Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar spręs tokiu atveju visuomeninio transporto judėjimą dubliuojančiomis gatvėmis (Gariūnai-Grigiškės, Grikiškės-Maxima Bazė etc.)?
    Kiek žinau, dubliuojančių gatvių neties, prailgins esamas letėjimo ir greitėjimo juostas. Neliks VT stotelių. Autobusai turėtų toliau važiuoti magistrale. Galbūt galima A juostas išskirti.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Rašo, kad nuo 10 iki 95 km - tai nuo Trakų pl. viaduko iki Biruliškių.
    Esu skaitęs 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisykles, tai AM kategorijos kelias gali būti ir greitkelis. Grigiškėse buvo sudėti greitkelio ženklai, vėliau nuimti. Spėju, greitkelis bus nuo Trakų pl. iki Grigiškių, o toliau neaišku.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.04, 15:01.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Kiek žinau, dubliuojančių gatvių neties, prailgins esamas letėjimo ir greitėjimo juostas. Neliks VT stotelių. Autobusai turėtų toliau važiuoti magistrale. Galbūt galima A juostas išskirti.



      Esu skaitęs 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisykles, tai AM kategorijos kelias gali būti ir greitkelis. Grigiškėse buvo sudėti greitkelio ženklai, vėliau nuimti. Spėju, greitkelis bus nuo Trakų pl. iki Grigiškių, o toliau neaišku.
      Labai abejoju, ar bus ir ties Krunos upe.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Labai abejoju, ar bus ir ties Krunos upe.
        Didžiausia tikimybė, kad bus automagistralė tarp Grabučiškių ir Vievio. Nedaug mažesnė tikimybė, kad automagistralė bus tarp Vievio ir Molūvėnų naujos sankryžos.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Rašo, kad nuo 10 iki 95 km - tai nuo Trakų pl. viaduko iki Biruliškių.
          O kur yra 1 km? Kaip tik ir yra ties Trakų pl. viaduku. O 95 km yra būtent už Giraitės, kur ir prasideda automagistralė, o ne nuo centrinio Vilniaus pašto, nuo kurio iki Trakų pl. viaduko ir yra apie 10 km. Grigiškėse, Vievyje ir ties Kaunu, taip pat ties Kruna (kažin ar bus tiek lėtų, kad būtų perstatyti naujai tiltai per Kruną) tikrai nebus jokios automagistralės, gal tik greitkelis ir tai vargu. Grigiškės rekonstruotos visai neseniai ir ten kelias neatitinka net greitkelio kategorijos, nors formaliai jai rekonstruotas, bet realiai ten jokiais būdais negalima didinti greičio dėl per didelių srautų ir per trumpų lėtėjimo greitėjimo juostų...
          Paskutinis taisė Al1; 2019.01.04, 18:36.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            O kur yra 1 km? Kaip tik ir yra ties Trakų pl. viaduku.
            Ne, tikriausiai, kaip įprasta bendriesiems atstumams - prie centrinio pašto.

            https://goo.gl/maps/SRhFJKgvxpr

            Comment


              Riboženkliai sudėti. 95-as kilometras.

              https://www.google.com/maps/@54.9321...7i13312!8i6656

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                nors formaliai jai rekonstruotas, bet realiai ten jokiais būdais negalima didinti greičio dėl per didelių srautų ir per trumpų lėtėjimo greitėjimo juostų...
                LAKD visur rašo, kad šitame etape būtent ir bus visur ilginamos lėtėjimo/greitėjimo juostos.

                Comment


                  10-as kilometras

                  https://goo.gl/maps/56yWxrisnsr

                  Comment


                    Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      LAKD visur rašo, kad šitame etape būtent ir bus visur ilginamos lėtėjimo/greitėjimo juostos.
                      Iš karto negalėjo padaryti Grigiškėse? Bet vien tai kažin ar įmanoma, tarkim, ties įvažiavimu ir išvažiavimu į Lentvarį Vilniaus link ties tiltu per Vokę. Ten iš viso idiotiškai viskas padaryta... Tiksliau ne greičiams iki 130 km/h.
                      Paskutinis taisė Al1; 2019.01.04, 20:10.

                      Comment


                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                        Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241
                        Ieškojau, bet neradau.

                        Labai ačiū.

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241
                          Nuviliantis projektas. Peržiūrėjau tik projektą Vilniaus m. savivaldybės ribose, tai nieko gero. Projektui atliktas eismo saugumo auditas, bet į labai svarbias pastabas visiškai neatsižvelgta. T.y. tik bukai ilginamos kai kurios greitėjimo/lėtėjimo juostos bei naikinamos stotelės, nors yra galimybių kitaip organizuoti eismą. Taip pat yra poreikis perdaryti kai kurių nuovažų/įvažų spindulius (pvz. prie Grigiškiu Viada degalinės), nes didesnėms transporto priemonėms ten saugiai įsukti neišlendant į gretimą eismo juostą nėra. Tačiau niekas projekte nesprendžiama.
                          Pvz. yra ilginama lėtėjimo juosta važiuojant nuo Vilniaus posūkiui link Gariūnų (Lazdynų), tačiau gembė su krypčių nuoroda paliekama ten pat prieš pat nuvažiavimą. Galėtų bent ženklus ant gembės perdaryti pagal dabar taikomas ženklinimo taisykles ir visą magistralę suženklinti vienodai aiškiai, tačiau ženklai paliekami seni.

                          Rengiant ir įgyvendinant šį projektą buvo galima atlikti daug reikalingų ir būtinų pakeitimų, bet matomai, kad nepritrūktų darbo projektuotojai, tai daugybės elementų tobulinimui bus ateityje rengiami atskiri projektai ir švaistomos lėšos.

                          Comment


                            Gal dar galima siųsti pasiūlymus/pakeitimus?

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                              Atsidarykit projektą ir nereikės nieko spėliot https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=437241
                              Peržiūrėjau projektą su ženklinimu.

                              Gali būti, kad čia tik dalinis projektas, apimantis tik greitėjimo lėtėjimo juostų rekonstravimą ir tų stotelių iškėlimą ant spec. aikštelės ar letėjimo juostos, kur dar nėra jokio normalaus praėjimo. Projekte pažymima, kad paliekami greitkelio ženklai visame ruože, o automagistralės ženklai atsiras ateityje.

                              Įdomūs sprendiniai:
                              • gembinės konstrukcijos virš kelio įrengiami krypčių ženklai ties letėjimo juostos pradžia ir standartinė kryptis su atstumais nurodanti rodyklė ties letėjimo juostos pabaiga. Tai turėtų būti (mano nuomone) praktika kada nors rekonstruojant juostas Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys.
                              • Ties Strošiūnais, kur dabar yra paprasta stotelė be jokio praėjimo ne per kelią atsiras skirtingų lygių sankryža, t.y. po dabartinių stotelių vietomis atsiras tunelinis pravažiavimas su šaligatviu, o pačios stotelės iškeldinamos. Sankryža bus deimanto formos.Yra tam tikra tikimybė, kad visas minimas ruožas nuo Trakų pl. Vilniuje iki Biruliškių ties Kaunu gali tapti automagistralė.
                              Įtariu, kad yra tam tikra tikimybė, kad visas minimas ruožas nuo Trakų pl. Vilniuje iki Biruliškių ties Kaunu gali tapti automagistralė. Mano spėjimas, kas dar gali/galėtų būti įgyvendinta, kad kelias taptų automagistrale:
                              • Gariūnų sankryža. Jei nuspręs sankryžą rekonstruoti, mano spėjimas yra, kad praplatins viaduką, prilipdant jungiamuosius kelius (po dvi papildomas juostas kiekvienoje pusėje).
                              • Dėdeliškių stotelė. Įrengiamos sustojimo aikštelės, bet jos nėra izoliuotos nuo važiuojamosios dalies. Gali būti, kad čia laikini stotelių sprendiniai, nes buvo iš pradžių norima iš vis panaikinti Dėdeliškių sustojimą. Jei atitikt stotelių standartus, tai stotelė turi būti įrengiama už 250 m nuo degalinės, spec. nedidelėje stotelės aikštelėje.
                              • Rykantų gel. st. gyvenvietė. Turi gana izoliuotą nuovažą į gyvenvietę ir jokių kitų kelių. Netgi tech. projekte sudėti apie pėsčiuosius įspėjantys ženklai. Reiktų įrengti tunelinį pravažiavimą iki kelio Rykantai-Trakai.
                              • Vievis. Sudėtingiausias ruožas.Mano spėjimai, kas galėtų būti padaryta:
                              Click image for larger version

Name:	Vievio_ruožas.jpg
Views:	94
Size:	298,0 kB
ID:	1692468
                              • Antakalnio sankryža. Pateikta kaip pastaba tech. projektui, kad paliekami autobusų sustojimai. Autobusų stoteles siūloma iškelti, papildomai įrengti nedideles žiedines sankryžas.
                              • Grabučiškių sankryža. Ji paliekama neliečiama. Spėju, kad gali būti rekonstruojamas ruožas tarp Neveronių sankryžos ir Grabučiškių. Atsiras tarp šių sankryžų jungiamieji keliai. Dabar, labai dažnos nuovažos trukdo normaliam autostrados statusui gauti.
                              • Tiltas per Kruną. Lieka ribojimai. Galbūt bus tvarkoma ateityje
                              • Palemono sankryža. Planuojama rekonstrukcija, įrengiami jungiamieji keliai.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Nuviliantis projektas. Peržiūrėjau tik projektą Vilniaus m. savivaldybės ribose, tai nieko gero. Projektui atliktas eismo saugumo auditas, bet į labai svarbias pastabas visiškai neatsižvelgta. T.y. tik bukai ilginamos kai kurios greitėjimo/lėtėjimo juostos bei naikinamos stotelės, nors yra galimybių kitaip organizuoti eismą. Taip pat yra poreikis perdaryti kai kurių nuovažų/įvažų spindulius (pvz. prie Grigiškiu Viada degalinės), nes didesnėms transporto priemonėms ten saugiai įsukti neišlendant į gretimą eismo juostą nėra. Tačiau niekas projekte nesprendžiama.
                                Pvz. yra ilginama lėtėjimo juosta važiuojant nuo Vilniaus posūkiui link Gariūnų (Lazdynų), tačiau gembė su krypčių nuoroda paliekama ten pat prieš pat nuvažiavimą. Galėtų bent ženklus ant gembės perdaryti pagal dabar taikomas ženklinimo taisykles ir visą magistralę suženklinti vienodai aiškiai, tačiau ženklai paliekami seni.

                                Rengiant ir įgyvendinant šį projektą buvo galima atlikti daug reikalingų ir būtinų pakeitimų, bet matomai, kad nepritrūktų darbo projektuotojai, tai daugybės elementų tobulinimui bus ateityje rengiami atskiri projektai ir švaistomos lėšos.
                                Sutinku, bet įtariu, kad čia kaip I etapas, net automagistralės ženklų nėra projekte, nors planuojama keliui 130 km/h greitis. Galbūt sutvarkys, tik dėl spindulių neaišku.

                                Mano pastabos ankstesniame pranešime.

                                Vievis-Grabučiškės atkarpa iš tiesų galėtų jau pagal tech. projekto sprendinius gauti automagistralės ženklus. Nemaža dalis įvažų į sodybėles yra naikinama (nors dalis ir paliekama). Tam tikri keliukai sulauks vienakrypčių jungiamųjų kelių: Gojus ir Skirmantiškės. Strošiūnai iš vis sulauks skirtingų lygių sankryžos. Atnaujinamas informacinis ženklinimas, jis suvienodinamas, kad būtų aišku. Krypties rodyklės ženklas virš kelio ties letėjimo juostos pradžia. Trūksta tik ženklų 601/602, bet noriu labai tikėtis, kad ir jie atsiras. Matyt, kol nebus kelias paskelbtas automagistrale naudos senus melynus ženklus 602, iš kurių dalis yra visai neblogos būklės.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.05, 01:45.

                                Comment


                                  Kas per bukas noras turėti automagistralę ten, kur ji neįmanoma? Vakaruose pilna automagistralių, kur staiga ji pasibaigia, tiksliau yra greičio apribojimai iki 100 ar netgi iki 80, nes yra sudėtinga vieta, kažkokia tai sankryža ar kelias praeina pro gyvenvietę. Iš esmės Grigiškėse, Vievyje normali ir saugi automagistralė esamame kelyje, kad ir kiek jį perdarinėti, neįmanoma. Per daug įvažiavimų ir išvažiavimų vienas arti vienas kito, per daug intensyvus eismas. Bet kažkam yra noras: 1) pinigus numelžti; 2) atsiranda ir idėjinių, kuriems būtina ir taškas. Grigiškės yra Vilniaus miesto dalis ir jokia automagistralė ten nereikalinga. Verčiau jau įrengtų dar vieną išvažiavimą iš Vilniaus į A1 iš Pilaitės per Karveliškes ar panašiai. O Vievis, deja, bet irgi, nieko baisaus, jei greitis sumažinamas. Kažkas kažką praranda? 1-1,5 min. tarp Vilniaus ir Kauno? Tai verta milijoninių investicijų į vis tiek iš esmės normaliai jau negalimą sutvarkyti ruožą (nes eismas intensyvus, per daug įvažiavimų ir išvažiavimų, o privažiuojamųjų kelių įrengti nėra kur), kuris nebus pakankamai saugus? Verčiau pakoreguotų kritines vietas ir paliktų kelio kategoriją ramybėje.
                                  Autobusų stotelių iškėlimai ir panašūs veiksmai eismo saugumui neduoda JOKIOS naudos, jei nėra pėsčiųjų tilto ar požeminės perėjos. Tai bukas pinigų plovimas ir nusikalstama saugumo imitacija. Nes pavojus kyla ne iš stotelės vietos, o dėl per kelią einančio į ar iš stotelę žmogaus. O kaip jam kitaip pereiti, jei nėra tilto ar požeminės perėjos? Visiškai nevykęs profanacinis sprendimas yra Gigiškėse su stotele Vilniaus link. Buvo galima viską išspręsti kitaip, bet neverčiant autobusų užsukinėti į privažiuojamąjį kelią ir nepatogiai sukiotis kilometrą jame.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2019.01.05, 08:51.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Didžiausia tikimybė, kad bus automagistralė tarp Grabučiškių ir Vievio. Nedaug mažesnė tikimybė, kad automagistralė bus tarp Vievio ir Molūvėnų naujos sankryžos.
                                    Tokiu atveju ar yra prasmė kišti 66 mln. Eur, kad truputį padidinti greitį trumpoje atkarpoje? Geriau tuos pinigus pirma panaudoti Islandijos pl. platinimui ar kokiam Gariūnų viadukui, ten daugiau laiko sugaištama, nei prarandama truputį lėčiau vsžiuojant greitkeliu.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Va būtent. Visiškai nėra jokio strateginio ir plataus mąstymo. Matosi, kad yra noras įsisavinti. Puikus to pavyzdys - Grigiškės. Darė, tiek sukišo. Ir vėl negerai, kažkam vėl knieti.

                                      Comment


                                        Reikia sutikti, kad suma įspūdinga, o efektas bus ne kažin koks, juolab, kad dalis problemų vis vien išlieka! Į A1 jau tiek pinigų sukišta, kad, ko gero, galima buvo nutiesti visiškai naują magistralę kitoje vietoje.

                                        Comment


                                          Nebuvo galima, nes žemės išpirkimas sudarytų palyginimą sumą, nei kainuotų tiesimo darbai. Svarbiausia, kad dabar egzistuoja rimčiausia probleminė vieta ties Kaunu, o užsiimama kažkokiomis antraeilėmis smulkmenomis. Nėra pinigų? Tai kam juos toms smulkmenoms švaistyti? Geriau jau tada nieko nedaryti kol kas, o pinigus panaudoti kitiems keliams, kur irgi yra nemažai probleminių vietų ir ruožų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X