Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man labiau įdomu ne tiek, kas bus su naujomis parkavimo vietomis, bet kas bus senomis parkavimo vietomis? Ar jos bus suženklintos? Ar jos bus apmokestintos? Ar bus leidžiama ir toliau parkuoti ant žalios vejos? Ar bus kontroliuojami pažeidėjai? Ar savivaldybė plės parkavimo rinkliavos zoną į Žirmūnų trikampį?

    Bijau, kad sužinosime tik po 2 metų, kai bus baigti darbai.

    Comment


      Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
      Man labiau įdomu ne tiek, kas bus su naujomis parkavimo vietomis, bet kas bus senomis parkavimo vietomis? Ar jos bus suženklintos? Ar jos bus apmokestintos? Ar bus leidžiama ir toliau parkuoti ant žalios vejos? Ar bus kontroliuojami pažeidėjai? Ar savivaldybė plės parkavimo rinkliavos zoną į Žirmūnų trikampį?

      Bijau, kad sužinosime tik po 2 metų, kai bus baigti darbai.
      Manau atsakymus į visus klausimus galima nujausti ir bijau, kad jie nėra tokie, kokių norėtųsi. Nebent per 2 metus įvyks lūžis VMSA požiūryje ir kompetencijoje.

      Comment


        Parašė evil Rodyti pranešimą

        Tai teisiškai nuosavam kieme būtinai turiu įrengti kietos dangos parkavimo vietą ir taip pat galiu užsiundyti priežiūros institucijas ant kaimyno kuris pas save parkuoja kieme ant žolės? Skamba visiškai kvailai.
        Šiaip tai klausimas rimtas ir realiai yra problema, kad kaimynai sutaria dėl aptverto/išnuomuoto daugiabučio kiemo įrengimo, tačiau statybos leidimo gauti neįmanoma, nes per kiemą eina daugybė komunikacijos tinklų ir yra visokių apsaugos zonų dėl oro linijų ir pan. todėl gyventojai priversti parkuoti ten pat kur ir pastaruosius 50m - ant pievos (realiai žvyro). Susitvarkysi kiemą - gausi baudą už nelegalias statybas, parkuosiesi ant vejos - bauda už parkavimo pažeidimus.
        Kaip tai negalima gauti statybos leidimo (SLD) parkingui? Kažkas čia ne taip - arba į situaciją neįsigilinta ar dar kas. Galima įrenginėti parkingus, kad ir virš dujų vamzdyno, svarbu tik, kad būtų žemiausios kategorijos vamzdynas ir nekasti giliau nei 30 cm berods (reikia STR pasitikrint, kad tikrai būčiau tikras). Ir nebūtina asfaltuoti - aš net rekomenduočiau daryti trinkeles arba korį.

        Ir taip, berods reikia suformuoti sklypą, kad gauti SLD kiemo įrenginiams. Ar yra dar priežasčių SLD neišdavimui?

        Comment


          Dėl parkavimo ant vejos, kad ir savame sklype - ar negalima baudos pripaišyti už gamtos teršimą/niokojimą jei netikėtai nesuveikia baudavimas dėl kitų priežasčių?

          Comment


            O dėl parkavimo vietų plėtimo aplink sovietinius daugiabučius aš esu už IKI tos ribos, kai parkavimo vietų skaičius neviršija 1 auto vienam butui ir vietų plėtimas turi būti daromas už gyventojų pinigus.

            Comment


              Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
              Pastebėjau vieną nustebinusį reiškinį. Prieš 5 metus po mano langais ant pievos būdavo priparkuoti kokie 7-8 automobiliai kiekvieną naktį. Kokį kartą į mėnesį aš juos nufotografuodavau ir pranešdavau policijai. Pernai savivaldybė panaikino dalį žalios vejos ir vietoje jos įrengė akmenukų korius maždaug 15-ai automobilių. Rezultatas buvo netikėtas: ant žalios vejos dabar parkuojasi apie 20 automobilių, nes koriai nuolatos užimti. Mane nustebinusi išvada: kuo daugiau atutomobilių parkavimo vietų įrengiama, tuo daugiau jų parkuojama ant šalia esančios žalios vejos.
              Norint išspręsti parkavimo bėdą vien statant parkavimo vietas ten reikia ne 15, o 50 automobilio vietų korio. Vien koriais problemos neišspreęsi, bet pagal miesto tyrima parkavimo vietų trūkumas yra #1 problema vilniaus gyventojams, tai spręsti bandyti privalo.


              Parašė themanual Rodyti pranešimą
              Ir dabar gali bausti, jeigu pažeidžiamas KET / legaliai pastatyti ženklai. Kiek žinau Perkūnkiemy yra problema keliose gatvėse, kur ženklai nelegalūs ir nesigauna įteisinti jų, nes žemė priklauso daug privačių asmenų, o surinkti 100% savininkų sutikimą yra praktiškai neįmanoma.

              Perkūnkiemyje ženklai yra legalūs ir tie privačiose sklypuose yra pastatyti sklypo savininkų* suderinus su policija, taigi bausti gali ir buadžia. Vienintelė išimtis yra Eitminų nelyginiai namai, kur savivaldybė chamiškai atsisako bausti pažeidėjus motivuodama kad sklypas priklauso trims savininkams ir jie negali nuspręsti kuris savininkas kokią dalį turi (ten gyventojai kariauja su parkuotojais, nes per juos neprivažiuoja šiukšliavežė).

              Perkūnkiemyje yra bėda kad yra daug verkinačių parkuotojų dėl ko reguliariai ženklai kažkodėl pradingsta ir pradedama leisti parkuotis kur neturėtu būti leista.

              * - "linksmajame" kvartale dar nuo tų laikų, kai jį statė ir sklypo savininkas buvo vienas - vystytojas.




              Comment


                Vilniaus m. sav. administracijos (VMSA) Viešosios tvarkos skyriaus vedėjo pavaduotojas Marius Urvikis informuoja, kad, visų pirma, LR Seimo kontrolierius 2017 m. lapkričio 2 d. pažymoje Nr. 4D-2017/2-1243 aiškiai ir nedviprasmiškai nurodė, kad „Savivaldybė nėra prievartos (baudimo) taikymo institucija".

                Visų antra, atkreiptinas dėmesys į Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos poziciją savivaldybių ir centrinės valdžios bendradarbiavimo viešosios tvarkos užtikrinimo srityje klausimais. Ja remiantis akcentuotina, kad savivaldybės tik prisideda prie viešosios tvarkos užtikrinimo, kadangi nusikalstamų veikų ir kitų teisės pažeidimų prevencija, atskleidimas ir tyrimas yra pagrindiniai policijos uždaviniai.

                Taigi šiandien VMSA oficiali pozicija tokia, kad KET parkavimo pažeidėjų paieška ir jų nubaudimas visų pirma yra Policijos, bet ne VMSA problema (atsakomybės vengimas ir nusimetimas). Klausimas aišku atviras, kam apskritai tuomet reikėjo sukurti dubliuojančią Policiją instituciją po VMSA sparnu? Nes Policija irgi turbūt galvoja, kad parkavimo pažeidimai čia menkaverčiai dalykai, kažkieno kito problema.

                Nes kaip minėjo minėtas asmuo, kad ne visada pavyksta sureaguoti operatyviai į gaunamus pranešimus, pvz. dėl pranešimų apie reikšmingesnius, didesnę žalą visuomenės interesams darančius įvairių teisės aktų pažeidimus gausos. Taigi kažkoks neteisėtas parkavimas ant žolės ar panašus veiksmas nėra tiek svarbus, tad reaguoti būtų galima adekvačiai, nes galima ir nereaguoti (pagal nuotaiką ir galimybes). VMSA tik padeda Policijai, o Policija turbūt padeda VMSA, o koks rezultatas praktikoje? Vieni ir kiti nedirba - Vilniuje dėl KET parkavimo problemų - chaosas, o vietoj vienos neįgalios institucijos, turime - dvi. Daugiau biurokratizmo, mažiau naudos visuomenei.

                Comment


                  Puiki institucinė Ulan Ude (kitaip žinomu kaip Vilnius) impotencija:

                  Dėl palikto BMW pravažiuoti negalėjusi autobuso vairuotoja išgirdo siūlymą sukti į priešpriešinę juostą
                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1254688#_

                  15min viena Vilniaus autobuso vairuotoja papasakojo, kaip jai prasidėjo pirmoji darbo diena Naujaisiais metais. Sausio 2-osios rytą, apie 7 val., tik išvažiavusi iš galutinės stotelės Justiniškėse ji privalėjo sustoti, kadangi ties pėsčiųjų perėja Taikos gatvėje pastatytas BMW trukdė jai pravažiuoti. Iš nuotraukų matosi, kad tarp autobuso ir automobilio tėra nedidelis tarpas, o priekyje – pėsčiųjų perėja su saugos salele. Kaip sakė vairuotoja, norėdama pravažiuoti ji būtų turėjusi užvažiuoti ant salelės ir greičiausia vis tiek būtų kliudžiusi autobuso galu stovinčius automobilius, taip apgadindama tiek juos, tiek patį autobusą.
                  O čia perlas, kuris rodo, kad niekada NIEKADA šitas mėšlynas nebus normaliu civilizuotu Europos miestu:

                  Ketvirtadienio rytą į Justiniškes buvo iškviesti policijos pareigūnai, tačiau mašina taip ir nebuvo nutempta. Anot vairuotojos, ji išgirdo, kad turėtų apvažiuoti priešpriešine eismo juosta šią kliūtį ir tiek. O jei tiek negalinti, galbūt dirba ne visai sau tinkamą darbą. Kiti autobusai taip ir darė – suko per priešpriešinę eismo juostą arba rinkosi šią vietą apvažiuoti kitu maršrutu. Galų gale ir šiai vairuotojai teko taip pasielgti, nes taip nurodė elgtis policijos pareigūnai. Kodėl jie nepriėmė sprendimo nutempti stovinčią mašiną, ji sakė nežinanti. Esą teisinosi neradę automobilio savininko, kadangi jie ne kartą keitėsi. Ketvirtadienio rytą keitėsi eismas: „Konkrečiu minėtu atveju, kol automobilis nebuvo patrauktas, laikinai keitėme 43 maršruto autobusų trasą, jog esant kliūčiai, nesutriktų eismas ir viešojo transporto judėjimas.“

                  Comment


                    Dar įtariu mentai nepradėjo net teisenos dėl trukdymo eismui.

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      Puiki institucinė Ulan Ude (kitaip žinomu kaip Vilnius) impotencija:

                      Dėl palikto BMW pravažiuoti negalėjusi autobuso vairuotoja išgirdo siūlymą sukti į priešpriešinę juostą
                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-221-1254688#_

                      Iš nuotraukų neatrodo, kad taip stipriai trukdė, jog kilo problema pravažiuoti. Jeigu eismui netrukdo, tai, matyt, bijo nutempinėti, nes po to dar reikės eiti į teismą ir aiškintis su BMW vairuotoju. O jei dar per DELFI paverks BMW vairuotojas, gal po to viršininkas supyks, kam papildomas blogas viešumas (parkoci gi nėra kur, negi visus nutempinės policija dabar???), negausi kokio bonuso po to. tarnyba sutrikdyta bus? Kyšis irgi niekam niekaip nesišviestų, net teoriškai. Bet jei policija duoda nurodymą apvažiuoti BMW per ištisinę liniją, tai tik parodo to policininko kompetencijos (ne)lygį. Spėju, nutikus įvykiui, policininkui dingtų atmintis ir jis jau neatsimintų davęs kažkokį nurodymą - gal ne taip suprato?

                      Comment


                        Parašė Maduk Rodyti pranešimą

                        Iš nuotraukų neatrodo, kad taip stipriai trukdė, jog kilo problema pravažiuoti. Jeigu eismui netrukdo, tai, matyt, bijo nutempinėti, nes po to dar reikės eiti į teismą ir aiškintis su BMW vairuotoju. O jei dar per DELFI paverks BMW vairuotojas, gal po to viršininkas supyks, kam papildomas blogas viešumas (parkoci gi nėra kur, negi visus nutempinės policija dabar???), negausi kokio bonuso po to. tarnyba sutrikdyta bus? Kyšis irgi niekam niekaip nesišviestų, net teoriškai. Bet jei policija duoda nurodymą apvažiuoti BMW per ištisinę liniją, tai tik parodo to policininko kompetencijos (ne)lygį. Spėju, nutikus įvykiui, policininkui dingtų atmintis ir jis jau neatsimintų davęs kažkokį nurodymą - gal ne taip suprato?
                        Policininkai nekreipia dėmesio į neteisėtą parkavimą, nes dauguma patys gyvena tarybiniuose daugiabučiuose su mažom aikšelėm ir patys savo laužus parkuoja belekaip.

                        Comment


                          Įvykus eismo įvykiui kažkaip visi apvažiuoja ir per ištisine ir per šaligatvi, ir policijos neklausia ar galima. Tad nieko blogo tam policijos nurodyme nematau.

                          Comment


                            Jau milijona kartu sakiau. Reikia pazymeti mieste VISAS parkavimo vietas. Kelyje turi buti normalus zenklinimas o ne va cia zenklu nera, zymejio nera, reiskia galiu numest ir viskas. Paskui sakyt teisme, kad negaliu akimis ivertinti 5 metrus iki perejos ir panasiai.
                            Jei gatves kraste yra parkavimo vietos, jos turi buti pazymetos linijomis ant asfalto, taskas.

                            Comment


                              Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                              Puiki institucinė Ulan Ude (kitaip žinomu kaip Vilnius) impotencija:

                              O čia perlas, kuris rodo, kad niekada NIEKADA šitas mėšlynas nebus normaliu civilizuotu Europos miestu:
                              Visiškai nestebina. Kažkada buvo situacija, kai į objektą negalėjo įvažiuoti sunkvežimis dėl pusiau ant šaligatvio, o pusiau ant pravažiavimo paliktų trijų automobilių (tarpo užteko tik lengvosioms pralįsti). Buvo išviesta policija. Atvažiavo dvi pareigūnės, kurios per "centriuką" gavusios dviejų automobilių savininkų numerius, juos pakvietė ir liepė patraukti automobilius. Aišku jokių baudų ar bent pabarimo nebuvo. O dėl trečio pasakė "Atsiprašome nieko padaryti negalime, nes automobilis registruotas kažkokios bobutės gyvenančios kitame Lietuvos gale vardu ir nėra kaip surasti savininko, o nutempti negalime"... Tai vat taip veikia mūsų įgali teisinė valstybė.

                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                              Paskui sakyt teisme, kad negaliu akimis ivertinti 5 metrus iki perejos ir panasiai.
                              Tai lygiai taip pat galima ir neįvertinti, kad ten nėra pažymėtos stovėjimo vietos. Šiaip čia ne 5m iki perėjos, nes panašu, kad tiek yra, bet <3m pločio iki ištisinės linijos.
                              O šiaip tai nei tos linijos, nei ženklai niekam neįdomūs. Karoliniškėse yra tokia A. P. Kavoliuko g., kurioje yra perėja su salele ir ties perėja yra berods po 20 m abiejose pusėse ženklais Sustoti draudžiama pažymėtas ruožas. Tai galvojate, kad kažkam tai įdomu? Ne kartą nakti ten buvo taip užstatyta, kad vos tarp stovinčio automobilio ir salelės buvo galima su lengvuoju automobiliu pratilpti. Ir užstatyta abiejose pusėse. Pvz. kokie ugniagesiai, jeigu netyčia prireiktų, tai ten nepratilptų niekaip pravažiuoti. Ir ta vieta viso labo yra 1km nuo kelių policijos tarnybos.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Jau milijona kartu sakiau. Reikia pazymeti mieste VISAS parkavimo vietas. Kelyje turi buti normalus zenklinimas o ne va cia zenklu nera, zymejio nera, reiskia galiu numest ir viskas. Paskui sakyt teisme, kad negaliu akimis ivertinti 5 metrus iki perejos ir panasiai.
                                Jei gatves kraste yra parkavimo vietos, jos turi buti pazymetos linijomis ant asfalto, taskas.
                                Jei peržiūrėjai nuotraukas, toje vietoje yra ženklas sustoti draudžiama, taigi ženklinimas ten yra normalus ir BMW pažeidimas aiškus.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Jei peržiūrėjai nuotraukas, toje vietoje yra ženklas sustoti draudžiama, taigi ženklinimas ten yra normalus ir BMW pažeidimas aiškus.
                                  Bet mentai BMW nenubaudė ir dar autobuso vairuotojai paaiškino, jog nemoka vairuoti, jei nepralenda.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Bet mentai BMW nenubaudė ir dar autobuso vairuotojai paaiškino, jog nemoka vairuoti, jei nepralenda.
                                    Taip. Čia yra policijos neįgalumas, bet tai nesusije su ženklų žimėjimu.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Bet mentai BMW nenubaudė ir dar autobuso vairuotojai paaiškino, jog nemoka vairuoti, jei nepralenda.
                                      Tai yra visiškai nesuvokiama. Policijos pareigūnai atvažiavę į vietą atlieka paieškų tarnybos darbą, bet nesugebėję jo atlikti, liepia autobuso vairuotojai pažeidinėti kelių eismo taisykles, o trukdančio automobilio vairuotojui net baudos neišrašo.
                                      Tikrai nepatikėčiau, kad civilizuotoje teisinėje valstybėje gali taip būti. Pasirodo gali O juk visiškai logiška būtų nutempti automobilį, už tai ir už pasaugojimą išrašyti gerą sąskaitą + baudą už KET pažeidimą + sąskaitą už autobuso(-ų) prastovos laiką ir policijos pareigūnų darbo laiką. Keli tokie paviešinti atvejai su sumom ir neliktų taip numestų mašinų.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        ...reiskia galiu numest ir viskas. Paskui sakyt teisme, kad negaliu akimis ivertinti 5 metrus iki perejos ir panasiai...
                                        Mano nuomone, teisme neturėtų būti net diskusijų apie tuos 5 metrus. Statai mašiną ir nesi užtikrintas, kad lieka 5 metrai? Pasiimk ruletę ir matuok, niekam neturi būti įdomu, kad nėra subraižytų vietų.

                                        Comment


                                          Jeigu infrastruktūra būtų atitinkanti reikalavimus, problemos beveik (nu visada atsiranda kvailių) nebūtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X