Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    O jei pvz čia nutiesti žvyrkelį?

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	275
Size:	162,9 kB
ID:	1750332
    Ojej.. 1. Kauno marių regioninis parkas. 2. Reljefas, ta įvaža - aikštelė, kol neužžėlė buvo apžvalgos.. 3. Su subariku ten iki tos žalios juostos gali tik atvažiuoti ir tai kelis kart per metus.. 4. Ties ta vieta keli upeliai, reikėtų tiltų.

    Comment


      Dėl tokių tiesioginių nuovažėlių, iki kol jų nepanaikins, bent jau iki Grabučiškių jokių žalių autostrados ženklų čia nereikia. Manau, greitkelio ženklas čia yra protingas sprendimas. Ypač po to kai nereikės tarp stotelių eiti per kelią.

      Comment


        Kad pasiekti bent jau A5 standartą tarp Kauno ir Marijampolės, į A1 Vilnius-Kaunas reiktų suinvestuoti dar ne vieną šimtą milijonų. Kad pasiekti naujų lenkiškų ekspresowkų standartą, tektų sukišti galbūt ir visą milijardą.
        Šiaip įdomu, kiek jau sukišta į šitą kelią nuo 1990? Rezultatas kol kas tik hard shoulderiai (išskyrus tiltus) ir atskirose atkarpose skirtingais laikotarpiais atnaujinta danga, apšvietimas ir visokie tokie antraeiliai dalykai. Visokių išsukimų, nusukimų, stotelių, chu***ių ir pusiau legalių nuovažų tebėra devynios galybės. Nekalbant apie tai, kad net ir visokių pusiau normalių nuovažų (su greitėjimo/lėtėjimo juostomis) yra kokius 20 kartų daugiau, nei turėtų būti. Kalbantys apie tai, kad ten bus žalias autostrados ženklas yra arba susipykę su protu arba turi kažkokių specifinių tikslų.
        Paskutinis taisė John; 2019.09.24, 00:03.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Kad pasiekti bent jau A5 standartą tarp Kauno ir Marijampolės, į A1 Vilnius-Kaunas reiktų suinvestuoti dar ne vieną šimtą milijonų. Kad pasiekti naujų lenkiškų ekspresowkų standartą, tektų sukišti galbūt ir visą milijardą.
          Šiaip įdomu, kiek jau sukišta į šitą kelią nuo 1990? Rezultatas kol kas tik hard shoulderiai (išskyrus tiltus) ir atskirose atkarpose skirtingais laikotarpiais atnaujinta danga, apšvietimas ir visokie tokie antraeiliai dalykai. Visokių išsukimų, nusukimų, stotelių, chu***ių ir pusiau legalių nuovažų tebėra devynios galybės. Nekalbant apie tai, kad net ir visokių pusiau normalių nuovažų (su greitėjimo/lėtėjimo juostomis) yra kokius 20 kartų daugiau, nei turėtų būti. Kalbantys apie tai, kad ten bus žalias autostrados ženklas yra arba susipykę su protu arba turi kažkokių specifinių tikslų.
          Tiesą sakant, esu pagalvojęs, kad gali ir netapti tas ruožas autostrada, nepaisant ką sako/sakė žiniasklaida, nes užklausus LAKD kurie ruožai gaus autostrados statusą, atsakymo taip ir nesulaukiau. Spėju, tiesiog įrengs elektroninius ženklus ir leis 130 km/h jei sąlygos bus tinkamos. Šiaip pritarčiau po dabartinės rekonstrukcijos autostrados statusui tarp Grabučiškių ir Vievio, nes parametrai dar pakenčiami, tik kai kuriuose vietose susigrūda daugiau tų išvažiavimų/įvažiavimų. Kitose ruožuose - iš esmės nepritarčiau ir net neatrodo logiškai, ypač ties Kaunu ar Karčiupiu.

          O geriausiai paruošta atkarpa žaliai autostradai yra Grabučiškės-Rumšiškės-Žiežmariai. Yra tik viena neatskirta stotelė ties sankryža su 129, kurios neplanuoja kaip nors papildomai atskirti šios rekonstrukcijos metu, bet galimai iškeldins kada nors ateityje, bet kas iš to, jei 130 turbūt leis ir kitose atkarpose.

          Šiaip iš esmės nelabai tikiu, kad į kelią bus kišami pinigai, kad pasiekti tą bent jau Kaunas-Marijampolė lygį, jau nekalbant apie ekspresowkų lygį, nes net estai savo sovietinių 2x2 nelabai tvarko šioje srityje, išskyrus tam tikrus specifinius atvejus. Tegul iš naujų ruožų ir spaudžia tą ekspresowkų lygį, ką jau lyg bandys daryt su A5 link Lenkijos sienos, kiek mačiau iš jų naujesnių brėžinių
          Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.24, 01:03.

          Comment


            Norėčiau, kad visus 2x2 ruožus sutvarkytų pagal panašius principus kaip Kaunas-Vilnius, kaip minimum greitėjimo ir lėtėjimo juostas ir pėsčiųjų perėjimo vietas. Galėtų atsirasti daugiau 110 km/h ruožų. Manau, tas ypač būtų aktualu Kauno vakariniam aplinkkeliui (A5), kur nėra jokių šviesoforų, bei A12 prie Šiaulių, kur šiuo metu tik vienas šviesoforas.
            Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.24, 01:26.

            Comment


              Kas dėl Kauno vakarinio aplinkkelio, tai tiesa. Jis 80-90 proc. trasos techniškai yra tikrai automagistralė, net nepalyginama su didesne dalimi A1, bet net greitkelio statuso neturi. A1 tarp Vilniaus ir Kauno gal ir galima būtų dalyje ruožų paversti automagistrale, bet tikrai ne visur. Tik kad iš tokių automagistralinių ruožų naudos būtų mažai, o žalos daugiau, nes dabar aišku, kad visas kelias yra greitkelis, o kai bus besikaitaliojantys ruožai, tai atsiras žioplių, atsiras erelių, kurie dės ir viršydami greitį sukels avarijas ar avarines situacijas... Ir dėl ko visa tai? Dėl eilinės varnelės, kad kažkas padaryta? Dėl piaro, kad turime dar vieną automagistralę? Dėl 4 min. trumpesnio kelio tarp Vilniaus ir Kauno? Tai jį ir dabar galima sutrumpinti net ir 15-20 minučių, tiesiog dėjus skersą ant KET. Dėl pinigų įsisavinimo tiesiant kelius? Bet juk lygiai taip pačiai tie pinigai gali būti panaudoti kitiems keliams tvarkyti ir taip pat įsisavinti...
              Paskutinis taisė Al1; 2019.09.24, 08:12.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kas dėl Kauno vakarinio aplinkkelio, tai tiesa. Jis 80-90 proc. trasos techniškai yra tikrai automagistralė, net nepalyginama su didesne dalimi A1, bet net greitkelio statuso neturi.
                Jei imt trasą tarp Sargėnų ir Garliavos, tai nepasakyčiau, kad geresnė už A1 aplamai, nes tų nuovažėlių tikrai daug, nebent atkarpa Kauno miesto savivaldybės ribose.

                A1 tarp Vilniaus ir Kauno gal ir galima būtų dalyje ruožų paversti automagistrale, bet tikrai ne visur. Tik kad iš tokių automagistralinių ruožų naudos būtų mažai, o žalos daugiau, nes dabar aišku, kad visas kelias yra greitkelis, o kai bus besikaitaliojantys ruožai, tai atsiras žioplių, atsiras erelių, kurie dės ir viršydami greitį sukels avarijas ar avarines situacijas... Ir dėl ko visa tai? Dėl eilinės varnelės, kad kažkas padaryta? Dėl piaro, kad turime dar vieną automagistralę? Dėl 4 min. trumpesnio kelio tarp Vilniaus ir Kauno? Tai jį ir dabar galima sutrumpinti net ir 15-20 minučių, tiesiog dėjus skersą ant KET. Dėl pinigų įsisavinimo tiesiant kelius? Bet juk lygiai taip pačiai tie pinigai gali būti panaudoti kitiems keliams tvarkyti ir taip pat įsisavinti...
                Galima vieną ruožą išskirti tapti automagistrale ir visiems bus viskas aišku ir tai nepadarys tiek daug žalos, kaip keli ruožai, o kažkuris vienas dėl kokių nors 1,25 karto prastesnių sąlygų turės likti greitkeliu.

                Comment


                  Atstumų tarp nuovažų įvertinimai (pažymėti kiti kelio elementai, įvertinus rekonstrukciją):
                  • raudona - iki 2 km
                  • geltona - 2-5 km
                  • žalia - daugiau nei 5 km
                  Vilniaus miestas:
                  Click image for larger version  Name:	Vilnius.jpg Views:	1 Size:	267,9 kB ID:	1750405

                  Trakų rajonas:
                  Click image for larger version  Name:	Trakai.jpg Views:	1 Size:	257,7 kB ID:	1750404

                  Elektrėnų savivaldybė:
                  Click image for larger version

Name:	Elektrenai.jpg
Views:	215
Size:	277,3 kB
ID:	1750408

                  Kaišiadorių rajonas:
                  Click image for larger version  Name:	Kaisiadorys.jpg Views:	1 Size:	278,6 kB ID:	1750407

                  Kaunas:
                  Click image for larger version  Name:	Kaunas.jpg Views:	1 Size:	268,4 kB ID:	1750403

                  Mano siūlomas automagistralės ruožas:
                  Click image for larger version  Name:	Automagistrale.jpg Views:	1 Size:	260,3 kB ID:	1750406
                  Nepažymėjau tik neapsaugotos stotelės ties Antakalniu, Kaišiadorių r.

                  Comment


                    Blogiausiu atveju, automagistrale galėtų tapti tas ruožas, kuris kažkada buvo paskelbtas "eksperimentiniu greitkelio ruožu" dar kažkur 2005 m.

                    Bet turim pvz. ir automagistralės atkarpą tarp Kauno ir Ariogalos, kur praktiškai visos nuovažos ir stotelės išsidėsčiusios ~2,5 km atstumu ir greitis vis tiek 130 km/h (tarp balandžio ir spalio). Tiesą sakant, grynai dėl stotelių, aš kaip tik sumažinčiau tos atkarpos kategoriją iš automagistralės į greitkelį. Tas pats galiotų ir nemažai daliai Vilnius-Panevėžys ruožų. Reik tikėtis, kad jomis užsiims ir kelias nusipelnys likti automagistrale
                    Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.24, 15:34.

                    Comment


                      Ko tu kabinėjiesi prie stotelių? Stotelės nuo Kauno yra iki senojo Žemaičių plento (nusukimo į Ariogalą). Po to jau yra tik prie Klaipėdos viena. Praktiškai visur jos yra prie viadukų ar vietinės reikšmės kelių pravažiavimų po A1. O ir keleivių yra tik iki Cinkiškių. Paskui praktiškai jų labai mažai ir ten stoja vos keli autobusai per dieną... Nieko tos stotelės nuo Kauno iki Klaipėdos nemaišo, nes ir automobilių srautai mažesni, ir ten, kur daugiau keleivių, jau įrengtos gilesnės įvažos...

                      Kas dėl Vilniaus - Kauno ruožo, tai ties visomis stotelėmis turi būti pėsčiųjų tiltai ar požeminės perėjos, nes keleivių kai kur yra palyginti nemažai. To nepadarius, jokių kalbų apie A1 skelbimą automagistrale negali būti. Žmonės per A1 vaikščioti neturi. Kiek tai kainuos? O tegul galvas suka tie, kurie nori A1. Lengviausia, aišku, panaikinti stotelę ir toliau didinti automobilizaciją Lietuvoje. Kai reikėtų investuoti ne į asfaltą, o į VT. O tada, oi, ES nubaus už taršą. Ką daryti? Kaminus apmokestinti!.. Užuot kišę šimtus milijonų į A1 tarp Vilniaus ir Kauno, verčiau už tuos pačius pinigus modernizuotų geležinkelį ir paleistų traukinius 160/200 km/h greičiu tarp Vilniaus ir Kauno. Arba tegul nesvaigsta apie automagistralę visame kelyje nuo Vilniaus iki Kauno ir 4 minučių kelionės sutrumpinimą... Tik lengvaisiais automobiliais, nes autobusams ar sunkvežimiams tai įtakos neturės.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ko tu kabinėjiesi prie stotelių? Stotelės nuo Kauno yra iki senojo Žemaičių plento (nusukimo į Ariogalą). Po to jau yra tik prie Klaipėdos viena. Praktiškai visur jos yra prie viadukų ar vietinės reikšmės kelių pravažiavimų po A1. O ir keleivių yra tik iki Cinkiškių. Paskui praktiškai jų labai mažai ir ten stoja vos keli autobusai per dieną... Nieko tos stotelės nuo Kauno iki Klaipėdos nemaišo, nes ir automobilių srautai mažesni, ir ten, kur daugiau keleivių, jau įrengtos gilesnės įvažos...
                        Reiktų kaip minimum asfaltuotų takų iki tų stotelių. Vis tik norėčiau, kad kažkas būtų daroma ir dėl tų stotelių, kurios nėra šalia viadukų, kur panašu, kad reikia pereiti autostradą, o vienoj ir greitis apribotas. Šiaip būčiau už visų stotelių fizinį atskyrimą nuo autostrados, nežiūrint kaip jinai šiuo metu yra įgilinta.

                        Comment


                          Asfaltuotų takų? Jei yra iš kur masiškai einama. Bet kartais ateinama į stotelę iš kelių pusių. Ir ne visada aišku, iš kur. Taip kad su tais takais reikia žiūrėti vietoje. Jei reikia, galima.
                          Fizinis atskyrimas? Kaip tai suprasti? Kam atskirti? Pavojingiausia yra tik keleivių perėjimas per kelią. Tam reikia tik tilto ar požeminės perėjos. Beveik visos stotelės jau yra pakankamai "giliai", t.y. atitrauktos nuo 1 juostos. Ką davė stotelių iškėlimas ir fizinis atskyrimas, galima pamatyti Grigiškėse Vilniaus kryptimi. Visiškas VT žlugdymas. Autobusai paprasčiausiai nebestoja, nes reikia sukinėtis po miestą... Ir kas iš to, kad Kauno kryptimi autobusai Grigiškėse stoja? O grįžti tai nėra kuo, nes dalis autobusų ėmė nebestoti Grigiškėse dėl to debiliško sprendimo įkišti stotelę į vietinę gatvę ir nepadaryti išvažiavimo tiesiai į A1. Vadinasi, ir iš Grigiškių važiuojančių sumažėjo, nes grįžti į Vilnių ir važiuoti iki Savanorių ar Vaduvos, kai būtų galima išlipti Grigiškėse, nėra durnių...
                          Dar vienas "superinis" sprendimas įkišti į stoteles taip, kaip padaryta Moluvėnuose. Tipo, atskyrė. Saugumas nuo to pagerėjo? Nei automobiliams, nei keleiviams netapo saugiau, priešingai dar nesaugiau nei buvo.
                          Na bet kitur nėra ir nebus jokių paralelinių privažiuojamųjų kelių, todėl stotelės liks ten kur yra, maksimum, gali būti pastumtos viena ar kita kryptimi ar įgilintos, jei dar neįgilintos (tokių nėra daug, vos keletas).
                          Paskutinis taisė Al1; 2019.09.24, 17:20.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Asfaltuotų takų? Jei yra iš kur masiškai einama. Bet kartais ateinama į stotelę iš kelių pusių. Ir ne visada aišku, iš kur. Taip kad su tais takais reikia žiūrėti vietoje. Jei reikia, galima.
                            Tokį kelią kaip automagistralė reikia atiduoti automobiliams, kad būtų kuo mažesnė tikimybė, kad juo teks pasinaudoti pėsčiąjam. Tos tikimybės, kad pėstieji ateis per magistralę visiškai panaikinti neįmanoma, bet reikia numatyti infrastruktūrą taip, kad į magistralei skirtas stoteles būtų ateinama iš ne magistralei priklausančių elementų.

                            Fizinis atskyrimas? Kaip tai suprasti? Kam atskirti? Pavojingiausia yra tik keleivių perėjimas per kelią. Tam reikia tik tilto ar požeminės perėjos. Beveik visos stotelės jau yra pakankamai "giliai", t.y. atitrauktos nuo 1 juostos. Ką davė stotelių iškėlimas ir fizinis atskyrimas, galima pamatyti Grigiškėse Vilniaus kryptimi. Visiškas VT žlugdymas. Autobusai paprasčiausiai nebestoja, nes reikia sukinėtis po miestą... Ir kas iš to, kad Kauno kryptimi autobusai Grigiškėse stoja? O grįžti tai nėra kuo, nes dalis autobusų ėmė nebestoti Grigiškėse dėl to debiliško sprendimo įkišti stotelę į vietinę gatvę ir nepadaryti išvažiavimo tiesiai į A1. Vadinasi, ir iš Grigiškių važiuojančių sumažėjo, nes grįžti į Vilnių ir važiuoti iki Savanorių ar Vaduvos, kai būtų galima išlipti Grigiškėse, nėra durnių...
                            Dėl Grigiškių tai keista. Į Rumšiškes lyg užsuka, net jei nėra keleivių, tas net šiek tiek erzina, o į Grigiškes ne, kas turėtų būti privaloma. Nebent atiduota tas padaryti priemiestiniams, bet aš to nežinau. Išlipi kokiam Vievyje ir važiuoja į Grigiškes (jei tas iš vis įmanoma)

                            Svarstau, kad neblogai atrodo toks variantas, tik galima truputį pigiau tokį pastatyt Nėra didelių greičio skirtumų (=komfortas) tarp skirtingose juostose esančių eismo dalyvių, o sklandžiai lėtėti galima jau išsukus iš magistralės.
                            Lenkija:
                            https://www.google.com/maps/@52.5093.../data=!3m1!1e3

                            Aš puikiai įsivaizduoju taip rekonstruotas sankryžas kelyje Kaunas-Ariogala bei Vilnius-Panevėžys. Jau kaip ir aišku, kad tokių sankryžų nebus Kaunas-Vilnius, pasirinktas pigesnis variantas - stotelės iškeldinimas ir sankryžos rekonstravimas į žiedinę, bet šis variantas prailgina kelionės laiką ir skatina vairuotojus vengti tokių stotelių.


                            Dar vienas "superinis" sprendimas įkišti į stoteles taip, kaip padaryta Moluvėnuose. Tipo, atskyrė. Saugumas nuo to pagerėjo? Nei automobiliams, nei keleiviams netapo saugiau, priešingai dar nesaugiau nei buvo.
                            Na bet kitur nėra ir nebus jokių paralelinių privažiuojamųjų kelių, todėl stotelės liks ten kur yra, maksimum, gali būti pastumtos viena ar kita kryptimi ar įgilintos, jei dar neįgilintos (tokių nėra daug, vos keletas).
                            Šiaip jau yra reikalavimas jas įrengti specialiose aikštelėse. Panašiai kaip čia. Tik ilgis, kiek žinau, gali būti mažesnis nei čia.
                            https://www.google.com/maps/@52.4812.../data=!3m1!1e3

                            Dėl Molūvėnų sankryžos komentuoti negaliu. Būtų įdomu sužinot kaip konkrečiai šių stotelės atskyrimas mažina saugumą. Iš palydovo turbūt nesimato pilnas vaizdas
                            Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.25, 00:30.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Tokį kelią kaip automagistralė reikia atiduoti automobiliams, kad būtų kuo mažesnė tikimybė, kad juo teks pasinaudoti pėsčiąjam. Tos tikimybės, kad pėstieji ateis per magistralę visiškai panaikinti neįmanoma, bet reikia numatyti infrastruktūrą taip, kad į magistralei skirtas stoteles būtų ateinama iš ne magistralei priklausančių elementų.
                              Tai reikia statyti tiltus ar požemines perėjas. O per vidury turi būti tvora, kad nesugalvotų pereidinėti ne per tiltą ar perėją. Viskas. Tikrai pėstieji yra ne problema net ir šiuo metu. Beveik visos avarijos A1 įvyksta dėl autotransporto kaltės. Visgi tai nereiškia, kad ties stotelėmis neturi būti civilizuotų priemonių pereiti per kelią.

                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Dėl Grigiškių tai keista. Į Rumšiškes lyg užsuka, net jei nėra keleivių, tas net šiek tiek erzina, o į Grigiškes ne, kas turėtų būti privaloma. Nebent atiduota tas padaryti priemiestiniams, bet aš to nežinau. Išlipi kokiam Vievyje ir važiuoja į Grigiškes (jei tas iš vis įmanoma)

                              Svarstau, kad neblogai atrodo toks variantas, tik galima truputį pigiau tokį pastatyt Nėra didelių greičio skirtumų (=komfortas) tarp skirtingose juostose esančių eismo dalyvių, o sklandžiai lėtėti galima jau išsukus iš magistralės.
                              Lenkija:
                              https://www.google.com/maps/@52.5093.../data=!3m1!1e3

                              Aš puikiai įsivaizduoju taip rekonstruotas sankryžas kelyje Kaunas-Ariogala bei Vilnius-Panevėžys. Jau kaip ir aišku, kad tokių sankryžų nebus Kaunas-Vilnius, pasirinktas pigesnis variantas - stotelės iškeldinimas ir sankryžos rekonstravimas į žiedinę, bet šis variantas prailgina kelionės laiką ir skatina vairuotojus vengti tokių stotelių.

                              Šiaip jau yra reikalavimas jas įrengti specialiose aikštelėse. Panašiai kaip čia. Tik ilgis, kiek žinau, gali būti mažesnis nei čia.
                              https://www.google.com/maps/@52.4812.../data=!3m1!1e3
                              Vat būtent, kad sustojimas įprastoje stotelėje nieko nekainuoja vežėjui ir vairuotojui. O Grigiškės Vilniaus kryptimi - laiko švaistymas ir VT darymas nepatraukliu tiems, kas juo važiuoja ne iki Grigiškių. O tokių juk dauguma. Privalomas tai kai yra grafikas. O vežėjai surinko statistiką ir tiesiog išbraukę Grigiškes kaip stotelę iš dalies autobusų grafikų. Rezultatas - Grigiškėse stoja mažiau autobusų, reiškia, VT pasiekiamumas keleiviams pablogėjo. Reiškia daugiau rinksis automobilį, o ne VT. Priemiestiniai važiuoja lėtai ir jų yra mažai. Pagrinde tai tarpmiestiniai stojantys beveik kiekvienoje stotelėje autobusai. Tiesiog kai stotelė yra automagistralėje ir keleivių nėra, tai autobusas pravažiuoja nieko negaišdamas, o kai stotelės iškeliamos, tai gaunasi laiko gaišimas.
                              Rumšiškėse problema ta, kad priemiestiniai mikrobai važiuoja iki Rumšiškių centro, o tarpmiestiniai autobusai tik iki žiedo. Todėl didelė dalis tų, kurie važiuoja į Kauną, važinėja mikrobais, o ne tarpmiestiniais autobusais.

                              Geras variantas yra tas, koks Lenkijoje. Svarbiausia, kad stotelė būtų apšviesta ir matoma iš toliau, tada, jei keleivių nėra, autobusas galėtų neužsukinėti į tą "kišenę". Tai optimalus, pigus variantas. Tik jei stotelė ne prie viaduko, tai reikalingas pėsčiųjų tiltas ar požeminė perėja.

                              Kas dėl Vilnius - Kaunas stotelių, tai didesnė dali stotelių, jei ne daugiau nei 80 proc. nėra prie sankryžų, tai kur ten ką jie žada iškeldinti ir rekonstruoti į žiedines - neaišku.
                              Paskutinis taisė Al1; 2019.09.25, 09:10.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Kas dėl Vilnius - Kaunas stotelių, tai didesnė dali stotelių, jei ne daugiau nei 80 proc. nėra prie sankryžų, tai kur ten ką jie žada iškeldinti ir rekonstruoti į žiedines - neaišku.
                                Tos kurios buvo prie sankryžų (Rykantai, Abromiškės, Rumšiškės ir t.t.) buvo iškeldintos į sankryžų jungiamuosius kelius, įrengiant žiedinę sankryžą, kad turėtų kur VT apsisukti.
                                Ties Strošiūnais, sklypo ribose berods nori sutalpinti deimanto formos skirtingų lygių sankryžą, tai stoteles iškeldins į ten.

                                Tos kurios šiuo metu ne prie sankryžų ir neturi praėjimų stotelės bus įrengiama panašiai kaip Lenkijoje (Skirmantiškės, Jakštonys). Dėdeliškėse prie Vilniaus žada tik požeminę perėją ir berods tik kišenes numatę, nes lenkiškas variantas, spėju, stipriai pabrangina tos vietos projektą (pakelėje iš vienos pusės pelkė, o iš kitos jau įrengta infrastruktūra).
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.09.25, 12:33.

                                Comment


                                  O ką darys su Lazdėnais, Grabučiškėmis? Ten įrengtos požeminės perėjos, bet nėra "kišenių"...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    O ką darys su Lazdėnais, Grabučiškėmis? Ten įrengtos požeminės perėjos, bet nėra "kišenių"...
                                    Karčiupio sustojimui padarys kišenes, o Lazdėnų stotelės panašu, kad nelies. Grabučiškių stotelė buvo ties viaduku, tai ji jau iškeldinta.

                                    Beje buvo į šią forumo skiltį buvo įkeltas techninis projektas, tai galima susirasti jį šių metų sausio mėn. post'uose (jei dar aktyvi nuoroda).

                                    Comment


                                      Lazdėnų stotelę naikins? Ten keleivių būna. Nu ką, jei tai tiesa, tai nėra ko stebėtis, kad automobilizacija tik didėja ir A1 rekonstrukcijos nieko neduos, reikės arba kapitalinės arba naujo antros autostrados...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Lazdėnų stotelę naikins? Ten keleivių būna. Nu ką, jei tai tiesa, tai nėra ko stebėtis, kad automobilizacija tik didėja ir A1 rekonstrukcijos nieko neduos, reikės arba kapitalinės arba naujo antros autostrados...
                                        Lazdėnų stotelė turi požeminę perėją, tai nemanau, kad naikins. Nebent sugalvos persodint į geležinkelį. Bet jei Skirmantiškių stotelės nenaikins, tai juolabiau Lazdėnų nenaikins, tiesiog liks viskas po senovei.

                                        Comment


                                          Vakar dienos nuotraukos iš pradėtų krapštyti ruožų ties Palemonu ir Neste degaline

                                          Comment

                                          Working...
                                          X