Mano irgi neblogi. Bandyta ir taisyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu kad labai jau siaura ta juostelė, kad ten tilptų krūmai. Tiesa, panaši, nors šiek tiek platesnė, juosta yra toliau viršuje ant seno šaligatvio, ten auga medžiai. Tai nebent jie bandys sodinti medžius?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Realiai ten reiktų dvigubo aukščio autostradinių crash barjerų, matant kokiais greičiais į tą posūkį įskrenda dažnas lenktynininkas. Kitu atveju, ten neišvengiamai bus aukų.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal Aksvaldas planuoja čia kokią tvorelę (pėsčiųjų saugumas ir t.t - "geroji praktika") įkalti? O kaip žinia į purvą lengviau kalasi, nei į betonines plyteles.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal bandys įkišt vieną eilę krūmų?
Komentuoti:
-
Gal Aksvaldas planuoja čia kokią tvorelę (pėsčiųjų saugumas ir t.t - "geroji praktika") įkalti? O kaip žinia į purvą lengviau kalasi, nei į betonines plyteles.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPaco g naujienos.
P. Stelmokas sakė, kad brėžiniai perduoti Susisiekimo Paslaugos vertinimui - turėtų užtrukti gal kokią savaitę. Sakė kai jie įvertins ar galima atlikti / sutinka su prašymais atvaizduotais brėžiniuose, man praneš ką jie sakė.
Tuo metu buvau Paco g. ir matau, kad jau pastatytas naujas šaligatvis ties Paco 13 namu. Gerai tai, kad toje atkarpoje nėra poreikio perkelti bortą, tad tegu daro. Jei matysių, kad kitose vietose daro darbus ir reikia perstatyti bortus, bet man nieko nepraneš ar atsižvelgė į prašymus - turiu idėjų ką daryti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Mintis šalia diskusijos - gal jau verta įvairių miestų "šaligatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų" temas apjungti į viena sub-temą ?
Komentuoti:
-
Paco g naujienos.
P. Stelmokas sakė, kad brėžiniai perduoti Susisiekimo Paslaugos vertinimui - turėtų užtrukti gal kokią savaitę. Sakė kai jie įvertins ar galima atlikti / sutinka su prašymais atvaizduotais brėžiniuose, man praneš ką jie sakė.
Tuo metu buvau Paco g. ir matau, kad jau pastatytas naujas šaligatvis ties Paco 13 namu. Gerai tai, kad toje atkarpoje nėra poreikio perkelti bortą, tad tegu daro. Jei matysių, kad kitose vietose daro darbus ir reikia perstatyti bortus, bet man nieko nepraneš ar atsižvelgė į prašymus - turiu idėjų ką daryti.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
KET:
107. Kai dėl savo gabaritų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (apsisukti) iš kraštinės padėties, sukti leidžiama ir ne nuo važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, jeigu tai nesukliudys kitoms transporto priemonėms ir nesukels pavojaus kitiems eismo dalyviams.
Ta "kraštinė padėtis" ir yra tas "bortas kuo dešiniau", taip pat kairėje esantis bortas toje saloje, kur jau aiškiai yra kitos medžiagos paklotos, na beveik kaip tas bortas skiriantis veją.
Esmė yra tokia, kad tiesiog parodytas žiedas yra įrengtas ne pagal taisykles. Čia, kaip Anton'as įrengė 2 žiedukus Naujamiesty. Tos salos bortai privalo būti 3–7 cm aukštyje, o pats "centro blynas" dar kartą pakeltas. Tada ta KET 107. įvardinta "kraštinė padėtis" bus aiški fiziškai ne tik dešinėje, bet ir kairėje.
Ploblema su ta "juostele" kieme, kad ten irgi bortas nėra bent 3 cm aukščio, nors taisyklėse šoninių juostų nenagrinėjau, bet tas pateiktas mano antras pavyzdys iš Kirtimų g. žieduko, rodo, jog ten tiek centras, tiek šonas truputį pakeltais bortais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
Ir, jei jau bausti, tai bausti reiktų kone visus važiuojančius žiedu, nes turbūt nerastume nei vieno blaivo vairuotojo, kuris šio reikalavimo laikytųsi.
Tačiau kokią gi žinią tai duoda mūsų analizuotam atvejui dėl nesuprantamos paskirties užvažiuojamų paviršių tame kieme? Kad ant jų užvažiuoti būtina!Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.22, 19:35.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimądondc.neįtikinai. Ant vejos užvažiuoti draudžiama, nes ten jau nebe važiuojamoji kelio dalis ir ji aiškiai atskirta bortu. Tuo tarpu užvažiuojama vidinė sala nereiškia jokių draudimų. Žiedinėje sankryžoje draudžiama tik važiuoti prieš eismą, o kokiu lanku ji bus įveikiama nurodoma nėra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
dondc.neįtikinai. Ant vejos užvažiuoti draudžiama, nes ten jau nebe važiuojamoji kelio dalis ir ji aiškiai atskirta bortu. Tuo tarpu užvažiuojama vidinė sala nereiškia jokių draudimų. Žiedinėje sankryžoje draudžiama tik važiuoti prieš eismą, o kokiu lanku ji bus įveikiama nurodoma nėra.
Komentuoti:
-
Į mane galima kreiptis "tu". Pažeidi KET, Street View išvažinėta veja irgi nėra niekaip paženklinta kelio ženklinimu, bet nereiškia, kad gali ja važinėti. Tiek foto, tiek pats važiuoji ne ratu, kaip nurodo paties pateiktas KET ženklas, bet tiesiog lanku, t. y. tik darai lanką kairėn, o ne ratą dešinėn nurodytų rodyklių kryptimi. Beje, tas sunkvežimis ten tilptų neužlipęs. Čia geresnis apibrėžimas, lengviau susivokti:
KET:
107. Kai dėl savo gabaritų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (apsisukti) iš kraštinės padėties, sukti leidžiama ir ne nuo važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, jeigu tai nesukliudys kitoms transporto priemonėms ir nesukels pavojaus kitiems eismo dalyviams.
LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJOS PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL ŽIEDINIŲ SANKRYŽŲ PROJEKTAVIMO METODINIŲ NURODYMŲ MN ŽSP 12 PATVIRTINIMO:
5.31. Užvažiuojami plotai (užvažiuojama saugos salelė, užvažiuojama vidinė sala) – žiedinės sankryžos elementai, ant kurių, esant būtinybei galimas transporto priemonių užvažiavimas ir kurių dangos konstrukcija yra pritaikyta atlaikyti sunkiojo transporto apkrovas.
5.33. Vidinė sala – žiedinės sankryžos centre esanti sala, kurią apvažiuoja transporto priemonės.
5.34. Vidinis žiedas – žiedinės sankryžos dalis, ant kurios, esant būtinybei, galima užvažiuoti.
Galvojat aš ten, kaip mėgėjas rengiau tuos "projektinius pasiūlymus" dėl Latvių g. pavertimo dviračių gatve su sugalvotu žiedu? Benkunskas suvoktų ką ten nupaišiau, tai seniausiai būtų paklausęs, pastatęs ir dar pasamdęs, sukūrus specialiąsias VMS pareigas, kaip "specialiąjam patarėjui".
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPrieštarauju! Čia tas pats, kas gatvėse. STR ar KET priede yra nurodyta, kad negalima ant jų užvažiuot, pvz. per Regitros egzaminą draudžiama net su fūra. Čia skirta "išimtiniais" atvejais netilpus. Tiek salelės žieduose, tiek šios "juostelės" (turi spec. pavadinimą) posūkių dešinėj.
Pvz. aš Trakuose per žiedą važiuoju tiesiai, o ne ratu, t.y. kaip GSV matomas sunkvežimis. Ką pažeidžiu?
Primenu kas parašyta prie ženklo „Eismas ratu“:
410 Eismas ratu Leidžiama važiuoti tik rodyklių kryptimi
Komentuoti:
-
Prieštarauju! Čia tas pats, kas gatvėse. STR ar KET priede yra nurodyta, kad negalima ant jų užvažiuot, pvz. per Regitros egzaminą draudžiama net su fūra. Čia skirta "išimtiniais" atvejais netilpus. Tiek salelės žieduose, tiek šios "juostelės" (turi spec. pavadinimą) posūkių dešinėj:
Parašė dondc Rodyti pranešimąParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sprendiniai su atskirais takais, saugumo salelėmis, bei netgi spindulio mažinimu su bruko danga naudotini C, o ne D kategorijos gatvėms. Jei ten tikrai D kategorija, tai veikiausiai tik kad išvengti ypatingo statinio statuso, o sprendiniai nesiskirs nuo C kategorijos
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąmano kieme prieš porą metų praplatino su trinkelių salele. Tiesa, taip ir nesuprantu, kam ji reikalinga - galėjo tiesiog užlieti asfaltu, ant jos dabar 99% laiko priparkuoti auto.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.22, 04:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: