Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
    Savalaikis straipsnis. Problema iš tikro aštri ir nematyti kaip ją spręsti. Manau kad gera piemonė bent pradžiai būtų nepraleisti per TA automobilių kuriuose nėra laisvų rankų gamyklinės įrangos. Taip ir grabų keliuose sumažėtų.
    http://www.alfa.lt/straipsnis/502187...-antrame-plane
    Laisvų rankų įranga čia ne tas dalykas. Iš esmės balso ryšys nėra problema. Galima su normaliu telefonu kalbėti nelaikant jo, jei gaila keliasdešimt eurų Bluetooth. garsiakalbiui. Tačiau gi šitie įsigudrina naršyti internete ir rašyti žinutes soctinkluose. Tai net iškėlus šią opciją į automobilio ekraną nieko iš esmės nesispręs.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Laisvų rankų įranga čia ne tas dalykas. Iš esmės balso ryšys nėra problema. Galima su normaliu telefonu kalbėti nelaikant jo, jei gaila keliasdešimt eurų Bluetooth. garsiakalbiui. Tačiau gi šitie įsigudrina naršyti internete ir rašyti žinutes soctinkluose. Tai net iškėlus šią opciją į automobilio ekraną nieko iš esmės nesispręs.
      Šitą suprantu. Čia daugiau siūlymas modernizuoti automobilių parką atsikratant grabų už 500€. Su rašytojais nematau kito kelio kovoti kaip iškart atimant teises. Tik kas Lietuvoje tam ryšis? Antra vertus pas mus labai prastai ruošiami vairuotojai - normaliam neturėtų net kilti mintis rašyti žinutes.

      Comment


        Ne ruošiami blogai, o tiesiog tokie vairuotojai. Tenka susidurt su ruošiamais - akyse jau besimokant dega užrašas "aš viską moku ir viską žinau, tik duokite man teises, kad galėčiau greičiau su savo BMW palakstyt". Gauna ir laksto, juk jie jau viską žino ir moka. O pasekmės labai liūdnos.

        Comment


          Parašė wrm Rodyti pranešimą
          Ne ruošiami blogai, o tiesiog tokie vairuotojai. Tenka susidurt su ruošiamais - akyse jau besimokant dega užrašas "aš viską moku ir viską žinau, tik duokite man teises, kad galėčiau greičiau su savo BMW palakstyt". Gauna ir laksto, juk jie jau viską žino ir moka. O pasekmės labai liūdnos.
          Sovietmečiu buvo mokoma ne tik taisyklių, bet ir kaip elgtis kelyje, kaip netrukdyti kitiems bei bendros eismo kultūros. Profesionalai furų vairuotojai atsitikus bėdai sustodavo ir tau padėdavo, o dabar nustumia nuo kelio. Ką su tuo daryti nežinau, o juk dėl tokio elgesio kiekvienas rizikuojame gyvybe.

          Comment


            Kažkokia nesąmonė. Mano mašinai yra 12-a metų ir dėl to jai dar toli gražu iki "grabo" supratimo, nors laisvų rankų įrangos joje nėra.

            Taip pat nesutinku kad laisvų rankų įranga yra nereikalingas įtaisas. Tai yra daug patogiau nei stovėti kažkur šalikelėje.
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Parašė spirit Rodyti pranešimą
              Kažkokia nesąmonė. Mano mašinai yra 12-a metų ir dėl to jai dar toli gražu iki "grabo" supratimo, nors laisvų rankų įrangos joje nėra.

              Taip pat nesutinku kad laisvų rankų įranga yra nereikalingas įtaisas. Tai yra daug patogiau nei stovėti kažkur šalikelėje.
              Aš pats turiu 20 metų Citroen kuris toli gražu nėra grabas. Bet turiu ir naują automobilį iš salono. Skirtumas saugumo įrangoje. Todėl manau kad reikia keisti parką kai tokie naršytojai keliuose. ​​​​​​

              Comment


                Tai kad laisvų rankų įranga nepadės naršymui socialiniuose tinkluose ir pan.

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Tai kad laisvų rankų įranga nepadės naršymui socialiniuose tinkluose ir pan.
                  Nereikia užsiciklinti ant kartelį paminėtos įrangos, tai tik vienas saugumo elementų. Kalba eina apie visą kompleksą, nuo geros įrangos iki blogo policijos ir ypač teismų darbo.

                  Comment


                    Pagrindinė avaringumo priežastis yra bloga tarpinė tarp vairo ir sedinės.

                    Comment


                      Pagrindinė avaringumo priežastis yra bloga tarpinė tarp vairo ir sedinės.
                      Būtent. Galima prikišti geriausios technikos, bet jei galvoje nėra supratimo, tai ta technika nuo visų bėdų neišgelbės.
                      Vairuodami dažnai su išmaniaisiais/planšetėm dirba ir visokie ekspeditoriai, siuntų vežėjai, nes rinka/darbdavys verčia dirbti efektyviai. Jei dirbsi neefektyviai, tai tave aplenks kiti.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Būtent. Galima prikišti geriausios technikos, bet jei galvoje nėra supratimo, tai ta technika nuo visų bėdų neišgelbės.
                        Vairuodami dažnai su išmaniaisiais/planšetėm dirba ir visokie ekspeditoriai, siuntų vežėjai, nes rinka/darbdavys verčia dirbti efektyviai. Jei dirbsi neefektyviai, tai tave aplenks kiti.
                        Blondinės irgi kurjeriai?
                        O naujesnė technika saugesnė, pagalvės etc.

                        Comment


                          Parašė J.U. Rodyti pranešimą

                          Blondinės irgi kurjeriai?
                          O naujesnė technika saugesnė, pagalvės etc.
                          O blondinėms tai jokios skirtumo: atimsi planšetę - žiūrės į veidrodėlį

                          Comment


                            Ir blondinės kartais skuba pagal užsakymus .

                            Comment


                              Kolegos, visa tai tiesa, bet ką daryti su tokiais?
                              Va, dar vienas fokusas - ką tik per radiją pranešė jog Seimas švelnins baumes už ištisinės linijos kirtimą. Rankos nusvyra.
                              Manau kad taip bus iki tol, kol koks Seimo narys nebus ištėkštas tokio ištisinių linijų kirtiko. O juk tai vienas pavojingiausių pažeidimų, žymiai blogiau nei koks greičio viršijimas.
                              Paskutinis taisė J.U.; 2017.09.26, 19:55.

                              Comment


                                http://auto.lrytas.lt/radaras/2017/0...rtuma-2305320/
                                Tik įdomu, ar atsiras bent vienas normalus teisėjas kuris tokius erelius pasodintų.

                                Comment


                                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                  Kolegos, visa tai tiesa, bet ką daryti su tokiais?
                                  Va, dar vienas fokusas - ką tik per radiją pranešė jog Seimas švelnins baumes už ištisinės linijos kirtimą. Rankos nusvyra.
                                  Manau kad taip bus iki tol, kol koks Seimo narys nebus ištėkštas tokio ištisinių linijų kirtiko. O juk tai vienas pavojingiausių pažeidimų, žymiai blogiau nei koks greičio viršijimas.
                                  Na kam taip kategoriškai. Turi būti ir adekvatumas. Ar adekvatu už užvažiavimą ant horizontalaus žymėjimo iškart atiminėti teises? Gal ir parašyta turint omenyje tikrai pavojingus maniakų veiksmus, tačiau gali būti daugybė variantų, kai tas veiksmas nekelia niekam pavojaus ar atliekamas neišvengiamai. Na pavyzdžiui apvažiuojant kliūtį. Ar pavyzdžiui pradėjus lenkimą leistinoje atkarpoje dėl aplinkybių nespėjama laiku grįžti į savo juostą. Pagal sausą straipsnį iškart dedi teises.

                                  Comment


                                    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75944143
                                    Įdomu tai, kad švelnesnės poveikio priemonės bus taikomos tik tais atvejais, kai ištisinė linija kertama nesukeliant pavojaus kitiems ir nedarant lenkimo manevro, pavyzdžiui, parkuojantis ar apsisukinėjant.

                                    Comment


                                      Ir čia kiekvienas kaimo policininkas galės kaip tik nori interpretuoti. Turi būti aiškiai nurodytos tos aplinkybės kai nėra griežtai baudžiama ar netgi nebaudžiama visai. Pavyzdys - Žvėryne prie banko stovi eilė mašinų gatvės pakraštyje ir niekaip nepravažiuosi nekirtęs toje vietoje ištisinės. Užmiestyje baudžiama visu griežtumu.

                                      Comment


                                        Visko įstatymais neįmanoma apibrėžti. Reikia kartais įjungti ir sveiką protą. Jei mažu greičiu apvažiuosi stovinčių mašinų eilę Žvėryne, matyt niekas nebaus, bet jei pasitaikys durnas policininkas, tada jau teismai pagal naują įstatymą turėtų nebausti. O pagal seną gal net teises atimtų.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Visko įstatymais neįmanoma apibrėžti. Reikia kartais įjungti ir sveiką protą. Jei mažu greičiu apvažiuosi stovinčių mašinų eilę Žvėryne, matyt niekas nebaus, bet jei pasitaikys durnas policininkas, tada jau teismai pagal naują įstatymą turėtų nebausti. O pagal seną gal net teises atimtų.
                                          O duotu atveju ir nereikia įstatymų, pakanka naikinti toje vietoje visai nereikalingą ištisinę

                                          Comment

                                          Working...
                                          X