Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Vargšai gyventojai, priversti važinėti šaligatviais.. Tikriausiai VMS darbuotojas su ginklu stovėdamas visus verčia.
    Tikriausiai jokio VMS darbuotojo net nera, nes liberalai labai liberaliai i viska ziuri. Ne guventoju kalte. Dauguma pilieciu normalus, bet uzdarius policija atrodytu, kad visi nusikalteliai ir vieni plesimai mieste. Cia tas pats - visiskai nepriziurint parkavimo ir VMS esant tokiai useless, isigalejo balaganas.

    VMS pastoviai verkia, kad pinigu nera - nusamdai 10 zmoniu ir tegul vazineja po miesta bausdami uz chuliganiska parkavima.

    Comment


      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
      VMS pastoviai verkia, kad pinigu nera - nusamdai 10 zmoniu ir tegul vazineja po miesta bausdami uz chuliganiska parkavima.
      Parkavimo priežiūrą reikia komercelizuoti ir privatus verslas padarys viską daug efektyviau.

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą

        Parkavimo priežiūrą reikia komercelizuoti ir privatus verslas padarys viską daug efektyviau.
        Nepritariu. Labai geras kapsas i miesto biudzeta. Be to, privatizavus galimas piknaudziavimas. Esu garantuotas, kad issipirktu koks “Mano Bustas” ar kita panasi kontora. Jau uztenka kaip jie namus administruoja, stengiames kuo greiciau pabegt. Reikia tik mero ir administracijos direktoriaus ne marozo be kiausu.

        Comment


          Parašė Zygis Rodyti pranešimą

          Tikriausiai jokio VMS darbuotojo net nera, nes liberalai labai liberaliai i viska ziuri. Ne guventoju kalte. Dauguma pilieciu normalus, bet uzdarius policija atrodytu, kad visi nusikalteliai ir vieni plesimai mieste. Cia tas pats - visiskai nepriziurint parkavimo ir VMS esant tokiai useless, isigalejo balaganas.

          VMS pastoviai verkia, kad pinigu nera - nusamdai 10 zmoniu ir tegul vazineja po miesta bausdami uz chuliganiska parkavima.
          Neabejoju, kad toje pilaitės dalyje gyvena daug tiek VMS, tiek policijos darbuotojų, kurie patys taip parkuojasi, todėl tokia tvarka visus tenkina.
          Flickr

          Comment


            Šiaip praktiškai visiškai ignoruojama viena susijusi problema - nenaudojamų auto laikymas viešojo naudojimo parkinguose, gatvėse etc. Jie užima vietą ir smarkiai prisideda prie "nėra kūr parkoci" situacijos. Anksčiau neatkreipdavau dėmesio, bet kai pradedu žiūrėti, atrodo, kad Vilnius yra vienas didelis automobilių kapinynas.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą

              Parkavimo priežiūrą reikia komercelizuoti ir privatus verslas padarys viską daug efektyviau.
              Matant amerikonų pavizdį privati priežiūra pridaro daugiau žalos nei naudos.

              Parašė John Rodyti pranešimą
              Šiaip praktiškai visiškai ignoruojama viena susijusi problema - nenaudojamų auto laikymas viešojo naudojimo parkinguose, gatvėse etc. Jie užima vietą ir smarkiai prisideda prie "nėra kūr parkoci" situacijos. Anksčiau neatkreipdavau dėmesio, bet kai pradedu žiūrėti, atrodo, kad Vilnius yra vienas didelis automobilių kapinynas.
              Šitai išnyktų jeigu būtų normalus automobilių mokestis (ne registracijos, o kas metus). Tada neapsimokėtu laikyti lavonų. Nors šiaip bent jau savo rajone pastebėjau tokius tik kelis, dauguma automobilių naudojami.
              Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.05.28, 08:45. Priežastis: antra citata.

              Comment


                Neeksplotuojamus tempia, o su tvarkingais nieko nepadarysi, ypač kai vis daugiau šviežių pensininkų turi automobilius, kuriais naudojasi retai, nes į darbą nebereikia važinėti. Gali nebent mokesčiais paskatinti neturėti automobilio/turėti mažiau automobilių/laikyti ne viešoje vietoje.

                Comment


                  Šiap Lietuva perekūpų kraštas, todėl to, kad vos ne kiekvienam daugiabutyje yra po vieną tokį asmenį, kuris laiko kelias auto "ant pardavimo" ir ką tu jam.. Puikiai tą iliustruoja aikštelė prie prokuratūros.

                  Šiap Kaune buvo užsimota kovoti prieš tuos laužus apklijuotus "Superkame auto". Kavenskai užsiputojo, kad taip žlugdo smulkų verslą, tegu mokosi iš lenkų, ten mirga marga reklamų ir visiems neva gerai. Kaip tik paparastą žmogų kuo labiau sužlugdyt kapitalistam.
                  Paskutinis taisė Garbanius; 2020.05.28, 10:42.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Šiap Lietuva perekūpų kraštas, todėl to, kad vos ne kiekvienam daugiabutyje yra po vieną tokį asmenį, kuris laiko kelias auto "ant pardavimo" ir ką tu jam.. Puikiai tą iliustruoja aikštelė prie prokuratūros.

                    Šiap Kaune buvo užsimota kovoti prieš tuos laužus apklijuotus "Superkame auto". Kavenskai užsiputojo, kad taip žlugdo smulkų verslą, tegu mokosi iš lenkų, ten mirga marga reklamų ir visiems neva gerai. Kaip tik paparastą žmogų kuo labiau sužlugdyt kapitalistam.
                    Kokios problemos laikyti tuos nenaudojamus auto kur nors už miesto? Vietos sočiai, kam užgrūsti kiemus ir gatves be reikalo?
                    Flickr

                    Comment


                      Nesu įsitikinęs, kad statistiškai didžiausia problema būtų nenaudojami automobiliai. Juos daugiau mažiau VMS krato ir, bent pas mus, kiek matau, stipriai apsivalė, bet automobilių šiaip nesumažėjo. O nesumažėjo todėl, kad butai turi po kelis auto. Savo kieme žinau 4 šeimas, t.y. 4 butai, kurie turi po 2 automobilius. Tai reiškia, kad vietoje 4 turime 8 auto. Jeigu tai būtų individualaus namo kieme, turbūt niekam nekiltų problemų. Geras gyvenimas, t'skant Aišku, jie atsakomybės jokios neneša už tokius poelgius.
                      O dėl perekūpų turėjome tokią problemą prieš porą metų, kai vienas laikinas gyventojas kieme sustatė 6 mašinas ir klientai atvažiuodavo. Kažkaip gyventojams užkniso, su juo buvo pakalbėta, kad tegu į mokamas aikšteles stato ir jis daugiau nedrė tokių nesąmonių.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kokios problemos laikyti tuos nenaudojamus auto kur nors už miesto? Vietos sočiai, kam užgrūsti kiemus ir gatves be reikalo?
                        Važinėjimas už miesto kainuoja laiko ir pinigų, mokamas parkavimas irgi kainuoja, ten iki tokio absurdo jie taupo ir nusukinėja, kadangi niekas jų netrumpina, tai tol ta problema ir yra. R.D. atveju aišku pasisekė.

                        Comment


                          Kokie dar mokesciai. Uztenka rinkti chamo mokesti - bausti statancius ant vejos ir pan. Surenkama rinkliava uz automobilius aplamai niekaip nespres parkavimo problemos. Cia kaip laikmenos mokestis gautusi - ji sumokejus yra teisinga ir butina siustis filmus is linkomanijos ir tikrai jokios morales grauzaties nera.

                          O tie nenaudojami tikrai nera didziausia problema, nutempineja juos. Aktyviai regfukiuojqnt chamiska parkavima butu ir kamsciai mazinami, nes zemoji kasta nebesugebetu statytis neturedami parkingo/negaledami nugrusti i laukus masinos.
                          Paskutinis taisė Zygis; 2020.05.28, 11:25.

                          Comment


                            Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                            Kokie dar mokesciai. Uztenka rinkti chamo mokesti - bausti statancius ant vejos ir pan. Surenkama rinkliava uz automobilius aplamai niekaip nespres parkavimo problemos. Cia kaip laikmenos mokestis gautusi - ji sumokejus yra teisinga ir butina siustis filmus is linkomanijos ir tikrai jokios morales grauzaties nera.

                            O tie nenaudojami tikrai nera didziausia problema, nutempineja juos. Aktyviai regfukiuojqnt chamiska parkavima butu ir kamsciai mazinami, nes zemoji kasta nebesugebetu statytis neturedami parkingo/negaledami nugrusti i laukus masinos.
                            Buvo padaryta vienkartinė PR akcija su tralu, skelbėsi kaip jau čia drausmins visus, bet po kelių savaičių Bužinskas jau apgailestavo, kad gyventojas gavo baudą už ant vejos pastatytą automobilį. Tiek jis tiek vienas iš policijos vadų, argumentavo kad tokie pranešimai apskritai jarunda ir neturi išteklių visiems dalyti baudų, žodžiu tiesiog užmerkiamos akys.

                            Nereiktų vien ant žemesnės kastos nurašyti, yra ir galingus visureigius vairuojančių ubagų, sugebančių pataupyti ant mokamo parkavimo.

                            Kol parkavimas prie laiptinės durų bus laikomas viešąja gerybe (t.y. visi miesto gyventojai mokės pinigus tam kad kiekvienas galėtų pasistatyti neribotą skaičių automobilių (pagal poreikį, vienam vieną, kitam du, perekupui - dešimt) ir nebus apmokestinta (išduodant parkavimosi leidimus), tol ir toliau nieko nevyks.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Nesu įsitikinęs, kad statistiškai didžiausia problema būtų nenaudojami automobiliai. Juos daugiau mažiau VMS krato ir, bent pas mus, kiek matau, stipriai apsivalė, bet automobilių šiaip nesumažėjo. O nesumažėjo todėl, kad butai turi po kelis auto. Savo kieme žinau 4 šeimas, t.y. 4 butai, kurie turi po 2 automobilius. Tai reiškia, kad vietoje 4 turime 8 auto. Jeigu tai būtų individualaus namo kieme, turbūt niekam nekiltų problemų. Geras gyvenimas, t'skant Aišku, jie atsakomybės jokios neneša už tokius poelgius.
                              O dėl perekūpų turėjome tokią problemą prieš porą metų, kai vienas laikinas gyventojas kieme sustatė 6 mašinas ir klientai atvažiuodavo. Kažkaip gyventojams užkniso, su juo buvo pakalbėta, kad tegu į mokamas aikšteles stato ir jis daugiau nedrė tokių nesąmonių.
                              Siūlau atkreipti dėmesį į tokius auto. Aš nustebau, kiek jų daug yra, tiesiog ne visada iškart tai būna akivaizdu. Per paskutines 2 savaites raportavau apie 20 ir tai tik atsitiktinai eidamas pro šalį su visai kitais reikalais. Kai kuriose vietose net po kelis vienas šalia kito stovi su visiškai užrūdijusiais stabdžių diskais ir akivaizdžiai nejudinti bent kelis mėnesius. Sunku pasakyti, kiek tokių mašinų yra Vilniuje, bet sprendžiant iš atsitiktinių atvejų, kuriuos matau kasdien, tai labai labai daug.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                Buvo padaryta vienkartinė PR akcija su tralu, skelbėsi kaip jau čia drausmins visus, bet po kelių savaičių Bužinskas jau apgailestavo, kad gyventojas gavo baudą už ant vejos pastatytą automobilį. Tiek jis tiek vienas iš policijos vadų, argumentavo kad tokie pranešimai apskritai jarunda ir neturi išteklių visiems dalyti baudų, žodžiu tiesiog užmerkiamos akys
                                Įstatymo pataisa, leidžianti nutempinėti auto savivaldybėms be policijos skinasi kelią. Kaip rašė Meiželytė, spalio mėn jau turėtų būti tiek priimtas įstatymas, tiek ir sudarytos sutartys su tempėjais.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Įstatymo pataisa, leidžianti nutempinėti auto savivaldybėms be policijos skinasi kelią. Kaip rašė Meiželytė, spalio mėn jau turėtų būti tiek priimtas įstatymas, tiek ir sudarytos sutartys su tempėjais.
                                  Nutempines tik ekstra atvejais. Niekas su tralu is kiemu neisves. VMS nes chamiskai parkuojancius nenorom baudzia.

                                  Comment


                                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                    Nutempines tik ekstra atvejais. Niekas su tralu is kiemu neisves. VMS nes chamiskai parkuojancius nenorom baudzia.
                                    Yra gan aktyvių darbuotojų/tarybos narių VMS, kurie galėtų priversti tempti visus. Na, pirma pakeitus Adomą "Atsiprašau Už Baudą" Bužinską, aišku.

                                    Comment


                                      Naturalu, kad nenaudojami automobiliai sudaro mizerine parkingu dali. Didesne problema, kad zmones prisiperka automobiliu del keliu paprastu priezasciu:
                                      1. Vilniuje absoliuciai visur greiciau nuvaziuoti su masina, nei bet kokiaisi kitais budais.
                                      2. Nera jokiu problemu prisiparkuoti net centre. Na sumoki uz parkinga, priskaiciuoji kelis papildomus eurus prie vakarines kainos ir viskas. Kilpinis eismas cia irgi nieko labai nepakeis, Senamiestis visas turetu buti uzdrytas automobiliu ivaziavimui, jei tai ne gyventoju TP.
                                      3. Nekoks viesasis transportas. Tokio dydzio miestui vien autobusu/troleibusu yra per mazai. Pagrindinis VT turi buti beginis, nes juo vaziuoti KOMFORTISKIAU. Zmones renkasi komforta, todel seda i automobilius. Autobusai Vilniuje veza malkas besibaladodami per sulinius, kurie niekada is musu gatviu neisnyks. Is esmes manau komfortisko ir greito VT, kuris nestovetu sviesoforuose, neturejimas yra pagrindine priezastis kodel zmoenes mieste renkasi pirkti seimai antra automobili.
                                      O greitu gali buti tik tas VT, kuris vaziuoja per gatviu/prospektu VIDURĮ. Nes vaziuojant sonuose reikia kirsti begale kiemu isvaziavimu ir smulkiu sankryzu. Maiso visokiausiu automobiliu posukiai i desine ir pan, todel net A juostu sonuose ne visur imanoma padaryti. Turint fiziskai atskirta VT galima jam daryti pirmuma sankryzose jutikliais. Taip yra irgi daroma. Jei VT eina A juosta kartu su automobiliais sukanciais i desine, jam neimanoma uzdegti zalio sviesoforo signalo, nes kartu pravaziuoja belekiek automobiliu. Turbut dauguma cia ne is menulio iskrite ir buvo pasaulio miestuose bei mate kaip ten veikia VT.
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.05.28, 14:48.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        O greitu gali buti tik tas VT, kuris vaziuoja per gatviu/prospektu VIDURĮ. Nes vaziuojant sonuose reikia kirsti begale kiemu isvaziavimu ir smulkiu sankryzu. Maiso visokiausiu automobiliu posukiai i desine ir pan, todel net A juostu sonuose ne visur imanoma padaryti. Turint fiziskai atskirta VT galima jam daryti pirmuma sankryzose jutikliais. Taip yra irgi daroma. Jei VT eina A juosta kartu su automobiliais sukanciais i desine, jam neimanoma uzdegti zalio sviesoforo signalo, nes kartu pravaziuoja belekiek automobiliu. Turbut dauguma cia ne is menulio iskrite ir buvo pasaulio miestuose bei mate kaip ten veikia VT.
                                        Jeigu būtų patvirtinti šviesoforai VT (kas berods jau Susisiekimo ministerijoje guli), tai į dešinę sukantys automobiliai tą galėtų daryti iš pirmos automobilių juostos (A juostos liktų neužkištos). Taip yra pvz Ženevoje.

                                        Comment


                                          Pasidarė smalsu, kodėl vietiniai gyventojai (pvz., Fabijoniškėse) neraportuoja nenaudojamų ir akivaizdžiai apleistų auto? Pravažiavus Fabijoniškių gatve ir aplinkinius kiemus per maždaug 5 minutes suskaičiavau 20+ tokių mašinų. Ar čia veikia kažkokios "nekaziolinimo" zonos panetkės, kaip ir su parkavimu ant šaligatvių? Ar žmonės šiaip tingi? Apie VMS net nekalbu, nes panašu, kad neraportuojant jie išvis tokių mašinų neieško ir netikrina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X