Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Viadukas numatytas Bendrajame plane, bet kaip ir rašo Creatium, įgyvendinimo perspektyvos visiškai neaiškios.
    Gal gali patikslinti dokumentą, kuriame yra?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Viadukas numatytas Bendrajame plane, bet kaip ir rašo Creatium, įgyvendinimo perspektyvos visiškai neaiškios.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nemačiau šito tilto (viaduko) pažymėto jokiuose miesto planuose. Bet jis matosi Rewo platinamose vizualizacijose, kur jie labai akcentuoja ir būsimą parką ir tą viaduką. Iš kur jų info - sunku pasakyt. Tas "būsimas parkas" irgi toks po stipriu klaustuku, nes tai viso labo yra Bendrame plane pažymėta želdynų teritorija. Bet tokių teritorijų yra mieste labai daug ir kažin ar visos jos virs parkais.

    Komentuoti:


  • zilve
    replied
    Bus pesčiūjų tiltas, gal kas daugiau žino?

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Click image for larger version

Name:	P40407-173217.jpg
Views:	727
Size:	1,29 MB
ID:	2123334 Click image for larger version

Name:	P40407-173221.jpg
Views:	716
Size:	1,35 MB
ID:	2123335

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Keistokai išspręsta. Pagal nuotraukas atrodo, kad būtų užtekę tik vienoje trumpoje atkarpoje susiaurinti ir būtų galima apsieiti be užvažiavimo bortų. Dabar susiaurintas ilgas gabalas, kuris dar yra ir įkalnėje, kur nelabai matosi ar kažkas iš priekio atvažiuoja. Kažin kaip tas šaligatvis laikys, kai prasilenkinėti užvažinės šiukšliavežės ar pan.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Prie Laisvės 45A projekto
    Click image for larger version

Name:	P40204-151125.jpg
Views:	1693
Size:	1,55 MB
ID:	2110549 Click image for larger version

Name:	P40204-151150.jpg
Views:	1691
Size:	1,45 MB
ID:	2110548
    Problema išspręsta taip: susiaurinta važiuojamoji dalis, bet įmontuoti įvažiavimo bortai šaligatvyje, kad ant jo galima būtų užlipti besilenkiant.





    https://citify.eu/lt/laisves-45a/

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Išties:
    Remonto metu sutrupėjusios bazalto trinkelės iškeliamos, pašalinamos bazalto atplaišos, paruošiamas pagrindas naujoms trinkelėms. Pažeistųjų vietoje įstatomos naujos trinkelės, o siūlės aplink jas užpildomos granito atsijomis.
    https://madeinvilnius.lt/transportas...lto-trinkeles/
    Čia anksčiau buvo bazalto ir granito:
    Kilus skandalui dėl byrančio Gedimino prospekto viešoje erdvėje pasirodė dvejonių, ar tikrai visos senosios, kultūrinę vertę turinčios bazalto ir granito trinkelės buvo inventorizuotos ir panaudotos pagal paskirtį.
    https://www.alfa.lt/straipsnis/13065...ta-i-uzmarsti/
    Aš net neatsimenu tų raudonų, gal kas foto turit?
    Tačiau apskaitoje, anot savivaldybės nėra informacijos apie 9 tūkst. kvadratinių metrų raudonojo granito ir juodojo bazalto trinkelių, kurios buvo išvežtos 2007-2009 metais.
    https://kauno.diena.lt/naujienos/vil...inkeliu-324254
    Kaip bebūtų, mano mintis buvo, kad dabar ten kiniškas šūdas (nesvarbu: granitas, bazaltas ar auksas). Va šaligatviai lyg ir idealūs nuo seimo iki Katedros aikštės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Gedimino pr. važiuojamoji dalis yra kiniško granito. Įdomu šaligatviai kaip, jie kokybiški. Beje išsukant iš vakarinio aplinkkelio į Pilaitės pr. (Pilaitės kryptimi) dobilo vingyje granito bortai stipriai ištrupėję. Mašinų smūgių tikrai nelaiko.
    Gedimino pr. važiuojamosios dalies trinkelės ne bazalto?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Gedimino pr. važiuojamoji dalis yra kiniško granito. Įdomu šaligatviai kaip, jie kokybiški. Beje išsukant iš vakarinio aplinkkelio į Pilaitės pr. (Pilaitės kryptimi) dobilo vingyje granito bortai stipriai ištrupėję. Mašinų smūgių tikrai nelaiko.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Man atrodo radau priežastį kodėl Vilniuje tokia padėtis su infrastruktūra

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	109,4 kB ID:	2123037

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O betonas tai jau labai būdinga?
    Gali būti ir klinkeris. Jis ir spalvų miestui priduoda, skirtingai nuo pilko kinietiško granito, kurio Lietuvoje niekada neklodavo.

    Komentuoti:


  • mayro
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Koks dar patekimas? Akivaizdu, kad čia parkingo vieta kiečiausiam daugiabučio gyventojui.


    Čia visos dvi, viena prieš kitą parkavimo vietos. Jam ir jo patelei.

    Parašė Knope Rodyti pranešimą


    Click image for larger version Name:	20240404_135119.jpg Views:	1 Size:	3,23 MB ID:	2122722

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Koks dar patekimas? Akivaizdu, kad čia parkingo vieta kiečiausiam daugiabučio gyventojui.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Šiandien informavau Tvarkau Vilnių apie tokį nedidelį disonansą. Patekimas į mokyklos teritoriją. Galai nesueina.

    Click image for larger version  Name:	20240404_112839.jpg Views:	1 Size:	2,28 MB ID:	2122721

    Click image for larger version  Name:	20240404_135119.jpg Views:	1 Size:	3,23 MB ID:	2122722

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Bet kodėl Lietuvoj užpila atsijom, o ne betonuoja kaip Ispanijoj? Ten tie šaligatviai praktiškai amžini. Ir kažkaip niekam nereikia prakasinėt kas du metus pravedinėjant kabelį.
    o, brolyt... kad užpiltų atsijas po "atstatymo darbų" bent jau. Šiaip paprastai yra pirmiausia skeldelė, o paskui atsijos. O dėl kabelių - nacionalinė katastrofa, galiu lengvai parodyti kokiam Naujamiestyje, atsivertus ESO žemėlapį, kur naujai perkloti šaligatviai bus išardyti šią vasarą. Kodėl taip yra? Nežinau, tiesiog lietuviai miesto planavime da**aj*bai be prošvaiščių. Štai pvz. "vsaio zakono", niekas nekaltas, viskas ok:

    Vilniečiai baksnoja pirštu į savivaldybės iššvaistytus pinigus: prieš dvejus metus 300 tūkst. kainavęs takas jau išknistas
    https://www.delfi.lt/auto/autonaujie...istas-96295167

    Kovo viduryje prasidėjo vilniečių ilgai laukta Nemenčinės plento rekonstrukcija. Nors dauguma šios dienos ilgus metus laukė su nekantrumu, vietiniai teigia, kad su rekonstrukcijos pradžia prasidėjo ir naujos problemos. Vos prieš dvejus metus atnaujintas dviračių takas iškart buvo nufrezuotas, o likusi tako dalis aptverta tvoromis. Vietiniai teigia, kad piktina ne tik tai, jog pėstieji ir dviratininkai buvo išvaryti į važiuojamąją kelio dalį, tačiau ir tai, kad dar prieš dvejus metus, investuodama didžiulę sumą tako atnaujinimui, savivaldybė nė nekalbėjo, jog rekonstrukcijos metu jis bus išardytas.
    Prieš porą metų išleido 300k 5.5 km ilgio dviračių takui ir staiga dėl kelio projekto jį išardai... o kažkoks ten šaligatvis elektros kabeliui...

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Lrs Rodyti pranešimą

    Buvau tik mažoje atkarpoje nuo Pylimo gatvės, klibėt neklibėjo. Darbai dar aišku nebaigti, atsijom tarpai neužpildyti ir pačios plytelės ne visur sudėtos (kaip nuotraukose matoma). Tačiau idealaus šaligatvio tikėtis, manau neverta.
    Bet kodėl Lietuvoj užpila atsijom, o ne betonuoja kaip Ispanijoj? Ten tie šaligatviai praktiškai amžini. Ir kažkaip niekam nereikia prakasinėt kas du metus pravedinėjant kabelį.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O betonas tai jau labai būdinga?
    na betonines trinkeles jau tarpukariu buvo, ir vietines gamybos.

    kazkur senamiescio regeneravimo aprsase netgi parasyta kad vietines medziagos turi but naudojamos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O betonas tai jau labai būdinga?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kaip senamiesti gali but kiniskas granitas man neisivaizduojama, taigi nebudinga medziaga vilniaus regionui.
    Paskutinis taisė DeSadas; 2024.04.07, 20:41.

    Komentuoti:

Working...
X