Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Tvarkau miestą. Parkavimas
Collapse
X
-
-
Na mano pranešimas:
Parašė digital Rodyti pranešimąGal kada pritaikys ir kitiems pažeidimams.
Komentuoti:
-
Neįgalieji gali nemokėti rinkliavos. Dėl rinkliavos šią sistemą ir įdiegę, o ne dėl vėjos ar kt. Ten kaip buvo trečiojo pasaulios šikna, taip ir liks.
Komentuoti:
-
Ar neįgalieji gali statyti ant žolės arba šaligatvio? O jei kokio statybininko automobilį ant šaligatvio nufotkins, manau jam nebus didelių problemų įrodyti, kad jis turėjo leidimą.
Aišku, čia su sąlyga, kad iš viso tokius pažeidimus fiksuos, kuo kol kas abejoju, bet teoriškai galėtų.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąGal kada pritaikys ir kitiems pažeidimams.
O kaip skenuos neįgaliųjų korteles ir leidimus turinčius automobilius? Jie juk niekaip nesusiję su reg. numeriu.
Komentuoti:
-
Fiksuos, kas nesumokejo rinkliavos, bet ignoruos, kas pastate ant vejos. Is esmes tas pats kaip dabar.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Vairuotojams nuo šio mėnesio išsisukti jau nepavyks: tikrins po 1 tūkst. numerių per dieną
Veikiausiai daugeliui miesto vairuotojų yra pasitaikę sustoti, kur tai nelabai galima daryti, taip pat pastatyti automobilį ir dėl vienokių ar kitokių priežasčių nesumokėti už stovėjimą.
Vilniuje tokius pažeidėjus iki šiol paprastai „gaudė“ pažymėtais automobiliais važinėjantys ir specialią uniformą vilkintys sostinės savivaldybės pareigūnai.
Tačiau dar šį mėnesį pradės važinėti ir nežymėtas automobilis, kuris fiksuos pažeidimus niekam net nematant.
Tai bus daroma automatiškai, nuskaitant net po 1 tūkst. automobilių numerių kiekvieną dieną.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Sveiki,
Pirma mano žinutė čia, nes įprastai tik užmetu akį į kitų diskusijas.
Susidūriau su man asmeniškai naujiena. Nežinau ar dėl mano nuotraukos padaryto kampo ar ko, bet gavau tokį atsakymą iš Tvarkau miestą.
Atsakymas:
Neteisingas žymėjimas, vietų, kur uždrausta sustoti (stovėti) žymėjimas dažomas palei važiuojamosios dalies kraštą arba gatvės bortelio viršuje.
Fun fact, lyg šiol visos kitu rakursu darytos nuotraukos praėjo be jokių problemų ir būdavo pradėtos administracinės teisenos.
Kitaip tariant, tokios, kur matosi tik viršus bortelio ir aišku mašinos valst. nr. ir t.t.
Gal turit kokių minčių? Bandžiau guglinti, bet ten nuotraukose irgi pilnai nudažyti borteliai kaip informacinės nuotraukos.
Komentuoti:
-
Viskas čia aišku. Tiek čia, tiek Algirdo g. padaryti užvažiavimo bortai, tam, kad "prireikus" automobiliui, pvz. apvažiuoti sugedusį Algirdo g. arba čia trumpam sustojusį ir nesant laisvų parkavimo vietų – būtų galima mašinai apvažiuoti mašiną. Tiek čia, tiek Algirdo g. yra tech. apsaugantis šaligatvis atskiriantis dviračių eismą nuo mašinų, bet bortai įstrižiniai. Būtų galima pagalvot, kad dėl dviratininkų stengėsi, kad galėtų išsukti / įsukti patogioje vietoje dviračių take, bet pvz. Balsių g. tokių bortų nėra, nes mašinoms lieka dvikryptė gatvė, nors tech. šaligatvio ten jokio nėra – teoriškai gaunasi, jog vos ne priešpriešinis eismas vyksta dviračiams važiuojant priešais atvažiuojančias mašinas nesant apsaugos zonos. Taip darė ir Lazdynėlių g., bet ten projektuotojai, atrodo lietuviai gyenantys Vokietijoje, tai sutiko atskirti per atstumą. Tuo tarpu Balsių g. pasakė, net baltą liniją palei bortą nupiešti yra resursų švaistymas, tad to nedarys. Pagal KET draudžiama važiuoti priešpriešiniu eismu, o nesant apsaugos zonai, ten taip ir gausis, nors ir dvirtakis bus aukščiau.
Taigi, Algirdo g. nors ir gerai įstrižiniai bortai dvirtakio viduje – galima prie pat borto varyt ir pedalais nekabint jo, bet nebe reikalo nesodino jokių medžių, kur net labai stipriai (beveik iki 2 m) išplatėja tas tech. šaligatvis, kur visi parkuojasi.
Keista, kai Helsinkio g. nenutiesė dvirtakio, kadangi nors ir labai gerbiamas, bet leptelėjo vienas Lietuvos dviratininkų bendrijos narys ko nereikėjo, nes ten traktavo, kaip D kat. gatvę (nors teisiškai ir realybėje ten tikra C), o čia Žalgirio g. atskiras takas, kai turėjo būti "dviračių gatvės" atkarpa, nes čia "šalia kelio esanti teritorija / kiemų teritorija / gyvenamoji zona". Viskas ko reikėjo, tai tik traktuoti šią aikštelę lyg dviračių taką, kad jį valytų, kaip dvirtakį, bet relaybėje būtų, kaip daugiabučio kiemo asfaltas.
Visi šie projektai daryti, kai VMS turėjo dviračiams dedikuotą žmogų.
Žalgirio g. atkaprą reiktų rekonsruoti, kad neliktų tako, tada nebus galimybių blokuoti pravažiavimo nei dviračiams, nei mašinoms, nei ant šaligatvio užšokt, kai bus medžių antra eilė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Gal John gali paaiškinti ką ten veikia nuožulnus bordiūras link dviračių tako? Kokia to nuožulnumo paskirtis?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąRomai, sorry, nelabai supratau. Kas tiksliai blogai suprojektuota ties Žalgirio 112A (Autobravia salonas)? Va šitoje vietoje būtent:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Normalesnis fizinis barjeras ten tikrai būtų logiška. Dabar tas nuožulnus bortelis taip ir kviečia savavališkai praplėsti parkofkę ant raudono asfalto
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Kuo tau įdomi nuomonė apie tą pastatą, kad taip nerimsti?
Visiškai neįdomus pastatas nevertas didesnio dėmesio. Nebus komentarų daugiau, nei buvo įdėta teksto prie nuotraukų..
Juk aš Tavęs neklausinėju, o kuo tau patiko pastatas Ž112 A ar KNŠ 115B.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąRomai, sorry, nelabai supratau. Kas tiksliai blogai suprojektuota ties Žalgirio 112A (Autobravia salonas)? Va šitoje vietoje būtent:
- 11 patinka
Komentuoti:
-
/\ Kuo tau įdomi nuomonė apie tą pastatą, kad taip nerimsti?
Visiškai neįdomus pastatas nevertas didesnio dėmesio. Nebus komentarų daugiau, nei buvo įdėta teksto prie nuotraukų..
Juk aš Tavęs neklausinėju, o kuo tau patiko pastatas Ž112 A ar KNŠ 115B.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai įdoimiai čia gaunasi su nuomonių įvairove.
Kažkas paklausė mano nuomonės ,
Buvo atsakymas ; nesvarbu - patiko ar nepatiko.
Bet paskui prasidėjo lojimo lenktynės, kas garsiau pavaauksės ir pabandys įkąsti.
Gero ilgojo savaitglalio.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: