo vietoje nesišvaistyčiau tokiomis replikomis, nes tu esi paskutinis žmogus, kuris turėtų tai daryti.

                            Atsakiau į tavo tiesų klausimą?

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...56?comments&v3

                              Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
                              Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.

                              Filmuojama reguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje, žmonės eina per perėją degant žaliai (nors kai kas ir per raudoną, bet čia atskiras atvejis) - ir vis tiek implikuojama jų kažkokia menama kaltė - klausė muzikos, ėjo su kapišonu ir panašūs absurdai.

                              Kam kilo klausimai kuo mes skiriamės nuo civilizuotų šalių - ten praleisti pėsčiąjį yra šventa - artėji prie perėjos, įsitikini kad niekas per ją nesiruošia eiti, ir TIK TADA važiuoji per perėją. Tokiame Londone gali eiti su su ausinėmis, kapišonu ir dar skėčiu, jei tik nori, gali būti tikras kad tave VISADA sustos praleisti. Lietuvoje sustos praleisti, sakykim, 9 iš 10. Na taip, geriau, seniau praleisdavo gal 7 iš 10, bet iki Vakarų mums dar labai ir labai toli.

                              O turint omenyje praėjusių metų teisinio reguliavimo ženklų žingsnį atgal, tas progresas link Vakarų nelabai spartės.
                              Ties 45s, kaip suprantu, mašina pravažiuoja sankryžą per raudoną? Bet kalti, aišku, pėstieji, nes "skubėjo". Gerai, kad neužmušė kokios mašinos ar sunkvežimio pakeliui

                              Comment


                                Vietoj šios keistos diskusijos geriau tiesiog pradėkim kiekvienas nuo savęs ir nuo aplinkinių (šeimos, draugų, pažįstamų) švietimo

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Ties 45s, kaip suprantu, mašina pravažiuoja sankryžą per raudoną? Bet kalti, aišku, pėstieji, nes "skubėjo". Gerai, kad neužmušė kokios mašinos ar sunkvežimio pakeliui
                                  Ten mašina važiavo per žalią šviesą, tik ji dar nebuvo spėjus užsidegti. Arba jau buvo spėjus užgesti.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Puiki iliustracija apie Eismo kultūrą Lietuvoje.
                                    Vienintelis dalykas nuo ko šitame video šiaušiasi plaukai tai yra tipinė pėsčiųjų viktimizacija - Lietuvoje pats esi kaltas, jei einant per perėję tave nutrenkė, nes pasak seno besmegenio ir panašių esi kaltas kad perėjoje įžūliai iššokai voditeliui po ratais.
                                    Tai yra tipinis leftistinis silpnojo (pėsčiojo) išaukštinimas - maždaug jis yra silpnesnioji pusė, tai vairuotojai turi sustoti ir dar padėti kokiam girtam prašliaužti degant raudonam signalui. Nes jam gi sunku, gresia pavojus jo gyvybei, padėkime ir užjauskime. Kad pėstysis irgi yra eismo dalyvis ir turi laikytis taisyklių, leftistai nutyli.

                                    Yra šiek tiek statistikos apie priežastis.
                                    Dėl nepraleidimo perėjoje (vairuotojo atsakomybė) tik 13 proc. tragiškų įvykių. Dėl atšvaitų neturėjimo (pėsčiojo atsakomybė) irgi 13 proc. Gatvės perėjimas neleistinoje vietoje 15 proc. Kaip matyti, daugiau pasitempti turėtų pėstieji. Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.

                                    https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78604823

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                                      Tai yra tipinis leftistinis silpnojo (pėsčiojo) išaukštinimas - maždaug jis yra silpnesnioji pusė, tai vairuotojai turi sustoti ir dar padėti kokiam girtam prašliaužti degant raudonam signalui. Nes jam gi sunku, gresia pavojus jo gyvybei, padėkime ir užjauskime. Kad pėstysis irgi yra eismo dalyvis ir turi laikytis taisyklių, leftistai nutyli.

                                      Yra šiek tiek statistikos apie priežastis.
                                      Dėl nepraleidimo perėjoje (vairuotojo atsakomybė) tik 13 proc. tragiškų įvykių. Dėl atšvaitų neturėjimo (pėsčiojo atsakomybė) irgi 13 proc. Gatvės perėjimas neleistinoje vietoje 15 proc. Kaip matyti, daugiau pasitempti turėtų pėstieji. Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.

                                      https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=78604823
                                      Ar UK yra leftistinė šalis? Kur vairuotojai sustoja, kai pėstytis yra už kelių metrų nuo važiuojamosios dalies? Sakyčiau, kuo daugiau tokio leftizmo reiktų ir pas mus, nes skaičiai rodo, kad jis veikia. Gelbėja daug gyvybių, be kita ko.

                                      Pėstieji Lietuvoje yra ypač atsargūs ir, sakyčiau, baikštūs. Atkreipkit dėmesį į daugelio pėsčiųjų elgesį perėjose - bandymas eiti greičiau ar net bėgte, kad greičiau pereiti gatvę (t.y. "netrukdyti" vairuotojams). Niekur į Vakarus nuo Lenkijos tokio vaizdo nepamatysime.

                                      Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką), nors nei įbėgau, nei kaip nors kitaip "netikėtai" įpuoliau į perėją - tiesiog ėjau normaliu ir stabiliu greičiu ir tiek. Kiekvieną kartą turėjau išklausyti mašinų signalinimo, cypiančių padangų ir ABS tra ta ta ta ta simfonijas iš 60km/h ir didesniu greičiu atvažiuojančių ypač skubančių vodzycelių (20km/h leistino greičio zonoje). Tai toje vietoje išsprendžiau problemą įrengdamas greičio mažinomo kalnelius, kurie dabar leidžia pėstiesiems jaustis saugiai. Bet ką daryti likusiose 5000 perėjų? Ypač tiems, kurie "netikėtai" įbėgę į antrą juostą dabar guli 6 feet deep?
                                      Paskutinis taisė John; 2019.02.04, 00:06.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Kai nustos apsirengę tamsiais drabužiais naktimis šlitinėti važiuojamojoje dalyje, tada ir aukų sumažės.
                                        Nenustos.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Pėstieji Lietuvoje yra ypač atsargūs ir, sakyčiau, baikštūs. Atkreipkit dėmesį į daugelio pėsčiųjų elgesį perėjose - bandymas eiti greičiau ar net bėgte, kad greičiau pereiti gatvę (t.y. "netrukdyti" vairuotojams). Niekur į Vakarus nuo Lenkijos tokio vaizdo nepamatysime.
                                          Kad čia ne baikštumas. Jei matau lėtėjančią mašiną - pereisiu greitesniu žingsniu, kad jai nereiktų sustot. Rūpinuosi ekologija

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Manęs paties kokius 5 kartus vos nepartrenkė mašina vienoje specifinėje perėjoje (einant nuo Siemens arenos į Ozo Parką), nors nei įbėgau, nei kaip nors kitaip
                                          Ten problema infrastruktūroje. Jei padarysi ilgą nosies tiesumo gan plačią gatvę, kuri pagal jausmą yra kaip rimtas prospektas - natūralu, kad retas smaukysis antru bėgiu 20km/h. Vakaruose jau senai suprato, kad visų pirma turi būti tinkama infrastruktūra, kuri nesukeltų noro važiuoti per greitai.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Bet ką daryti likusiose 5000 perėjų? Ypač tiems, kurie "netikėtai" įbėgę į antrą juostą dabar guli 6 feet deep?
                                          Policija turėtų griežtai skalpuoti dėl sustojimo jei gretimoje juostoje auto stovi. Ir infrastruktūros prasme dar yra n+k tvarkyti su perėjom.

                                          Kaip pėstieji yra idiotai, kuriuos reikia saugoti kaip vienaragius šikančius vaivorykštėm, taip ir vairuotojai yra debilai. Kuriems reikia duot tokią infrastruktūrą, kad būtų sunku privelt klaidų. Visgi dažnai ir pėstysis, ir vairuotojas yra vienas ir tas pats asmuo. Kodėl tikėtis, kad jis iškart pasidaro protingesnis atsisėdęs į mašiną?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X