Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tomtom
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ir numestoje Ukmerges g. vizualizacijoje kiek matosi gatves nei vienos pesciuju perejos. Tai tokie ir prioritetai. Prades nuo pozemines perejos prie Senuku ir sukis visus neigaliuosius po zeme liftais. Tfu.
    Vizualizacijoje ji yra nupaisyta neblogai (be laiptu), bet ji yra ir Siaurines g. projekte ir atrodo tikrai ne taip kaip cia, o kaip prie LIDL su 40 laipsniu laiptais.

    PDFe parasyta - numatomos naujos pozemines perejos.

    Bet dalis antzeminiu lieka. Idomu, kas nors modeliavo srautus, dare kazkokia analize? Ar sitie zmones supranta, kad sviesoforai mieste nestabdo, bet reguliuoja ir dozuoja eisma?
    Na čia tik koncepcija, bet jeigu viskas būtų daroma pagal ją, tai pėstieji galėtų tik džiaugtis. Visos toliau Šiaurinės g. esamos perėjos paliktos ir neplanuojamos kišti po žeme (jeigu būtų planuojama, tai kodėl to neparodyti koncepcijoje, kurioje ir taip rodai kas būtų daroma artimiausius 15 metų), o tą prie Šiaurinės g.tai net nepavadinsi požemine perėja, labiau viadukas, nes bent jau iš vizualizacijos atrodo apie 40-50m pločio, nebent pats praėjimas bus daug siauresnis

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tik 20 metų? Kodėl ne per 70 ar 140?
    Nes tai koncepcija, kokia kryptimi turi judėti visi projektai, kurie liečia tą miesto dalį, o ne konkretus projektas su planais, biudžetais ir terminais.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė M1gdas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	irvel.JPG
Views:	62
Size:	82,9 kB
ID:	1682661
    Forume buvo kalbėta apie šią vietą bei dviračių takų būtinumą/nebūtinumą palei Ukmergės g.
    Tai bent nors šioje atkarpoje (prie būsimo Depo) jau dabar galima buvo visa tai įgyvendinti (bent vienoje gatvės pusėje)...
    Ukmergės gatvės vizija.
    Buvo galima. ir Prie U219 buvo galima. Tik kada tie projektai suderinti, o kada šio rezultatai gauti.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Ir numestoje Ukmerges g. vizualizacijoje kiek matosi gatves nei vienos pesciuju perejos. Tai tokie ir prioritetai. Prades nuo pozemines perejos prie Senuku ir sukis visus neigaliuosius po zeme liftais. Tfu.
    Vizualizacijoje ji yra nupaisyta neblogai (be laiptu), bet ji yra ir Siaurines g. projekte ir atrodo tikrai ne taip kaip cia, o kaip prie LIDL su 40 laipsniu laiptais.

    PDFe parasyta - numatomos naujos pozemines perejos.

    Bet dalis antzeminiu lieka. Idomu, kas nors modeliavo srautus, dare kazkokia analize? Ar sitie zmones supranta, kad sviesoforai mieste nestabdo, bet reguliuoja ir dozuoja eisma?
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.14, 16:28.

    Komentuoti:


  • M1gdas
    replied

    Click image for larger version

Name:	irvel.JPG
Views:	62
Size:	82,9 kB
ID:	1682661
    Forume buvo kalbėta apie šią vietą bei dviračių takų būtinumą/nebūtinumą palei Ukmergės g.
    Tai bent nors šioje atkarpoje (prie būsimo Depo) jau dabar galima buvo visa tai įgyvendinti (bent vienoje gatvės pusėje)...
    Ukmergės gatvės vizija.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
    Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.
    O kam laukt? Negalima kelių vienu metu daryt?

    Priminsiu, kad vakarinį aplinkkelį statė (vien darbai) berods 6 metus, o kiek laiko užtruko viešieji pirkimai ir projektavimai?

    Juk ne medžius sodint čia planuoja, o iš esmės pertvarkyt eismo organizavimą aplink Ukmergės g. Be derinimų ir pirkimų čia nė iš vietos nepajudės niekas.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Na šiaip viskas logiška, infrastrukūra VT, dviračiams, žalios zonos itt. miesto intensyvioje gatvėje. Taip ir tūri būti. Panašiai turėtų ir Geležinio vilko, Sąvanorių pr. ir pan.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Viskas čia gerai, jog taip iš anksto pradeda diskutuoti. Gatvė labai ilga ir labai naudojama. Daug probleminių vietų, kur per mėnesį neišspręsi (tie patys pc parkingai). Nors darbų grafike jau optimistiškai pirmus darbus greitai pasiruošę padaryti. O galutinė data turbūt nukelta, nes prioritetai ir bus visų jūsų paminėtiems seniems eilėje laukiantiems projektams. Turbūt daugiausiai čia pinigai viską stabdo.
    Viskas būtų gerai, tik neaiškūs prioritetai, terminai, vykdymo eiga, finansavimas, interesų derinimas, investuotojai. Ar tai numatyta tvirtinamame BP?
    Jei 20 metų tvarkysime vieną gatvę, ir eilėje lauks dar 20 (pvz.: Kalvarijų g, Savanorių pr., Kauno, Švitrigailos ir t.t.) , tai ne kas. Per tą laiką Ukmergės g. (viena iš naujausių, beje) vėl apgrius.
    Paskutinis taisė Sula; 2018.11.14, 14:53.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Viskas čia gerai, jog taip iš anksto pradeda diskutuoti. Gatvė labai ilga ir labai naudojama. Daug probleminių vietų, kur per mėnesį neišspręsi (tie patys pc parkingai). Nors darbų grafike jau optimistiškai pirmus darbus greitai pasiruošę padaryti. O galutinė data turbūt nukelta, nes prioritetai ir bus visų jūsų paminėtiems seniems eilėje laukiantiems projektams. Turbūt daugiausiai čia pinigai viską stabdo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Greit tamsta dirbi. Su projektavimu ar be čia tavo paskaičiavimai? Priminsiu, kad planuojama teritorija - 110 ha, o gatvės ilgis - 4,5 km. Kernavės g. kiek laiko jau rengia?
    Ok, projektas užmeskim dar kelis mėn, gaunasi maximum pusę metų darbas. Privatus verslas per metus pasistato sudėtingą statinį, su požeminiais parkingais, įrengimu, sutvarkyta gatve šalia, šaligatviais ir t.t. O čia tik nutiesti taką ir pasodinti medelių 11 metų reiks.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Blogai, kad projektuoja ir vargu ar patys tikisi įgyvendinti. Laiką/resursus galėtų skirti jau priprojektuotų projektų įgyvendinimui. Aišku lošt SimCity smagiau nei dirbt

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Aš išvis neišreiškiau nei vieno priekaišto projektui, tai ko čia tamsta mane užsipuolei? Aš sakau, kad piaras neįtikinamai parengtas.
    Matyt ne taip supratau projekto pavadinimą "piariniu".

    Kaip bebūtų klausimai lieka galiot kitiems skeptikams.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Galima pagalvot, kad Ukmergės g. projektas blogas, nes va Pociūno g. nėra šaligatvių?

    Ar blogai, kad projektuoja, gal reikėtų pirma belenkaip padaryt, po to projektuot? Ar visus darbus įgyvendint tik po vieną: kol nebus Šiaurinės g., tol neplanuoti nieko į ateitį? Ar jūs pykstat, kad visuomenei pristatoma dar ankstyva stadija, kad būtų informavimas ir įsitraukimas?
    Aš išvis neišreiškiau nei vieno priekaišto projektui, tai ko čia tamsta mane užsipuolei? Aš sakau, kad piaras neįtikinamai parengtas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    1985m. partinė konferencija:
    "Drauge Griškevičiau! Per metus ar dvejus Černiachovskio gatvė tikrai nepasikeis. Planuojame, kad projektas bus ilgalaikis – įgyvendinti etapais jį planuojama iki 2000-2005 metų." - Anot Vilniaus vykdomojo komiteto pirmininko Valeikio, ši gatvė turi būti skirta ne tiek automobiliams, kiek tramvajui, darbo liaudžiai bei dviratininkams.
    Paskutinis taisė Sula; 2018.11.14, 14:05.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Dar vienas geras pavyzdys prie jau minėtų epinių projektų Zuokula buvo Flight Simulator fanas. Šimašius atrodo SimCity labiau prijaučia.
    Užtenka atkreipti dėmesį į pedagoginio žiedo juostų perpaišymą. Padarė 1,5 metų vėliau nei žadėjo. Tempai pipiec.
    Teoriškai gal ir viskas gerai su Ukmergės g. vizija, bet gal tegul pirma įgyvendina senus pažadus?
    3 kertiniai projektai. Tegul meta į mane akmenį tas, kuris mano, kad tai svarbiau nei:
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Geriau ką nors įgyvendintų: Žirnių sankryžą, Šiaurinę gatvę bent iki Ukmergės, M.Lietuvio gatvę. O jau kai visas 3 padarys, tada gali kliedėti. Man tai primena zuokulos New Vasiuki vizijas su transatlantiniais skrydžiais iki New York.
    Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.14, 14:03.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Ukmergės g. pokyčių jau seniai reikėjo. Nebent norim išlaikyti kaip pavyzdį ateities kartom, kokia buvo miesto plėtra 2000-taisiais. Tada nebuvo apskritai jokios vizijos, tik bendras supratimas, kad reikia daugiau automobiliu privažiuojamų parduotuvių ir daugiau stovėjimo aikštelių. Tad gerai, kad siūlomos idėjos, tegu ir priešrinkiminiame kontekste. NMC irgi prasidėjo kaip tokia idėja prieš du dešimtmečius. Kita vertus norint įrengti normalaus pločio pėsčiųjų ir dviračių takus, nekalbant jau apie želdinius ir privažiuojamas gatves, beveik visur reikia siaurinti stovėjimo aikšteles (nors jos lyg ir valstybinėje žemėje), daug laiko ir didelių investicijų. Per tiek metų pasikeis kelios miesto valdžios, o su projektų tęstinumu žinom kaip būna.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kernavės g. kiek laiko jau rengia?
    Dar vienas geras pavyzdys prie jau minėtų epinių projektų Zuokula buvo Flight Simulator fanas. Šimašius atrodo SimCity labiau prijaučia.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pagal pirmąją nuotrauką-vizualizaciją, tai bus atsikovotas parkingas iš visokių „Senukų” ir pan., pagal „Regia” realiai jiems liks iki trečdalio turimo parkingo ploto, tai ką, statys požeminius parkingo liftus automobiliams? Matyt, turės kraustytis tokios įstaigos iš ten.

    Taip pat planuojamas Šeškinės požeminės perėjos atnaujinimas ir naujų požeminių perėjų, pritaikytų žmonėms su specialiaisiais poreikiais, įrengimas.
    Raktinis žodis – atnaujinimas, bet ne rekonstrukcija. Reiškia laiptai išliks, tad didelė tikimybė, kad naujos perėjos tada tikrai tikėtina nebus ne laiptų. Tikėkimės požiūrį bus įmanoma pakeist, bet į dideles permainas PP metu nelabai norės reaguot.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    11 metų nutiesti pėsčiųjų/dviračių takams ir pasodinti želdiniams palei gatvę atrodo truputį daugoka. Čia realiai poros mėn. darbas turėtų būti.
    Greit tamsta dirbi. Su projektavimu ar be čia tavo paskaičiavimai? Priminsiu, kad planuojama teritorija - 110 ha, o gatvės ilgis - 4,5 km. Kernavės g. kiek laiko jau rengia?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    2030 - 2018 = 12 (jau praktiškai tik 11).
    11 metų nutiesti pėsčiųjų/dviračių takams ir pasodinti želdiniams palei gatvę atrodo truputį daugoka. Čia realiai poros mėn. darbas turėtų būti.

    Komentuoti:

Working...
X