Malmė, Švedija
Šaltinis
Šaltinis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dviračių takai Europoje
Collapse
X
-
Ogi akurat.
Palieku savo pirminį įrašą kaip monumentą savo nesugebėjimui išsigūglinti reikalingos informacijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na aš irgi taip galvojau, bet žiūrėjau nuotraukas iš 1970-ųjų, tai vienas prie vieno. Be to, galvojau, koks tikslas tiesti naujus kelius vaiduoklių mieste.
P.S. Gal gali pasidalinti šaltiniu dėl naujai tiestų kelių? Nes aš kai ieškojau informacijos tai radau tik kad keliai buvo "valomi"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Nuotraukose užfiksuotas naujas asfaltas, paklotas 2020-aisiais.
P.S. Gal gali pasidalinti šaltiniu dėl naujai tiestų kelių? Nes aš kai ieškojau informacijos tai radau tik kad keliai buvo "valomi"Paskutinis taisė sankauskas; 2023.07.31, 20:01.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąBet dviračių takai, nutiesti prieš daugiau nei 50 metų ir dabar atrodo geriau nei Lietuvos dviračių infrastruktūra.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Čia pabūsiu tuo, kas sako kad pas mus "klimatas kitoks". Nes iš tiesų absurdiška lygintis su šalimi, kurioje nebūna šalnų. Net vargingiausiuose Afrikos šalyse asfaltas, jeigu jis yra, dažniausiai po 50 metų atrodys geriau negu mūsiškis. Be jokios priežiūros.
Tiesa. įdomu pasidarė, kada buvo šie Varoshos takai paženklinti.
Labai nustebintų jei nuo 1974.
Galima pritempti prie Palangos Vytauto g. tako pažymėto gatvėje. Kai kurių siauresnių kurortų dvirtakių gatvėje, bet jeigu lygint su likusia Lietuva, taip tai nėra standartas pas mus.Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.31, 16:04.
Komentuoti:
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąDviračių takai Varoshoje, Turkijos okupuotoje Kipro dalyje. Miestas-vaiduoklis yra negyvenamas nuo1974-ųjų, gamta baigia pasiglemžti pastatus, ardo ir griauna sienas ir stogus. Bet dviračių takai, nutiesti prieš daugiau nei 50 metų ir dabar atrodo geriau nei Lietuvos dviračių infrastruktūra.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių takai Varoshoje, Turkijos okupuotoje Kipro dalyje. Miestas-vaiduoklis yra negyvenamas nuo1974-ųjų, gamta baigia pasiglemžti pastatus, ardo ir griauna sienas ir stogus. Bet dviračių takai, nutiesti prieš daugiau nei 50 metų ir dabar atrodo geriau nei Lietuvos dviračių infrastruktūra.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Dviračių takų tinklas Varšuvoje, ir kiek tenka pastebėti, Lenkijoje, yra šiaip geras.
...bet kaip pėsčiajam pro juos manevruoti nėra patogu, juos dažnai reikia kirsti, neretai net visokiais kampais.
Berlyne, Kopenhagoje patiko sprendimas labiau traukt dviračius arti prie gatvės, o pėstiesiems palikti erdvę per daug nesusiduriant su dviračiais.
Lietuvos miestai turėtų mokytis dvirtakius tiesti taip, kad jie netrukdytų pėstiesiems (kaip ir dviratininkams netrukdytų pėstieji), visi savo juostuose.
Tiesa, dar neteko vaikščiot po kokius nors vidutinius Olandijos miestus, į kuriuos Lietuvos miestai lygiuojasi. Įdomu palygint dviračių juostos ir dviračių tako patirtis.
Komentuoti:
-
Bet čia pvz. matosi, kad dviračius daug labiau nori įtraukti į bendrą eismą nekuriant atskiros infrastruktūros (kas turbūt labiau būdinga tiems "dviratininkų" miestams kaip Kopenhaga nei atskiri takai kiekvienoje gatvėje), kuriai reikalingi atskiri projektai ir derinimai. Pvz. Swietokrzyska gatvėje; Vilniuje, Kaune tokių sprendimų nedaug, o įgyvendinti jie prastai (pvz. Naugarduko g.), nors daugelyje gatvių Naujamiestyje nėra vietos atskiriems takams. Tai gal ir ne top notch infrastruktūra saugumo atžvilgiu, bet šioje vietoje yra galbūt toks didesnis pripažinimas kad dviratis yra lygiavertis eismo dalyvis.
Komentuoti:
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąO nėra biški čia žolė žalesnė ir, kad už tokius dvirtakius, koks Kedas Antoną aukštielnyką prie kryžiaus prikaltų? Pločiai, neatskirtos juostos, perėjos, vienam lygyje su šaligatviu, nesilaikoma vertikalios apsaugos zonos, bortas ties važiuojamosios dalies eksfalto sujungimu, trinkelės.
Komentuoti:
-
O nėra biški čia žolė žalesnė ir, kad už tokius dvirtakius, koks Kedas Antoną aukštielnyką prie kryžiaus prikaltų? Pločiai, neatskirtos juostos, perėjos, vienam lygyje su šaligatviu, nesilaikoma vertikalios apsaugos zonos, bortas ties važiuojamosios dalies eksfalto sujungimu, trinkelės.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai ten kur siauri takai, matyt, kitoj gatvės pusėj yra irgi tokie pat? Tikriausiai su mintim, kad ten „vienkrypčiai“.
Komentuoti:
-
Tai ten kur siauri takai, matyt, kitoj gatvės pusėj yra irgi tokie pat? Tikriausiai su mintim, kad ten „vienkrypčiai“.
Komentuoti:
-
Kelios foto su Varšuvos dvriačių takais. Važinėti dviračiu ten nebandžiau, tai verdikto, kiek tie takai realiai geri, negaliu, bet atrodo kaip ir neblogai. Dviračiais ir paspirtukais važinėjančių vizualiai irgi gana daug. Takų plotis dažnai atrodo siaurokas, nuo šaligatvio atskirtas kitokios tekstūros ir dydžio trinkelėmis
Towarowa
Towarowa netoli sankryžos su Kolejowa
Prosta/Towarowa sankryža
Prosta. Gana siauras dviračių takas
Prosta
Świętokrzyska. Papaišyta dviračių juosta ant anksčiau buvusios 5 eismo juostų gatvės. Dabar 2-3 automobiliams, įskaitant posūkių juostas+po dviračių juostą abiejose pusėse
Oboźna, netoli senamiesčio
Mordechaja Anielewicza
Mordechaja Anielewicza/Karmelicka žiedas. Gaistrinės ir autobusai tikriausiai neapsisuka
- 12 patinka
Komentuoti:
-
-
Dviračių ir pėsčiųjų tunelis Bergen, Norvegija. Leidžia sutaupyti 15min važiuojant tuneliu per kalną.
https://www.euronews.com/green/2023/...norwegian-city
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kylyje prie dviračių tako įrengė oro filtrus azoto oksidams filtruoti. Komentaruose rašo, kad ši vieta yra viena labiausiai azoto oksidais užterštų vietų Vokietijoje ir kad oro filtrai įrengti tam, kad nereikėtų kelyje drausti dyzelinio transporto.
Atkreipkite dėmesį į ženklus.
Šaltinis: https://teddit.net/r/fuckcars/commen...n_a_bike_path/
Pirminis šaltinis (2021-06-16): https://invidious.slipfox.xyz/watch?v=UmTJn3JSipAPaskutinis taisė kuk; 2023.04.09, 00:24.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąO, geras, yra ir daugiau besinaudojančių tais žemėlapiais
Aplamai ten būnant man sutriko orientacija (ne ta apie kurią pagalvojote). Pripratęs kad saulė leidžiasi į jūrą, o ten leidžiasi į "marias". Kaip taip gali būti ???
Parašė RomasHelio nerijoje atrodo važinėja traukinys. Ar nebandėte nuvažiuoti į vieną pusę traukiniu, o paskui grįžti dviračiais?Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.17, 20:15.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: