Kalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
Collapse
X
-
Draudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
Komentuoti:
-
Romai, jei aš uždaviau klausimą, tai aš noriu žinoti ir atsakymą. Atsakymo variantai yra Taip arba Ne. Ir man yra visiškai neįdomu, kiek jis tau pasirodys kad yra apie asmeniškumus. O jei aš atsakymo negaunu, tai aš viską galiu traktuot savaip, kad pvz. tu nerašei jokio laiško su savo kritika ir pasiūlymais. Galbūt tai yra offtopic'as bet toks arogantiškas elgesys verčia mane taip reaguoti.
O kalbant apie tas sankryžas, tai, gerai, sutinku kad Ozo-Kalvarijų-Lukšio sankryžoje viskas galėjo būt geriau padaryta. Bet aš asmeniškai nieko negaliu sugalvot ką ten galima pakeist - A juostos ten tikrai niekas nenaikins, o panaikinus posūkį į Lukšio gatvę ten beliks padaryti dviejų juostų susijungimą, o tai, pagal tave, vėl kels avarines situacijas. Bet jei žmonės vairuos su galva, tai ir jokių pakeitimų ten nereikės
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.
.
Bet kokiu atveju juostų paišymas siaurose gatvėse nepagerino viešojo transporto darbo (to viešojo transporto sumažėjo kelis kartus), bet pablogino gyvenimo kokybę kelioms dešimtims tūkstančių gyventojų.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGal kas galit pakomentuot? Aną savaitę girdėjau, kad Švitrigailos g. uždraudė kairiuosius posūkius. Čia tiesa?
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.
Ir šiaip, tu, matau, esi megėjas pasiskųsti kad tas negerai su A juostomis, anas negerai, tas negerai su VT, anas negerai. Bet ar tu rašei laiškus savivaldybei ir SM su pasiūlymai kaip išspręsti kažkokias problemas? Kažkaip labai abejoju.
Komentuoti:
-
Galime pažiūrėti, kokios absurdiškos avarinės situacijos su tomis "A" juostomis užprogramuotos Švitrigailos - Basanavičiaus ar Kalvarijų - Didlauko ir ypač Kalvarijų - Ozo - Kareivių - Žvalgų g. sankryžose, kur į avariją gali patekti bet kas.
Komentuoti:
-
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
Kazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.
Komentuoti: