Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Malmė, Švedija


    Šaltinis


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Ogi akurat.
    Palieku savo pirminį įrašą kaip monumentą savo nesugebėjimui išsigūglinti reikalingos informacijos.

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    "Eksfaltas" DD

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na aš irgi taip galvojau, bet žiūrėjau nuotraukas iš 1970-ųjų, tai vienas prie vieno. Be to, galvojau, koks tikslas tiesti naujus kelius vaiduoklių mieste.

    P.S. Gal gali pasidalinti šaltiniu dėl naujai tiestų kelių? Nes aš kai ieškojau informacijos tai radau tik kad keliai buvo "valomi"
    Nu blemba. Nebūk šlanga. Google maps-> Varosha-> Street view-> Spaudi ant bet kurio 360 burbuliuko toje pagridninėje gatvėje ir matai, kad ten šviežiai paklotas eksfaltas ir dar švieži dažai. Kad ir čia: Ghost Town Palm Beach - Google Maps

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Nuotraukose užfiksuotas naujas asfaltas, paklotas 2020-aisiais.
    Na aš irgi taip galvojau, bet žiūrėjau nuotraukas iš 1970-ųjų, tai vienas prie vieno. Be to, galvojau, koks tikslas tiesti naujus kelius vaiduoklių mieste.

    P.S. Gal gali pasidalinti šaltiniu dėl naujai tiestų kelių? Nes aš kai ieškojau informacijos tai radau tik kad keliai buvo "valomi"
    Paskutinis taisė sankauskas; 2023.07.31, 20:01.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Bet dviračių takai, nutiesti prieš daugiau nei 50 metų ir dabar atrodo geriau nei Lietuvos dviračių infrastruktūra.
    Nuotraukose užfiksuotas naujas asfaltas, paklotas 2020-aisiais.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

    Čia pabūsiu tuo, kas sako kad pas mus "klimatas kitoks". Nes iš tiesų absurdiška lygintis su šalimi, kurioje nebūna šalnų. Net vargingiausiuose Afrikos šalyse asfaltas, jeigu jis yra, dažniausiai po 50 metų atrodys geriau negu mūsiškis. Be jokios priežiūros.
    Dėl asfalto iš tikrųjų pietuose lengviau. Pas mus dėl dažnos 0 laipsnių temperatūros asfaltas arba greičiau suyra, arba brangesnis turi būti.

    Tiesa. įdomu pasidarė, kada buvo šie Varoshos takai paženklinti.
    Labai nustebintų jei nuo 1974.


    Galima pritempti prie Palangos Vytauto g. tako pažymėto gatvėje. Kai kurių siauresnių kurortų dvirtakių gatvėje, bet jeigu lygint su likusia Lietuva, taip tai nėra standartas pas mus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2023.07.31, 16:04.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Dviračių takai Varoshoje, Turkijos okupuotoje Kipro dalyje. Miestas-vaiduoklis yra negyvenamas nuo1974-ųjų, gamta baigia pasiglemžti pastatus, ardo ir griauna sienas ir stogus. Bet dviračių takai, nutiesti prieš daugiau nei 50 metų ir dabar atrodo geriau nei Lietuvos dviračių infrastruktūra.
    Čia pabūsiu tuo, kas sako kad pas mus "klimatas kitoks". Nes iš tiesų absurdiška lygintis su šalimi, kurioje nebūna šalnų. Net vargingiausiuose Afrikos šalyse asfaltas, jeigu jis yra, dažniausiai po 50 metų atrodys geriau negu mūsiškis. Be jokios priežiūros.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Dviračių takai Varoshoje, Turkijos okupuotoje Kipro dalyje. Miestas-vaiduoklis yra negyvenamas nuo1974-ųjų, gamta baigia pasiglemžti pastatus, ardo ir griauna sienas ir stogus. Bet dviračių takai, nutiesti prieš daugiau nei 50 metų ir dabar atrodo geriau nei Lietuvos dviračių infrastruktūra.

    Click image for larger version

Name:	20230724_113425.jpg
Views:	266
Size:	1,40 MB
ID:	2065933

    Click image for larger version  Name:	20230724_111434.jpg Views:	1 Size:	1,97 MB ID:	2065932

    Click image for larger version  Name:	20230724_113459.jpg Views:	1 Size:	2,09 MB ID:	2065931

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dviračių takų tinklas Varšuvoje, ir kiek tenka pastebėti, Lenkijoje, yra šiaip geras.

    ...bet kaip pėsčiajam pro juos manevruoti nėra patogu, juos dažnai reikia kirsti, neretai net visokiais kampais.

    Berlyne, Kopenhagoje patiko sprendimas labiau traukt dviračius arti prie gatvės, o pėstiesiems palikti erdvę per daug nesusiduriant su dviračiais.

    Lietuvos miestai turėtų mokytis dvirtakius tiesti taip, kad jie netrukdytų pėstiesiems (kaip ir dviratininkams netrukdytų pėstieji), visi savo juostuose.
    Tiesa, dar neteko vaikščiot po kokius nors vidutinius Olandijos miestus, į kuriuos Lietuvos miestai lygiuojasi. Įdomu palygint dviračių juostos ir dviračių tako patirtis.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Bet čia pvz. matosi, kad dviračius daug labiau nori įtraukti į bendrą eismą nekuriant atskiros infrastruktūros (kas turbūt labiau būdinga tiems "dviratininkų" miestams kaip Kopenhaga nei atskiri takai kiekvienoje gatvėje), kuriai reikalingi atskiri projektai ir derinimai. Pvz. Swietokrzyska gatvėje; Vilniuje, Kaune tokių sprendimų nedaug, o įgyvendinti jie prastai (pvz. Naugarduko g.), nors daugelyje gatvių Naujamiestyje nėra vietos atskiriems takams. Tai gal ir ne top notch infrastruktūra saugumo atžvilgiu, bet šioje vietoje yra galbūt toks didesnis pripažinimas kad dviratis yra lygiavertis eismo dalyvis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    O nėra biški čia žolė žalesnė ir, kad už tokius dvirtakius, koks Kedas Antoną aukštielnyką prie kryžiaus prikaltų? Pločiai, neatskirtos juostos, perėjos, vienam lygyje su šaligatviu, nesilaikoma vertikalios apsaugos zonos, bortas ties važiuojamosios dalies eksfalto sujungimu, trinkelės.
    Pagal standartus tai net nėra ką kalbėti, iki geriausių Vilniaus takų Varšuvos standartai tikrai netraukia.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    O nėra biški čia žolė žalesnė ir, kad už tokius dvirtakius, koks Kedas Antoną aukštielnyką prie kryžiaus prikaltų? Pločiai, neatskirtos juostos, perėjos, vienam lygyje su šaligatviu, nesilaikoma vertikalios apsaugos zonos, bortas ties važiuojamosios dalies eksfalto sujungimu, trinkelės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Tai ten kur siauri takai, matyt, kitoj gatvės pusėj yra irgi tokie pat? Tikriausiai su mintim, kad ten „vienkrypčiai“.
    Bent man toks įspūdis nesusidarė. Gal kai kur ir yra abiejose gatvės pusėse, bet visuose tuose takuose eismas yra abikryptis, išskyrus kai kuriuos atvejus, kaip kad tie papaišyti ant važiuojamosios dalies.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai ten kur siauri takai, matyt, kitoj gatvės pusėj yra irgi tokie pat? Tikriausiai su mintim, kad ten „vienkrypčiai“.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kelios foto su Varšuvos dvriačių takais. Važinėti dviračiu ten nebandžiau, tai verdikto, kiek tie takai realiai geri, negaliu, bet atrodo kaip ir neblogai. Dviračiais ir paspirtukais važinėjančių vizualiai irgi gana daug. Takų plotis dažnai atrodo siaurokas, nuo šaligatvio atskirtas kitokios tekstūros ir dydžio trinkelėmis

    Towarowa


    Towarowa netoli sankryžos su Kolejowa



    Prosta/Towarowa sankryža




    Prosta. Gana siauras dviračių takas


    Prosta


    Świętokrzyska. Papaišyta dviračių juosta ant anksčiau buvusios 5 eismo juostų gatvės. Dabar 2-3 automobiliams, įskaitant posūkių juostas+po dviračių juostą abiejose pusėse


    Oboźna, netoli senamiesčio


    Mordechaja Anielewicza






    Mordechaja Anielewicza/Karmelicka žiedas. Gaistrinės ir autobusai tikriausiai neapsisuka



    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Norway just opened Europe's longest cycle tunnel

    https://fb.watch/lyGqATZbVp/
    Paskutinis taisė Sklansky; 2023.07.03, 20:26.

    Komentuoti:


  • camel
    replied
    Dviračių ir pėsčiųjų tunelis Bergen, Norvegija. Leidžia sutaupyti 15min važiuojant tuneliu per kalną.
    https://www.euronews.com/green/2023/...norwegian-city

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Click image for larger version  Name:	w:null_6cdpmfn6ulsa1.jpg Views:	0 Size:	1,13 MB ID:	2042511
    Kylyje prie dviračių tako įrengė oro filtrus azoto oksidams filtruoti. Komentaruose rašo, kad ši vieta yra viena labiausiai azoto oksidais užterštų vietų Vokietijoje ir kad oro filtrai įrengti tam, kad nereikėtų kelyje drausti dyzelinio transporto.

    Atkreipkite dėmesį į ženklus.

    Šaltinis: https://teddit.net/r/fuckcars/commen...n_a_bike_path/

    Pirminis šaltinis (2021-06-16): https://invidious.slipfox.xyz/watch?v=UmTJn3JSipA
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.09, 00:24.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    O, geras, yra ir daugiau besinaudojančių tais žemėlapiais
    Šeip beveik nesinaudojau kitais žemėlapiais išskyrus Waze automobiliui ir Google bendrai orientacijai. Bet kai Google parodė kad stoviu plynam miške, nors buvau prie rimto miško keliuko, grįžęs prie WiFi parsisiunčiau Maps.me.
    Aplamai ten būnant man sutriko orientacija (ne ta apie kurią pagalvojote). Pripratęs kad saulė leidžiasi į jūrą, o ten leidžiasi į "marias". Kaip taip gali būti ???

    Parašė Romas
    Helio nerijoje atrodo važinėja traukinys. Ar nebandėte nuvažiuoti į vieną pusę traukiniu, o paskui grįžti dviračiais?
    Buvo tokia mintis bet pritrūko laiko. Kaip supratau ten yra galimybė vežtis dviračius.
    Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.17, 20:15.

    Komentuoti:

Working...
X