Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Pėsčiųjų zonos tvarkomos ne iš kelių motoristų akcizų, o iš savivaldybių biudžetų. Pėstieji nesideda lygiareikšmiais srauto dalyviais su motoristais. Pėsčiuoju esame kiekvienas. Pėsčiųjų zonos kasmetinio duobių lopymo nereikalauja, o jei reikalauja - išlaidos tikrai ne mašinų kelio. Už pėsčiųjų zonas vienaip ar kitaip susimoka visi; už transporto kelius susimoka juo benaudojantys. Paduok į teismą Lenkijos ar Vokietijos apmokestintus kelius.
    Haha, taigi minėjai, kad kiekvieną kartą išvažiuodamas su autiomboliu susimoki. Pestysis gali vaikščioti ne tik peščiųjų zonose, žinok būna, kad ir keliu eina, arba netgi įsivaizduok, kertą gatvę, ar kelią!!! Tai ką negadina infrastuktūros? Pagal tavo logika - gadina.

    Beje, nežinau ar esi gyvenime vartęs KET, bet pestysis yra toks pats eismo dalyvis kaip ir motoristas ar dviratininkas


    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Abiejais atvejais - negalima. Neteko matyt pėsčiųjų ir dviračių tako viename?
    Mes kalbam apie kelią, ar jau pamiršai? Prie ko čia tada piesčiųjų ir dviračių takas? Kalbėjom apie signalo būtinumą kelyje
    Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.26, 20:59.

    Comment


      #62
      Parašė Xedos Rodyti pranešimą
      Nesuprantu kam Jūs eilinį kartą lyginate visiškai skirtingus dalykus, TA, privalomąjį draudimą su liemene ir dar labiau absurdiškesniais žibintais. O tas reikalavimas, kad norint važiuoti keliu yra privalomas garso signalas yra kvailumo viršūnė. Kas jį ten girdės ?
      Esmė tame, kad būnant bet kokioje padidintos rizikos zonoje, reikalingi ir atitinkami reikalavimai. Žibintai, jo, gal ir nesąmonė, bet priešintis liemenėms, turi būt tuštoka galva.

      Dėl garso signalo jau minėjau - dviračių-pėsčiųjų take, kuris priklauso keliui, bus kam jį išgirst.

      Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
      Po tokių įstatymų priėmimų dviratinimams Lietuvai labai risis žemyn. Pvz Olandijoje tokių dalykų nėra , dviratininkam yra kaip kelionės transporto priemonė kuria žmonės betkada gali pasiimti ir važiuoti , jaustis saugiau. Nes ten nei šalmų nei liemenių diena reikia, nei šviesų
      Jooo, kris žemyn, kaip ir Lietuvos ekonomika, padidinus MMA iki 1000lt Jei dviratis nuosavas - liemenė ant dviračio pakabinta arba visada primontuoti žibintai. Viešo naudojimo dviračiai visada turi primontuotus žibintus. Kame bėdos?

      Comment


        #63
        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
        Haha, taigi minėjai, kad kiekvieną kartą išvažiuodamas su autiomboliu susimoki. Pestysis gali vaikščioti ne tik peščiųjų zonose, žinok būna, kad ir keliu eina, arba netgi įsivaizduok, kertą gatvę, ar kelią!!! Tai ką negadina infrastuktūros? Pagal tavo logika - gadina.
        Matai, pėstiesiems irgi privaloma dėvėti atšvaitus esant blogesniam matomumui. Ar dėl to mažiau vaikštoma? Ką aš noriu pasakyti: naudojiesi keliu, kuriame gali laisvai užsimerkt visam - pasirūpink savo sauga. Nesvarbu kokiu būdu keliauji.

        Mes kalbam apie kelią, ar jau pamiršai? Prie ko čia tada piesčiųjų ir dviračių takas? Kalbėjom apie signalo būtinumą kelyje
        O tai kelio apibrėžimas nebuvo skaitomas? Dviračių-pėsčiųjų takas gali būti kelyje. KET kiekvienas žodis turi reikšmę. Kelias ir važiuojamoji dalis yra du skirtingi dalykai.

        Comment


          #64
          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Esmė tame, kad būnant bet kokioje padidintos rizikos zonoje, reikalingi ir atitinkami reikalavimai. Žibintai, jo, gal ir nesąmonė, bet priešintis liemenėms, turi būt tuštoka galva.
          Jei vidury dienos nematote važiuojančio dviratininko siūlyčiau pasitikrinti akis.

          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Dėl garso signalo jau minėjau - dviračių-pėsčiųjų take, kuris priklauso keliui, bus kam jį išgirst.
          Ar Jūs mokate skaityti ? Garso signalas privalomas ir kelyje, kalba eina apie kelią, o ne apie dviračių taką (kurio dažnai išvis nebūna).

          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Matai, pėstiesiems irgi privaloma dėvėti atšvaitus esant blogesniam matomumui. Ar dėl to mažiau vaikštoma?
          O kodėl tuomet pėstiesiems nėra privaloma nešioti atšvaitus visą dieną, o tik esant prastam matomumui ?
          Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.26, 21:06.

          Comment


            #65
            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Matai, pėstiesiems irgi privaloma dėvėti atšvaitus esant blogesniam matomumui. Ar dėl to mažiau vaikštoma?
            O kodėl tuomet pėstiesiems nėra privaloma nešioti atšvaitus visą dieną, o tik esant prastam matomumui ?
            Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 10:43.

            Comment


              #66
              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
              Matai, pėstiesiems irgi privaloma dėvėti atšvaitus esant blogesniam matomumui. Ar dėl to mažiau vaikštoma? Ką aš noriu pasakyti: naudojiesi keliu, kuriame gali laisvai užsimerkt visam - pasirūpink savo sauga. Nesvarbu kokiu būdu keliauji.
              Tai kodėl tik esant blogam matomomui? Kodėl ne visą dieną? Man tik įdomu, kaip pagerės dviratininko matomumas, jei jis saulėtą dieną įjungs 3 ledų lemputę? Dėl liemenių - užmiesti sutikčiau, kad galbūt taip, reikia ir dieną ir naktį, bet kas užmiesti dažniausiai važinėja? Plentinukai, o jų kokios aprangos? Na dažniausiai tikrai ryškios. Visokie kaimo žmonės, kaip pastebiu taip pat dažnai užsideda tą liemenę, bet paaiškink jos naudą mieste? Prie +30 užsimest sintetinę liemenę, nu liuks malonumas.

              Comment


                #67
                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                Jei vidury dienos nematote važiuojančio dviratininko siūlyčiau pasitikrinti akis.
                Matyt matau, bet ne aš gulėsiu teisus sulaužytais kaulais. Man visiškai vienodai yra kaip kiti saugosi, nes, matyt, ne veltui yra posakis: "Saugokis, ir Dievas apsaugos".

                Ar Jūs mokate skaityti ? Garso signalas privalomas ir kelyje, kalba eina apie kelią, o ne apie dviračių taką (kurio dažnai išvis nebūna).
                Nu jopapa... Kalbame KET sąvokomis, jei norim apie KET diskutuot. KET sąvokomis kelias yra ir šaligatvis, ir dviračių takas šalia, ir kelkraštis. Nesu miestų specialistas, bet Vilniuje Gedimimo prospektas tikrai turi dviračių taką kelyje, kuriame vaikšto ir pėstieji. Kiek dar tokių vietų yra šalyje? Tikrai, kad ne viena.

                O kodėl tuomet pėstiesiems nėra privaloma nešioti atšvaitus visą dieną, o tik esant prastam matomumui ?
                Todėl, kad pėstysis dviračio greičiais iš už kampo neiššoks.

                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                Tai kodėl tik esant blogam matomomui? Kodėl ne visą dieną? Man tik įdomu, kaip pagerės dviratininko matomumas, jei jis saulėtą dieną įjungs 3 ledų lemputę? Dėl liemenių - užmiesti sutikčiau, kad galbūt taip, reikia ir dieną ir naktį, bet kas užmiesti dažniausiai važinėja? Plentinukai, o jų kokios aprangos? Na dažniausiai tikrai ryškios. Visokie kaimo žmonės, kaip pastebiu taip pat dažnai užsideda tą liemenę, bet paaiškink jos naudą mieste? Prie +30 užsimest sintetinę liemenę, nu liuks malonumas.
                Mieste jos dar labiau reikalingesnės, kai yra daug vietų, kuriose sunkiai ką nors išvis galima įžiūrėt. Ypač posūkiuose. Sakysit, "važiuokit atsargiau". Tai gal tuomet ir dviratininkai turi atsargumo priemonių imtis? O dėl prakaitavimo - kokios bėdos? Lyg nuo važiavimo dviračių prakaitas neišsiskiria...

                Comment


                  #68
                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Mieste jos dar labiau reikalingesnės, kai yra daug vietų, kuriose sunkiai ką nors išvis galima įžiūrėt. Ypač posūkiuose. Sakysit, "važiuokit atsargiau". Tai gal tuomet ir dviratininkai turi atsargumo priemonių imtis? O dėl prakaitavimo - kokios bėdos? Lyg nuo važiavimo dviračių prakaitas neišsiskiria...
                  Nu tu duodi, vasarą tau prakaitas neišsiskiria? Dabar užsidėk sinteninę liemenę ir pasivaikščiok, tai šlapias būsi kaip iš ežero išlipęs. Tai dabar numinti iki darbovietės ar draugų ir sedėti prakaite permirkusam?
                  Kitas dalykas, tarkim noriu numinti mikrorajone iki kur nors, leistinas greitis 40-50 dažniausiai, tai kokiu kurmiu reikia būti, kad nepamatyti dviračio tokiu greičiu važiuojant?


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Todėl, kad pėstysis dviračio greičiais iš už kampo neiššoks.
                  Aš tai sakyčiau, kad kaip tik piestieji dažniau palenda po ratais netikėtai.
                  Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.26, 21:25.

                  Comment


                    #69
                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                    Nu tu duodi, vasarą tau prakaitas neišsiskiria? Dabar užsidėk sinteninę liemenę ir pasivaikščiok, tai šlapias būsi kaip iš ežero išlipęs. Tai dabar numinti iki darbovietės ar draugų ir sedėti prakaite permirkusam?
                    Kitas dalykas, tarkim noriu numinti mikrorajone iki kur nors, leistinas greitis 40-50 dažniausiai, tai kokiu kurmiu reikia būti, kad nepamatyti dviračio tokiu greičiu važiuojant?
                    Neeee, tai čia tamstai išsiskiria tik liemenę užsidėjus, bet tik ne dviračiu minant Kurmis? Žinant važinėjimą per perėjas Lietuvoje, net ir erelis gali kurmiu būt, kai prieš sukant dairaisi - nieko arti perėjos nėra, prieš perėjos liniją - dviratininkas, susiliejęs su aplinka atskrenda. Laimingas žmogus, kad tokių situacijų neteko tamstai patirt.

                    Aš tai sakyčiau, kad kaip tik piestieji dažniau palenda po ratais netikėtai.
                    Jo, nes jų yra žymiai daugiau, todėl dažniau ir palenda. Bet įvertinus pėsčiųjų vs dviratininkų kaltę pagal jų kiekį, 9,7 vs 5,8 atrodo blogiau dviratininkų nenaudai.
                    Paskutinis taisė Egiuxz; 2014.06.26, 21:28.

                    Comment


                      #70
                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Neeee, tai čia tamstai išsiskiria tik liemenę užsidėjus, bet tik ne dviračiu minant Kurmis? Žinant važinėjimą per perėjas Lietuvoje, net ir erelis gali kurmiu būt, kai prieš sukant dairaisi - nieko arti perėjos nėra, prieš perėjos liniją - dviratininkas, susiliejęs su aplinka atskrenda. Laimingas žmogus, kad tokių situacijų neteko tamstai patirt.
                      Nesuprantu pirmo sakinio, gal galima aiškiau? Dėl dviračių, kurie laksto per perėjas, tai čia labiau išimtis, o ne taisyklė. Beje idiotų yra visur, ir dviratininkų ir auto vairuotojų. Galų gale, jis jau nusižengia KET jei važiuoja per perėja, ar jei išoks į perėja staigia užsidėjęs liemenę arba dar gėriau, įsijungęs lemputę, tau bus nuo to geriau kažkuom?

                      Ps. dėl liemenės, manau aiškiai parašiau, kad išiskiria betkokiu atvėju, bet jei manai, kad skirtumo nėra ar su ar be, pabandyk ir tada parašyk kaip sekėsi. Vasarą nereikia ir dviračiu važiuoti, betkokiu atvėju prakaituoji, bet jei užsidėsi dar liemenę tokią išvis kaip iš pirties išėjęs būsi.

                      Dėl situacijų, yra tekę ir tokių dviratininnkų matyti, yra tekę ir dėl peščiųjų staigiai stabdyti ir netgi paskraidinti ne juokais, taip pat ir automobiliai ir betkokie kiti eismo dalyviai gali staigiai išokti, bet dėl to durnų įstatymų niekas nepriema.
                      Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.26, 21:33.

                      Comment


                        #71
                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                        Nesuprantu pirmo sakinio, gal galima aiškiau? Dėl dviračių, kurie laksto per perėjas, tai čia labiau išimtis, o ne taisyklė. Beje idiotų yra visur, ir dviratininkų ir auto vairuotojų. Galų gale, jis jau nusižengia KET jei važiuoja per perėja, ar jei išoks į perėja staigia užsidėjęs liemenę, tau bus nuo to geriau kažkuom?
                        Pirmu sakiniu noriu pasakyt tai, kad minant prakaituojama ir be liemenės. Panevėžyje labiau pritaikyčiau išimtį vedantiems per perėją, nes daugiausiai visi skraido. Šaunu, kad kituose miestuose yra kitaip, bet ir dėl 100k gyventojų miesto reikia stengtis, kaip Mažeikių gyventojui reikia žinoti apie 4+, reversines juostas, keltus ir panašiai. O jei dėvėtų liemenę - didesnė tikimybė pamatyti ryškų objektą, jeigu jis gali matytis, šalia pilkų sienų iš toliau, negu kad pilką objektą šalia pilkų sienų. Vis gi geltonų/raudonų/oranžinių aplinkų miestuose mažoka.

                        Ps. dėl liemenės, manau aiškiai parašiau, kad išiskiria betkokiu atvėju, bet jei manai, kad skirtumo nėra ar su ar be, pabandyk ir tada parašyk kaip sekėsi. Vasarą nereikia ir dviračiu važiuoti, betkokiu atvėju prakaituoji, bet jei užsidėsi dar liemenę tokią išvis kaip iš pirties išėjęs būsi.
                        Nepasakysiu, nes problemų su prakaitavimu turiu. Bet kokiu atveju, net ir mažiausias dviračio prakaitas jaučiasi.

                        Comment


                          #72
                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Jei vidury dienos nematote važiuojančio dviratininko siūlyčiau pasitikrinti akis.
                          Jeigu vidury dienos nematote be šviesų važiuojančio automobilio, siūlyčiau patikrinti regėjimą. Vokiečiai normaliai važinėja be šviesų ir liemenių.
                          O kas liečia prakaitą - eilinės pasakos. Vistiek liemenė dažniausia tik užmetama ant drabužių ir neduoda papildomo šiltnamio efekto.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            O kas liečia prakaitą - eilinės pasakos. Vistiek liemenė dažniausia tik užmetama ant drabužių ir neduoda papildomo šiltnamio efekto.
                            wow such logic

                            Comment


                              #74
                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Jeigu vidury dienos nematote be šviesų važiuojančio automobilio, siūlyčiau patikrinti regėjimą. Vokiečiai normaliai važinėja be šviesų ir liemenių.
                              O kas liečia prakaitą - eilinės pasakos. Vistiek liemenė dažniausia tik užmetama ant drabužių ir neduoda papildomo šiltnamio efekto.
                              Kur aš sakiau, kad nematau automobilio be šviesų ? Aš tik teigiu, kad su šviesomis jie yra geriau matomi.

                              Bet Jums turbūt nieko nesako tas faktas, kad niekur pasaulyje nėra tokių griežtų įstatymų dviratininkų atžvilgiu. Čia turbūt tik šiaip toks nereikšmingas pastebėjimas.

                              O dėl liemenės.......Neduoda "šiltnamio efekto" ? Jo...

                              Comment


                                #75
                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                Bet Jums turbūt nieko nesako tas faktas, kad niekur pasaulyje nėra tokių griežtų įstatymų dviratininkų atžvilgiu. Čia turbūt tik šiaip toks nereikšmingas pastebėjimas.
                                Kažkas vistiek turi pradėti. Kažkada ir šviesos dienos metu buvo nereikalingos ir saugos diržai, bet ilgainiui visi suprato, kad tai yra gerai.
                                Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                O dėl liemenės.......Neduoda "šiltnamio efekto" ?
                                Taip, normali liemenė neduoda. Nereikia taupyti kelių litų.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Kažkas vistiek turi pradėti. Kažkada ir šviesos dienos metu buvo nereikalingos ir saugos diržai, bet ilgainiui visi suprato, kad tai yra gerai.
                                  Na, vadovaujantis tokia logika, kažkada ir pėstieji vaikščios su liemenėmis ir garso signalais.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Na, vadovaujantis tokia logika, kažkada ir pėstieji vaikščios su liemenėmis ir garso signalais.
                                    Visai galimas variantas. Reikia tik truputi palaukti.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Visai galimas variantas. Reikia tik truputi palaukti.
                                      Na čia diskusiją jau galima ir baigti .
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.26, 22:33.

                                      Comment


                                        #79
                                        Tikrai pritarsiu tokiam istatymui. Norit but visaverti eismo daliviai prisiimkyt atsakomybe uz savo sauguma. Ir nereikia sakyt kad jei nepastebi dviracio diena reikia pas okulista.. ivairiu situaciju buna, ir dviratis ne masina ji sunkiau pastebet. O matant situacija kelyje kaip vazineja dviratininkai, ir vedantis dvirati per pereja tikrai ne taisykle o greiciau isimtis, tad tokios priemones gali apsaugot nuo smegenu sutrenkimo arba netgi isgelbet givybe..

                                        Comment


                                          #80
                                          Situaciju su visais būna, ir su dviratininkais ir su peščiaisiais ir su automobiliais, motociklais ir t.t. Tai toliau ką, priverstinai autombilius/motociklis ryškiai salotine/orandžine spalva turėsime perdažyti. Paskuj gal dar ir medžius pradėsime dažyti, nes ir tie kartais nesimato ar atsiranda netikėtai. Jums reiktu atsiversti KET ir pasižiūrėti kas yra parašyta, jei matomumas yra blogas, oro sąlygos, saulė, posūkiai ir t.t. turite važiuoti tokiu greičiu, jog spėtumėte sustoti atsiradus klūčiai.

                                          Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio. Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.
                                          Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.27, 08:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X