Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai tas miestelis bus netoli žiedo. Tas gatvės galas ir dabar šiek tiek gyvesnis, nes yra Dizaino kolegija ir Maxima.

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

      Ten yra kur ir kam eiti tais saligatviais. Gali iki Uzupio nueiti, iki Olandu baraku kur studentai gyvena. Nutiestu padoru dviraciu taka, butu lengvas ir greitas susisiekimas iki Belmonto.
      apskritai graudu matyt pesciuosius, einancius tiesiog keliu (Belmonto g.) iki Belmonto. Visiskai nesaugi atkarpa.

      Comment


        Aš irgi beveik kasdien vaikštau, tai čia dabar kaip gaunasi... aš ar tamsta melagis?

        Dauguma ką tamsta išvardijo - blogai nuvesti latakai, užstatyti konteineriais - tai ne tos problemos, kurios čia buvo iškeltos. Ir kaip minėjau, ištrupėjusių vietų tikrai yra. Aš apie aukštininį Naujamiestį išvis nekalbu, nelaikau jo centrine miesto dalimi. Žemutinis Naujamiestis yra gana tvarkingas. Daug kur šaligatviai nėra pirmos jaunystės, bet ir nėra visiškai ištrupėję, t.y. jeigu ir kelia kokį pasišlykštėjimą, tai nebent dėl moralinio amžiaus.

        Skapo gatvę irgi puikiai žinau, praeinu ten beveik kasdien. Tai, kas yra tenai, yra palyginus tikrai išskirtinis atvejis, tokios prastos situacijos centre sunku rasti.

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          apskritai graudu matyt pesciuosius, einancius tiesiog keliu (Belmonto g.) iki Belmonto. Visiskai nesaugi atkarpa.
          Jo tas tiesa, gale Olandu, prie Belmonto visa infrastruktura yra pritaikyta automobiliu srautui. Pestieji ir dviratininkai yra visiskai pamirsti prie tos vietos.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Man kažkaip niekas nesugebėjo įrodyt, kad tų latakų tikrai reikia. Nei karto neteko matyti nuo tokio šlaito (prie mano namų yra tokia pati situacija) bėgančio vandens krioklio, kuris neštų smėlį ant šaligatvio (ar į lataką). Ką tie latakai darydavo - tai būdavo neoficialios šiukšlių dėžės, tai šiukšlės ne ant šaligatvio, o latake gulėdavo. Tiek ir naudos iš jų matęs esu per 20 gyvenimo toje teritorijoje metų.
            Pirmiausia pasitikslinimui paklausiu, ar dažnai per lietų stovėdavai ir žiūrėdavai kaip nuo šlaito vanduo suteka į tą lataką? Spėju jis sausas nebūdavo, o savo funkciją atlikdavo.
            Kur kas sumes šiukšles, tai jokio skirtumo. Ar numes šiukšlę ant pievos, ant šaligatvio ar įmes į tą lataką, ją vis vien reikės kažkam pakelti/surinkti.

            Šlaitas turi plotą, nuo kurio susidaro tam tikras vandens debitas. Tas vanduo turi kažkur pasidėti ir tikrai nėra idealus variantas, kad jis teka per šaligatvio ir dviračių takų dangas iki trapo gatvės važiuojamojoje dalyje. Bet kokios dangos vieno iš ilgaamžiškumo užtikrinimo sąlygų yra kuo greitesnis vandens pasišalinimas nuo jos, o ne jos panaudojimas kaip vandens rinktuvo. Tie latakai ten buvo įrengti ne iš neturėjimo ką veikti, o pagal normaliai suprojektuotą vandens surinkimo sistemą. Dabar kas daroma, tai daroma kuo pigiau ir greičiau, pagal ranka braižytus eskizus.

            Comment


              Vilniuje bus atnaujinta T.Kosciuškos gatvė: žada parkavimo vietų ir šviesoforą

              Iš Vilniaus centro išvažiuoti į Olandų gatvę netrukus bus šiek tiek patogiau. Vilniaus savivaldybė planuoja sutvarkyti dar vieną jungtį su šia gatve. Taip pat žadama rekonstruoti dalį T.Kosciuškos gatvės nuo Sluškų g. iki Olandų žiedo. Tiesa, iki popiežiaus Pranciškaus, kuris nakvos vizito Lietuvoje būtent šioje gatvėje esančioje Apaštališkoje nunciatūroje, atvykimo to padaryti nepavyks. <..> Tikslios datos, kada prasidės šių gatvių rekonstrukcija, kol kas nėra.

              https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1015840
              Straipsnyje iš esmės nieko naujo. O kaip su planais pertvarkyti žiedinę sankryžą į reguliuojamą šviesaforais - niekada nebuvo realūs, visai palaidoti ar atidėti tolimai ateičiai? Jeigu būtų planuojama pertvarkyti sankryžą, tuomet tikriausiai nebereikėtų naujojo pėsčiųjų šviesaforo.

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                Gal nėra taip blogai tas Olandų žiedas, tiesiog ženklinimu pertvarkytas į turbožiedą?
                Nieko gero. Ne tik, kaip jau paminėta, kad nepatogu pėstiesiems, bet ir eismas vyksta neįtin sklandžiai jeigu eina daugiau pėsčiųjų ir juos išvažiuojantys iš žiedo sustoja praleisti.
                Miestuose išvis nereguliuojamas pėsčiųjų eismas turėtų būti arba žemos kategorijos gatvėse, kuriose eismas neintensyvus, arba tokiose, kuriose mažas transporto greitis (pvz. senamiestis, gyv. kvartalų vidinės gatvės). Kitu atveju tai turėtų būti reguliuojamas pėsčiųjų eismas, ne tik dėl jų saugumo, bet ir dėl sklandaus eismo organizavimo kai pėstieji bei transportas praleidžiamas "dozuotai".

                Taigi šios sankryžos pertvarkymas į reguliuojamą šviesoforu būtų patogesnis visiems eismo dalyviams.

                Comment


                  Olandų turbo žiedas veiktų efektyviai tuo atveju jeigu pėsčiųjų perėjos būtų patrauktos toliau nuo jo arba pakištos po žeme. Dabar piko metu pėsčiųjų srautas faktiškai uždaro išvažiavimus iš žiedo.

                  Comment


                    O gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      O gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.
                      Nemanau, kad tam pritartų KPD. Bet koks papildomas statinys virš žiedo sudarkytų bažnyčios vaizdą, ypač važiuojant nuo Mindaugo tilto pusės.

                      Comment


                        Ten labai reiktų VT kontaktinio tinklo atnaujinimo, nes per tuos prieškarinius iešmus važiuojantys troleibusai kartais labai lėtina eismą. O daugiau tai nelabai ką ten galima pigai padaryt, nebent perėjas atitraukt.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.
                          Ir labai bus patogu pėstiesiems ten ropštis ant kažkokio viaduko, kad kirstų tokią paprastą gatvę? Pavyzdys iš Olandijos yra virš magistralinių gatvių sankryžos ir nei pagal vietovę, nei pagal reljefą, nei pagal gatvių ar pėsčiųjų/dviračių takų reikšmę net nepanašus į aptariamą variantą Antakalnyje.
                          Gal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
                          Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.

                          Comment


                            Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..

                            Paskutinis taisė dr-rox; 2018.08.17, 17:41. Priežastis: nuoroda

                            Comment


                              O laiptų pakopos tiesiog iš betono(cemento?) ?Čia gal tokia nauja mada? Justiniškėsė ir vienus laiptus atnaujino panašiai.. Ne tik pakopos išlietos ir turbūt neužilgo trupės, bet ir pačių pakopų kreivumas šleivumas panašus

                              Comment


                                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
                                Akivaizdu, kad pas kažką GOST'as vis dar po ranka, o atspausdinto STR'o neturi.

                                Comment


                                  Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                  Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
                                  Tai jei dirba pagal remonto sutartį, tai ir remontuoja sovietmečio palikimą. Serpantinas būtų jau nauja statyba. Tai čia dar reikia pagalvoti, suprojektuoti... nėr čia kada, reik skubėt mero rinkimams daugiau kilometrų prisukti.

                                  Comment


                                    Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                    Klasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..

                                    Vaikystėj žiemą užpildavom šį nusileidimą vandeniu ir čiuoždavom
                                    Po to batai būdavo kreivais padais...

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Gal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
                                      Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.
                                      Gal galima būtų nuroodą į tuos skaičiavimus, kad paprasta sankryža būtų pralaidesnė? Nes kiek pamenu, tai faktinis pralaidumas esant tokiam eismui būtų išlikęs panašus, nieko geriau ta sankryža neduotų (nebent tik estetiškai ir vietos mažiau užimtų).
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Ir labai bus patogu pėstiesiems ten ropštis ant kažkokio viaduko, kad kirstų tokią paprastą gatvę? Pavyzdys iš Olandijos yra virš magistralinių gatvių sankryžos ir nei pagal vietovę, nei pagal reljefą, nei pagal gatvių ar pėsčiųjų/dviračių takų reikšmę net nepanašus į aptariamą variantą Antakalnyje.
                                        Gal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
                                        Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.
                                        Aš labai iš lempos tą pasiūlymą dėjau. Viaduką gi galima ir patogų pėstiesiems padaryt, tik reikia tam vietos ir smegenų, dar ir trupučio pinigų.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                          Gal galima būtų nuroodą į tuos skaičiavimus, kad paprasta sankryža būtų pralaidesnė? Nes kiek pamenu, tai faktinis pralaidumas esant tokiam eismui būtų išlikęs panašus, nieko geriau ta sankryža neduotų (nebent tik estetiškai ir vietos mažiau užimtų).
                                          Nuorodos neturiu ir nežinau ar buvo viešai tai kažkokia forma publikuota. Skaičius mačiau dar studijų VGTU laikais.
                                          Visa esmė pėsčiųjų eismo reguliavime. Žiedinės sankryžos pralaidumas galėtų būti ir geresnis (priklausomai nuo kiekviena kryptimi važiuojančio srauto), tačiau tada neturi būti jokio nereguliuojamo pėsčiųjų eismo skersai išvažiavimų. Tą galima išspręsti įrengiant reguliuojamą sankryžą. Priešingu atveju sankryžos laidumas sunkiai prognozuojamas, nes tai tiesiogiai priklauso nuo sankryžą kertančių pėsčiųjų kiekio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X