Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne vien tik žuvusieji ar sužeisti yra kriterijus. Įvyksta daug avarijų, kur žmonės nenukenčia. Ir šiaip yra vietų, kur avaringų situacijų susidarymo tikimybė yra didelė, be to kai kuriose vietose kai kurie mėgsta pasiardyti. Realiai A1 greitis yra viršijamas ne 5-10 km/h, o 20-30 km/h. Tarkim, A1 prie Kauno. Ten greitis visur 80. Realus gi greitis bent apie pusės važiuojančių yra 100.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Ne vien tik žuvusieji ar sužeisti yra kriterijus. Įvyksta daug avarijų, kur žmonės nenukenčia. Ir šiaip yra vietų, kur avaringų situacijų susidarymo tikimybė yra didelė, be to kai kuriose vietose kai kurie mėgsta pasiardyti. Realiai A1 greitis yra viršijamas ne 5-10 km/h, o 20-30 km/h. Tarkim, A1 prie Kauno. Ten greitis visur 80. Realus gi greitis bent apie pusės važiuojančių yra 100.
      Ne visur A1 prie Kauno greitis 80 km/h, didžiojoje dalyje yra 90 km/h.

      Comment


        Visur 80. 90 tik labai trumpuose ruožuose.

        Comment


          140 nereikia jokiu būdu, nes eismo intensyvumas per didelis kaip tokiam keliui.

          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Kur zenklas 80 vaziuojantiems Jonava Klaipeda?
          Yra įvažiavus į A1. Važiuojant nuo Vilniaus, kai baigiasis greitkelis, yra ženklas 80. Paskui jis pakartojamas berods prieš ar už neveikiančio greičio matuoklio. Paskui pakartojamas už A1/A7 sankryžos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            140 nereikia jokiu būdu, nes eismo intensyvumas per didelis kaip tokiam keliui.
            Nėra ten tokio milžiniško intensyvumo. Apart kelių pikinių laikų. Net ir Vilnius-Kaunas. Ką jau kalbėt apie Kaunas-Klaipėda.

            Comment


              Yra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
              O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Yra milžiniškas intensyvumas kaip tokios techninės būklės ir standartų keliui. Taip, ne visur, kai kurie neilgi ruožai galėtų būti ir su didesniu greičiu, bet geriau nereikia greičio kaitaliojimo...
                O su Kaunas - Klaipėda lyginti neverta, čia srautai iš tiesų gerokai mažesni, išskyrus Kaunas - Via Baltica ir ties Klaipėda.
                Dėl standartų - greitėjimo juostas reikia pailginti bet kokiu atveju, dabar rodos ir greitkelio normatyvus kai kur vargiai atitinka. O dėl techninės būklės - porai ruožų reiktų remonto ir tas yra natūralu. Bet didžioji dalis viskas tvarkoj. Probleminės vietos (Vievis, Kruna) blogai ir su 120km/h. Vievis turbūt amžiams liks stabdžiu, o tiltą per Kruną anksčiau ar vėliau ateis laikas rekonstruot. Tuo pačiu nepraplatint ir nepadidinti greičio būtų tiesiog kvaila. Svarbiausia posūkiai ir nuolydžiai lyg ir tinkami?

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Vievis turbūt amžiams liks stabdžiu
                  Vilniaus kryptimi galima pritaikyti didesniems greičiams, tik reiktų praplatinti važiuojamosios dalies juostas, prailginti ir praplatinti letėjimo ir greitėjimo juostas. Su kita puse situacija liūdnesnė, ten, sutinku, gali amžinai likti ribojimai.

                  Comment


                    O kuo jau ta Vilniaus kryptis Vievyje geresnė? Irgi tas pats - Maxima, stotis, degalinė. Nieko ten Vievyje nebūtų pasiekta, jei greitis būtų padidintas. Dėl 1 minutės geriausiu atveju rizikuoti neverta.
                    Ties Palemonu posūkis yra pats staigiausias visame A1. Ten didinti greičio tikrai negalima. Net ir 120 yra per daug, ypač jei šlapia.
                    Ir iš viso, ramintis reikia dėl to greičio. Kiek ten ta kelionė sutrumpėtų? 5 minutėm. Automagistralėje neturi būti taip daug ir tiek dažnai įvažiavių, sankryžų, kiek jų yra A1. Ir privažiuojamieji keliai čia ne prie ko. Nes tiesti tuos kelius taip pat daug kur nėra prasmės, nes eismas per menkas jais būtų.
                    Bet tema ne apie tai.
                    Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 06:56.

                    Comment


                      Šiaip galėtų diegti daugiau elektroninių ženklų, kurie greičio ribą galėtų didinti arba mažinti priklausomai nuo srauto.

                      Comment


                        Ties Vieviu tai pridaryta planavimo klaidų - nėra jungiamųjų kelių, kiekviena degalinė, krautuvė ir šiaip gryčia turi savo įvažiavimą. Centrinėje dalyje magistralė apskritai galėtų būti įgilinta ir perdengta, sujungiant abi Vievio dalis, naikinant pėsčiųjų tiltus bei sumažinant triukšmą.

                        Comment


                          Nėra ten vietos tiems keliams. Tai viena. Antra, kišti po žeme nėra jokios prasmės dėl pižonų, kuriems kelionė sutrumpės net ne minute, o tik 20 sekundžių (paskaičiuok, kiek laiko reikia įveikti 3 km ruožą ties Vieviu važiuojant 100 ar 120 km/h - skirtumas tik 20 sekundžių) - per didelis malonumas.
                          Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 12:22.

                          Comment


                            Ir Maxima, ir degalinės turi alternatyvius įvažiavimus. Cerkvė irgi. Tik namai nuo cerkvės link Vilniaus neturi. Norint jiems padaryt jungiamąjį kelią turbūt reiktų per jų pačių sklypą daryt? Vargu ar sutiks atiduot nuosavos žemės gabalą ir netekt įvažiavimo tiesiai į A1. Kaip ir degalinės bei Maxima prarast tiesioginius įvažiavimus...

                            Kitur turbūt kelio juostos plotis per siauras, kad praplatint kelkraštį ir pačias juostas? Vizualiai lyg jos truputi siauresnės nei kitur?

                            Comment


                              Dar kartą kartoju, greičio padidinimas iki 120 duotų tik 20 sekundžių trumpesnį kelionės laiką. Greičio padidinimas iki 130 km/h duotų tik 25 sekundes. Kam to reikia? Tie, kas tai siūlo yra bemoksliai besmegeniai, o tie, kurie priima sprendimus, jei tokį priimtų, yra nusikaltėliai.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Dar kartą kartoju, greičio padidinimas iki 120 duotų tik 20 sekundžių trumpesnį kelionės laiką. Greičio padidinimas iki 130 km/h duotų tik 25 sekundes. Kam to reikia? Tie, kas tai siūlo yra bemoksliai besmegeniai, o tie, kurie priima sprendimus, jei tokį priimtų, yra nusikaltėliai.
                                Ne kelionės laike esmė. Esmė yra greičio suvienodinime. Dabar vieni ir toliau važiuoja 120, kiti prisistabdo iki 100 ar net mažiau. Būtų visam ruože vienodas greitis - visiems būtų saugiau ir mažiau nervų. Tas pats galioja pvz Krunos tiltui. Ten išvis trumpa atkarpa prisistabdyt iki 80km/h. Bet jo sutvarkymas psichologiniam komfortui ir saugumui pridėtų tikrai nemažai.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Ne kelionės laike esmė. Esmė yra greičio suvienodinime. Dabar vieni ir toliau važiuoja 120, kiti prisistabdo iki 100 ar net mažiau. Būtų visam ruože vienodas greitis - visiems būtų saugiau ir mažiau nervų.
                                  Tai tegul visi nuo Vilniaus iki Kauno važiuoja ne daugiau kaip 100km/h ir viskas bus OK.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ne kelionės laike esmė. Esmė yra greičio suvienodinime. Dabar vieni ir toliau važiuoja 120, kiti prisistabdo iki 100 ar net mažiau. Būtų visam ruože vienodas greitis - visiems būtų saugiau ir mažiau nervų. Tas pats galioja pvz Krunos tiltui. Ten išvis trumpa atkarpa prisistabdyt iki 80km/h. Bet jo sutvarkymas psichologiniam komfortui ir saugumui pridėtų tikrai nemažai.

                                    Tą aš ir turėjau omeny
                                    Vilniaus kryptimi galima pritaikyti didesniems greičiams, tik reiktų praplatinti važiuojamosios dalies juostas, prailginti ir praplatinti letėjimo ir greitėjimo juostas. Su kita puse situacija liūdnesnė, ten, sutinku, gali amžinai likti ribojimai.

                                    Comment


                                      Skraidančius reikia kapoti radarais. Veikiančiais. Ties Kruna greitis mažinamas iki 80, bet prieš ją nuo Vilniaus ir už jos nuo Kauno yra ribojama iki 100 (dar ir prieš Kruną nuo Kauno yra ribojimas iki 100). Nes yra Karčiupio sankryža, o be to yra autobusų stotelė (ne Karčiupio, o prieš ją esanti, jei atvažiuojama nuo Vilniaus). Ten pėsčiųjų tilto statyti neapsimoka, nes keleivių nedaug.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą


                                        Tą aš ir turėjau omeny
                                        Tai kad abiem kryptimis yra vienodai problematiška - iš abiejų pusių yra po degalinę, yra po stotelę, yra vienoje pusėje Maxima ir išvažiavimas iš Vievio (Vilniaus link), o kitoje - sandėliai. Dėl išvažiavimų iš cerkvės ir kelių namų, tai jie yra tik nuo Vilniaus pusės ir prieš Vievį. Ten yra vietos privažiuojamajam keliui.
                                        Taigi, problematiška abiem kryptimis ir būtent ne dėl namų ar cerkvės, o dėl minėtų objektų. Bet jie niekur nedings.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.09.15, 16:58.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Tai kad abiem kryptimis yra vienodai problematiška - iš abiejų pusių yra po degalinę, yra po stotelę, yra vienoje pusėje Maxima ir išvažiavimas iš Vievio (Vilniaus link), o kitoje - sandėliai. Dėl išvažiavimų iš cerkvės ir kelių namų, tai jie yra tik nuo Vilniaus pusės ir prieš Vievį. Ten yra vietos privažiuojamajam keliui.
                                          Taigi, problematiška abiem kryptimis ir būtent ne dėl namų ar cerkvės, o dėl minėtų objektų. Bet jie niekur nedings.
                                          Ta vieta man primena Žiežmarių atkarpą, ten atstumai tarp įvažų ir nuovažų taip pat nedideli. Ten greitis nėra papildomai apribojamas - visur 120 km/h. Galima kažką padaryti ir su Vievio atkarpa, pvz. susiaurinant avarinę eismo juostą ir praplatinant lėtėjimo greitėjimo juostas.

                                          Kitoje pusėje, į dešinėje esančias nuovažas reikia įvažiuoti naudojant avarines juostas. Atstumai tarp nuovažų yra mažiausi visame A1 kelyje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X