Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reiketu ar nereiketu - turim ka turim tai vaizdas ir primena Naša Raša. Manau cia gerokai masiskesnis, problematiskesnis ir neigiamai aplinka veikiantis dalykas nei kazkur centre ne vietoje palikta masina.

    Comment


      Parašė Zygis Rodyti pranešimą
      Yeah right, pupuliai. Laukiu nesulaukiu kada tokiuose kiemuose nutemps. Nebent 2100aisiais. kaip parkavo taip parkuos. Todel aktyvi prieziura ir baudu lapeliai turi eiti pirma nutempimu.
      Nu va ir paaiškėjo kodėl jūs taip pergyvenat dėl nutempinėjimų Iš tokių kiemų tikrai nieko netemps, savivaldybė tokiose vietose įrenginėja korius, o ne baudimu užsiima. Manau jei ir bus kokia tempimo akcija daugiabučių kiemuose, tai tik tuose, kurie neapleisti ir parkuojantys ant šaligatvio/žolės iškris iš konteksto bei bus bent vienas kaimynas, kuriam rūpi tvarka.
      O čia visiem aiški situacija, visi kaimynai patenkinti ir turi labai žemus standartus savo gyvenamajai aplinkai ir kol neatsiras koks aktyvistas arba savivaldybė pati nesiims tvarkyti, tol kiemas taip ir atrodis.
      Nutempinėjimai pirmiausia reikalingiausi miesto centre ir ten kur aplinka nenugyventa ir kažkam apskritai rūpi. Aš aišku būčiau už tvarką ir manau, jog nutempimo akcijos apleistuose kiemuose paskatintų žmones išsikuopti ir susitvarkyti, bet nesu dar toks naivus, jog rimtai tikėčiau, kad kažkas to imsis...

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą

        Nu va ir paaiškėjo kodėl jūs taip pergyvenat dėl nutempinėjimų Iš tokių kiemų tikrai nieko netemps, savivaldybė tokiose vietose įrenginėja korius, o ne baudimu užsiima. Manau jei ir bus kokia tempimo akcija daugiabučių kiemuose, tai tik tuose, kurie neapleisti ir parkuojantys ant šaligatvio/žolės iškris iš konteksto bei bus bent vienas kaimynas, kuriam rūpi tvarka.
        O čia visiem aiški situacija, visi kaimynai patenkinti ir turi labai žemus standartus savo gyvenamajai aplinkai ir kol neatsiras koks aktyvistas arba savivaldybė pati nesiims tvarkyti, tol kiemas taip ir atrodis.
        Nutempinėjimai pirmiausia reikalingiausi miesto centre ir ten kur aplinka nenugyventa ir kažkam apskritai rūpi. Aš aišku būčiau už tvarką ir manau, jog nutempimo akcijos apleistuose kiemuose paskatintų žmones išsikuopti ir susitvarkyti, bet nesu dar toks naivus, jog rimtai tikėčiau, kad kažkas to imsis...
        Ir kodel as pergyvenu? vejus paistai. As uz nutempima, bet nesuprantu kodel VMS uzsiima sizifo akmenim, kai nesugeba net bauduot pradet. Padare parodomaja akcija ir visi laimingi. O bet taciau niekas nesikeis. Beje, sita foto is archyvu, nebegyvenu ten

        Nors visgi pergyvenu - noriu, kad aplinka butu grazi ir vyktu aktyvi kontrole ne tik centre.

        Comment


          603 straipsnis. Priverstinis transporto priemonės nuvežimas
          [...] kai tai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises [..] policijos pareigūnai turi teisę Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka priverstinai nuvežti transporto priemonę.

          Netgi ir apie pėsčiųjų eismą pagalvota.Tai gal ir nuo šaligatvio nutempinės

          P.s. šiaip naudinga linksma mokomoji medžiaga (pramogai): https://www.youtube.com/watch?v=R1WzRCF6kZs

          Comment


            Parašė Maduk Rodyti pranešimą
            603 straipsnis. Priverstinis transporto priemonės nuvežimas
            [...] kai tai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises [..] policijos pareigūnai turi teisę Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka priverstinai nuvežti transporto priemonę.

            Netgi ir apie pėsčiųjų eismą pagalvota.Tai gal ir nuo šaligatvio nutempinės

            P.s. šiaip naudinga linksma mokomoji medžiaga (pramogai): https://www.youtube.com/watch?v=R1WzRCF6kZs
            Būtų gerai jei nuo šaligatvių ir dviračių takų nutempinėtų. Puikiausia auklėjimo priemonė būtų jei sustojus ant dviračių tako Gedimino prospekte "tik 5 minutėms" (iš tikro tai valandai, pavalgyti restorane) tektų imti Boltą kur nors į Grigiškes ir susimokėti už nutempimą ir saugojimą.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Baudos ar nutempinėjimas? Priemonės veiksmingumas priklauso nuo to, kiek laiko užtrunka nubausti pažeidėją ir nuo baudos sukeliamo diskomforto lygio. Baudos paskyrimas turėtų būti visiškai automatizuotas procesas. Pareigūnas ar tarnautojas nufotografuoja pažeidėją, fotoaparatas automatiškai užfiksuoja koordinates ir laiką, tarnautojas įrašo automobilio numerį į laukelį. Užtrunka 1 minutę. SIstema turi iš registrų centro duomenų sužinoti savininko duomenis, adresą, gauti duomenis iš policijos registro ar nėra baustas už tą patį pažeidimą anksčiau (pirmą kartą baudžiant - tik pusė minimalios baudos, t.y. 15€), atspausdinti lapą su bauda, lapą roboto ranka sulankstys, užklijuos ir mes į dėžę, kurią vakare išveš kurjeris. Žmogaus įsikišimo čia neturi būti.

              Dar nespėjo tarnautojas užfiksuoti šalia stovinčio antro pažeidėjo, o pranešimas apie pirmojo pažeidėjo baudą jau dėžėje, laukia kurjerio. Jei valstybė žino žmogaus el. paštą, tai net laiško nereikėtų siųsti. Poderskis yra ITšnikas, jam turėtų būti nesunku duoti užsakymą tokiai automatizacijai sukurti. Jei registrų centras ar policija nenori dalintis duomenimis automatizuotu būdu - įtikinti duomenų valdytojus, kad jie pradėtų duomenimis dalintis.

              Yra tokia problema, kad dalis automobilių pardavėjų neįformina regitroje pardavmo sandėrio, o gavę baudą sako, kad ne aš vairavau. Tuomet automatizuotas procesas tampa rankiniu procesu, bet toks pardavėjas turi gauti papildomą baudą už laiku nepraneštą sandėrį (šias baudas savo ruožtu irgi būtų galima automatizuoti, bet čia jau ne savivaldybės, o policijos reikalai).

              Jei taip būtų, tai užtektų ir nedidelio skaičiaus darbuotojų, tikimybė gauti baudą būtų didelė. Vienas tarnautojas per dieną du-tris šimtus baudų lengvai išrašytų. Miegamuosiuose rajonuose tai gal dvigubai tiek. 3-4 darbuotojai per savaitę du kartus apvažiuotų visą miestą. Vadinasi, nuolatiniai pažeidėjai kas 3-4 dienas rizikuotų gauti po naują baudą. Per savaitę gavę dvi baudas, jau kai kurie susimastytų, kad stovėti pažeidinėjant taisykles darosi per brangu. Po poros mėnesių visi nuolatiniai pažeidėjai būtų gavę bent po keletą baudų. Suvokimas apie bausmės neišvengiamumą darytų stebuklus. Zero tolerance, kaip sakydavo Niujorko meras Blumbergas.

              Todėl aš labiau palaikyčiau masinį baudų išrašinėjimą, negu masinį nutempinėjimą. Nes baudą išrašyti užtrunka trumpiau, per dieną galima šimtą kartų daugiau bauduoti negu nutempti. Čia aš turiu omenyje parkavimą ant žolės ir šaligatvių. Nuo asfalto trukdančius pravažiuoti automobilius, žinoma, turėtų nutempinėti.

              Tačiau įvedus masinį baudavimą kiltų toks šaršalas, kad laikykis, brolyti. Nes visi žinome, kad parkavimo vietų yra mažiau, negu automobilių. Klausimas toks: kur tie automobiliai turi nuo žolės dingti? Daugelis kiemų gyventojų siūlys kiemus išasfaltuoti ar bent koriais padengti. Bijau, kad savivaldybė paklustų masių pageidavimams.

              Bet kažką daryti reikia. Prieš kelias minutes pažiūrėjau pro vieną langą - 15 automobilių ant žolės, pro kitą langą - 20 automobilių ant žolės. Čia Fabijoniškės. Ryte visus nufotografuosiu. Bet ar pasikeis kas nors, jei tie keli nuolatiniai pažeidėjai gaus vienkartines baudas? Kol nebus principinio savivaldybės požiūrio, tol niekas ir nesikeis.

              Comment


                Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                Baudos ar nutempinėjimas? Priemonės veiksmingumas priklauso nuo to, kiek laiko užtrunka nubausti pažeidėją ir nuo baudos sukeliamo diskomforto lygio. Baudos paskyrimas turėtų būti visiškai automatizuotas procesas. Pareigūnas ar tarnautojas nufotografuoja pažeidėją, fotoaparatas automatiškai užfiksuoja koordinates ir laiką, tarnautojas įrašo automobilio numerį į laukelį. Užtrunka 1 minutę. SIstema turi iš registrų centro duomenų sužinoti savininko duomenis, adresą, gauti duomenis iš policijos registro ar nėra baustas už tą patį pažeidimą anksčiau (pirmą kartą baudžiant - tik pusė minimalios baudos, t.y. 15€), atspausdinti lapą su bauda, lapą roboto ranka sulankstys, užklijuos ir mes į dėžę, kurią vakare išveš kurjeris. Žmogaus įsikišimo čia neturi būti.

                Dar nespėjo tarnautojas užfiksuoti šalia stovinčio antro pažeidėjo, o pranešimas apie pirmojo pažeidėjo baudą jau dėžėje, laukia kurjerio. Jei valstybė žino žmogaus el. paštą, tai net laiško nereikėtų siųsti. Poderskis yra ITšnikas, jam turėtų būti nesunku duoti užsakymą tokiai automatizacijai sukurti. Jei registrų centras ar policija nenori dalintis duomenimis automatizuotu būdu - įtikinti duomenų valdytojus, kad jie pradėtų duomenimis dalintis.

                Yra tokia problema, kad dalis automobilių pardavėjų neįformina regitroje pardavmo sandėrio, o gavę baudą sako, kad ne aš vairavau. Tuomet automatizuotas procesas tampa rankiniu procesu, bet toks pardavėjas turi gauti papildomą baudą už laiku nepraneštą sandėrį (šias baudas savo ruožtu irgi būtų galima automatizuoti, bet čia jau ne savivaldybės, o policijos reikalai).
                O ką daryti su užsienio šalių automobiliais? Aš, eidamas į darbą, jau gerą pusmetį matau 4 automobilius su užsienio numeriais - tos mašinos per tą laiką nepajudėjo iš vietos (jos yra tiesiog numestos). 3 iš tų mašinų stovi apmokestinoje zonoje - priekinio lango jau nesimato už geltonų baudų lapelių.

                Comment


                  Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                  Mano 192 pranešimai už parkavimą ant žolės nuo lapkričio mėn dar laukia.
                  Senesni 547 pranešimai jau išnagrinėti. Būsena: „Išnagrinėta“.

                  Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                  Baudos paskyrimas turėtų būti visiškai automatizuotas procesas. (...)
                  Jei taip būtų, tai užtektų ir nedidelio skaičiaus darbuotojų, tikimybė gauti baudą būtų didelė. Vienas tarnautojas per dieną du-tris šimtus baudų lengvai išrašytų. Miegamuosiuose rajonuose tai gal dvigubai tiek. 3-4 darbuotojai per savaitę du kartus apvažiuotų visą miestą. Vadinasi, nuolatiniai pažeidėjai kas 3-4 dienas rizikuotų gauti po naują baudą. Per savaitę gavę dvi baudas, jau kai kurie susimastytų, kad stovėti pažeidinėjant taisykles darosi per brangu. Po poros mėnesių visi nuolatiniai pažeidėjai būtų gavę bent po keletą baudų. Suvokimas apie bausmės neišvengiamumą darytų stebuklus. Zero tolerance, kaip sakydavo Niujorko meras Blumbergas.

                  Todėl aš labiau palaikyčiau masinį baudų išrašinėjimą, negu masinį nutempinėjimą. (...)

                  Tačiau įvedus masinį baudavimą kiltų toks šaršalas, kad laikykis, brolyti. Nes visi žinome, kad parkavimo vietų yra mažiau, negu automobilių. Klausimas toks: kur tie automobiliai turi nuo žolės dingti? Daugelis kiemų gyventojų siūlys kiemus išasfaltuoti ar bent koriais padengti. Bijau, kad savivaldybė paklustų masių pageidavimams.


                  Bet kažką daryti reikia. Prieš kelias minutes pažiūrėjau pro vieną langą - 15 automobilių ant žolės, pro kitą langą - 20 automobilių ant žolės.
                  Čia Fabijoniškės. Ryte visus nufotografuosiu. (...)
                  Gal galima pasidomėti, iš kur tokia miela aistra baudoms ir bausmėms:
                  - Ar mokslo / darbo vieta yra tose pačiose Fabijoniškėse (Šeškinėje, Pašilaičiuose);
                  - Ar pačiam bent kartais tenka naudotis automobiliu.

                  Comment


                    Žinot aš tai nesuprantu tos meilės baudoms. Pirma manau, jog tikslas yra, jog būtų parkuojama kuo tvarkingiau, o ne kuo daugiau subauduoti vilniečių. Antra, nemanau, jog tos baudos turėtų būti biudžeto rinkimo įrankis, ypač kai jos keliauja ne miestui, o į bendrą valstybės katilą. Žinoma tai nereiškia, jog reikia atsisakyti baudų, nes gali tikrai būti situacijų, kai nepakanka evakuatorių, ar nėra būtina nutempti automobilį. Bet kaip pagrindinė prevencinė priemonė nutempinėjimas būtų žymiai efektyvesnė ir pigesnė (ilguoju laiktoarpiu) priemonė už bandymą išrašyti po baudą visame mieste kiekvienam kiekvieną akimirką netaisyklingai pastatytam automobiliui, nes pažeidėjų kiekis kristų drastiškai. Visi tie parkuotojai ant šaligatvių dažniausiai yra patys didžiausi bailiai.

                    Čia kaip ir su greičio matuokliais, ar yra prasmės juos statyti visur kas šimtą metrų, jei prevencija gali užsimti ir mažesnis kiekis matuoklių aktualiausiose vietose plius atsistiktiniai slapti reidai su trikojais.
                    Paskutinis taisė themanual; 2020.01.26, 18:13.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą




                      Gal galima pasidomėti, iš kur tokia miela aistra baudoms ir bausmėms:
                      - Ar mokslo / darbo vieta yra tose pačiose Fabijoniškėse (Šeškinėje, Pašilaičiuose);
                      - Ar pačiam bent kartais tenka naudotis automobiliu.
                      Negaliu atsakyti už Dovydą, bet aš bauduoju daug ir dažnai.
                      Man tiesiog širdis džiūgauja, kai mintyse pamatau tą vaizdą, kai negudrus, parkuoti nemokantis prasčiokas atsidaro pašto dėžutę, o ten staigmena - 30 € baudelė.
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment



                        Tai nepamokyti reikia, o išspręsti problemą. Mano nuomone nutempinėjimas (kartu ir bauda) būtų efektyviausias sprendimas, kuriam paklūstų visi (ir užsienio registracijos) automobiliai ir tiesiog būtų įvaryta tokia baimė visuomenei, jog dauguma pradėtų rimtai galvoti prieš palikdami automobilį ne vietoje. Dabar su tom baudų dalinimo sistemom tai kažkoks žaidimas, kur galim teorizuoti apie idealią sistemą, bet ji tokia artimiausioje ateityje nebus.

                        Manau, kad Romo klausimai Dovydui delfio komentarų lygio ir jiems rimtoje diskusijoje ne vieta, bet dėl aistros baudimui aš sutinku. Aš pats pranešinėju apie pažeidėjus, bet man būtų daug mieliau, kad jų neliktų ir man to nebereikėtų daryti (taip pat nenoriu kad ir savivaldybei reiktų pastoviai patruliuoti, kad visur viską sužiūrėti. Nutempinėjimas plius piliečių pranešimai būtų visiškai pakankama, galbūt dar pridėčiau didesnius baudų dydžius ir tuomet gyventume kaip Šveicarijoje).

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                          Tai nepamokyti reikia, o išspręsti problemą. Mano nuomone nutempinėjimas (kartu ir bauda) būtų efektyviausias sprendimas, kuriam paklūstų visi (ir užsienio registracijos) automobiliai ir tiesiog būtų įvaryta tokia baimė visuomenei, jog dauguma pradėtų rimtai galvoti prieš palikdami automobilį ne vietoje. Dabar su tom baudų dalinimo sistemom tai kažkoks žaidimas, kur galim teorizuoti apie idealią sistemą, bet ji tokia artimiausioje ateityje nebus.

                          Manau, kad Romo klausimai Dovydui delfio komentarų lygio ir jiems rimtoje diskusijoje ne vieta, bet dėl aistros baudimui aš sutinku. Aš pats pranešinėju apie pažeidėjus, bet man būtų daug mieliau, kad jų neliktų ir man to nebereikėtų daryti (taip pat nenoriu kad ir savivaldybei reiktų pastoviai patruliuoti, kad visur viską sužiūrėti. Nutempinėjimas plius piliečių pranešimai būtų visiškai pakankama, galbūt dar pridėčiau didesnius baudų dydžius ir tuomet gyventume kaip Šveicarijoje).
                          Tai čia kas be ko, kad nutempimas yra geriau. Tiesiog dabar tokiu mastu pažeidinėjimai vyksta, kad fiziškai nutempti visų nebūtų įmanoma ir 95% pažeidėjų liktų nenubausti.

                          Comment


                            Na ne visai, nes pradėjus daug nutempinėti, kiti išsigąstų.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą

                              Gal galima pasidomėti, iš kur tokia miela aistra baudoms ir bausmėms:
                              - Ar mokslo / darbo vieta yra tose pačiose Fabijoniškėse (Šeškinėje, Pašilaičiuose);
                              - Ar pačiam bent kartais tenka naudotis automobiliu.
                              Aistros baudoms visai nejaučiu, bet jaučiu poreikį gyventi tvarkingame mieste. Kuriame žolė yra skirta vaikams, šaligatviai pėstiesiems, dviračių takai dviratininkams, asfaltas automobiliams. Man automobiliais užstatytos žolės ir šaligatvių vaizdas sukelia fizinį skausmą. Kai viena miestiečių grupė ima piktnaudžiauti kitų sąskaita, kyla noras atstatyti balansą, priversti laikytis taisyklių. Pranešimas apie pažeidimą ir baudos paskyrimas sukels baudos gavėjui nepasitenkinimą, diskomfortą, todėl pažeidėjui stiprės motyvas laikytis bendrų taisyklių. Pranešimą apie pažeidimą laikau paskatinimu elgtis teisingai.

                              Kitas būdas, skatinantis laikytis tvarkos, yra automobilių nutempinėjimas - pažeidėjui daug skausmingesnis, negu bauda. Dar kitas būdas yra švietimas - reikia nuolatos miestiečiams pasakoti apie bendrą gėrį, skatinti pagalvoti apie silpnesnius, lengviau pažeidžiamus miestiečius. Didžiausi šaligatvių naudotojai yra vaikai, senukai, mamos su vežimėliais - apie juos ir reikia pagalvoti prieš numetant savo automobilį ant šaligatvio.

                              Keliu sau klausimą - kaip galėčiau aš asmeniškai prisidėti prie tvarkingesnio miesto? Nei švietimu, nei nutempinėjimu užsiimti negaliu, tad galiu prisidėti tik aktyviai pranešdamas apie pažeidimus ir tikėtis, kad gavę baudas miestiečiai bus labiau linkę laikytis taisyklių. Nieko geresnio nesugalvojau, ką galėčiau padaryti geriau vardan tvarkos mieste. 2018 metais pažeidimų pranešinėjimas nebuvo toks patogus, kaip yra dabar. Buvo gaila savo laiko. Buvau sugalvojęs padovanoti kitiems pranešėjams po simbolinį 1 Eurą už kiekvieną praneštą ir nubaustą pažeidėją, bet nesugalvojau kaip paprastai galėčiau tokį dalyką automatizuoti. Buvau pasirengęs išdalinti iki 1000€ per mėnėsį, bet automatizuotos sistemos sukūrimas man būtų brangiai kainavęs, nes čia figūruoja asmens duomenys, o pati savivaldybė kažin ar sutiktų, jei būčiau pasiūlęs paaukoti 1000€/mėn, kad ji išdalintų atsitiktiniams pranešėjams po simbolinę 1 € premiją už praneštą parkavimą ant žolės.

                              Bet dabar po Tvarkau Miestą atnaujinimo, pranešinėjimas tapo dvigubai patogesnis, tai ir toliau pranešinėju pats. Mano tikslas nėra bauda, man ji tik priemonė. Tikslas yra tvarkingas miestas. Visos veiksmingos priemonės yra tinkamos. Pats pranešinėjimas man neteikia džiaugsmo, tai yra nemaloni procedūra, panašiai kaip tvarkyti užsikimšusią kanalizaciją ar valyti pūliuojančią žaizdą. Nemalonu, bet būtina atlikti.

                              O atsakant į asmeninius klausimus - gyvenimas pagrinde sukasi Fabijoniškių/Šeškinės/Pašilaičių kvartale, kur gyvena dauguma šeimos narių. Darbas dešimtmetį buvo centre, bet pastarąjį pusmetį dirbu pakaitomis arba iš namų, arba iš ofiso užsienyje. Automobiliu naudojuosi retai, išimtinai tik Citybee. Pagrindinė mano transporto priemonė tiek Vilniuje, tiek būnant užsienyje yra dviratis ir nuosavos kojos, bet pasinaudoju ir visomis kitomis priemonėmis, kokios tik yra mieste.

                              - O kokį pats matai nelegalaus parkavimo problemos sprendimą? (Jei tai iš vis yra problema.)

                              Comment


                                Ačiū už paaiškinimą.
                                Šiek tiek nustebino pranešimų kiekiai, bet turbūt Fabijoniškės yra Fabijoniškės.
                                Kažkada teko ten gyventi. Po ilgesnės pertraukos apsilankius vaizdai nenudžiugino.

                                Dėl sprendimų.
                                Skundimas / pranešimas tėra kovojimas su pasekmėmis. Turėtų būti randamas balansas tarp parkavimo vietų padidinimo (ten kur įmanoma) ir kitų priemonių.
                                Kaip kai kam besinorėtų, bet paspirtukai ir viešasis transportas neužtikrins net kelionių maršrutu darbas-namai. Kai atsiras vaikai su savo poreikiais, reikės vežioti po mokyklas, treniruotes ir būrelius.

                                Kuomet eina kalba apie naujus projektus ir statybų tankinimą, tai naujų namų įterpimas be parkavimo ir be naujos socialinės infrastruktūros statybos yra ne visai sąžiningas. Parkavimo normatyvai turėtų būti realūs. Kur nors miesto centre gal užtenka mažesnių normatyvų, bet miegamuosiuose rajonuose yra kita situacija. Net Saltoniškėse bus įspraustas dar vienas projektas, kur galima iš anksto užsiimti vietą fotografavimu apie parkavimo pažeidimus.
                                Taip jau yra, kad vien represijos nieko nepakeis. Jei šalia nėra mokyklos tai teks šeimoje turėti kelias mašinas.

                                Problemos sukuriamos detaliojo ar bendrojo planavimo stadijoje.
                                Net ir atviroje aikštelėje galima rasti sprendimus, o galima iš karto sukurti problemas
                                Geriausias pavyzdys kai Fabijoniškių gale vieno metu buvo paleisti buvo du nauji projektai - Mabilta (vad."Kartonkiemis") ir 5 aukštų "Vilmestos" namų projektas.
                                Aistros virė, buvo rašomi skundai nes "Mabiltos" namų gyventojai statė "svetimose" aikštelėse. Atskyrus fiziškai parkavimą vieni gavo patenkinamą situaciją, o kiti liko geto aplinkoje.

                                Papildomas parkavimo problemas iš dalies sukuria pati miesto savivaldybė, dalindama leidimus, kai nėra užtikrinama inžinerinės ir socialinės infrastruktūra. Skundimas ir pažeidimų pranešimas tai pačiai savivaldybei yra savotiškas.

                                Su miegamaisiais rajonais - mes daug ko tiksliai nežinome, kaip yra dabar ir kaip vystysis gyvenimo ciklas. Kažkada per 2001 m. surašymą buvo pateikiama statistika pagal seniūnijas - koks amžius,kokie poreikiai. Kiek atsimenu, tuomet keliuose miegamuosiuose rajonuose buvo didesnė pensininkų dalis, ir kaip tik juose buvo santykinai daugiau mokyklų, darželių ir kitų objektų, kuri pasiekiami pėsčiomis. Dabar tokios statistikos aptikti nepavyko.

                                Dabar bet kokioje daugiabučio laiptinėje paprastai būna nuo ketvirtadalio iki pusės nuomininkų. Kas gali pasakyti, kokio jie yra amžiaus, kiek jiems reikia automobilių, ar toli nuo savo buto jie dirba / vežioja vaikus.
                                Kai kuriuose miegamuosiuose rajonuose parkavimo problemos pačios išsispręs - ten gyvens kontingentas, kurio didelei daliai įvairių priežasčių nereikės tų mašinų - arba kvartaluose didžioji dalis gyvens gastarbaiteriai, arba pensininkai. O tuose rajonuose, kur gyvena ar ateityje gyvens aktyvūs žmonės kuriems reikia automobilio, teks ieškoti susisiekimo ir parkavimo sprendimų.

                                Comment


                                  Parašė rmss
                                  Tai jei ne baudomis, kurių jau ir dabar nebijo, dėl jų juokingo dydžio, kaip tada pamokyti vadyliotojus? Dalinti lapukus, 'nu būk geras neparkuok daugiau ant šaligatvio'?
                                  Tai kazkas panasaus buvo su prikabintais balionais ant automobiliu kurie buvo palikti A juostoje prie Santariskiu.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Ačiū už paaiškinimą.
                                    Šiek tiek nustebino pranešimų kiekiai, bet turbūt Fabijoniškės yra Fabijoniškės.
                                    Kažkada teko ten gyventi. Po ilgesnės pertraukos apsilankius vaizdai nenudžiugino.

                                    Dėl sprendimų.
                                    Skundimas / pranešimas tėra kovojimas su pasekmėmis. Turėtų būti randamas balansas tarp parkavimo vietų padidinimo (ten kur įmanoma) ir kitų priemonių.
                                    Kaip kai kam besinorėtų, bet paspirtukai ir viešasis transportas neužtikrins net kelionių maršrutu darbas-namai. Kai atsiras vaikai su savo poreikiais, reikės vežioti po mokyklas, treniruotes ir būrelius.

                                    Kuomet eina kalba apie naujus projektus ir statybų tankinimą, tai naujų namų įterpimas be parkavimo ir be naujos socialinės infrastruktūros statybos yra ne visai sąžiningas. Parkavimo normatyvai turėtų būti realūs. Kur nors miesto centre gal užtenka mažesnių normatyvų, bet miegamuosiuose rajonuose yra kita situacija. Net Saltoniškėse bus įspraustas dar vienas projektas, kur galima iš anksto užsiimti vietą fotografavimu apie parkavimo pažeidimus.
                                    Taip jau yra, kad vien represijos nieko nepakeis. Jei šalia nėra mokyklos tai teks šeimoje turėti kelias mašinas.

                                    Problemos sukuriamos detaliojo ar bendrojo planavimo stadijoje.
                                    Net ir atviroje aikštelėje galima rasti sprendimus, o galima iš karto sukurti problemas
                                    Geriausias pavyzdys kai Fabijoniškių gale vieno metu buvo paleisti buvo du nauji projektai - Mabilta (vad."Kartonkiemis") ir 5 aukštų "Vilmestos" namų projektas.
                                    Aistros virė, buvo rašomi skundai nes "Mabiltos" namų gyventojai statė "svetimose" aikštelėse. Atskyrus fiziškai parkavimą vieni gavo patenkinamą situaciją, o kiti liko geto aplinkoje.

                                    Papildomas parkavimo problemas iš dalies sukuria pati miesto savivaldybė, dalindama leidimus, kai nėra užtikrinama inžinerinės ir socialinės infrastruktūra. Skundimas ir pažeidimų pranešimas tai pačiai savivaldybei yra savotiškas.

                                    Su miegamaisiais rajonais - mes daug ko tiksliai nežinome, kaip yra dabar ir kaip vystysis gyvenimo ciklas. Kažkada per 2001 m. surašymą buvo pateikiama statistika pagal seniūnijas - koks amžius,kokie poreikiai. Kiek atsimenu, tuomet keliuose miegamuosiuose rajonuose buvo didesnė pensininkų dalis, ir kaip tik juose buvo santykinai daugiau mokyklų, darželių ir kitų objektų, kuri pasiekiami pėsčiomis. Dabar tokios statistikos aptikti nepavyko.

                                    Dabar bet kokioje daugiabučio laiptinėje paprastai būna nuo ketvirtadalio iki pusės nuomininkų. Kas gali pasakyti, kokio jie yra amžiaus, kiek jiems reikia automobilių, ar toli nuo savo buto jie dirba / vežioja vaikus.
                                    Kai kuriuose miegamuosiuose rajonuose parkavimo problemos pačios išsispręs - ten gyvens kontingentas, kurio didelei daliai įvairių priežasčių nereikės tų mašinų - arba kvartaluose didžioji dalis gyvens gastarbaiteriai, arba pensininkai. O tuose rajonuose, kur gyvena ar ateityje gyvens aktyvūs žmonės kuriems reikia automobilio, teks ieškoti susisiekimo ir parkavimo sprendimų.
                                    Esmė, kad dažnu atveju problema nėra joks parkingo trūkumas, o tiesiog tai, kad gyventojai už jį nenori mokėti. Kaip mano kvartale pvz. Yra požeminis parkingas, kuriame vietų pakankamai visiems gyventojams, bet negi pirksi. Juk visi įsivaizduoja, kad nemokamas parkingas yra prigimtinė žmogaus teisė (ir čia nepaisant to, kad vystytojas dabar parkavimo vietas siūlo labai pigiai). O dar tingi ir paeiti 50 metrų nuo dviejų nemažų nemokamų stovėjimo aikštelių, nes juk tai didžiausia nesąmonė (man taip ir aiškino vienas kai aš jo automobilį fotografavau). Geriau pastatyti ant šaligatvio ar išvis gatvės vidury ir užstatyti pravažiavimą kitiems.

                                    Ir kaip su tokiais tvarkytis jei ne baudomis. Tik nuolatiniu masiniu raportavimu ir baudimu kartais pavyksta aptvarkyti situaciją. Tada kurį laiką staiga stebuklingai atsiranda kur statyti, bet tik tokių atveju jei kuriam laikui nenustoji bauduoti.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Diskutuojate apie nieką, jau visas vakarų pasaulis išmoko, kad kelių eismo taisyklių žmonės mokosi sparčiausiai, kai neranda savo automobilio ten kur paliko, o reikia jį atsiimti iš brangios ir prabangios Panerių parkavimo aikštelės + 30 eu bauda + nutempimo paslauga 100 eu ir saugojimas aikštelėje 50 eu/para. Prieš gerus 10 metų prie Kauno automobilių turgaus ženklai galiojo tik kvailiams su aukštuoju, tada buvo masiškai pradėti nutempinėti automobiliai (ta proga net saugojimo aikštelę netoliesia atidarė) visas malonumas kainavo +-250 LTL arba kaip susiderėsi aikštelėje. Tikite tuo ar ne, bet po patirtų išgyvenimų, Kauno vairuotojai dar dabar vis dar gerbia turgaus apylinkes ir akylai stebi ženklus, žinoma miesto centre ženklai toliau negalioja.

                                      Šiandien Vilniaus centre stebint - stotelėje, po ženklu, ant geltonos juostos, ant perėjos - priparkuotus automobilius man toptelėjo mintis, juk parkavimas 1h-2,5eu, o bauda už parkavima tik 15-30eu su didėle tikimybe, kad niekas nenubaus - tai koks durnius gali mokėti už parkavimą 2,5eu, kai po ženklu ar ant perėjos jis iš esmės nemokamas.



                                      Comment


                                        Dėl parkavimo mokamose zonose, tai man irgi šiek tiek gaila, kad jos per mažai stebimos (bent jau Vilniuje). Automobilį įvairiose zonose (žalioje, geltonoje, raudonoje) palikinėju paskutinius porą metų gal po 4-5 kartus per savaitę. Tik kelis kartus parėjęs mačiau nubauduotus gretimus automobilius. Tikiu, kad mėlynoje zonoje gal ir reguliariai bauduoja, bet tokioje žalioje, matyt, yra gatvių, kur nė karto tikrintojai nebuvo apsilankę. Vienas pažįstamas nuolat palikinėja ir nemoka, nė karto nėra nubaudę.

                                        Comment


                                          Žvėryne parkavimo kontrolieriai pradėjo akiliau tikrint nuo kažkur lapkričio mėnesio. Anksčiau gal per metus laiko tik kartą ar du esu matęs kontrolierių, dabar jau kasdien su gausybę lapelių.

                                          P.S. Žalia zona su 30ct/h juokinga, turėtų būt bent 50ct/h

                                          Comment

                                          Working...
                                          X