Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Suprasčiau jei pirma perstatytų tą tiltą, o poto pervadintų į autostradą, o dabar pridarys ala autostradų su ribojimais, apsisukimais (pirmiausiai tai mintyje A5 Juragių apsisukimas), visokiais 2+1 (kaip prie Panevėžio), kažkam matyt reikia pliusiukų, kad tiek ir tiek bus "naujų" autostradų, bet realiai kelių tinklo plėtra vyksta chaotiškai ir be strategijos.
    As much power as necessary, as much freedom as possible

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Vokietija:
      Saarbrücken. Autobanas 620.
      Frankfurtas prie Maino. A 648, A 66
      Rūro aglomeracija (Diuselforfas, Kiolnas, etc.): A 52, A 46.
      Berlynas A 100, A111, A 113

      Ir t.t.

      Prancūzija:
      Paryžiaus aglomeracija neturi normalaus aplinkkelio tik Centrą juosiantis Periferique.
      Lyon: A6, A7
      Frankfurte ir Berlyne važiavau pats, visur sudėti greičio ribojimai, autostrados nutrūksta. Prie Lyon jei atsimenu irgi 90 greitis (teoriškai, dėl eismo intensyvumo važiavome 70), bet ten tokia raizgalynė kad daugiau dėmesio skyriau ieškoti tinkamo išsukimo.



      Comment


        Nematau problemų miesto autostradai su ribojimais:
        https://goo.gl/maps/eoeg9pQo8LHFGHqu5

        Taip, greitį ir toliau reguliuoja ženklai, nes 130 yra nesaugu.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Lėčiau nei šiaip miesto greitis?
          Būtent. Kad ir per šį miestelį: https://www.google.ch/maps/place/723...434!4d8.757906

          Comment


            Aš manyčiau, kad dabartiniame kontekste tokiose čia praverstu autostrados ženklas vien tik dėl papildomų apribojimų, pvz. nebūtų dviratininkų. Nes paskutiniu metu teko jau kelis kartus matyti dviratininkus važiuojančius šiauriniu Kauno aplinkeliu, ypač smagu kai važiuoja per Kleboniškio tiltą grupelė dviratininkų. Greičių skirtumas milžiniškas, dar ir sunkaus transporto daug labai, tai ten tik laiko klausimas kol nutiks koks rimtesnis įvykis. Tad vietose kurios skaitosi kaip aplinkeliai, bet yra vos ne autostrados lygio, tikrai praverstu autostrados ženklas su papildomais greičio apribojimais. Arba reiktu įvesti papildomus apribojimus transporto priemonėms.

            Comment


              Parašė drulia Rodyti pranešimą
              Aš manyčiau, kad dabartiniame kontekste tokiose čia praverstu autostrados ženklas vien tik dėl papildomų apribojimų, pvz. nebūtų dviratininkų. Nes paskutiniu metu teko jau kelis kartus matyti dviratininkus važiuojančius šiauriniu Kauno aplinkeliu, ypač smagu kai važiuoja per Kleboniškio tiltą grupelė dviratininkų. Greičių skirtumas milžiniškas, dar ir sunkaus transporto daug labai, tai ten tik laiko klausimas kol nutiks koks rimtesnis įvykis. Tad vietose kurios skaitosi kaip aplinkeliai, bet yra vos ne autostrados lygio, tikrai praverstu autostrados ženklas su papildomais greičio apribojimais. Arba reiktu įvesti papildomus apribojimus transporto priemonėms.
              Tikriausiai po rekonstrukcijos visur prie Kauno bus greitkelio ženklas su greičio ribojimu (mažinimu) atskiruose ruožuose. O greitkelyje dviračių eismas ir taip draudžiamas. Tai būtų optimaliausias sprendimas.
              Paskutinis taisė Al1; 2020.08.27, 11:14.

              Comment


                Nemanau, kad autostrados ženklas kažką keičia kai gali į kelią fiziškai patekti dviračiu, nors ir šalia tunto didelio greičiu lekiančių mašinų. Turbūt ir po autostrados/greitkelio ženklų suteikimo atsiras dviratininkų A1 kelyje. Turi būti alternatyvos, kurios patogesnės nei automobilių kelias. Vienintelė man žinoma vieta Kaune, kur visi dviratininkai rinktųsi dviračių taką yra Amalių pervažos tunelis.

                Petrašiūnų ruože, kuri jau senai greitkelis, taip pat dviračiai važinėja. Patogiausias ir tiesiausias kelias patekt iš Muravos (kuri dar turi nusitiesus dviračių taką) į Palemoną.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                  Nemanau, kad autostrados ženklas kažką keičia kai gali į kelią fiziškai patekti dviračiu, nors ir šalia tunto didelio greičiu lekiančių mašinų. Turbūt ir po autostrados/greitkelio ženklų suteikimo atsiras dviratininkų A1 kelyje. Turi būti alternatyvos, kurios patogesnės nei automobilių kelias. Vienintelė man žinoma vieta Kaune, kur visi dviratininkai rinktųsi dviračių taką yra Amalių pervažos tunelis.

                  Petrašiūnų ruože, kuri jau senai greitkelis, taip pat dviračiai važinėja. Patogiausias ir tiesiausias kelias patekt iš Muravos (kuri dar turi nusitiesus dviračių taką) į Palemoną.
                  Autostrados ženklas keičia tai, kad teisiškai dviračiai draudžiami ir policija gauna įrankį kaip nukrapštyti dviratininkus. Vieni gerbs taisykles ir nevažiuos. Kiti nevažiuos bijodami baudų po kelių parodomųjų reidų.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Autostrados ženklas keičia tai, kad teisiškai dviračiai draudžiami ir policija gauna įrankį kaip nukrapštyti dviratininkus. Vieni gerbs taisykles ir nevažiuos. Kiti nevažiuos bijodami baudų po kelių parodomųjų reidų.
                    Nebent. Jei darys tuos reidus.

                    Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Nebent. Jei darys tuos reidus.

                      Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
                      Teko girdėti gandų apie A2 nubauduotus.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Nebent. Jei darys tuos reidus.

                        Negirdėjau ar buvo baudžiami automagistralėje ar greitkelyje dviratininkai.
                        Nežinau ar baudžiami, bet pačiam teko nuvažiuoti po kelių policijos pastabos greitkelyje Vilnius-Kaunas (bėda, kad alternatyvos gana prastos).

                        Comment


                          Vilnius-Panavežys autostradoje tai tikrai stabdo dviratininkus, o prie kauno atsižvelgiant į vesivystančius gyvenamuosius rajonus šiaurinėje aplinkelio pusėje ten reikėtu normalios dviračių infrastruktūros, o ne draudimo.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Vilnius-Panavežys autostradoje tai tikrai stabdo dviratininkus, o prie kauno atsižvelgiant į vesivystančius gyvenamuosius rajonus šiaurinėje aplinkelio pusėje ten reikėtu normalios dviračių infrastruktūros, o ne draudimo.
                            Jei apie LEZ apylinkes - lyg ir yra dvirtakis palei A6? Tiltai pervažiuot į Kleboniškį irgi yra. Neries kirtimas kaip suprantu išsispręs po dabar daromos rekonstrukcijos. Iki pilnos laimės betrūktų Murava-Šilainiai dvirtakio lygiagrečiai A1? Kuris iš principo atsirastų padarius jungiamuosius kelius kurie lyg ir bus daromi po tiltų perstatymo?

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Foto 2020.05
                              2. Tarp Grigiškių ir Didžiulio ežero



                              Stebina darbų tempai. Keturis mėnesius stato pusę tuneliuko. Tokiais tempais kitą pusę užbaigs po Naujųjų Metų.

                              Vis prisimenu vaizdelį iš Nyderlandų, kur 4 juostų viaduką pastato per savaitgalį.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Jei apie LEZ apylinkes - lyg ir yra dvirtakis palei A6? Tiltai pervažiuot į Kleboniškį irgi yra. Neries kirtimas kaip suprantu išsispręs po dabar daromos rekonstrukcijos. Iki pilnos laimės betrūktų Murava-Šilainiai dvirtakio lygiagrečiai A1? Kuris iš principo atsirastų padarius jungiamuosius kelius kurie lyg ir bus daromi po tiltų perstatymo?
                                Petrašiūnų atkarpai, galima sakyti, daromas dvirtakis palei Taikos pr. (3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas+menkas pėsčiųjų srautas). +Statomas Pramonės pr. atskiras dviračių takas.

                                Eigulių atkarpai yra Šiaurės pr., bet tik perasfaltuoti šaligatviai, pėstieji, šiek tiek šunys ir dviratininkai ten labai maišosi (išskyrus Šiaurės pr. nuokalnę kur dauguma yra dviratininkai). Toliau - Jonavos g. dvirtakis, irgi dauguma dviratininkai.

                                Tiesa, galėtų atsirasti daugiau jungčių: pažymėjau raudonai.
                                Click image for larger version

Name:	infra.jpg
Views:	829
Size:	263,9 kB
ID:	1823831

                                Vilijampolės-Šilainių atkarpai. Ant Islandijos pl. tilto planuojamas pakilimas dviratininkams, deja, neplanuojamas sujungimas su ką tik pastatytų Lapių dviračių taku, gal įrengs ateityje. Toliau sujungimas su Šilainiais vyktų žvyrkeliniu sujungimu su Kuršių g., kur užkiltum į Šilainių kalną (į Kuršių g., Megą).

                                Prasčiausia situacija išliks tiltas, nes siaura, ir žvyruotas kalnas į Šilainius. Rytinėje pusėje problemų mažiau, įrengiami dviračių takai, didžiausia problema lieka Šiaurės/Pramonės pr. tarp Sukilėlių pr. ir Partizanų g. pėsčiųjų, šuniukų srautai Palei Ukmergės g. sankryžą - ir truputis rėkiančių pijokų Alkoholizmas miegamuosiuose rajonuose yra juntama problema jei nori išsaugoti gerą nuotaiką važinėjant (nors gal daugiau vaikštant) po miestą, bet didesnė problema yra išvedami šunys.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.28, 10:28.

                                Comment


                                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                  Prasčiausia situacija išliks tiltas, nes siaura, ir žvyruotas kalnas į Šilainius.
                                  Po visų rekonstrukcijų bus atskiri tiltai vietiniam srautui. Ar nepadės?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Po visų rekonstrukcijų bus atskiri tiltai vietiniam srautui. Ar nepadės?
                                    Tą tiltą, kur numatyta jungtis dviračiams tik atnaujins, visus parametrus paliks senus, tai reiškia ir praėjimas liks seno pločio. Bus perstatytas tik šiaurinis tiltas į du tiltus (vienas tiltas tranzitui, antras (šiauriausias) tiltas vietiniam srautui).

                                    Čia kažkas minėjo, kad norėtų antro automobilių tilto per Nerį, aš labiau norėčiau antro tilto per Nerį pėstiesiems ir dviratininkams, kur nors prie Neries kr. ir Baltų pr. posūkio

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Tą tiltą, kur numatyta jungtis dviračiams tik atnaujins, visus parametrus paliks senus, tai reiškia ir praėjimas liks seno pločio. Bus perstatytas tik šiaurinis tiltas į du tiltus (vienas tiltas tranzitui, antras (šiauriausias) tiltas vietiniam srautui).
                                      Mažinant greitį spėju juostas siaurins ir atsiras pločio?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Mažinant greitį spėju juostas siaurins ir atsiras pločio?
                                        Nežinau. Šiaip gera mintis. Atsirastų bent 2-2,5 m plotis. Gali būti, kad taip ir padarys, bet ne iš karto, o po kurio laiko, gal ir greitį sumažins iki kokių 70 km/h atitinkamai pagal juostų plotį Dabar planuoja 90 km/h. Net ir su aptvarais, siaurame šaligatvyje pro tave švilpiančios 90 km/h mašinos nėra nė kiek jauku.

                                        Comment


                                          Gariūnų tunelio ir būsimo dvirtakio būklė vakar:



                                          Comment

                                          Working...
                                          X