Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Gerai kad tobulina. Bet dabar kelionės trukmė ilgėja ne dėl leistino greičio trūkumo, o dėl kamščių antroje juostoje. Jei dabar turi lėtinti iki 90, kai fura arba "sodininkas" lenkia, tai kas iš to 120 ar 130 km/h. Tad gal verčiau jau pradėt statyt 3+3?
    Kiek žinau, norima uždrausti sunkvežimiams naudotis antra juosta.

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Jau nuspręsta, kad 100 km/h liks ties Vieviu? Beje, niekas nešneka, kuriose ruožuose bus automagistralė vietoj greitkelio.
      Spręsti galima kiek nori, bet Vievyje nėra kur tiesti tų privažiuojamųjų kelių - nebent tik išpirkti sklypus ir nugriauti namus. Net tada ir tie keliai taps nebereikalingi.

      Uždrausti sunkvežimiais naudotis 2 juosta nėra prasmės. Nes jie ir taip važiuoja 1 juosta, tik kartais lenkia kitą lėtą sunkvežimį. Tarp Vilniaus ir Kauno eismas per daug intensyvus, kad būtų galima saugiai didinti greitį. Kai kuriuose ruožuose gal ir galima būtų didinti greitį iki 130 km/h. Bet kaip tą padaryti? Greičio ženklu? Ar automagistralės ženklu? Ar verta, nes ruožai per daug trumpi. Galiausiai kokia iš to nauda bus? 0,5 min. sutrumpės kelionė iš Vilniaus į Kauną?

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

        Spręsti galima kiek nori, bet Vievyje nėra kur tiesti tų privažiuojamųjų kelių - nebent tik išpirkti sklypus ir nugriauti namus. Net tada ir tie keliai taps nebereikalingi.

        Uždrausti sunkvežimiais naudotis 2 juosta nėra prasmės. Nes jie ir taip važiuoja 1 juosta, tik kartais lenkia kitą lėtą sunkvežimį. Tarp Vilniaus ir Kauno eismas per daug intensyvus, kad būtų galima saugiai didinti greitį. Kai kuriuose ruožuose gal ir galima būtų didinti greitį iki 130 km/h. Bet kaip tą padaryti? Greičio ženklu? Ar automagistralės ženklu? Ar verta, nes ruožai per daug trumpi. Galiausiai kokia iš to nauda bus? 0,5 min. sutrumpės kelionė iš Vilniaus į Kauną?
        Iš vis berods žada elektroniniais ženklais reguliuoti eismą, tai jei intensyvus eismas ir viskas tvarkingai valdoma, tai turbūt ir bus sumažintas greitis iki 110 km/h. Pvz. laikais, kai eismas nėra intensyvus, galima leisti ir 130 km/h didesnėje dalyje kelio. Šiaip pritarčiau atskiriems ruožams statyti automagistralės ženklą ne kiek dėl greičio, o kaip kokybiško kelio rodiklis. 120 km/h ar 130 km/h logaritminis skirtumas yra mažesnis nei tarp 40 km/h ir 50 km/h (+jei kokybiškai valdomi elektroniniai ženklai, tai iš vis nelieka prasmės tarp greitkelio ir automagistralės greičių).
        Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.11, 19:46.

        Comment


          Taigi, kad pagal dabartines taisykles kažin ar galima ženklu nustatyti didesnį greitį nei leidžia tose pat KET nustatyti maksimalūs greičiai pagal kelio tipą.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Taigi, kad pagal dabartines taisykles kažin ar galima ženklu nustatyti didesnį greitį nei leidžia tose pat KET nustatyti maksimalūs greičiai pagal kelio tipą.
            Gal vis dėlto galima? Pvz. ruožas ties Vieviu be ženklo būtų 90 km/h, tačiau dabar leidžiama 100 km/h.

            Comment


              Na taip. Greitkelis baigiasi ir tada stovi 100 km/h ženklas. Visgi tie kintami ženklai gali sukelti iliuziją, kad tai greitkelis, o kai yra paprasti ženklai - greitkelio ar automagistralės pabaiga ir pradžia ir dar greičio ribojimo ženklas, kažkaip griežčiau atrodo.

              Comment


                Kelias Vilnius - Kaunas, 1963m.


                https://www.facebook.com/pamirsta.lt...type=3&theater
                Flickr

                Comment


                  va 1963-aisiais tai tas kelias buvo tikrai kosminis, turbūt net projektuotojai nesitikėjo, kad po >50 metų bus naudojamas tik su iš esmės kosmetiniais pakeitimais...

                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    va 1963-aisiais tai tas kelias buvo tikrai kosminis, turbūt net projektuotojai nesitikėjo, kad po >50 metų bus naudojamas tik su iš esmės kosmetiniais pakeitimais...
                    patentuokit - "iš esmės kosmetiniai pakeitimai"

                    Comment


                      O kokia čia tiksliai vieta, gal kas atpažįstat? Negi nuo "Emsi" viaduko link Gariūnų?

                      Comment


                        Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                        O kokia čia tiksliai vieta, gal kas atpažįstat? Negi nuo "Emsi" viaduko link Gariūnų?
                        Turbūt. Kitose panašiose vietose nėra ant ko užlipus iš aukšto fotografuoti.

                        Comment


                          Gražu... Mašinų mažai... Ot buvo laikai! Tvarka, važiuodavo autobusais ar sunkvežimiais, o tai ne kaip dabar, kur kiekvienas perestukinas su savo golpu važinėja kur nori.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            2013



                            Comment


                              /\ Įdomu palyginti tą pačią autostrados vietą po metų.

                              Comment


                                Karšto sekmadienio vakaro kamštis Vilniaus prieigose, tarp Grigiškių ir Gariūnų
                                Foto 2018.07.22


                                Smulki avarija. Ji netrikdė eismo






                                Chamus lindikus vulgaris Nr. HEV 700


                                Žvilgsnis atgal per veidrodėlį


                                Chamus lindikus vulgaris Nr. JGJ 945









                                Toliau kelias buvo laisvas abiem kryptimis - ir į centrą, ir į Lazdynus.

                                Kamštis judėjo pakankamai greitai - 4 km atkarpa įveikta per 15 minučių. Vidutinis greitis 16 km/h būtų normalus važiuojant mieste per spūstis.
                                Lindikų pirmąja juosta buvo tik 3 ar 4. Vadinasi, vairuotojų kultūra yra visai normaliame lygyje.
                                Sprendžiant iš spaudos, pranešimas apie avariją gautas 19:42, o mes važiavome apie 20:30

                                Keli vakar dienos straipsniai

                                Delfi.lt 2018.07.22
                                Susidūrus dviem automobiliams susidarė milžiniškos spūstys Kaunas–Vilnius kelyje
                                https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=78636925

                                Lrytas.lt 2018.07.22
                                Įspėja apie dideles spūstis grįžtant į Vilnių: rinkitės kitą kelią
                                https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...kelia-7043231/


                                Kas iš to pranešimo per internetą, jei vairuojant interneto skaitymas nėra skatintina veikla.
                                Šiaip apgailėtina, kad Lietuvos kelių direkcija, išleidžianti krūvas pinigų metaliniams atitvarams lygioje tiesioje vietoje ar įvažiavimui į ūkininko sklypą, rengianti konkursus kintamos informacijos ženklams, beatodairiškai švaistanti pinigus vidutinio greičio radarams nekonfliktiškose vietose, tačiau nerado būdų informuoti per tablo prie Žiežmarių ir Vievio apie kamščius ir rekomendacijas rinktis kitą maršrutą. Apie pranešimus dėl didelių spūsčių per radiją net netenka svajoti...

                                Comment


                                  Šaltinis: virtuali paroda „Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus“
                                  http://virtualios-parodos.archyvai.l...tygiaus/exh-92

                                  1970


                                  A1 pradžia Vilniuje, Savanorių pr., 1966

                                  Comment


                                    Vytautas Navaitis „Lietuvos rekordai“, „Alma Littera“, Vilnius, 1993
                                    (Knygoje klaidingai nurodyta leidykla "Alna litera")

                                    Automagistralė Vilnius - Klaipėda

                                    Comment


                                      Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                                      1970
                                      Panašu į dabartinę A1 ir A6 kelių dobilo sankryžą ties Kaunu. Kiek žinau, Islandijos pl. kažkada turėjo tik vieną eismo juostą, ir tik kai pradėta tiesti automagistralė link Klaipėdos, buvo nutiesta ir antroji eismo juosta.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        O kam? A1 ar A2 avarijų ir taip minimaliai. Jei žiūrėt į rimčiau nukentėjusius ar žuvusius ir perskaičiuoti pagal kelio ilgį bei pravažiuojantį srautą - praktiškai nėra kur tobulėti. Nebent statyt žaliuosius tiltus, bet čia jau kita tema. Ir briedis ar 130km/h ar 170km/h - mažas skirtumas.
                                        Taip, lieka kosmetiniai patobulinimai - ekodukai, greitėjimo letėjimo juostų kosmetinis patvarkymas, išankstinės krypčių rodyklės į mažesnės reikšmės gyvenvietės (tai labiau galioja A1), kai kur - jungiamieji keliai.

                                        Comment


                                          Parašė dinux Rodyti pranešimą
                                          Šiaip įdomiai tie matuojami ruožai padaryti. Aš asmeniškai būčiau pradėjęs nuo Vilnius - Klaipėda ir matuoklius sustatyti visam ruože tarkime kas 30km ir taip matuoti visiškai visą ruožą. O su laiku matuoklius plėsti ir kituose magistraliniuose keliuose.
                                          Kodėl? Kai paskutinį kartą važiavau šiuo keliu rugpjūtį, tai žuvusių šiemet (kur rašo geltonam stende) buvo gal 1 ar 2(?), kai prieš 10 metų būdavo 10 (aišku, ir tas 1 ar 2 yra blogai). Yra Lietuvoje ir pavojingesnių kelių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X