Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Knope
    replied
    Mano irgi neblogi. Bandyta ir taisyti.

    Click image for larger version

Name:	20231122_080340.jpg
Views:	129
Size:	2,65 MB
ID:	2126032

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Laiptelių 'kokybė'
    Click image for larger version

Name:	P40411-175232.jpg
Views:	157
Size:	2,78 MB
ID:	2126018

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nu kad labai jau siaura ta juostelė, kad ten tilptų krūmai. Tiesa, panaši, nors šiek tiek platesnė, juosta yra toliau viršuje ant seno šaligatvio, ten auga medžiai. Tai nebent jie bandys sodinti medžius?
    Abejoju. Medžiai ir čia augo iki darbų. Lieku prie krūmų vienos juostos.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Realiai ten reiktų dvigubo aukščio autostradinių crash barjerų, matant kokiais greičiais į tą posūkį įskrenda dažnas lenktynininkas. Kitu atveju, ten neišvengiamai bus aukų.
    Galima ir subtiliau pasielgti. Pakabinti kamerą, uždėti ženklą "radaras" ir tuomet visi kaip patys drausmingiausi vairuotojai važiuos -10 km/h nuo ten leistinų 40 km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Gal Aksvaldas planuoja čia kokią tvorelę (pėsčiųjų saugumas ir t.t - "geroji praktika") įkalti? O kaip žinia į purvą lengviau kalasi, nei į betonines plyteles.
    Realiai ten reiktų dvigubo aukščio autostradinių crash barjerų, matant kokiais greičiais į tą posūkį įskrenda dažnas lenktynininkas. Kitu atveju, ten neišvengiamai bus aukų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Gal bandys įkišt vieną eilę krūmų?
    Nu kad labai jau siaura ta juostelė, kad ten tilptų krūmai. Tiesa, panaši, nors šiek tiek platesnė, juosta yra toliau viršuje ant seno šaligatvio, ten auga medžiai. Tai nebent jie bandys sodinti medžius?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Gal Aksvaldas planuoja čia kokią tvorelę (pėsčiųjų saugumas ir t.t - "geroji praktika") įkalti? O kaip žinia į purvą lengviau kalasi, nei į betonines plyteles.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Gal bandys įkišt vieną eilę krūmų?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tauro g. tvarkomo šaligatvio atkarpa. Ar kas nors gali paaiškinti, kam palikta šita purvyno juosta arčiau važiuojamosios dalies?

    Paskutinis taisė John; Vakar, 23:55.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Paco g naujienos.

    P. Stelmokas sakė, kad brėžiniai perduoti Susisiekimo Paslaugos vertinimui - turėtų užtrukti gal kokią savaitę. Sakė kai jie įvertins ar galima atlikti / sutinka su prašymais atvaizduotais brėžiniuose, man praneš ką jie sakė.

    Tuo metu buvau Paco g. ir matau, kad jau pastatytas naujas šaligatvis ties Paco 13 namu. Gerai tai, kad toje atkarpoje nėra poreikio perkelti bortą, tad tegu daro. Jei matysių, kad kitose vietose daro darbus ir reikia perstatyti bortus, bet man nieko nepraneš ar atsižvelgė į prašymus - turiu idėjų ką daryti.
    is tikruju stebina, labai nustebsiu jei jie nepasius tave tiesiog kuo toliau kad "netrukdytum dirbti, kas tu toks, ar turi diploma"

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Mintis šalia diskusijos - gal jau verta įvairių miestų "šaligatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų" temas apjungti į viena sub-temą ?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Paco g naujienos.

    P. Stelmokas sakė, kad brėžiniai perduoti Susisiekimo Paslaugos vertinimui - turėtų užtrukti gal kokią savaitę. Sakė kai jie įvertins ar galima atlikti / sutinka su prašymais atvaizduotais brėžiniuose, man praneš ką jie sakė.

    Tuo metu buvau Paco g. ir matau, kad jau pastatytas naujas šaligatvis ties Paco 13 namu. Gerai tai, kad toje atkarpoje nėra poreikio perkelti bortą, tad tegu daro. Jei matysių, kad kitose vietose daro darbus ir reikia perstatyti bortus, bet man nieko nepraneš ar atsižvelgė į prašymus - turiu idėjų ką daryti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
    Šiame pranešime, kurį palaikino KEdas iš esmės rašoma tas pats, kas maništkiame 107. Paryškinu:

    KET:
    107. Kai dėl savo gabaritų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (apsisukti) iš kraštinės padėties, sukti leidžiama ir ne nuo važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, jeigu tai nesukliudys kitoms transporto priemonėms ir nesukels pavojaus kitiems eismo dalyviams.

    Ta "kraštinė padėtis" ir yra tas "bortas kuo dešiniau", taip pat kairėje esantis bortas toje saloje, kur jau aiškiai yra kitos medžiagos paklotos, na beveik kaip tas bortas skiriantis veją.

    Esmė yra tokia, kad tiesiog parodytas žiedas yra įrengtas ne pagal taisykles. Čia, kaip Anton'as įrengė 2 žiedukus Naujamiesty. Tos salos bortai privalo būti 3–7 cm aukštyje, o pats "centro blynas" dar kartą pakeltas. Tada ta KET 107. įvardinta "kraštinė padėtis" bus aiški fiziškai ne tik dešinėje, bet ir kairėje.

    Ploblema su ta "juostele" kieme, kad ten irgi bortas nėra bent 3 cm aukščio, nors taisyklėse šoninių juostų nenagrinėjau, bet tas pateiktas mano antras pavyzdys iš Kirtimų g. žieduko, rodo, jog ten tiek centras, tiek šonas truputį pakeltais bortais.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
    Vat su šiuo teiginiu sutinku, tačiau kokia gi bauda už tokį pažeidimą? Įspėjimas.
    Ir, jei jau bausti, tai bausti reiktų kone visus važiuojančius žiedu, nes turbūt nerastume nei vieno blaivo vairuotojo, kuris šio reikalavimo laikytųsi.
    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-22 203205.jpg Views:	1 Size:	446,4 kB ID:	2125765

    Tačiau kokią gi žinią tai duoda mūsų analizuotam atvejui dėl nesuprantamos paskirties užvažiuojamų paviršių tame kieme? Kad ant jų užvažiuoti būtina!
    Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.22, 19:35.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    dondc.neįtikinai. Ant vejos užvažiuoti draudžiama, nes ten jau nebe važiuojamoji kelio dalis ir ji aiškiai atskirta bortu. Tuo tarpu užvažiuojama vidinė sala nereiškia jokių draudimų. Žiedinėje sankryžoje draudžiama tik važiuoti prieš eismą, o kokiu lanku ji bus įveikiama nurodoma nėra.
    Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    dondc.neįtikinai. Ant vejos užvažiuoti draudžiama, nes ten jau nebe važiuojamoji kelio dalis ir ji aiškiai atskirta bortu. Tuo tarpu užvažiuojama vidinė sala nereiškia jokių draudimų. Žiedinėje sankryžoje draudžiama tik važiuoti prieš eismą, o kokiu lanku ji bus įveikiama nurodoma nėra.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Į mane galima kreiptis "tu". Pažeidi KET, Street View išvažinėta veja irgi nėra niekaip paženklinta kelio ženklinimu, bet nereiškia, kad gali ja važinėti. Tiek foto, tiek pats važiuoji ne ratu, kaip nurodo paties pateiktas KET ženklas, bet tiesiog lanku, t. y. tik darai lanką kairėn, o ne ratą dešinėn nurodytų rodyklių kryptimi. Beje, tas sunkvežimis ten tilptų neužlipęs. Čia geresnis apibrėžimas, lengviau susivokti:
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (20).png Views:	0 Size:	18,1 kB ID:	2125730

    KET:
    107. Kai dėl savo gabaritų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (apsisukti) iš kraštinės padėties, sukti leidžiama ir ne nuo važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, jeigu tai nesukliudys kitoms transporto priemonėms ir nesukels pavojaus kitiems eismo dalyviams.

    LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJOS PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
    Į S A K Y M A S
    DĖL ŽIEDINIŲ SANKRYŽŲ PROJEKTAVIMO METODINIŲ NURODYMŲ MN ŽSP 12 PATVIRTINIMO
    :

    5.31. Užvažiuojami plotai (užvažiuojama saugos salelė, užvažiuojama vidinė sala) – žiedinės sankryžos elementai, ant kurių, esant būtinybei galimas transporto priemonių užvažiavimas ir kurių dangos konstrukcija yra pritaikyta atlaikyti sunkiojo transporto apkrovas.
    5.33. Vidinė sala – žiedinės sankryžos centre esanti sala, kurią apvažiuoja transporto priemonės.
    5.34. Vidinis žiedas – žiedinės sankryžos dalis, ant kurios, esant būtinybei, galima užvažiuoti.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (19).png Views:	0 Size:	279,1 kB ID:	2125729
    Galvojat aš ten, kaip mėgėjas rengiau tuos "projektinius pasiūlymus" dėl Latvių g. pavertimo dviračių gatve su sugalvotu žiedu? Benkunskas suvoktų ką ten nupaišiau, tai seniausiai būtų paklausęs, pastatęs ir dar pasamdęs, sukūrus specialiąsias VMS pareigas, kaip "specialiąjam patarėjui".


    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Prieštarauju! Čia tas pats, kas gatvėse. STR ar KET priede yra nurodyta, kad negalima ant jų užvažiuot, pvz. per Regitros egzaminą draudžiama net su fūra. Čia skirta "išimtiniais" atvejais netilpus. Tiek salelės žieduose, tiek šios "juostelės" (turi spec. pavadinimą) posūkių dešinėj.
    Galite pasakyti kuri KET dalis draudžia važiuoti ant dangos, kuri neatskirta jokiu ženklinimu?
    Pvz. aš Trakuose per žiedą važiuoju tiesiai, o ne ratu, t.y. kaip GSV matomas sunkvežimis. Ką pažeidžiu?

    Primenu kas parašyta prie ženklo „Eismas ratu“:
    410 Eismas ratu Leidžiama važiuoti tik rodyklių kryptimi
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-22 151836.jpg
Views:	291
Size:	367,2 kB
ID:	2125698

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Prieštarauju! Čia tas pats, kas gatvėse. STR ar KET priede yra nurodyta, kad negalima ant jų užvažiuot, pvz. per Regitros egzaminą draudžiama net su fūra. Čia skirta "išimtiniais" atvejais netilpus. Tiek salelės žieduose, tiek šios "juostelės" (turi spec. pavadinimą) posūkių dešinėj:

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Čia nauja dvirtakio atkarpa statoma vakarinėj (kitoj) gatvės pusėj. Net naują sankryžą siaurina ir dar granitu:
    Click image for larger version Name:	IMG_20240221_144931.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	2112416
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Sprendiniai su atskirais takais, saugumo salelėmis, bei netgi spindulio mažinimu su bruko danga naudotini C, o ne D kategorijos gatvėms. Jei ten tikrai D kategorija, tai veikiausiai tik kad išvengti ypatingo statinio statuso, o sprendiniai nesiskirs nuo C kategorijos
    P. S. Patikrinau, ta gatvė Pašiluose D kat.

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Čia kieme tik dizainas kitoks, vietoj granito akmenų, trinkelės. Norint galit susirast terminą, kad draudžiama ten užvažiuot ir siųst skundus dėl užparkavimo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    mano kieme prieš porą metų praplatino su trinkelių salele. Tiesa, taip ir nesuprantu, kam ji reikalinga - galėjo tiesiog užlieti asfaltu, ant jos dabar 99% laiko priparkuoti auto.
    Čia bandyta kopijuoti greičio mažinimo priemonė, kai ir sunkusis išsuka ir lengvosios pristabdo. Kolkas ją taiko kažkur kiemuose, kur ir taip neįsibėgėsi, o normaliose gatvėse dar nedrįsta.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.22, 04:32.

    Komentuoti:

Working...
X