Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kviečiu pasigrožėt Pavilnionių g. projektinių pasiūlymų viešinimu. Iš video sprendžiant susirinko nemažai žmonių ir kokie 3-4 rėksniai, kurie rėkė kiaurai visas dvi valandas.
    Ačiū už nuorodą.
    Gaila, kad kol kas žiūrėjo mažai žmonių


    https://www.youtube.com/watch?v=vNng...wfEqZ3&index=1

    Komentuoti:


  • kinderis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kviečiu pasigrožėt Pavilnionių g. projektinių pasiūlymų viešinimu. Iš video sprendžiant susirinko nemažai žmonių ir kokie 3-4 rėksniai, kurie rėkė kiaurai visas dvi valandas.

    Tie rėksniai žodžiu nenori gatvės, žada rinkt parašus, teismus, žiniasklaidą, Seimo narius etc. Na, KK2 stiliukas.

    https://www.youtube.com/watch?v=D9PHzBQeIeI&list=PLLYKg-LybnX7GkPYxn6dtM2wzoSwfEqZ3
    Ir kaip gi nekenčiu tų rėksnių, nusipirka papigiai bustą nė nesidomėdami kas ir kur bus, o po to atsibunda...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kviečiu pasigrožėt Pavilnionių g. projektinių pasiūlymų viešinimu. Iš video sprendžiant susirinko nemažai žmonių ir kokie 3-4 rėksniai, kurie rėkė kiaurai visas dvi valandas.

    Tie rėksniai žodžiu nenori gatvės, žada rinkt parašus, teismus, žiniasklaidą, Seimo narius etc. Na, KK2 stiliukas.

    https://www.youtube.com/watch?v=D9PHzBQeIeI&list=PLLYKg-LybnX7GkPYxn6dtM2wzoSwfEqZ3

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Tai kaip tik žymėjimą perdarys taip, kad nereikėtų. T.y. įteisins įstrižą parkavimą ir pastums juostas į šoną. Kadangi naikinama viena vidurinė juosta, tai dalis jos pločio bus skirta automobilių parkavimui (išsikišusiems užpakaliams), o kita dalis bus uždažyta kaip nenaudojama dalis. O kraštinė juosta prie parkavimo bus pastumta į centrą. Tikiuosi aiškiai parašiau
    Bet pagal brėžinį parkavimas vienoje gatvės pusėje, o realybėje - abiejose.

    O dar padarė parkavimą vienu nesaugiausių būdų - istrižai.


    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Be Pavilnionių g. rekonstrukcijos ir tiesimo iki Ukmergės pl., Gabijos g. deja savotiškai tranzitinė . Žinoma, Perkūnkiemio g. pratęsimas ir Vakarinio aplinkkelio paskutinis etapas nuėmė didžiąją dalį tranzito, bet ir vietinių gyventojų nemažai, eismas Gabijos g. (šiauriniu lanku) tam tikrais laikais pakankamai judrus. Jei pokyčiai forsuos greitį iki 30km/h, tai turbūt nebus problemų įsilieti ir išsukti be plačios skiriamosios juostos. Dabar dar gyvai nemačiau, bet įtariu iš kiemo sukti kairėn liks iššūkis ir gatvėje pastoviai bus pertraukiamas įvairaus greičio eismas.

    Pavilnionių gatvės rekonstrukcija užtruks - savivaldybė jau bombarduojama vietinių skundais nes kaip "jų kieme" galima gatvę statyti. Plius dar Leičių gatvę pabaigs tai ten prisidės srauto Gabijai.

    Važiuoju ten kas savaitę, tai ten greitis ir taip pertraukiamas jau vien dėl pakeltų perėjų ir to gulinčio policininko kurį visi 10km/h pervažinėja.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Be Pavilnionių g. rekonstrukcijos ir tiesimo iki Ukmergės pl., Gabijos g. deja savotiškai tranzitinė . Žinoma, Perkūnkiemio g. pratęsimas ir Vakarinio aplinkkelio paskutinis etapas nuėmė didžiąją dalį tranzito, bet ir vietinių gyventojų nemažai, eismas Gabijos g. (šiauriniu lanku) tam tikrais laikais pakankamai judrus. Jei pokyčiai forsuos greitį iki 30km/h, tai turbūt nebus problemų įsilieti ir išsukti be plačios skiriamosios juostos. Dabar dar gyvai nemačiau, bet įtariu iš kiemo sukti kairėn liks iššūkis ir gatvėje pastoviai bus pertraukiamas įvairaus greičio eismas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gabijos g. (šiaurinio lanko) šį mėnesį laukia peržymėjimas.
    Eismo juostų mažinimas (kurios buvo užstotos priparkuotų auto), gatvės siaurinimas su skiriamąja juosta posūkiams (tik ar susipakuos į ją neužstojant eismo), parkavimo vietų įstrižinis aiškus sužymėjimas (dabar pagal ortofoto atrodo, kad dalis kerta ištisinę ir parkuoja pagal savo trajektoriją).
    Jau vakar buvo linijos subraižytos. Tik neaišku kodėl reikėtų "susipakuoti" į tą juostą ir neužstoti eismo? Ten ne magistralė, kad stabtelėjimas kelioms ar keliolikai sekundžių būtų kažkokia problema. Juo labiau, kad ir iki šiol buvo juostos nereikalingiems kairiesiems posūkiams į nedidelius kiemus, bet posūkiams į PC aikšteles, į kurias buvo didelis srautas - juostų nebuvo.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ten visi važiuoja prieš eismą nes juostos užstatytos. Toks perbraižymas reikš kad visi važiuos centrine skiriamaja juosta.
    Subraižė pagal faktą, kad tarp stovinčių automobilių ir tos skiriamosios juostos tilptų viena eismo juosta. Tik aišku visada atsiras važiuojančių ant užbrūkšniuoto ploto, nes daliai vairuotojų siauresne nei 5m eismo juosta judėti nepavyksta (I. Šimuliono g. pavyzdys).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Ten visi važiuoja prieš eismą nes juostos užstatytos. Toks perbraižymas reikš kad visi važiuos centrine skiriamaja juosta. Na arba reikia ten pastatyti policininką kokiam mėnesiui ir bauduoti visus tik pastačius. Nes ta pati problema buvo ir Perkūnkiemio gatvėje kol nestovėjo patrulis visą dieną apie saviatę kai autobusą paleido (mat autobusas jau nepravažiavo per užstatymą).

    Kaži, o tą senovinį ratų laužymo gulintį policininką prie maksimos ten paliks ar ne.
    Tai kaip tik žymėjimą perdarys taip, kad nereikėtų. T.y. įteisins įstrižą parkavimą ir pastums juostas į šoną. Kadangi naikinama viena vidurinė juosta, tai dalis jos pločio bus skirta automobilių parkavimui (išsikišusiems užpakaliams), o kita dalis bus uždažyta kaip nenaudojama dalis. O kraštinė juosta prie parkavimo bus pastumta į centrą. Tikiuosi aiškiai parašiau

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Ten visi važiuoja prieš eismą nes juostos užstatytos. Toks perbraižymas reikš kad visi važiuos centrine skiriamaja juosta. Na arba reikia ten pastatyti policininką kokiam mėnesiui ir bauduoti visus tik pastačius. Nes ta pati problema buvo ir Perkūnkiemio gatvėje kol nestovėjo patrulis visą dieną apie saviatę kai autobusą paleido (mat autobusas jau nepravažiavo per užstatymą).

    Kaži, o tą senovinį ratų laužymo gulintį policininką prie maksimos ten paliks ar ne.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Gabijos g. (šiaurinio lanko) šį mėnesį laukia peržymėjimas. Eismo juostų mažinimas (kurios buvo užstotos priparkuotų auto), gatvės siaurinimas skiriamoji juosta posūkiams (tik ar susipakuos į ją neužstojant eismo), parkavimo vietų įstrižinis aiškus sužymėjimas (dabar pagal ortofoto atrodo, kad dalis kerta ištisinę ir parkuoja pagal savo trajektoriją).
    Ten gi visai neseniai tvarkyta, buvo aišku jau tuomet, kad parkuojantys auto blokuos naujai subraižytas juostas. Tikrai kartais atrodo, jog projektuoja tokius pakeitimus žmonės, kurie net nenuvažiuoja gyvai pasižiūrėti į situaciją

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Gabijos g. (šiaurinio lanko) šį mėnesį laukia peržymėjimas.
    Eismo juostų mažinimas (kurios buvo užstotos priparkuotų auto), gatvės siaurinimas su skiriamąja juosta posūkiams (tik ar susipakuos į ją neužstojant eismo), parkavimo vietų įstrižinis aiškus sužymėjimas (dabar pagal ortofoto atrodo, kad dalis kerta ištisinę ir parkuoja pagal savo trajektoriją).

    Šaltinis: Vilnius.lt

    Click image for larger version  Name:	Spaudai-Gabija-1-768x576.jpg Views:	1 Size:	33,1 kB ID:	1763684
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    10.000 Nes Ukmergės gatvės ruože su fiziškai atskirta juosta nėra posūkio į kairę.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Ukmergės gatve važiuoju kiekvieną dieną, ir visi link centro normaliai ten įsuka, net ir su A juostos fiziniu atskyrimu. Tai kodėl Konstitucijos prospekte turėtų kilti kažkokios problemos ?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Argi ? Ukmergės gatvėj atskirta būtent A juosta, bet sukant iš Šeškinės ar Ozo g. sankryžų į dešinę, visi normaliai įsuka į automobilinę juostą
    Nu nuvažiuok ir pažiūrėk, jei netiki.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kad nebūtų juostų kirtimo išsukant iš Forum Palace gatvelės. Jeigu būtų atskira A juosta, tai išsukantys galėtų tik į ją sukti.
    Argi ? Ukmergės gatvėj atskirta būtent A juosta, bet sukant iš Šeškinės ar Ozo g. sankryžų į dešinę, visi normaliai įsuka į automobilinę juostą

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Dabar supratau kodėl gatvėje nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Pas mus VT negali važiuoti gatvėmis, kurios kartu ir statomi automobiliai. Nors S.Nėries g. dar siauresnė ir dar labiau apstatyta automobiliais, tačiau ten VT kažkodėl ir kažkaip važiuoja.
    Labai sunkiai. Kartais VT stovi, nepravažiuoja.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Man buvo kilusi mintis dėl A juostų, bet numaniau, kad tiesiog pasiteisins, jog nebus ten didelio srauto, tai net ir nesiūliau. Tai 2+2 palieka tokią galimybę ateičiai, jei tas poreikis atsiras.
    Jo, bet jeigu jau numatoma iš anksto daryt maršrutą, tai reikia ir numatyt A juostas. Vistiek viešojo transporto plėtra mieste bus, tai bent po dalį galima jau padaryt iš anksto. Plius gi galima net ir VT pirmumą numatyt sankryžose. Juk bene visiškai nauja gatvė projektuojama. Ir juostų atskyrimas gali atsirast. Žodžiu galimybės neribotos yra.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:

    Beje, naujas svarstymas:

    VIEŠO SUSIRINKIMO LAIKAS IR VIETA
    2019-11-21 17:30 - Konstitucijos pr. 3, Didžioji posėdžių salė, 2 a., Vilnius
    Man buvo kilusi mintis dėl A juostų, bet numaniau, kad tiesiog pasiteisins, jog nebus ten didelio srauto, tai net ir nesiūliau. Tai 2+2 palieka tokią galimybę ateičiai, jei tas poreikis atsiras.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:
    Dabar supratau kodėl gatvėje nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Pas mus VT negali važiuoti gatvėmis, kurios kartu ir statomi automobiliai. Nors S.Nėries g. dar siauresnė ir dar labiau apstatyta automobiliais, tačiau ten VT kažkodėl ir kažkaip važiuoja.
    Ir kur anksčiau buvo VMS ir SP, jei gyventojai ne vienus metus prašo tokio maršruto, bet kažkodėl platinant aptariamą Gabijos g. atkarpą (kuri dabar yra 3 eismo juostų pločio) nebuvo nieko padaryta, kad ten galėtų važiuoti VT? Kažkodėl gatvė praplatinta įrengiant niekam nereikalingas kairiojo posūkio juostas į daugiabučių kiemus, bet ties įvažiavimais į PC aikšteles tokių juostų nėra. Tiek išplatinus gatvę buvo galima padaryti taip, kaip yra likusioje Gabijos g. dalyje, kurioje važiuoja VT ir nebūtų jokių problemų trūkstamo maršruto atsiradimui. Bet matai kadangi jau suplanuota kita gatvė, kam dabar dešimtmetį sukti galvą ir kažką daryti. Geriau padarom gatvės išplatinimą, kuris niekam nereikalingas, tačiau net ir nesuteikia galimybių važiuoti kaip nurodo ženklai ir ženklinimo linijos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O kam tos A juostos, automobiliams parkuoti? Nes būtų kaip buvo Vydūno g.: https://www.google.lt/maps/@54.70727...7i13312!8i6656
    Ten jeigu ir bus koks VT, tai nebent koks vienas privežamasis, o tikrai ne pagrindiniai maršrutai. Dabar praktiškai lygiagrečiai esančioje Gabijos g. nėra jokio VT.
    Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:

    Laba diena,

    jau ne vienerius metus Vilniaus miesto gyventojai prašo viešojo transporto maršruto, kuris patogiai apjungtu Pašilaičius su Fabijoniškemis. Šiuo metu numatyti maršruta, kuris apjungtu šiuos du rajonus, del siauros ir gyventoju automobiliais apstatytos Gabijos g., nera galimybiu. Atsiradus Pavilioniu gatves pratesimui iki L. Zamenhofo g., tokia jungtis taptu imanoma, todel projektuojant Pavilioniu gatve, svarbu, kad gatves projektiniai parametrai ir gabaritai tiktu viešojo transporto eismui.
    Beje, naujas svarstymas:

    VIEŠO SUSIRINKIMO LAIKAS IR VIETA
    2019-11-21 17:30 - Konstitucijos pr. 3, Didžioji posėdžių salė, 2 a., Vilnius

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    O kam tos A juostos, automobiliams parkuoti? Nes būtų kaip buvo Vydūno g.: https://www.google.lt/maps/@54.70727...7i13312!8i6656
    Ten jeigu ir bus koks VT, tai nebent koks vienas privežamasis, o tikrai ne pagrindiniai maršrutai. Dabar praktiškai lygiagrečiai esančioje Gabijos g. nėra jokio VT.

    Komentuoti:

Working...
X