Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Metant pinigus reikia pirmiausia žiūrėti price/perfomance (avaringumas) santykį. Tai tikrai manau pirmiausia reikia baigti Via Baltica ir Vilnius-Utena kelius, o ne svaigti apie super duper A1.
    Tai kurių galų dabar reikia mesti pinigus į pakankamai padorų greitkelį dėl +10km/h (ir tik 7 mėn. per metus)? Geriau jau reikėjo palikti kaip yra, o tas investicijas skirti atkarpai 3+3.


    Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
    Platinamos/ilginamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos. Pats kelias liks 2+2. Iki 3+3 išplėtimas kainuotų kosmosą, nes reiktų iš esmės viską perstatyti, tai to niekada nebus, drąsiai sakau.
    Nepasimokom iš RB1 istorijos: Suremontavo ruožą, tada po poros metų nuardė ir perstatė iš naujo šiek tiek patobulinę ir pavadino RB1, o dabar statysim RB2. Tai ir čia tas pats - uždarom, remontuojam, platinam pridėdami 1 metrą, vietoj to, kad pridėt 2 metrus.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Tai kurių galų dabar reikia mesti pinigus į pakankamai padorų greitkelį dėl +10km/h (ir tik 7 mėn. per metus)? Geriau jau reikėjo palikti kaip yra, o tas investicijas skirti atkarpai 3+3.
      Dėl saugumo. Trumpos ir siauros greitėjimo/lėtėjimo juostos ne itin malonu kai iš galo pareina fūra. Nesvarbu ar 110, ar 130. Pėsčiųjų perbėgimo vietos irgi blogai nežiūrint koks greitis. Vasarą leistinas 130 čia mažiausia nauda iš viso šito tvarkymo.

      Comment


        Tas A1 projektas dėl saugumo 'by itself' yra tikrai OK. Bet man akis bado dešimtys milijonų ne pirmo būtinumo projektui, kai realiai stovi A5, KK130, A14 ir pan...

        Comment


          Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
          Tas A1 projektas dėl saugumo 'by itself' yra tikrai OK. Bet man akis bado dešimtys milijonų ne pirmo būtinumo projektui, kai realiai stovi A5, KK130, A14 ir pan...
          Mane tai stebina, kad yra mistiniai "milijardai", bet infrastruktūrai finansavimas yra sumažintas. Turėtų būti skirta viskam: ir A4, ir A8, ir dar daug kam.
          Reiškia, kad Kubylius buvo blogas, skolintasi pravalgymui. O dabar tas pats, nors situacija skiriasi iš esmės.

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Tai kurių galų dabar reikia mesti pinigus į pakankamai padorų greitkelį dėl +10km/h (ir tik 7 mėn. per metus)? Geriau jau reikėjo palikti kaip yra, o tas investicijas skirti atkarpai 3+3.




            Nepasimokom iš RB1 istorijos: Suremontavo ruožą, tada po poros metų nuardė ir perstatė iš naujo šiek tiek patobulinę ir pavadino RB1, o dabar statysim RB2. Tai ir čia tas pats - uždarom, remontuojam, platinam pridėdami 1 metrą, vietoj to, kad pridėt 2 metrus.
            Jei taip būtų paprasta, toli gražu 2 metrai, o kad visus viadukus tiltus ir pralaidas perstatyti? 43 mln. Eurų dabartiniams darbams yra centai palyginus kiek prireiktų išplatinimui iki 3x3. Ir realaus poreikio tam nematau.

            O ir 10 km/h padidinimas, kai turime tokį intensyvumą, sumažina kelionės laiką. Gal ir atrodo mažai tas 10km/h, bet padaugingit iš TP intensyvumo, gausis dideli skaičiai, sutaupytas laikas - pinigai, žinoma ir saugiau bus.

            Nežinau ar konkursas jau paskelbtas, bet bus kintamos informacijos ženklai, kurie leis ir žiemą 130 paleisti greitį.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Mane tai stebina, kad yra mistiniai "milijardai", bet infrastruktūrai finansavimas yra sumažintas. Turėtų būti skirta viskam: ir A4, ir A8, ir dar daug kam.
              Reiškia, kad Kubylius buvo blogas, skolintasi pravalgymui. O dabar tas pats, nors situacija skiriasi iš esmės.
              Turbūt apsižiūrėjo, jog paskubėjo skaičiuodami tokių projektų naudą (žiūrint grynai pro ekonomikos skatinimo prizmę). Pradžioje juk atrišo ir užšaldytus milijonus keliams ir žadėjo dar, bet matyt susiprato, kad už lango jau nebe du tūkstantieji ir dėl medžiagų be galo išaugusios kelių tiesimo kainos ir šiaip kelių santykinė nauda ekonomikai stipriai kritusi. Esamų pakanka prekių judėjimui, o darbo jėgos judėjimas jau seniai buvo pervertintas ir daug naudos neatneša šiame amžiuje.
              Paskutinis taisė themanual; 2020.05.15, 12:16.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Mane tai stebina, kad yra mistiniai "milijardai", bet infrastruktūrai finansavimas yra sumažintas. Turėtų būti skirta viskam: ir A4, ir A8, ir dar daug kam.
                Reiškia, kad Kubylius buvo blogas, skolintasi pravalgymui. O dabar tas pats, nors situacija skiriasi iš esmės.
                Todėl, kad be infrastruktūros yra kur tuos pinigus panaudoti. Kad ir sveikatos apsaugai, ką parodė koronavirusas - sistema visiškai nepasiruošusi, medicinos ir slaugos įstaigos tapo užkrato židiniais. Visam kitam verslui paremti irgi reikės daugybės lėšų, o grąžą iš kelių infrastuktūros visiškai neadekvati įdėdamiems pinigams, nes tiesiog Lietuvoje pagal bendrą ekonomikos išsivystymo lygį keliai yra netgi per geri, o tranzitą reikia krauti ant bėgių, nes kam tada kišami milijardai į RB?

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą

                  Tai ten, kur yra apsisukimas, nėra greitkelis Vilnius-Kaunas
                  Bet būtent ten ir reikalingas 3x3 atkarpoje Kaunas-Vilnius, tikėkimės jis ten ir bus kažkada ne po 15 metų.
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Pradedama beveik 43 mln. eurų kainuosianti A1 kelio atkarpos Vilnius-Kaunas rekonstrukcija

                    Prasidėjusi Vilnius-Kaunas-Klaipėda (A1) kelio rekonstrukcija, leis iki 2021 metų vasaros atkarpai Vilnius-Kaunas virsti tikra automagistrale, bus galima važiuoti greičiau, rašo 15min.lt.

                    Click image for larger version

Name:	535301-527548-1287x836.jpg
Views:	2026
Size:	354,0 kB
ID:	1803012

                    Lietuvos automobilių kelių direkcija nurodė, kad rekonstrukcija pradėta nuo praėjusių metų spalio.

                    Rangos sutartis pasirašyta su dviem rangovais: bendrovė „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o „Fegda“ – vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.

                    Kaip teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) darbuotojai, įgyvendinant A1 kelio ruožo nuo 10 iki 95 km projektą, rekonstrukcija vykdoma 5-iuose skirtinguose kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožuose: nuo 10 iki 18,1 km, nuo 18,1 iki 27,56 km, nuo 27,56 iki 56,96, nuo 56,97 iki 87,44 km ir nuo 87,44 – 95 km. Pagal sutartis, keturių ruožų darbų pabaiga numatoma 2021 m. gegužę, vieno – 2021 m. liepą.

                    Kaip rašo portalas, dažniausi eismo ribojimai – susiaurėjusi važiuojamoji dalis, greičio ribojimas iki 70 km/val., uždaryta viena eismo juosta. Dabar didelių nepatogumų vairuotojams tai neturėtų sukelti, tačiau padidėjus automobilių srautams vasarą, tikėtina, kad vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe.

                    Kelio ruože nuo Vilniaus iki Kauno yra didžiausias transporto srautas ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Vidutinis metinis eismo intensyvumas šioje kelio dalyje siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą.

                    https://jp.lt/pradedama-beveik-43-ml...ekonstrukcija/

                    Comment


                      Įdomu, kad akcentuojama, kad bus galima važiuoti greičiau (nors ir dabar ten su greitumu viskas ok), bet neužsimenama apie saugumą, nors būtent saugumas turėtų būti absoliutus prioritetas šitame kelyje.

                      Comment


                        Jeigu važiuoti pagal greičio apribojimus tai sąlyginai ilgokai užtruktų kelionė. Bet kiek teko matyti retas sulėtina iki 70-50km/h. Dabar adrenalino kupinas kelias, puiki proga įsivertinti kaip jaučiate auto gabaritus. Tuo pačiu pamatyti kaip kiti tai vertina arba ne.

                        Berods dviejuose ruožuose link Kauno siaurėja iki 1 juostos, tai ten manau dažna situacija iki pilno sustojimo. Užtrauktuko principas ne visiems įkandamas. Yra staigesnių susisliejimų, yra ir visai patogių dviejų siauresnių juostų statybų ruožų.

                        Juokingiausia per ašaras buvo pamatyti kai vadovaujasi savo nuožiūra. Važiuoja tarp statybinės geltonos ir buvusios baltos. Vietoje 2 siaurų, lieka 1 karališka. Už skiriamosios tarkos nenori, o ties dryžuotais atšvaitais bijo.

                        Be to, ties Mega 3 juostos, bet spūstis puikiai laikosi ties Kaunu. Atrodo nelabai pagerėjo situacija piko metu nuo pat statybų.
                        Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.30, 08:47.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Be to, ties Mega 3 juostos, bet spūstis puikiai laikosi ties Kaunu. Atrodo nelabai pagerėjo situacija piko metu nuo pat statybų.
                          Galėsim įvertinti kai baigs tiltus per Nerį. Dabar ten vyksta darbai.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.30, 09:06.

                          Comment


                            Gal kas žino, kada pagaliau bus apšviesti vidiniai Vilniaus ruožai: nuo Grigiškių iki Gariūnų ir nuo Gariūnų iki Galvės viaduko?
                            Paskutinis taisė oranger; 2020.06.04, 23:49.

                            Comment


                              Nuo Trakų kelio viaduko jau tiesia kabelį ir stato pamatus stulpams skiriamojoje juostoje.

                              Comment


                                Atnaujinimas iš tunelio po A1 statybos. Nuardyta tako dalis, kur buvo užtvaras ir šikana prieš perėją per rampą iš miesto Kauno kryptimi.




                                Pusė tunelio po A1 jau išbetonuota.







                                Comment


                                  Koks dabar jau statusas? Gal keleta ruožų sutvarkė? Ar labiau darbai vyksta vienu metu ir užbaigimas bus vienu metu?

                                  Comment


                                    Niekur darbai nebaigti iki galo, kai kur dar nepradėti. Ir nėra jokios prasmės nebaigus visko keisti statuso kelių kilometrų ruože, nes nuo to bus tik blogiau.

                                    Comment


                                      Lėtai viskas labai kruta, toks jausmas, kad viena brigada ant 5-6 ruožų dirba. Gal ir pasiteisina, gruntas natūraliai susiguli, laikas nespaudžia.

                                      Comment


                                        Gariūnų pėsčiųjų tunelio statyba persimetė į kitą kelio pusę.


                                        Comment


                                          Gariūnų pėsčiųjų tunelio statyba.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X