Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Bet ne vienos partijos ir centrinio planavimo laikai. O balso teisę turi ir išsikėlę ar norintys ateityje išsikelti į Tarandę
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal kam nors centre gyvenančiaim ir dirbančiam atrodo, kad panacėja nuo visų transporto problemų yra dviračių takai, viešasis transportas ir panašūs dalykai. Prašom tą papasakoti Tarandės, Perkūnkiemio ar Klevinės gyventojams ir juos įtikinti.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Koncepcija yra graži PiaRine prasme. Ypač ji būtų puiki negyvenamoje vietovėje.
Bet ji nesprendžia tos problemos, kuri atsirado chaotiškai plėtojant Ukmergės gatvės prieigas su daugybe šviesoforų ir kairiųjų posūkių.
Vietoj to, kad būtų suplanuoti keli mazgai, kur visas privažiuojamasis esimas būtų nukreiptas į lygiagrečias privažiuojamąsias gatvės, pačioje Ukmergės gatvėje pripaišyta naujų dėžučių su jaukiais komercinės paskirties pirmaisiais aukštais.
Nesukama galvos, kas bus kituose aukštuose - gyventojai ar ofisynai. Abu variantai generuoja automobilių srautus ir parkavimo poreikį, tik skirtingu paros laiku.
Apie žaidimų aikšteles prie judrios gatvės net kalbėti nereikia, kad tai absurdas.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąMan, kaip miesto, o ne suburbijos gyventojui - tai visi Šiaurinės, Mykolo Lietuvio, Žirnių projektai mažai rūpi. (...) Žymiai svarbiau man, kaip miesto gyventojui, sutvarkyti kiemai, krantinės, nauji dviračių takai, naujas VT (...)
Jei ten teisingai įžiūriu koncepcijos vizualizacijas, ketinama siaurinti Ukmergės gatvę ir palikti tik 2 juostas + A juostą.
Atrodo, Ukmergės gatvės siaurinimas yra puiki idėja, ypač per savivaldyvbės rinkimus. Politikai turėtų pasistengti kuo plačiau supažindinti Ukmergės gatvės prieigų gyventojus su savo planais.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
Būtų reali nauda miestui, jeigu etapai (bent jau pagal šią viziją) būtų įgyvendinami atvirkštine tvarka. Tikrai svarbiau yra pratęsti greitajį autobusą iki miesto pakraščio, nutiesti A juostas jam (juo labiau, kad nemažoje dalyje gatvės nieko nereikia rekonstruoti, užtektų tik dažų), ten ties aplinkkelio sankryžą įrengti P+R, o jau tada galima pereiti prie kitų dalių. T.y. statyti krepšinio lankus prie senukų, apželdinti P+R aikštelę prie senukų (tarsi tai padidintų jos funkcionalumą ir naudą) ir sodinti pušeles ant šlaitų. Nors aikštelės apsodinimas gal būtų ir į naudą, gal tada pravažiuojant neatrodytų tokia tuščia.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNereikia būti dideliu specialistu norint įžvelgti bendrą tendenciją, kuri nesiruošia keistis.
Komentuoti:
-
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.
Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
---
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
Pas mus ir kiemo bobutės nuomonės paisoma (kai kažkam patogu), kuo blogesnis Mauricas?
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPagal pirmąją nuotrauką-vizualizaciją, tai bus atsikovotas parkingas iš visokių „Senukų” ir pan., pagal „Regia” realiai jiems liks iki trečdalio turimo parkingo ploto, tai ką, statys požeminius parkingo liftus automobiliams? Matyt, turės kraustytis tokios įstaigos iš ten.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.
Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
---
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?Paskutinis taisė sleader; 2018.11.18, 19:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
/\ Taip detaliai komentuoti viziją reikia irgi proto turėt. Tas pats, kaip komentuoti bendrąjį planą, kad va nenupaišė perėjos.
Pavasarį žada pateikti pirmo etapo projektinius pasiūlymus. Palaukim, tada pakomentuosim ar gerai siūloma ar ne.
---
Mauricas dabar jau ir miesto planavimo specialistas?
Komentuoti:
-
Ž. Mauricas, FB
Dienos citata: "Pertvarka nereiškia, jog palei Ukmergės g. bus pristatyta daugybė gyvenamųjų namų" - O tai kas bus pristatyta? Rekreacinės paskirties penkiaaukščių dvibučių ar apartamentų pavadinimu "Perkūnkiemo terasos"? Bet ir vėl liūdina menkokos savivaldybės ambicijos miesto "užtankinimo" tema - juk turime puikias autostradas: Vilnius -Kaunas, Vilnius-Panevėžys - aplink apstu nenaudojamų plotų puikiai tinkančių jūsų svajonių daugiabučių statybai! Tiesa, gali kiek sulėtėti automobilių eismas (į Kauną tektų važiuoti 3 valandas), bet mes nutiesime atskirą autobusų liniją (tada tektų važiuoti 4 valandas), o jei tai nepadės - nutiesime tramvajaus liniją (ai, tiesa, nenutiesime, nes nebeįtilps tarp namų) arba iškasime metro (Vilnius - Kaunas) už nepigiai.
p.s. jei rimtai, tai tūkstančiai miestų visame pasaulyje svajoja turėti tokią miestą kertančią magistralinio tipo gatvę, kaip Ukmergės gatvė. Kai kurie miestai, dėl anksčiau padarytų miesto planavimo klaidų, nebeturi pakankamai ploto, tad stato tokio tipo magistralines gatves ant viadukų ar kasa tunelius (pvz. Shuto Expressway Tokijuje, Yan'an Road Šanchajuje ar Westway Londone). Tokio tipo gatvės leidžia išvengti kamščių ir nukreipti eismą nuo gyvenamųjų rajonų. Vilnius yra unikalus tuo (pvz. didelis skirtumas nuo Rygos), kad jo centrą su aplinkiniais rajonais jungia magistralinio tipo keliai (Geležinio Vilko gatvė, Ukmergės gatvė, Batoro gatvė, Narbuto gatvė, dalinai - Laisvės prospektas), kurie leidžia VIlniui išvengti didesnių kamščių (žinoma, šios gatvės dėl korupcijos ir prasto planavimo jau praranda savo funkcijas pvz. Ukmergės gatvėje kas 100 metrų pristatyta šviesoforų į prekybos centrus, kurie itin stabdo eismą). Jei šios gatvės bus užtankintos ir apstatytos - Vilnius amžiams paskęs automobilių kamščiuose. Tai akivaizdu, bet savivaldybė, deja, neatstovauja viešojo intereso.Viešasis interesas būtų turėti magistralinio tipo gatvę be jokių sankryžų ar šviesoforų (yra du viadukai išvažiavimui: ties laisvės pr. ir ozo gatve). Prekybos centrams ir kt. yra skirtos paralelinės Baltrušaičio, Fabijoniškių, S. Nėries gatvės). Daugiabučiai prie autostrados skamba pakankamai egzotiškai, tad čia platesnio komentaro nereikia turbūt (Vakarų šalyse nuo tokio intensyvumo gatvių paprastai yra montuojami triukšmo ir taršos atitvarai - pas mus vietoje atitvarų - daugiabučius planuoja
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Aš tai labai palaikau tai, kad kuria ir skelbia vizijas. Kai yra kažkokia vizija, tada gali prasidėti diskusija, ar norim taip, ar norim kitaip. Geriau negu iškart paviešintas projektas, kuris teoriškai dar diskutuojamas, bet praktiškai pakeitimai minimalūs. O Ukmergės yra labai svarbi miesto gatvė ir svarbu apsibrėžti link ko bus einama - ir dabar žinutė aiški - čia niekada nebus greitkelis, bus įprasta gatvė. Yra ir verslo interesai - labai daug komercijos įsikurę palei gatvę - dabar irgi iškomunikuota, kad 10 metų perspektyvoje parkingų šalia gatvės praktiškai nebebus - jeigu jūsų klientams parkingas svarbus - metas pradėti apie tai galvoti - arba ieškokit patalpų kitoj vietoj arba spręskit kitais būdais. Norint politinio palaikymo komunikavimas irgi svarbus - manau iš mūsų forumo daug kas norėtų tokios gatvės, kokia numatyta, tačiau paskaičius komentarus interneto portaluose - panašu kad žmonės tikisi ten greitkelio, kad iki Konstitucijos pr. galėtum lėkt nuo Panevėžio nesustojęs 100+ km/h, todėl šitą viziją reikės kartoti ir kartoti kas pusę metų su vis daugiau detalių, kad po truputį žmonės prisitaikytų. Aišku, forume daug kam bus sunku tai kentėti, nes kalbant apie infrastruktūrą daugelis forumiečių vaikų zefyro testo nepraeitų (kai vaikas uždaromas kambaryje su zefyru ir jam pasakoma, kad jei jo nesuvalgysi per 10 min, tada gausi dar vieną ir galėsi suvalgyt abu).
Vizija yra gerai, tačiau vizija tokia visai nerealistinė ir miesto jėgomis visai neįgyvendinama. Kažkodėl ties Senukais ir Berry baldais siūlomi kažkokie parkai su sporto aikštelėmis ir vaikų žaidimo aikštelėmis. Kam ten jie reikalingi ir koks malonumas eiti leisti laiką tarp pastatų ir intensyvaus eismo gatvės? Kažkodėl laukymėje tarp šalia Ukmergės g. ir Šiaurinės g. sankryžos, link daugiabučių (prie Agotos gryčios) parodyta tik pieva su medžiais, nors ten kaip tik būtų ideali vieta naujam parkui su sporto aikštynais ir kt., nes tai visiškai neišnaudota erdvė prie daugiabučių.
Ties Senukais, prie Hesburgerio ir Stateta degalinės vaizduojamos kažkokios pievos, nėra privažiavimų prie šių objektų ir kt. T.y. objektai egzistuojantys (nauji arba katik atnaujinti), priklausantys ne miestui, taigi jie ten yra ir bus ilgą laiką. Todėl visos vizijos turėtų būti pritaikomos prie šių objektų, o ne vaizduojant, kad vietoje jų atsiras kažkokie aukštesni biurų pastatai.
Vizijoje vis vien yra statyk ir važiuok aikštelė, kuri šioje vietoje visiškai nereikalinga, o juo labiau neįsipaišo į visą koncepciją. Jeigu rodoma, kad viešojo transporto mazgas sukuriamas ties Ukmergės g. M. Lietuvo g. sankryža, tai ten ir turi būti ta aikštelė, kam ją "pertvarkytą" rodyti esamoje beprasmiškoje vietoje? Prie kai kurių pastatų pavaizduoti "parkeliai" visiškai eliminavus privažiavimus prie jų. Tai ne tik nerealu dėl tų pastatų savininkų legalių galimybių pasipriešinti, bet ir neatitiktų elementariausių priešgaisrinių reikalavimų.
Toliau žiūrint irgi brėžiniai neatitinka koncepcijos ir pačios vizijos. Rašoma, kad norima padaryti gatvė labiau miestietiško charakterio, partrauklesnę pėstiesiems, bet panaikinama daug reikalingų perėjimų pėstiesiems. Nors aiškinamajame rašte rašoma, kad ties PC BIG formuojasi traukos centras, tačiau vizijoje prie pačio prekybcentrio nėra nei VT stotelės, nei perėjimo per gatvę pėstiesiems. T.y. visiškai neatsižvelgta į realijas, kad labai dideli pėsčiųjų srautai kerta gatvę ties išvažiavimu iš Gabijos g. (prie Norfos ir Lidl), bei prie PC BIG. Stotelės irgi siūlomos be jokios logikos apie aplink esančią infrastruktūrą ir pėsčiųjų judėjimą.
O pats topas, kad vietoje dabar dar nebaigto statyti DEPO vaizduojami perimetrinio užstatymo šeši pastatai. Tai taip ir kyla klausimas, kada suplanuoti įgyvendinti šią viziją? Po 30 metų? Nors problemos keliamos aktualios šiai dienai, kad nėra šaligatvių ir takų palei šią gatvę
Ukmergės g. tikrai galima patobulinti ir daugumą šioje vizijoje pateiktų idėjų įgyvendinti, sumažinti asfaltuotus ir neišnaudotus plotus valstybinėje žemėje, bet tai turėtų būti būti pagrindžiami ir realistiškai įgyvendinami planai/eskizai. Tikrai uždėčiau pliusą VMS, jeigu jie pateiktų gatvės rekonstrukcijos vizija, kurioje būtų suderinti visų interesai ir kurią būtų įmanoma realiai įgyvendinti. Nejaugi taip sunku deleguoti Vilniaus planui pabraižyti realistiškus planelius su dviračių/pėsčiųjų takais, daugiau žalumos, mažiau parkingų, bet atitinkančius realybę ir miestiečių poreikius.Paskutinis taisė sleader; 2018.11.18, 19:02.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAš tik teigiu, kad paskelbtas Ukmergės g. projektas yra 100% piarinis New Vasiuki reikalas, nes apie daug šnekėtus kitus projektus neturi ką konkretaus pasakyti. Tai tiek.Paskutinis taisė Kristisz; 2018.11.18, 17:45.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Aš tik teigiu, kad paskelbtas Ukmergės g. projektas yra 100% piarinis New Vasiuki reikalas, nes apie daug šnekėtus kitus projektus neturi ką konkretaus pasakyti. Tai tiek.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Buvo galima. ir Prie U219 buvo galima. Tik kada tie projektai suderinti, o kada šio rezultatai gauti.
Dar DEPO priešprojektinių pasiūlymų metu buvau užklausęs:
1) Šioks ar toks dviračių takas eina palei visą ukmergės gatvę (net naujas raudono asfaltbetonio takas nutiestas ties Lidl parduotuve), kodėl jis nenumatytas čia prie DEPO palei Ukmergės gatvę?
Atsakymas:
Laba diena,
Ačių už pastabas.
Eismo organizavimo sprendiniai šiuo metu yra derinami su miesto ūkio ir transporto departamento atstovais ir projektuotojais.
Tai nėra galutinis variantas.
1.Pagal miesto ūkio ir transporto departamento išduotas prisijungimo sąlygas prie susisiekimo komunikacijų, dviračių takas numatytas S.Nėries gatvėje
ir bedras takas pėsčiųjų/dviračių būsimoje Antano Vienažindžio gatvėje.
2.S.Nėries gatvės dviračių takas pagal prisijungimo sąlygas bus raudonas asfaltas,brėžinyje tai tik sutartinis žymėjimas.
Su pagarba architektas/PV Žymantas Lipskis
Tai va, DEPO laisvai galejo jį padaryti, tik lūzeriai iš departamento nusprendė kitaip.
Komentuoti:
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąAtkreipkite dėmesį kad planuoją vieną NAUJĄ šviesoforinę pėsčiųjų perėją (tiksliau, ji kažkada ten buvo, bet dėl avaringumo panaikinta) - tai yra pėsčiųjų perėja pačioj Šeškinės pradžioje važiuojant nuo centro. Antra, galima ir suplanuoti kad naikinti dar vieną reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Ukmergės g. maxima, o pėsčiųjų eismą organizuoti po viaduku. Aišku, gerai, kad visur praplečia iki 2+A juosta ir pora šviesoforų panaikina, bet naujų šviesoforų statymas visą rekonstrukcijos naudą labai sumažintų
Jei jau šonuose planuojami artimesni visuomeniniai-komerciniai statiniai, kodėl jų nesujungus galerijomis virš gatvės?
O kaip bus su VT? Projektas rodo, kad nieko gero. Bus dar lėtesnis (jeigu iš viso bus kokiais 2035-2040m.), nors ir formaliai atskira juosta. Apie BP numatomą NRT (New Rapid Transport) galima užmiršti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkreipkite dėmesį kad planuoją vieną NAUJĄ šviesoforinę pėsčiųjų perėją (tiksliau, ji kažkada ten buvo, bet dėl avaringumo panaikinta) - tai yra pėsčiųjų perėja pačioj Šeškinės pradžioje važiuojant nuo centro. Antra, galima ir suplanuoti kad naikinti dar vieną reguliuojamą pėsčiųjų perėją ties Ukmergės g. maxima, o pėsčiųjų eismą organizuoti po viaduku. Aišku, gerai, kad visur praplečia iki 2+A juosta ir pora šviesoforų panaikina, bet naujų šviesoforų statymas visą rekonstrukcijos naudą labai sumažintų
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIr numestoje Ukmerges g. vizualizacijoje kiek matosi gatves nei vienos pesciuju perejos. Tai tokie ir prioritetai. Prades nuo pozemines perejos prie Senuku ir sukis visus neigaliuosius po zeme liftais. Tfu.
Vizualizacijoje ji yra nupaisyta neblogai (be laiptu), bet ji yra ir Siaurines g. projekte ir atrodo tikrai ne taip kaip cia, o kaip prie LIDL su 40 laipsniu laiptais.
PDFe parasyta - numatomos naujos pozemines perejos.
Bet dalis antzeminiu lieka. Idomu, kas nors modeliavo srautus, dare kazkokia analize? Ar sitie zmones supranta, kad sviesoforai mieste nestabdo, bet reguliuoja ir dozuoja eisma?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
Forume buvo kalbėta apie šią vietą bei dviračių takų būtinumą/nebūtinumą palei Ukmergės g.
Tai bent nors šioje atkarpoje (prie būsimo Depo) jau dabar galima buvo visa tai įgyvendinti (bent vienoje gatvės pusėje)...
Ukmergės gatvės vizija.
Komentuoti:
Komentuoti: