Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Situaciju su visais būna, ir su dviratininkais ir su peščiaisiais ir su automobiliais, motociklais ir t.t. Tai toliau ką, priverstinai autombilius/motociklis ryškiai salotine/orandžine spalva turėsime perdažyti. Paskuj gal dar ir medžius pradėsime dažyti, nes ir tie kartais nesimato ar atsiranda netikėtai. Jums reiktu atsiversti KET ir pasižiūrėti kas yra parašyta, jei matomumas yra blogas, oro sąlygos, saulė, posūkiai ir t.t. turite važiuoti tokiu greičiu, jog spėtumėte sustoti atsiradus klūčiai.
    cituoji taisykles ir pats nesupranti ką cituoji, kalbama apie iš anksto numatomą kliūtį, sakykim prisivijus tiesiame kelyje dviratį, bet tai tokių dviračių partrenkiama vienetai, dažniausiai krenta staigią kliūtį sudarę veikėjai, sakykim staiga į kelią įvažiavus dviračiui, tačiau jei yra nors mažiausias šansas, kad ta liemenė išgelbės nuo mirties, invalidumo ar traumos, tai pasakykit kodėl jos nesidėti??
    faktas vienas - dviratis kelyje yra hemorojus, gaila, bet niekas nežino kaip jį gydyti
    Aš neliūdnas - aš blaivus

    Comment


      #82
      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
      cituoji taisykles ir pats nesupranti ką cituoji, kalbama apie iš anksto numatomą kliūtį, sakykim prisivijus tiesiame kelyje dviratį, bet tai tokių dviračių partrenkiama vienetai, dažniausiai krenta staigią kliūtį sudarę veikėjai, sakykim staiga į kelią įvažiavus dviračiui, tačiau jei yra nors mažiausias šansas, kad ta liemenė išgelbės nuo mirties, invalidumo ar traumos, tai pasakykit kodėl jos nesidėti??
      faktas vienas - dviratis kelyje yra hemorojus, gaila, bet niekas nežino kaip jį gydyti
      Tai kuom liemenė apsaugos, jei kaip tu sakai ,dviratis staigiai išoks iš kažkur? Dviratis kaip tik ir yra numatoma kliūtis, jei jis važiuoja pagal KET pirmoje juostoje, ar kelkraščiu, kadangi jis ten gali ir turi teisę važiuoti, taigi kad jis ten važiuos, galima tikėtis. Jei matomumas blogas, ir tu nematai, kas dedasi eismo juostoje, ar kelkraštyje, turi važiuoti atitinkamai, kad spėtum sustoti prieš tokią kliūtį.

      Tarkim tu važiuoji gatve, kuri eina lanku, ir tau nesimato ar yra ten dviratis ar ne, turi važiuoti tokiu greičiu, jei jis visgi ten bus, galėtum arba sustoti jo nenunešus, arba saugiai apvažiuoti, kadangi dviratis ten gali ir turi teisę pagal KET būti t.y. numatoma kliūtis.
      Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.27, 09:52.

      Comment


        #83
        To, kad "su manim jūs visi saugus", nebus, kol pats nepradėsi saugotis. Primatai ir tie savisaugos instinktą turi, o ne kitais aklai pasitiki.

        Comment


          #84
          Parašė geriantis Rodyti pranešimą
          cituoji taisykles ir pats nesupranti ką cituoji, kalbama apie iš anksto numatomą kliūtį, sakykim prisivijus tiesiame kelyje dviratį, bet tai tokių dviračių partrenkiama vienetai, dažniausiai krenta staigią kliūtį sudarę veikėjai, sakykim staiga į kelią įvažiavus dviračiui, tačiau jei yra nors mažiausias šansas, kad ta liemenė išgelbės nuo mirties, invalidumo ar traumos, tai pasakykit kodėl jos nesidėti??
          faktas vienas - dviratis kelyje yra hemorojus, gaila, bet niekas nežino kaip jį gydyti
          Pasakykite tą patį olandams, kad dviratis kelyje hemorojus, liksite smarkiai nesuprastas. Beje, kaip liemenė padės jei dviratininkas staiga išlėks į kelią, bus lengviau stebėti kaip jis skrenda per automobilį ? Durnelių, kurie visiškai nesisaugo ir staiga iš už kampo šauna į gatvę ar kelią, neapsaugos nei liemenės nei žibintai.

          Comment


            #85
            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Pasakykite tą patį olandams, kad dviratis kelyje hemorojus, liksite smarkiai nesuprastas. Beje, kaip liemenė padės jei dviratininkas staiga išlėks į kelią, bus lengviau stebėti kaip jis skrenda per automobilį ? Durnelių, kurie visiškai nesisaugo ir staiga iš už kampo šauna į gatvę ar kelią, neapsaugos nei liemenės nei žibintai.
            Na Olandijoje dviratininkai praktiškai nevažinėja gatvėmis, nes visur yra takai. Aplamai ten visai kita kultūra, ten dviratis turi daugiau teisių už visus.

            Aš iš dalies sutinku, kad dviračiam gatvėje ne vieta, bet tai ką daryti kai takų nėra? O čia dabar problema sprendžia visokiais durnais draudimais, taisyklėm ir dar biesa žino kuom, kai vietoj to nutiestu tuos takus ir gerai visiems būtų.
            Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.27, 11:04.

            Comment


              #86
              Neliginkym automobilio matomumo ir dviracio. Bet ir tai automobiliams yra privalomos sviesos kad butu geriau pastebemi.

              Comment


                #87
                Mano pasirinkimas tai bus šviečiantys žibintai, tik klausimas ar yra reglamentuota kokie tie žibintai turi būti? Ir kaip jie turi šviesti? Mirksėti, pastoviai šviesti? Koks šviesumas ir t.t...

                Dienai būtų galima vieną tokį naudoti priekyje, bele šviečia kur nors į orą:


                Užteks penkiems dviračiams.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  #88
                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Na Olandijoje dviratininkai praktiškai nevažinėja gatvėmis, nes visur yra takai. Aplamai ten visai kita kultūra, ten dviratis turi daugiau teisių už visus.

                  Aš iš dalies sutinku, kad dviračiam gatvėje ne vieta, bet tai ką daryti kai takų nėra?
                  Tiesa, ten situacija kitokia, bet Vakarų Europoje į dviračius gatvėje ar keliuose tikrai nėra žiūrimą kaip į "hemorojų".

                  Lietuvos atveju netinka sakyti, "tai ką daryti kai takų nėra", nes jų beveik niekada nėra. Dažniausiai tai tik ant paprastų plytelių nubrėžtas dviračių tako simbolis ir tiek ("dviračių mieste" Šiauliuose pasitaiko ir tokių komiškų situacijų, kai viduryje "tako" eina apšvietimo stulpas ir dar šviesoforas. Nors ką aš čia kalbu, joks ten takas, tik nubrėžtos dvi juostos ir dviračio simbolis). Normalūs dviračių takai yra retenybė.

                  Matyt valdžios vyrams ir moterims atrodo, kad vienintelis būdas padaryti dviratininkus saugius yra versti juos vidury dienos važiuoti su žibintais, kurių nesimatys, arba vasarą virti kaip pirtyje su liemene. Liemenė matysis tikrai geriau nei žibintai (kurių beveik visiškai nesimatys), tik gaila, kad kels daugiau diskomforto. Man išvis keista, kaip jiems šovė mintis žibintus prilyginti liemenei .

                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Neliginkym automobilio matomumo ir dviracio. Bet ir tai automobiliams yra privalomos sviesos kad butu geriau pastebemi.
                  Dviračiai su žibintais netaps geriau matomi, nes jie yra juokingai silpni.

                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                  Mano pasirinkimas tai bus šviečiantys žibintai, tik klausimas ar yra reglamentuota kokie tie žibintai turi būti? Ir kaip jie turi šviesti? Mirksėti, pastoviai šviesti? Koks šviesumas ir t.t...
                  Ne (kol kas).
                  Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.27, 11:25.

                  Comment


                    #89
                    Tie, kam dviratis yra hemarojus gatvėje, analogiškai turėtų nesipiktinti jei juos, vairuojančius pvz. Citroen C1 kas nors nustums nuo kelio su Land Roveriu. Kaip kokį hemarojų. Arba jei netyčia pasisekė ir patys vairuoja Land Roverį tai atitinkamai nereikėtų skųstis jei prie kelkraščio prispaus fūra...

                    Comment


                      #90
                      Žibintai oranžiniuose dviračiuose įsijungia automatiškai. Ar jie pagerina matomumą dieną, spręskite patys:

                      Comment


                        #91
                        Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                        Žibintai oranžiniuose dviračiuose įsijungia automatiškai. Ar jie pagerina matomumą dieną, spręskite patys:
                        Kad berods tik važiuojant užsidega, nuo dinamos, kuri berods itaisyta priekinio rato stebulėje.

                        Comment


                          #92
                          /\ Nuotraukoje galinis žibintas šviečia pilnu galingumu.

                          Comment


                            #93
                            aha, ir pasirengusi ciocia minti pedalus per pėsčiųjų perėją, šaunuolė
                            Aš neliūdnas - aš blaivus

                            Comment


                              #94
                              Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                              Žibintai oranžiniuose dviračiuose įsijungia automatiškai. Ar jie pagerina matomumą dieną, spręskite patys:
                              Atvaizdas
                              Tai tik puikiai parodo koks absurdiškas yra privalomas žibintų naudojimas dienos metu......

                              Comment


                                #95
                                Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                                /\ Nuotraukoje galinis žibintas šviečia pilnu galingumu.
                                Vadinasi dinama sugeba kažkiek energijos sukaupti, kad ir sustojus šviestų. Ar ten yra kažkoks akumuliatorius tame dviratyje įtaisytas? Betkokiu atvėju, apie ką ir kalba eina, kad iš tų žibintų 0 naudos.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Martlarkis Rodyti pranešimą
                                  Žibintai oranžiniuose dviračiuose įsijungia automatiškai. Ar jie pagerina matomumą dieną, spręskite patys:
                                  Atvaizdas
                                  Tas pats ir automobiliams galioja, bet taisyklėse juk neparašysi, kad saulėtą dieną galima išjungti žibintus, o kai oras apniukęs - įsijungti.
                                  Bet esmė ta pati, kad šviesos gerina pastebimumą net ir šviesiu paros metu, o dviratininkas gatvėje žymiai pažeidžiamesnis nei automobilio vairuotojas.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                    aha, ir pasirengusi ciocia minti pedalus per pėsčiųjų perėją, šaunuolė
                                    o tai draudžiama?

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Tas pats ir automobiliams galioja, bet taisyklėse juk neparašysi, kad saulėtą dieną galima išjungti žibintus, o kai oras apniukęs - įsijungti.
                                      Bet esmė ta pati, kad šviesos gerina pastebimumą net ir šviesiu paros metu, o dviratininkas gatvėje žymiai pažeidžiamesnis nei automobilio vairuotojas.
                                      Siūlyčiau nelyginti automobilių ir dviračių žibintų. Martlarkio pavyzdys akivaizdžiai parodo, kad jie visiškai nepadidina matomumo.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Stonis Rodyti pranešimą
                                        o tai draudžiama?
                                        Taisyklėse apie tai nieko nerašoma.
                                        Važiuoti šaligatviais draudžiama, taigi jei perėja jungia du šaligatvius, kirsti kelio negalima, reikia būtinai nulipti. Jei takas "nusileidžia" į perėją, tada kyla neaiškumų; tačiau remiantis taisykle, kad ne sankryžoje kertamu keliu važiuojantiems yra pirmenybė prieš dviratininką, galima numanyti, kad važiuoti perėja nedraudžiama, tik reikia praleisti kitus važiuojančius keliu.
                                        Vilniuje prie Baltojo tilto yra gan neblogas ženklinimo pavyzdys, kuris įneša truputį aiškumo. Akivaizdu, kad dviratininkas privalo duoti kelią:

                                        Comment


                                          Tai va būtent, kad nerašoma. Dauguma čia nepagrįstai įsitikinę, kad jei dviratis pasiekia perėją ar sankryžą, tai jau turi būti vedamas
                                          O greitu metu, jei priims KET pakeitimus, tai ir šaligatviais dviračiu bus nedraudžiama važiuot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X