Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Kadangi mašina yra didesnių naikinamųjų savybių, tai ir jos žibintai turi būt reglamentuoti dėl to, kad neakintų kitų ir nesukeltų pavojaus kitiems. Tuo tarpu dviračių šviesos toli nešviečia, nebent įsidėtum 100W ir akumuliatorių bagažinėj. Tad koks skirtumas ką ten sudėt.

    Aš taip pat norėčiau išleist pinigus naudingiau už TA kas du metus tvarkingam automobiliui, automobilio mokestį, pastovius akcizų mokėjimus, skysčių keitimus ir t.t. Turi transporto priemonę, naudojiesi tais pačiais keliais, nori būt kosmiškai lygiavertis dalyvis, tai ir privalėk išleist papildomus kelis litus tos priemonės išlaikymui. Juolab jeigu pačiam nedaeina, kad liemenė matomumą pagerina, tai labai sveikintinas dalykas, kad bent kartą valdžiai teisingai daeina.
    Pats ką tik ir parašėte, kad automobilis yra "didesnių naikinamųjų savybių", TA ir automobilio priežiūros prilyginimas privalomiems dviračių žibintams, kurie nesukurs apčiuopiamos naudos atrodo tiesiog juokingai.

    Be to, pinigų leidimas ant priemonių, kurios nesukurs ryškaus papildomo saugumo, vis dėlto, yra ganėtinai beprasmiškas.

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Na įrodykit, kad kokioje Vilniaus gatvėje Kaune 18:00 labai tos lempos ar liemenė padėtų. Pavojingiau dviračio tylumas, o ne išjungtos lempos pažemėj.
    Nereikia įrodyti, tautos atstovai jau nusprendė.

    Comment


      #42
      Kaip pasižiūrėti, kurie tokie apsibalsavo?
      http://www3.lrs.lt/pls/inter2/dokpai..._l?p_id=474299 ir
      http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_sale...pos_id=-500822 nerandu.

      Comment


        #43
        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        Pats ką tik ir parašėte, kad automobilis yra "didesnių naikinamųjų savybių", TA ir automobilio priežiūros prilyginimas privalomiems dviračių žibintams, kurie nesukurs apčiuopiamos naudos atrodo tiesiog juokingai.

        Be to, pinigų leidimas ant priemonių, kurios nesukurs ryškaus papildomo saugumo, vis dėlto, yra ganėtimai beprasmiškas.
        Nu gerai, tarkim tie juokingai. Kuro akcizas - naudojiesi keliais, kurie nutiesti, tvarkomi už motoristų sumokėtus pinigus. Ir tai, tik už nedidelę akcizo dalį. Tad kodėl aš turiu mokėt už tai, kad kažkas kitas naudojasi tais keliais ir visiškai nenori būt matomas kitiems? Norit daugiau dviračių takų - rinkitės dviračio mokestį. Jeigu galvojama tik apie dviratininkų prioritetus - į viešus kelius nė kojos. Kaskart išvažiavęs į viešąjį kelią, aš už jį susimoku. Kuo dviratis susimoka už tą patį kelią? Penki litai iki gyvenimo galo į bankrotą nuvarys?

        Comment


          #44
          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          Nu gerai, tarkim tie juokingai. Kuro akcizas - naudojiesi keliais, kurie nutiesti, tvarkomi už motoristų sumokėtus pinigus. Ir tai, tik už nedidelę akcizo dalį. Tad kodėl aš turiu mokėt už tai, kad kažkas kitas naudojasi tais keliais ir visiškai nenori būt matomas kitiems? Norit daugiau dviračių takų - rinkitės dviračio mokestį. Jeigu galvojama tik apie dviratininkų prioritetus - į viešus kelius nė kojos. Kaskart išvažiavęs į viešąjį kelią, aš už jį susimoku. Kuo dviratis susimoka už tą patį kelią? Penki litai iki gyvenimo galo į bankrotą nuvarys?
          Tai kad turbūt 90 proc dviratininkų yra tie patys motoristai, kurie kaip ir tu moka už tuos kelius, taigi tavo argumentas yra niekinis.

          Comment


            #45
            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Nu gerai, tarkim tie juokingai. Kuro akcizas - naudojiesi keliais, kurie nutiesti, tvarkomi už motoristų sumokėtus pinigus. Ir tai, tik už nedidelę akcizo dalį. Tad kodėl aš turiu mokėt už tai, kad kažkas kitas naudojasi tais keliais ir visiškai nenori būt matomas kitiems? Norit daugiau dviračių takų - rinkitės dviračio mokestį. Jeigu galvojama tik apie dviratininkų prioritetus - į viešus kelius nė kojos. Kaskart išvažiavęs į viešąjį kelią, aš už jį susimoku. Kuo dviratis susimoka už tą patį kelią? Penki litai iki gyvenimo galo į bankrotą nuvarys?
            Prie ko čia kuro akcizai ? Dviratį kartu su dviratininku prilyginate 20 tonų sveriančiam sukvežimiui (suprask jie vienodai gadina kelio dangą) ? Pinigai už žibintus (jei gerai supratau apie tuos "penkis litus") neis į jokį valstybės biudžetą ir nei kiek neprisidės prie Lietuvos kelių infrastruktūros. Tamsta kalbate kažkokius vėjus......
            Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.26, 20:13.

            Comment


              #46
              O šiaip tai priėmė šitą nesamonę tai priemė. Užsisakiau lemputes už 4 baksus iš kinijos ir būsių visiems matomas. Jaučiu dar ne tokių cirkų bus tiekiama siūlimams kai brundza seiman atsisės.

              Comment


                #47
                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Aš taip pat ieškojau ir neradau, būtų labai įdomu sužinoti kas dalyvavo šiame balsavime.

                Prie to paties:
                nustatomi papildomi reikalavimai dėl dviračio žibintų.
                http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...6-436526?cf=df

                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                O šiaip tai priėmė šitą nesamonę tai priemė. Užsisakiau lemputes už 4 baksus iš kinijos ir būsių visiems matomas. Jaučiu dar ne tokių cirkų bus tiekiama siūlimams kai brundza seiman atsisės.
                Tikrai nesunku už dešimt, ar šiek tiek daugiau, litų nusipirkti žibintus, tiesiog prielaidos, dėl kurių teks juos pirkti yra absurdiškos.
                Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.26, 20:17.

                Comment


                  #48
                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                  Tikrai nesunku už dešimt, ar šiek tiek daugiau, litų nusipirkti žibintus, tiesiog prielaidos dėl, kurių teks juos pirkti yra absurdiškos.
                  Tai tuoj dviračiam reikės numerių, TA ir draudimo. O sekantis reikalavimas matyt bus įmontuoti posūkių signalus.

                  Taip pat numatoma, kad dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu, nurodoma, nustatomi papildomi reikalavimai dėl dviračio žibintų.
                  Čia turbūt kad fūrai pasignalinti, kad netyčia jos grotelėse neatsidurtum.
                  Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.26, 20:19.

                  Comment


                    #49
                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                    Tai kad turbūt 90 proc dviratininkų yra tie patys motoristai, kurie kaip ir tu moka už tuos kelius, taigi tavo argumentas yra niekinis.
                    Kas kartą važiuodamas autobusu už jį irgi susimoki. Ar nusipirkus penkis bilietus, šeštą turi duoti nemokamai? Neįžvelgiant analogijos - ne mano bėdos.

                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                    Prie ko čia kuro akcizai ? Dviratį kartu su dviratininku prilyginate 20 tonų sveriančiam sukvežimiui (suprask jie vienodai gadina kelio dangą) ? Pinigai už žibintus (jei gerai supratau apie tuos "penkis litus") neis į jokį valstybės biudžetą ir nei kiek neprisidės prie Lietuvos kelių infrastruktūros. Tamsta kalbate kažkokius vėjus......
                    Ne aš pradėjau verkt dėl kelių išleistų litų liemenei ar žibintams. Sunkvežimiams taikomi papildomi mokesčiai. Tuomet kaip susidėvi dviračių takų asfaltas? Prie senėjimo, apkrova irgi prisideda vis tiek. Ir šiap, koks skirtumas kur nueis tie pinigai? Kai keitiesi daužtai mašinai oro pagalves, irgi negalvoji kur pinigai nueis. Ar saugumas nesvarbus, svarbiausia keli metaliukai kišenėj?

                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                    Čia turbūt kad fūrai pasignalinti, kad netyčia jos grotelėse neatsidurtum.
                    Neteko tarp žmonių važiuot? Neteko matyt kaip žmonės baidosi, kai pro šalį važiuoja dviratis? Iš toliau pasignalizavus, tokio baidymosi nėra. Welkam tiu rialiti.

                    Comment


                      #50
                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Kas kartą važiuodamas autobusu už jį irgi susimoki. Ar nusipirkus penkis bilietus, šeštą turi duoti nemokamai? Neįžvelgiant analogijos - ne mano bėdos.
                      Kiek tas dviratis infrastuktūros gadina, papasakok, įdomu būtų išgirsti.



                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Neteko tarp žmonių važiuot? Neteko matyt kaip žmonės baidosi, kai pro šalį važiuoja dviratis? Iš toliau pasignalizavus, tokio baidymosi nėra. Welkam tiu rialiti.
                      Dar kartą perskaityk kas parašyta - Taip pat numatoma, kad dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu, nurodoma, nustatomi papildomi reikalavimai dėl dviračio žibintų.

                      Taigi, ką žmonės veikia kelyje? syms laik ju lost jor glases
                      Paskutinis taisė k0fis; 2014.06.26, 20:33.

                      Comment


                        #51
                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                        Kiek tas dviratis infrastuktūros gadina, papasakok, įdomu būtų išgirsti.
                        Ne aš čia to reikalo specialistas, bet sakyti, kad negadina - vaikiška.

                        Dar kartą perskaityk kas parašyta - Taip pat numatoma, kad dviračio vairuotojui leidžiama važiuoti keliu tik tvarkingą stabdį ir garso signalą turinčiu dviračiu, nurodoma, nustatomi papildomi reikalavimai dėl dviračio žibintų.

                        Taigi, ką žmonės veikia kelyje? syms laik ju lost jor glases
                        Šaligatvis; kelkraštis; dviračių takas, besiribojantis su šaligatviu/kelkraščiu, yra kelio dalys. Taip kad, dviračiu galima važiuoti keliu, neįlendant į motoristų teritoriją. Luks laik somvon lost de glases tiu.

                        "Kelias – eismui skirta ir naudojama žemės arba statinio paviršiaus juosta per visą jos plotį, įskaitant važiuojamąją kelio dalį (toliau – važiuojamoji dalis), sankryžas, šaligatvius, kelkraščius, pėsčiųjų ir dviračių takus, skiriamąsias juostas."

                        Comment


                          #52
                          Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                          Aš taip pat ieškojau ir neradau, būtų labai įdomu sužinoti kas dalyvavo šiame balsavime.
                          Balsavimo rezultatai čia:
                          http://www3.lrs.lt/pls/inter/w5_sale...stad_id=-17893

                          Comment


                            #53
                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                            Šaligatvis; kelkraštis; dviračių takas, besiribojantis su šaligatviu/kelkraščiu, yra kelio dalys. Taip kad, dviračiu galima važiuoti keliu, neįlendant į motoristų teritoriją. Luks laik somvon lost de glases tiu.
                            Gal nejuokinkite. Važiuoti dviračiu dviejų plytelių pločio "taku"/šaligatviu ? Kas čia per demagogija ?

                            Visur tik kalbama, kad yra bandoma populiarinti dviračių transportą ir padaryti jį patrauklesnį, tokie sprendimai tikrai padės jį "populiarintį".

                            Ačiū.
                            Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.26, 20:41.

                            Comment


                              #54
                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Ne aš čia to reikalo specialistas, bet sakyti, kad negadina - vaikiška.
                              Ok, šita geležinė logika vadovaujantis, tada ir pestieji turėtų susimokėti, juk irgi vaikšto gatvėmis kartais, negi negadina infrastruktūros? Taip sakyti būtų - vaikiška.

                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Šaligatvis; kelkraštis; dviračių takas, besiribojantis su šaligatviu/kelkraščiu, yra kelio dalys. Taip kad, dviračiu galima važiuoti keliu, neįlendant į motoristų teritoriją. Luks laik somvon lost de glases tiu.
                              Dviračiu važiuoti šaligatviu galima? Žmonėms vaikščioti dviračiu taku galima?

                              Kelkraštis – šalia važiuojamosios dalies (nuo jos krašto iki kelio sankasos briaunos) esantis kelio elementas, dengtas tokia pat danga kaip važiuojamoji dalis ar kitokia arba (ir) atskirtas nuo važiuojamosios dalies jos kraštą žyminčia ženklinimo linija, tačiau nelaikomas nei šaligatviu, nei pėsčiųjų ar dviračių taku.

                              Važiuoti dviračiu reikia tik dviračių takais, o kur jų nėra – kelkraščiu pagal eismo kryptį. Kai dviračių tako nėra, o kelkraštis netinkamas, galima važiuoti viena eile važiuojamosios dalies kraštine dešine juosta, kuo arčiau jos dešiniojo krašto.

                              Comment


                                #55
                                O kodėl gi nepriėmus įstatymo, kad liemenę privalėtų nešioti ir visi pėstieji? Juk taip jis bus geriau matomas ir tikrai išsaugosime ir ne vieną gyvybę. Kodėl imtasi tokios niekingos mažumos, kaip dviratininkai? Pagal statistiką, ko daugiau žūsta keliuose, pėsčiųjų, ar dviratininkų? Atsakymas, ko gero, aiškus. Taip, kad už liemenes (o dar geriau - žibintus) visiems pėstiesiems!
                                Papildymas: dar pagalvojau - o jeigu įvestumėm prievolę visas mašinas dažyti ryškiai salotine, šviesą atspindinčia spalva - kiek dar sumažintumėm avaringumą ir išgelbėtumėm gyvybių?
                                Paskutinis taisė MikasRidikas; 2014.06.26, 20:52.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                  Gal nejuokinkite. Važiuoti dviračiu dviejų plytelių pločio "taku"/šaligatviu ? Kas čia per demagogija ?

                                  Visur tik kalbama, kad yra bandoma populiarinti dviračių transportą ir padaryti jį patrauklesnį, tokie sprendimai tikrai padės "populiarintį" dviračių transportą.
                                  Aš nekaltas, kad pas tamstą tokios sunkios sąlygos dviratininkams. Panevėžyje yra vietų, kur galima ir trims prasilenkti Pamenu, visi verkė dėl privalomojo draudimo mašinoms, gesintuvo-avarinio-vaistinėlės ir daug kitų dalykų įvedimo taip pat, kaip dabar verkiama dėl liemenių su žibintais. Neįsivaizduoju, ant kiek bukas turi būt žmogus, kad nevažinėtų dviračiu vien dėl to, kad reikia dėvėti liemenę. O jeigu jau tokių atsiranda - sėkmės skinant braškes užsienyje. Po "protų" nutekėjimo Panevėžyje nepamatuojamai saugiau

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                    Ok, šita geležinė logika vadovaujantis, tada ir pestieji turėtų susimokėti, juk irgi vaikšto gatvėmis kartais, negi negadina infrastruktūros? Taip sakyti būtų - vaikiška.
                                    Pėsčiųjų zonos tvarkomos ne iš kelių motoristų akcizų, o iš savivaldybių biudžetų. Pėstieji nesideda lygiareikšmiais srauto dalyviais su motoristais. Pėsčiuoju esame kiekvienas. Pėsčiųjų zonos kasmetinio duobių lopymo nereikalauja, o jei reikalauja - išlaidos tikrai ne mašinų kelio. Už pėsčiųjų zonas vienaip ar kitaip susimoka visi; už transporto kelius susimoka juo benaudojantys. Paduok į teismą Lenkijos ar Vokietijos apmokestintus kelius.


                                    Dviračiu važiuoti šaligatviu galima? Žmonėms vaikščioti dviračiu taku galima?
                                    Abiejais atvejais - negalima. Neteko matyt pėsčiųjų ir dviračių tako viename?

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                      Aš nekaltas, kad pas tamstą tokios sunkios sąlygos dviratininkams. Panevėžyje yra vietų, kur galima ir trims prasilenkti Pamenu, visi verkė dėl privalomojo draudimo mašinoms, gesintuvo-avarinio-vaistinėlės ir daug kitų dalykų įvedimo taip pat, kaip dabar verkiama dėl liemenių su žibintais. Neįsivaizduoju, ant kiek bukas turi būt žmogus, kad nevažinėtų dviračiu vien dėl to, kad reikia dėvėti liemenę. O jeigu jau tokių atsiranda - sėkmės skinant braškes užsienyje. Po "protų" nutekėjimo Panevėžyje nepamatuojamai saugiau
                                      Nesuprantu kam Jūs eilinį kartą lyginate visiškai skirtingus dalykus, TA, privalomąjį draudimą su liemene ir dar labiau absurdiškesniais žibintais. O tas reikalavimas, kad norint važiuoti keliu yra privalomas garso signalas yra kvailumo viršūnė. Kas jį ten girdės ?

                                      Comment


                                        #59
                                        Esmė, kad visi staigiai už savaitės liemenių neapsivilks. Reikėjo įvesti rekomendaciją, kaip ir su šalmais nuo 18 metų, nes dabartinis galutinai neišpildomas paliepimas tik skatins teisinį nihilzmą.

                                        Comment


                                          #60
                                          Po tokių įstatymų priėmimų dviratinimams Lietuvai labai risis žemyn. Pvz Olandijoje tokių dalykų nėra , dviratininkam yra kaip kelionės transporto priemonė kuria žmonės betkada gali pasiimti ir važiuoti , jaustis saugiau. Nes ten nei šalmų nei liemenių diena reikia, nei šviesų

                                          Comment

                                          Working...
                                          X