Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilnius-Kaunas. Tikriausiai kažkur 2021.
    Kauno šiaurinis aplinkkelis+Giraitės ruožas. Viską užbaigt dabar planuoja 2028 m., o tiltą per Nerį - 2023 m.
    Kaunas-Klaipėda. Gal bent stoteles sutvarkytų iki 2035 m.

    Comment


      Apie Vilniaus - Kauno dabartinę rekonstrukciją, neskaitant tiltų per Nerį. Nes kai važiuoji, jau daug kur darbai baigti, reikia tik normaliai linijas nubraižyti ir laikinas nuskusti... Bet yra dar vietų, kurias per porą mėnesių, jei gruodį neužšals, galima pabaigti.

      Comment


        Įdomu, ar rytoj bent viena TV stotis ir bent vienas interneto portalas užsimins apie šį jubiliejų.

        Lapkričio 3 d. sukanka 50 metų autostrados Vilnius-Kaunas atidarymui

        1970.11.03, iškilmingas autostrados atidarymas

        http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide19

        Ta proga reikėtų paieškoti retro nuotraukų iš šios autostrados

        Comment


          Lapkričio 3 d. sukanka 50 metų autostradai Vilnius-Kaunas


          Vilnius, Raudonosios armijos (dab. Savanorių pr.)

          LCVA, 0-025743-01.
          http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide17



          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
          1970 m. lapkričio 3 d. atidaryta autostrada Vilnius-Kaunas. Autostrados pradžia. Žurnalas "Švyturys" 1970 m.

          Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
          Šaltinis: A. Semaška "10 maršrutų iš Kauno", "Mintis", Vilnius, 1978
          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
          Žurnalas „Statyba ir architektūra“ 1968 m. M. Šimelionio nuotrauka.



          Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
          Žiežmariai
          Vyriausioji enciklopedijų redakcija, "Lietuvos TSR", "Mokslas, Vilnius, 1980


          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
          Iš Juozo Polio nuotraukų albumo "Gimtoji žemė Lietuva". Išleistas Vilniuje 1988 metais.

          Kaunas, Biruliškių sankryža 1970 m.

          LYA, f. 16895, ap. 1, b. 45, l. 15ap.
          http://virtualios-parodos.archyvai.l...se-509#slide18

          Comment


            Lapkričio 3 d. sukanka 50 metų autostradai Vilnius-Kaunas

            Keletas nuotraukų, surastų tuometinių Lietuvos kelininkų prisiminimuiose

            Lietuvos TSR automobilių transprto ir kelių ministras Valdislovas Martinaitis kalba iškilmingame autostrados Vilnius-Kaunas atidaryme 1970.11.03

            http://www.dirst.lt/2020/05/19/senjo...28-2020-05-19/
            https://martinaitis.lt/wp-content/up...-Palsaitis.pdf


            http://www.dirst.lt/2020/05/28/senjo...28-2020-05-28/

            Maskvos motociklininkų poilsis 1971. Foto Jurij Novikov

            https://pastvu.com/p/178459


            Vladislovas Martinaitis. Automobilių transporto ir plentų ministras 1955–1976
            https://martinaitis.lt/wp-content/up...-Palsaitis.pdf
            Paskutinis taisė Romas; 2020.11.03, 12:04. Priežastis: Vladislovas Martinaitis

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              ČIa kaip suprantu ši vieta?

              https://www.google.lt/maps/@54.70017...7i13312!8i6656
              Paskutinis taisė kotofeich1; 2020.11.03, 07:39.

              Comment


                Taip, tai vienintėlis toks ąžuolas skiriamojoje juostoje.

                Comment


                  Lapkričio 3 d. autostradai Vilnius-Kaunas sukanka 50 metų

                  Knyga "Lietuvos keliai".
                  V., "Mintis" 1982. Sudarytojas Pranas Bubelis


                  Knygoje yra pora tuzinų pirmosios autostrados Vilnius - Kaunas nuotraukų, kurias padarė geriausi to meto Lietuvos fotografai

                  https://www.scribd.com/document/4680...toalbumas-1982

                  Comment


                    Lapkričio 3 d. autostradai Vilnius-Kaunas sukanka 50 metų

                    Knyga "Lietuvos keliai".
                    V., "Mintis" 1982. Sudarytojas Pranas Bubelis

                    Autostrados pradžia. Mazgas su keliu į Trakus ir Gardiną (šalia dabartinės Emsi degalinės)


                    Raudonosios Armijos pr. (dab. Savanorių pr.) ir tiltas per Vokę Grigiškėse


                    Vingis prie Didžiulio ežero (šalia dabartinio Statoilo, t.y Cirkle K)


                    Senasis Lenkijos laikais statytas kelias ties Stirniais ir galbūt Rykantais


                    Žiežmarių mazgas ir neidentifikuota poilsio aikštelė


                    Grigiškių įkalnė ir neidentifikuota autobuso stotelė (galbūt tokia buvo tose pačiose Grigiškėse)


                    Rykantų ąžuolas (prie dabartinės kibininės ir "Vingės logistikos" sandėlių)


                    Elektrėnai


                    Viadukų statyba


                    Biruliškių sankryža (tuo metu buvo tik vienas viadukas) ir tiltas per kauno marias (Krūną)


                    Didelės raiškos nuotraukos: https://www.scribd.com/document/4680...toalbumas-1982
                    Paskutinis taisė Romas; 2020.11.06, 22:17.

                    Comment


                      Vis dėlto vienas portalas prisiminė šios dienos jubiliatą. Gaila, kad be nuotraukų.

                      LAKD 2020.11.03
                      Magistralei Vilnius–Kaunas sukako 50 metų

                      https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/mag...sukako-50-metu

                      Comment


                        Parašė DArnas Rodyti pranešimą
                        Gal yra kokių įdomesnių faktų, pavyzdžiui, kada buvo pradėta taip asfaltuoti kelius, kur yra išlikusios seniausios atkarpos ar pan.?
                        Nelabai kokybiška nuotrauka fotografuojant su blicu per stiklą.
                        Vilniaus - Kauno plento asfaltavimas. Tikėtina, kad apie 1950 metus

                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...tu-221-1401880

                        Comment


                          Darbai stumiasi į priekį. Liko tik 2 ruožai, kur eismas nukreipiamas į priešpriešinę juostą: ties "Tvirtove" ir Strošiūnais. Dar nemažai vietų, kur greitis ribojamas ir juostos susiaurintos. Kai kur jau atsiranda autostradai skirtų ženklų (žaliame fone). Ties Kaunu Vilniaus link nebeliko 110 km/h tarp Via Balticos prisišliejimo ir "Megos". Kausimas - dėl to, kad žiema, bet lygtai dar prieš porą savaičių buvo. Ar dėl to, kad per didelis greitis tame ruože?

                          Taip pat klausimas, kodėl taip ir liko nepajunditas A1 viaduko dalis Vilniaus kryptimi ties Bačkonimis, kurio turėklai jau eilę metų nuimti ir ant viaduko krašto sustatyti gelžbetoniniai blokai vietoj atitvarų (laikinai). Taip ir nepajudino šiemet, nors priešingos krypties viaduką net paplatino iki 3 juostų...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Taip pat klausimas, kodėl taip ir liko nepajunditas A1 viaduko dalis Vilniaus kryptimi ties Bačkonimis, kurio turėklai jau eilę metų nuimti ir ant viaduko krašto sustatyti gelžbetoniniai blokai vietoj atitvarų (laikinai). Taip ir nepajudino šiemet, nors priešingos krypties viaduką net paplatino iki 3 juostų...
                            Pagal projektą Vilniaus kryptimi turbūt nieko nedarys, tik paženklins skiriamąją juostą ir panaikins greitėjimo juostą Vilniaus kryptimi.

                            Comment


                              Kodėl?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kodėl?
                                Vietoje greitėjimo juostos bus pažymėta ištisinė linija, bus suformuotas kelkraštis (avarinė juosta). Išvažiavimas iš magistralės bus prieš viaduką, o įvažiavimas į magistralę už viaduko link Vilniaus.
                                Idėja, manau, gera tuo, kad mažiau greitėjimo/lėtėjimo juostų, mažiau konfliktinių taškų, bet turi būti aiškus ženklinimas, kad kas nors netyčia neišvažiuotų prieš eismą, kas yra pavojinga.

                                Kodėl pačio viaduko nesutvarkys, (o gal sutvarkys ant pabaigos), tai čia nieko negaliu pasakyti.

                                Comment


                                  Tai vat man ir įdomiausia, kodėl tiek metų jo netvarko ir netgi dabar liko nesutvarkytas. Dar vienas lietuviškas stebuklas. Vilniuje už Trakų viaduko tik pakilus ant Panerių kalno liko A1 ruoželis be apšvietimo. Už viaduko Kauno link stovi po vieną stulpą su šviestuvu iš abiejų A1 pusių. O naujai įrengtas apšvietimas prasideda kažkur už 150 m, lieka neapšvietas ruožas, į kurį reikėtų dar vieno ar 2 stulpų su šviestuvais. Kas tai? Kairė nežino, ką daro dešinė, ar ten yra miesto Savanorių pr. ir LAKD nuosavybės ribos?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai vat man ir įdomiausia, kodėl tiek metų jo netvarko ir netgi dabar liko nesutvarkytas. Dar vienas lietuviškas stebuklas. Vilniuje už Trakų viaduko tik pakilus ant Panerių kalno liko A1 ruoželis be apšvietimo. Už viaduko Kauno link stovi po vieną stulpą su šviestuvu iš abiejų A1 pusių. O naujai įrengtas apšvietimas prasideda kažkur už 150 m, lieka neapšvietas ruožas, į kurį reikėtų dar vieno ar 2 stulpų su šviestuvais. Kas tai? Kairė nežino, ką daro dešinė, ar ten yra miesto Savanorių pr. ir LAKD nuosavybės ribos?
                                    Tai žinoma, to gabaliuko žiemą net nuo sniego niekas nevalo.

                                    Comment



                                      Apžvelgiami vykdomi ir artimiausi darbai Vilnius - Kaunas atkarpoje iki statomo Giraitės viaduko.

                                      Be kitų jau daug kartų aprašytų paminėta tilto per Kruną rekonstrukcija:

                                      ketinama sutvarkyti Paparčių viaduką Vievyje virš A1 kelio. Šiuos darbus ketinama pradėti jau kitąmet. Siekiant pagerinti susisiekimą šalia Kauno, po 2025 m. planuojamas kelio A1 ruožo nuo 95 iki 99,1 km ir tilto per Kruną (prie Kauno marių) rekonstravimas.

                                      Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...ai-euru-998457

                                      Comment


                                        Na ką. Eismo nukreipimas į priešpriešinę juostą likęs tik ties "Tvirtove". Vievyje yra susiaurėjimas Kauno kryptimi ir greičio apribojimai abiem kryptimis. Tai pat kelio susiaurėjimas Vilniaus kryptimi dar yra ties Strošiūnais. Kitur jau kelio susiaurėjimų nėra, nors greičio ribojimų dar daug. Taip pat pasitaiko laikinų kelio susiaurėjimų ir greičio ribojimų ar eismas vyksta tik viena juosta. Bet tai laikina, susiaurinimas būna tik kai vyksta darbai konkrečiame ruože ir nuimamas vakare.

                                        Comment


                                          Parašė vaidast Rodyti pranešimą
                                          Be kitų jau daug kartų aprašytų paminėta tilto per Kruną rekonstrukcija:

                                          ketinama sutvarkyti Paparčių viaduką Vievyje virš A1 kelio. Šiuos darbus ketinama pradėti jau kitąmet. Siekiant pagerinti susisiekimą šalia Kauno, po 2025 m. planuojamas kelio A1 ruožo nuo 95 iki 99,1 km ir tilto per Kruną (prie Kauno marių) rekonstravimas.
                                          Pirmas kartas, kai tenka matyti kažką apie tą tiltuką per Kruną, tai pagal planą ten kažką darys po 2025, tai grubiai iki 2030-2035 gal praplatins. Prognozuoju, kad tuo metu ten situacija atrodys panašiai, kaip ji dabar atrodo prie Megos... O apie Megos atkarpos rekonstrukciją pradėjo kalbėt ~2002-2004.

                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X