Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ten nereikia kol kas net statyti, šimtai neparduotų parkavimo vietų požeminiuose parkinguose.
    Rajonas vėl pradeda tankėti, kas ir buvo planuota prieš NT burbulo sprogimą. Jei dabar nenumatys kažko tokio, vėliau bus vėlu. Dabar kolkas daug kas gali sau leisti parkuoti "šalia kelio", nes tiesiog laukai nenaudojami. Tiesiamos gatvės, reikės pravažiavimo, šaligatvių, realiai mažės vietos. Po daugiabučiais irgi neužteks visiems. Čia ilgalaikė investicija, bet greičiausiai atsipirktų.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Gal todėl, kad beveik visi į darbą važiuoja traukiniu/metro? Vilnius bėgių neturi ir nepanašu, kad artimiausiu metu turės, truputį nesulyginami dalykai. Beto dabar kalbam apie parkavimą prie daugiabučių, privatūs biurai jau patys įsirengia po žeme, kiek jiems reikia.
      Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
      If a lion could speak, we could not understand him.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

        Reikia laukti kol sudegs namas su kokiu 20 žmonių, nes ugniagesiai negalėjo privažiuoti dėl ant šaligatvių sustatytų automobilių, gal tada pradės kas keistis.

        Kol apsitorčinęs patėvis į sieną neuždaužė ketverių metų berniuko, mušami vaikai irgi mažai kam rūpėjo.
        6 jau buvo žuvę per vieną gaisrą, kai ugniagesiai negalėjo laiku atvykti.

        Tą naktį įsiplieskusi ugnis sparčiai plito per įvairiais rakandais užverstus avarinius išėjimus ir apėmė net kelis aukštus. Ugnis žmonės atkirto kelią į lauką, du vyrai žuvo, kai šoko iš 6-ojo aukšto, ugniagesiams skubant pas juos į pagalbą su keltuvu. Gelbėtojai sako, kad vyrų gyvybėms išgelbėti pritrūko vos minutės.
        Iš visos tragiškame gaisre tą naktį žuvo penki žmonės. Dar vienas žmogus vėliau mirė ligoninėje. Daug žmonių nukentėjo, liko be pastogės.
        Gaisro metu buvo evakuoti visi namo gyventojai. Išdegė 7 butai, apdegė ir aprūko 5 butai. Taip pat apdegė evakuacinė laiptinė nuo trečio iki devinto aukštų bei koridoriai.
        Po gaisro buvo skubiai sušauktas Vilniaus miesto Ekstremalių situacijų valdymo centras. Gyventojams buvo suteikta pagalba, be gyvenamosios vietos likę 76 gyventojai buvo apgyvendinti Vilniaus miesto viešbučiuose.
        Po šios nelaimės buvo tiriamos įvairios tragedijos versijos, tarp jų ir padegimo. O ugniagesiai visoje Lietuvoje pradėjo tikrinti daugiabučius. Paaiškėjo, kad nelaimė galėjo pasikartoti bet kuriame Lietuvos kampelyje - daugumoje tikrintų namų avariniai išėjimai buvo užversti sendaikčiais.
        Po Žirmūnų gaisro pradėta kalbėti ir apie automobilių statymo problemas daugiabučių kiemuose. Tą tragišką naktį ugniagesiai ne iš karto sugebėjo privažiuoti prie liepsnojančio namo. Kelią jiems užtvėrė kiemuose sustatyti lengvieji automobiliai.

        Skaitykite daugiau: https://lietuvosdiena.lrytas.lt/nela...tm_medium=Copy
        Bet vis tiek toliau visi stato bet kaip net prie to pačio namo, kuris degė jau n kartų:

        Flickr

        Comment


          Čia aš svajoju, bet reikėtų daryt taip: ugniagesiai važiuoja per tuos automobilius, juos pradaužydami iš kelio. Nuostolius išdalina ant savininkų.

          Comment


            Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

            Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
            Automobilį dauguma vis tiek turės, kaip ir turi statistinis priemietyje kotedže gyvenantis londonietis, nors ir į darbą važiuoja VT, tad čia problema išlieka, tik tą spręsti galima tik nutempinėjant ir priverčiant gyventojus pirkti parkingus/garažus.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Automobilį dauguma vis tiek turės, kaip ir turi statistinis priemietyje kotedže gyvenantis londonietis, nors ir į darbą važiuoja VT, tad čia problema išlieka
              Kur čia "išlieka" parkavimo problema?
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                Kur čia "išlieka" parkavimo problema?
                Persodint galima visus į viešąjį transportą. Bet jeigu žmogus nors kartą į mėnesį reiks auto, tai jis jį laikys. Taigi parkavimo poreikis nedings.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  Persodint galima visus į viešąjį transportą. Bet jeigu žmogus nors kartą į mėnesį reiks auto, tai jis jį laikys. Taigi parkavimo poreikis nedings.
                  Priemiestyje kotedže? Ok, tegu laiko.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    Priemiestyje kotedže? Ok, tegu laiko.
                    Nesvarbu kur. Jeigu skatinsi tik keliavimą VT, tai tokį rezultatą ir gausi: tiesiog padaugės keliaujančių VT. Jeigu nori spręsti automobilizmo problemą iš esmės, reikia kalbėt apie automobilio ar panašų mokestį. Kitaip automobiliai stovės nejudinami.

                    Comment


                      Nuotraukos ne mano. Bet kadangi labai linksmos, perpostinu, kad pamatytų kas nematę ar negyvena Vilniuje:
                      (Gelvonų, Paberžės g.)

                      Comment


                        Ten taip jau matyt kokius 10+ metų, jei ne seniau. Policijai ne kartą skambinta ir raportuota savivaldybei. Reiks dar pasižaisti gal su jais, jei bus ūpo. Čia vienas iš tų in your face atvejų, kuris tiesioig piktybiškai ignoruojamas.

                        Comment


                          Galima butu net tam tikrais arch terminais tai apibudint : BMW bulvaras, AUDI promenada, VW aleja...

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Romas šiaip teisus dėl to, kad problema yra parkavimo vietų trūkumas ir tam reikalingos investicijos. Bet taip pat akivaizdu, kad efektyviausia priemonė yra nutempinėjimas, kitaip žmonės toliau galvos, kad čia savivaldybės problema, o ne jų pačių pirkti būstus su poreikius tenkinančiu parkavimo vietų skaičiumi.
                            Kuo paaiškinti faktą, kad parkavimas neleistinais būdais lygiai taip pat vykdomas, kur/kai jo trūkumo nėra?

                            Comment


                              Siaip yra dar tos vietos. Jei geras rankinis, tai ir ant slaito galima uzvaryt. Dar koks 20 automobiliu laisvai intilptu:

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Nesvarbu kur. Jeigu skatinsi tik keliavimą VT, tai tokį rezultatą ir gausi: tiesiog padaugės keliaujančių VT. Jeigu nori spręsti automobilizmo problemą iš esmės, reikia kalbėt apie automobilio ar panašų mokestį. Kitaip automobiliai stovės nejudinami.
                                Hm, tai mes kalbame apie parkavimo problemas. Kur čia problema, jei žmogus turi autombilį, kurį laiko savo kieme, ir kurį naudoja tarkime savaitgalį kažkur nuvažiuoti su šeima, nes į darbą miesto centre važiuoja VT?
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Hm, tai mes kalbame apie parkavimo problemas. Kur čia problema, jei žmogus turi autombilį, kurį laiko savo kieme, ir kurį naudoja tarkime savaitgalį kažkur nuvažiuoti su šeima, nes į darbą miesto centre važiuoja VT?
                                  Parkavimo problema ir yra ta problema.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                    Parkavimo problema ir yra ta problema.
                                    Kažkaip nesusišnekam.
                                    Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Kažkaip nesusišnekam.
                                      Problema tam asmeniui, ar problema visuomenei?
                                      Tu pasakei klaidingą teiginį:

                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Visi važiuoja viešuoju transportu. Lygiai taip pat važinėti galėtų ir Vilniuje. Tai, savaime suprantama, tiesiogiai spręstų irparkavimo prie daugiabučių problemą
                                      Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                        Aš paaiškinau kodėl persėdimas į VT neišspręs parkavimo problemos. Kas tamstai šioje vietoje neaišku?
                                        Tai aš ir nerašiau kad išspręstų. Rašiau - SPRĘSTŲ. Ar tu manai kad jei ženkli dalis visuomenės persėstų į VT tai niekaip neprisidėtų prie de-automobilizacijos?
                                        Dabar daugybė šeimų turi po 2 automobilius. Persėdus į VT, daugeliui užtektų ir vieno. Nemaža dalis galbūt visai atsisakytų.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Mano požiūriu spręstų tiek, kiek sprendžia kokios degalų kainos... praktiškai nulis. Norint esminio sprendimo reikai tiesiogiai spręsti automobilizaciją: įvesti mokesčius už jo turėjimą (tai gali būti ir tiesioginis auto mokestis ir taršos mokestis, ir visuotinis parkavimo mokestis mieste ar kitos priemonės). VT čia būtų tik papildomas faktorius, ne lemiantis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X