Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Infrastruktūros projektai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Stokholmas: projektų apžvalga

    Stockholm Business Region atstovai sudarė pačių svarbiausių Stokholmo infrastruktūros projektų sąrašą:

    - Stockholm bypass (Förbifart Stockholm) - Stokholmo apvažiuojamojo kelio ruožas (21 km. ilgio, iš kurių 2x18 km. tuneliuose, 3x3 pločio su 6 papildomomis sekcijomis). Statybų pradžia 2016 metais. Investicijų suma siekia 3.1 mlrd. EUR (2009 m. kursu);

    - The East Link (Ostlänken) – itin greito geležinkelio linija, kurios pradžia bus Stokholmo regione. Ši linija bus būsimo nacionalinio itin greito geležinkelio linijų tinklo dalimi. Statybų pradžia numatyta 2016 metams. Investicijų suma siekia apie 4 mlrd. EUR;

    - The Mälaren Line (Mälarbanan) – geležinkelio ruožo tarp Tomteboda ir Kallhäll pertverka (papildomų geležinkelio ruožų ir tunelio ranga), siekiant užtikrinti didesnį geležinkelio pralaidumą šiaurinėje Stokholmo regiono dalyje. Projektas įgyvendinanamas trimis etapais: 2012 m., 2016 m. 2025 m. Investicijų suma siekia SEK 13.9 mlrd. (€1.5 mlrd.);

    - Expanded Subway in Stockholm – metro (tunnelbana) sistemos plėtros projektas. Planuojama pratęsti kelias egzistuojančias linijas bei įrengti 10 stotelių. Investicijų suma siekia 3 mlrd. EUR. Statybų pradžia 2016 m.

    Bendra investicijų infrastruktūros projektams numatyta investicijų suma siekia 100 mlrd. EUR iki 2021 m.

    Šaltinis: Massive new infrastructure projects in Stockholm
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.07.07, 21:10.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Inžinerijos ir konsultavimo bendrovės "Sweco Architects" įgyvendintas meninis sprendimas naujausios Stokholmo centro apvažiuojamojo kelio atkarpos Norra länken/The Northern link tuneliuose buvo nominuotas Pasaulio architektūros festivalio (World Architecture Festival) prizui kategorijoje "Display". Tai vienas iš kelių šios bendrovės projektų, nominuotų prizui viename prestiziškiausių arcitektūros festivalių. Šiemet prizų laimėtojai paaiškės lapkričio 6 dieną Singapūre vyksiančios ceremonijos metu.

    Sankryža Norra länken tunelyje, Stokholmas

    (c) Sweco Architects

    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.25, 00:18.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Artėjant 400 -ąjam Geteborgo miesto jubiliejui kelis rajonus, esančius skirtingose Jotos upės (Göta älv) pakrantėse sujunks oro gondolų trasa. Nauja transporto priemonė turėtų papildyti keleivių pervežimą tramvajais, autobusais bei vandens taksi. Projektas buvo patvirtintas 2014 m. pabaigoje ir pristatytas šių metų vasario mėnesį vykusios viešosios konferencijos Lokalmarknadsdagen metu. Šiuo metu ieškoma potencialių gamintojų. Verta prisiminti, jog oro gondolų tinklas Geteborgo mieste egzistavo XX a. pr., bet buvo panaikintas.

    Šaltiniai: Tummen upp för linbana i Göteborg, Lokalmarknadsdagen: Linbana i Göteborg.
    Vienos būsimų Geteborgo oro gondolų stočių dizaino koncepcija:

    Masthuggskajen (dalis stambaus miesto centro pertvarkymo projekto "Älvstaden")


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.18, 20:48.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo apvažiuojamasis kelias - ilgiausias pasaulyje tunelis po miestu

    Statybų ir konsultavimų bendrovei "Skanska" patikėtas 1.3 mlrd. SEK (€140 mln.) projekto "Stokholmo apvažiuojamasis kelias/Förbifart Stockholm" (viso projekto kaina 4 mlrd. EUR) pirmojo etapo įgyvendinimas. Jau šių metų žiemą buvo pradėti pirmieji greitkelio E4 ties Kungens kurva rajonu statybų darbai. Ties Kungens kurva bus greitkelio tunelyje (3x3) pradžia.


    Šaltinis


    Šaltinis

    Daugiau iliustracijų: http://www.miestai.net/forumas/showp...9&postcount=40.

    Daugiau informacijos: Stokholmo apvažiuojamasis kelias, E4 Förbifart Stockholm (Trafikverket).

    Taip pat "Scania", "Skanska" bei "WSP" pristatė "Vision Stockholmsbåge". Tai projektas, kuriuo bus siekiama maksimaliai išnaudoti būsimo apvažiuojamojo kelio naudą. Kol kas žinoma, jog bendrovės ketina gražinti dviaukščius miesto autobusus, kurie bus draugiški aplinkai bei bus susieti vienas su kitu nuotoliniu būdu. Daugiau projekto detalių bus paviešinta kitąmet.


    Šaltinis
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.10, 19:26.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo apvažiuojamasis kelias - ilgiausias pasaulyje tunelis po miestu

    Dar kelios būsimo ir jau statomo šiaurinio Stokholmo apvažiuojamojo kelio (E4 Förbifart Stockholm) ruožo-tunelio schemos (greitkelis 3x3, kaina: apie 4 mlrd. EUR):

    (c) Trafikverket

    Šaltinis

    (c) Trafikverket

    Šaltinis

    Tunelio profilis

    (c) Trafikverket

    Šaltinis

    Daugiau informacijos http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=38, http://www.miestai.net/forumas/showp...3&postcount=11.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias

    Tuo tarpu, įrengus didžiąją dalį Norra Länken/Northern link tunelių, beveik visa Stokholmo centro žiedinio apvažiuojamojo kelio tunelių sistema jau eksploatuojama:

    Norra Länken/Northern link (tik tuneliai)



    Essingeleden (tiltai, tunelis)



    Södra länken/Southern link (tik tuneliai)



    Kad būtų suformuotas pilnas žiedas, juosiantis visą centrą, trūksta kelio dalies rytų pusėje. Šis etapas dar planavimo stadijoje. Tačiau vien tik Norra Länken ir Södra länken suformuoja ilgiausią kelių tuneliuose, esančių mieste, sistemą Europoje.

    Šaltinis: Stokholmo centro žiedinis apvažiuojamasis kelias

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo apvažiuojamasis kelias - ilgiausias pasaulyje tunelis po miestu

    Šių metų pavasarį pradėti 21 km. ilgio šiaurinio Stokholmo apvažiuojamojo kelio (E4 Förbifart Stockholm) ruožo, didžioji dalis kurio bus tuneliuose, tiesimo darbai. 17 km. ilgio tuneliu bus sujungti keliai E4/E20 Kungens Kurva (pietuose) ir E4 Häggvik (šiaurėje). Tuneliai bus įrengiami 60 m. ir didesniame gyliuose po žeme ir Mälaren ežeru. Įgyvendinus projektą galima bus patogiai keliauti iš vieno miesto priemiesčio į kitą, aplenkiant beveik visą urbanistinę teritoriją (nepaintioti su Stokholmo Centro apvažiuojamuoju keliu). Projekto kaina: apie 4 mlrd. EUR.


    Šaltinis

    Daugiau informacijos: Stokholmo apvažiuojamasis kelias - ilgiausias pasaulyje tunelis po miestu, E4 Förbifart Stockholm (Trafikverket).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Gali būti, jog po kelių metų Stokholmo gyventojai galės be jokių trukdžių patogiai keliauti dviračiais 45 m. gylyje po didžiąja miesto centro dalimi esančiu jau įrengtu tuneliu. Švedijos Transporto Administracijos "Trafikverket" pavedimu viena bendrovė pradeda tirti galimybes eksploatuoti techninį tunelį, įrengtą įgyvendinant stambų geležinkelio projektą "Citybanan" (geležinkelio tunelio eksploatavimo pradžia numatyta 2017 metams). Jeigu bus pritarta idėjai, šis tunelis taps ilgiausiu tik dviračių eismui skirtu tuneliu pasaulyje.

    Šaltinis: Cykeltunnel blir längst i världen
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.19, 16:05.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Slussen pertvarkymas

    1935 m. Stokholme įrengto pavyzdinio transporto mazgo, esančio Mälaren ežero ir Baltijos jūros santakoje, vaizdas iš oro:

    Stockholm from above by Jan Hedström, on Flickr

    Šis transporto mazgas bus pertvarkomas pagal žymaus britų architekto Norman Foster projektą.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.14, 23:31.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiek tiek "spaghetti" Geteborgo apylinkėse:


    Šaltinis

    Šioje vietoje šiomis dienomis įrengiamas Marieholmsforbindelsen kelio ruožas, kurio dalis bus tunelyje.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.05.11, 17:20.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Rekonstruojant Stokholmo priemiestyje Täby esantį prekybos centrą "Täby Centrum" buvo įrengta naujas kelio E18 ruožas:

    #airunit #supportunit #work #sweden #stockholm #multicopter #dji #phantom3 #drone #new by Dron odromo, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmo centro apvažiuojamojo kelio Norra länken naujos atkrapos dalis, kurios pratęsimas bus tuneliuose po nauju rajonu Hagastaden:


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jämtland lėno Funäsdalen žiemos kurorte vyksta plėtra. Be kita ko, buvo įrengta nauja oro gondolų sistema. Dabar galima paprasčiau keliauti tarp trasų ir pasiekti didesnius regiono kurortus:


    Šaltinis


    Šaltinis

    Anksčiau regione įkurtos Klövsjö Express, Pass Express, Björnrike Express ir Väst Express keltuvų sistemos

    Vemdalsskalet Pass Express topp by Photos from SkiStar, on Flickr

    Klövsjö - Klövsjö Express topp by Photos from SkiStar, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiandien paskelbta nauja strategija, kuria vadovaujantis Geteborgas bus pertvarkytas į dviratininkų miestą. Planuojama tiesti naujas dviračių trasas, kurios dominuos kitų transporto priemonių atžvilgiu mieste, bus įrengiama papildoma infrastruktūra, kai kurie keliai bus apdengti tuneliais. Investuojų suma viršyja 3 mlrd.
    Beje, Geteborgas yra gana kalvotas uostamiestis.

    Šaltinis: Så ska cyklingen tredubblas i Göteborg
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.03.27, 22:08.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Ne keliai, bet geras priedas dviračių kultūrai. Stokholmo centre (šalia geležinkelio stoties), kartu su nauju gyvenamuoju pastatu, statomas 700 vietų garažas dviračiams su dušais, saugyklomis smeniniams daiktams, dviračių taisykla bei kavine. Tikimasi, jog ir dauguma naujojo namo gyventojų neturės automobilių. Miesto valdžios atstovo teigimu, ateityje turėtų būti daugiau tokių garažų mieste.

    Šaltinis: Stockholm's Newest Parking Garage Is Only For Bikes
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.03.06, 15:21.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Artėjant 400 -ąjam Geteborgo miesto jubiliejui kelis rajonus, esančius skirtingose Jotos upės (Göta älv) pakrantėse sujunks oro gondolų trasa. Nauja transporto priemonė turėtų papildyti keleivių pervežimą tramvajais, autobusais bei vandens taksi. Projektas buvo patvirtintas 2014 m. pabaigoje ir pristatytas šių metų vasario mėnesį vykusios viešosios konferencijos Lokalmarknadsdagen metu. Šiuo metu ieškoma potencialių gamintojų. Verta prisiminti, jog oro gondolų tinklas Geteborgo mieste egzistavo XX a. pr., bet buvo panaikintas.

    Šaltiniai: Tummen upp för linbana i Göteborg, Lokalmarknadsdagen: Linbana i Göteborg.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Skaičiau, kad užbaigė 1972 m. ir buvo tų laikų didelis infrastruktūros statinys. Kodėl čia tais laikais nusprendė atidaryti tokį brangų tiltą? Kodėl nepakako kelto?
    Taip, iki 1998 m. buvo ilgiausiu tokio tipo tiltu Europoje. Tikslios priežasties, kodėl buvo priimtas sprendimas statyti tiltą į Elando (Öland) salą nežinau. Manau, jog patogumas keliaujantiems atostogų į salą buvo motyvu.
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.02.24, 20:31.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Laikotarpyje tarp 2016 ir 2019 m. bus renovuojamas 6 km ilgio Elando tiltas (šv. Ölandsbron, kelias 137), kuriuo sujungtas Kalmaro miestas su Baltijos jūroje esančia Elando (Öland) sala. (Šaltinis)

    Atvaizdas
    Kalmar by racingsnake, on Flickr
    Skaičiau, kad užbaigė 1972 m. ir buvo tų laikų didelis infrastruktūros statinys. Kodėl čia tais laikais nusprendė atidaryti tokį brangų tiltą? Kodėl nepakako kelto?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Laikotarpyje tarp 2016 ir 2019 m. bus renovuojamas 6 km ilgio Elando tiltas (šv. Ölandsbron, kelias 137), kuriuo sujungtas Kalmaro miestas su Baltijos jūroje esančia Elando (Öland) sala. (Šaltinis)

    Kalmar by racingsnake, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2015.02.06, 01:03.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kauniškiai imasi Geteborgo kelių

    Komentuoti:

Working...
X