Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Jei taip būtų paprasta, toli gražu 2 metrai, o kad visus viadukus tiltus ir pralaidas perstatyti? 43 mln. Eurų dabartiniams darbams yra centai palyginus kiek prireiktų išplatinimui iki 3x3. Ir realaus poreikio tam nematau.

    O ir 10 km/h padidinimas, kai turime tokį intensyvumą, sumažina kelionės laiką. Gal ir atrodo mažai tas 10km/h, bet padaugingit iš TP intensyvumo, gausis dideli skaičiai, sutaupytas laikas - pinigai, žinoma ir saugiau bus.

    Nežinau ar konkursas jau paskelbtas, bet bus kintamos informacijos ženklai, kurie leis ir žiemą 130 paleisti greitį.
    Žiemą 130??? O KET pakeitė? 10 km/h laiko sutaupymo požiūriu yra niekai tokiame trumpame atstume (100 km, realia dar trumpiau, nes atsimeta Grigiškės, tikriausiai ir Vievyje bus apribojimai, ir prie Kauno). 2-3 minutėmis trumpesnė kelionė. Tai realiai nereiškia, o dauginimas iš srauto yra neteisingas. Laikas kiekvieno yra asmininis ir jis nesusideda su kitų laiku. Kas dėl sutaupymo, tai laiko gal ir susitaupo 2-3 minutės, o kiek padidėjo kuro sąnaudos? Gal irgi tais pačiais 2-3 procentais, o gal ir daugiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.07.31, 12:15.

    Comment


      Tolesnė diskusija apie leistiną greitį - temoje Kelių eismo taisyklės

      Comment


        Dar Gariūnų tunelio:








        Comment


          Po truputį jau kai ryškėja atlikti darbai, tai vietomis tikrai apima džiaugsmas, bet vietomis tai tik galima pakraipyti galvą. Aš kažkaip galvoju, kad norint suteikti keliui tam tikrą kategoriją yra taikomi tarptautiniai standartai - nusukimai ir sankryžos kas tam tikrą kilometrų skaičių, atskirti greitėjantys/lėtėjantys srautai ir t.t.
          O ką gi turime tie nusukimu į Petrašiūnus? Ogi va tokį vaizdą:
          Click image for larger version  Name:	A1 Petrašiūnai.jpg Views:	0 Size:	190,6 kB ID:	1822531

          Greitėjimo ir lėtėjimo juostos kertasi, dar toje juostoje yra ir nusukimai bei išvažiavimai į/iš degalinės. Kelio atkarpa - automagistralės standarto su 130 km/h. Įsivaizduokit kas vyksta jei į degalinę įsukinėja vilkikas, kuriam stabdymo kelio, nekertant ištisinės juostos tikrai mažoka, kad saugiai sukti į degalinę. Tuo tarpu už jo ir šalia važiuoja automobiliai 130 km/h - pirma juosta susistabdo iki labai minimalaus greičio, avarijų tikimybė - labai didelė. Tas pats reikalas ir išsukant iš degalinės - turi greitėti, o patenki į lėtėjimo juostą - konfliktų tikimybė - aukšta.
          Manau tokių sankryžų rekonstrukcijoje kaip minimum turėjo būti daromas jungiamasis kelias, kuriame jau šie srautai išsiaiškina viską prie limituoto greičio. Juolab mačiau kelias vietas bendroje atkarpoje kur tai ir yra daroma (turiu omenye jungiamuosiu kelius).

          P.S. Dar nuo seniau šioje vietoje esančios stabdymo žymės signalizuoja, kad vieta tikrai konfliktinė. Lyginant su tuo kas buvo tai tik lėtėjimo-greitėjimo juostos praplatėjo, o visa kita liko taip pat blogai.
          Paskutinis taisė Xmaster; 2020.08.21, 08:43.

          Comment


            Tai ten dar kartą laukia rekonstrukcija, bus įrengiami apjungiamieji keliai, tik neaišku kada, norėtųsi kuo greičiau. Dėl juostų tai galėjo uždraust perisirikiavimus toje vietoje, persirikiuoti kitur.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Tai ten dar kartą laukia rekonstrukcija, bus įrengiami apjungiamieji keliai, tik neaišku kada, norėtųsi kuo greičiau.
              Įdomu, tikrai yra kokie nors konkretūs planai?

              Comment


                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Tas pats reikalas ir išsukant iš degalinės - turi greitėti, o patenki į lėtėjimo juostą - konfliktų tikimybė - aukšta.
                Išsukimui toliau yra kitas išvažiavimas kiek matosi nuotraukoje. Bent jau šitos problemos nėra.

                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Įdomu, tikrai yra kokie nors konkretūs planai?
                  https://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/d...20Brezinys.pdf
                  Click image for larger version

Name:	petraskes.jpg
Views:	1055
Size:	238,3 kB
ID:	1822569
                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.21, 11:02.

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Išsukimui toliau yra kitas išvažiavimas kiek matosi nuotraukoje. Bent jau šitos problemos nėra.
                    Taip, toliau yra, bet patenki į bendrą juostą su lėtėjančiais išsukimui į Petrašiūnus

                    Comment


                      Kai pabaigs Megos rekonstrukciją, ties Kaunu didžiausias stabdys bus per siauras tiltas ties Kauno mariomis, kur yra apribojimas 80. Neteko girdėt kad greitu laiku ten vyktų platinimas, iš esmės tilto perstatymas.
                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Kuria prasme didžiausias stabdis? Kam rūpi tos 3 sekundės, prarastos prilėtinus iki nuo 120 iki 80 km/h dviem šimtam metrų?

                        Comment


                          Dar paskelbs paveldu ir kad ir kokia bus austriško lygumo danga, niekada neatsikratysime 80 km/h (o gal 90 km/h) prie Karčiupio

                          Teko skaityti vertikaliojo ženklinimo taisykles. Greičio mažinimas vykdomas kas kažkiek ten metrų turi būti kas 20 km/h ir ne didesniu skirtumu, t.y. jei greitis iš abejų pusių nuo Palemono ir Rumšiškių bus 130 km/h, tai nemaža tikimybė, kad bus sudėti ženklai 110 km/h ir 90 km/h ir per Karčiupio tiltą pervažiuosime 90 km/h greičiu. Nebent bus 110, 90, 80 ženklai, manau, jau perteklinis ženklinimas ir greičio mažinimas.

                          Comment


                            tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
                            As much power as necessary, as much freedom as possible

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Kuria prasme didžiausias stabdis? Kam rūpi tos 3 sekundės, prarastos prilėtinus iki nuo 120 iki 80 km/h dviem šimtam metrų?
                              Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
                              As much power as necessary, as much freedom as possible

                              Comment


                                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
                                Sudėjau nuotraukas iš kelio tarp restorano "Deivina" ir AB "Lytagra". Atkarpa yra tarp Karčiupio ir Giraitės. Žalios spalvos kelio ženklai ("kilometrų stulpelis" ir "išankstinė krypčių rodyklė") vietoj mėlynos. Šaltinis: Mapilary.

                                Man atrodo, kad čia bus autostrada. Kitaip nebūtų prasmės ženklų keisti.
                                Click image for larger version  Name:	autostrada.jpg Views:	0 Size:	166,9 kB ID:	1822806
                                Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.22, 22:31.

                                Comment


                                  Aš greičio ribojimams autostradose neprieštarauju, nes norėtųsi matyti autostradų tinklą Lietuvoje kaip Vokietijoje, kurioje taip pat pilna ribojimų (nekalbu apie remontus), ypač tuneliuose (sumažintas greitis iki 80 km/h) ir didmiesčių intensyvios atkarpos. Kauno aplinkkeliai galėtų būti autostrados su sumažintu greičiu ir tai man patiktų

                                  Comment


                                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                    Kai pabaigs Megos rekonstrukciją, ties Kaunu didžiausias stabdys bus per siauras tiltas ties Kauno mariomis, kur yra apribojimas 80. Neteko girdėt kad greitu laiku ten vyktų platinimas, iš esmės tilto perstatymas.
                                    Gamta.lt yra PAV dokumentas, pagal jį tiltas bus naujai perstatomas.

                                    Comment


                                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                      tai čia dar optimistinis variantas, mano supratimu autostradose negali būti tokių atkarpų su greičio apribojimais (keista, kad tai leidžia teisės aktai), ypač didelio intensyvumo keliuose, todėl realus variantas, kad ties Karčiupiu autostrada ir baigsis iki pat Giraitės. O tuomet tie minėti įsukimai į degalines nebus pagal autostradų standartus.
                                      Vokietijoje automagistralėj pasitaikė atkarpa be kelkraščio, apie ką įspėjo ženklas su užrašu. Ir be abejo buvo apribotas greitis.

                                      Comment


                                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                        Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
                                        Nesuprantu, ko čia pučiamas burbulas. Dabar vasarą leidžiamas greitis 120 km/h ir yra apribojimas iki 80 km/h. O jau kai bus 130 km/h, tai bus kažkokia tragedija? Be to, kaip rašo, tiltą vėliau perstatys.

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                          Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.
                                          Turbūt didesnė problema, kad pilnas kelias kelio darbų, o taip pat ir vairuotojų, kurie visur ir visada lekia >100. Laikytis leidžiamo greičio sudėtinga ir net pavojinga, kol policija masiškai nebauduoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X