Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava
Collapse
X
-
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Reiktų žiūrėti į situaciją kuri bus po aplinkelio statybos pabaigos, o tada kilpų neliks, tiesiog bus išsukimas iš aplinkelio. Skaičiuoti ekonominius atsipirkimus nebaigtam projektui nėra daug prasmės. Aišku, nebent tas laikinumas truks 15 metų...
Vietoj važiavimo tiesiai.
Jokiu sveiku protu nepaaiškinamas sprendimas. Suprasčiau nebūtų to vietinio tunelio, dar galėtų sakyti, kad brangu dar vieną tunelį kasti.
Bet čia bereikėjo tik kiek platesnio tunelio, su 1+1. Net ir 1+0 (kaip yra pvz trap Palemono ir Neveronių vienoje vietoje) būtų pakakę iš bėdos.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.10, 20:57.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai juolabiau jums nėra skirtumo, o kylantis ažiotažas iš nevietinių greičiausiai tik patvirtina, jog vietiniams bus tik geriau
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tms Rodyti pranešimąSupratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
Komentuoti:
-
Supratau atsakymus - techninių kliūčių nebuvo, tik nevykęs sprendimas suplakti vietinį ir aplinkelio srautą į vieną, ignoruojant patogumo, sugaišto laiko, švaistomo kuro ir ekologijos faktorių. Laimei gyvenu kitam miesto gale, bet vis tiek stebina atsakingų žmonių loginio mąstymo trūkumas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neabejoju, kad dalis vairuotojų gali pasirinkti kitus maršrutus, ne per Ateities pl. kilpą.
Komentuoti:
-
Progresyvus sprendimas apkrauti vairuotojus važiuoti papildomais ratais taip teršiant papildomai orą?
Koks dar tranzitas atidarius aplinkelį? Koks idiotas tranzitu važiuotų ne greitai per aplinkelį, o lėtai per vietinį kelią? Per vietinį kelią važiuotų TIK vietiniai ir nei vienas tranzitinis.
Už kelionę į darba moka dauguma. Bet net ne tai esmė, nes kalba apie kainą bendrai ekonomikai. Pastudijuok bent pačius pagrinsu kaip grindžiami infrastruktūros obejktų atsiperkamumai.Paskutinis taisė Gator; 2020.07.06, 23:16.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Progresyvus sprendimas, galima tik pasveikinti Kauną panašiai kaip Vilniuje su viaduku virš Narbuto g., galėjo padaryti ir automobiliams, vietiniams sutrumpėtų kelionė į Akropolį, bet tuo pačiu vyktų pastovus tranzitas ir net kamščiai piko metu. Skaičiuoti taip pinigus nesąmonė, nes mažumai moka už kelionę į darbą, o situacija ir taip pagerės atidarius aplinkkelį, tai reiškia ir taip visi bus turtingesni. Lygtais būtų pastatę aštuonių juostų tunelį, tai išvis visi Kaune taptų milijonieriais.
Komentuoti:
-
Parašė miraged Rodyti pranešimąTen kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.)
Ir transporto mazgeliai vietiniam srautui irgi ištirptų palyginus su viso projekto kaina.
Jau nė nekalbant kiek milijonų papildomai turės pradginti vitinis srautas privertas važiuoti ratais (berods 1,2 km tai galite paskaičiuoti pirmyn atgal kokie 210 centų sudeginti vien ant kuro).
Paskaičiuoti galite kelias minutes - vidutniu atlyginimu imant pirmyn atgal kiek čia 50 centų dar gaunasi.
Kiek ten vietinio srauto (po aplinkelio atidarymo) būtų, net baisu skaičiuoti kiek milijonų bus paliedžiama vėjais.
Kai stato infrastruktūrą per kiek laiko skaičiuoja, kad atsipirktų? Čia atsipirkimas turbūt tikrai aplenktų krūvas infrastyktūros projektų.
Komentuoti:
-
Gerai padarė, tik ne viską - turi būti išspresta pėščiųjų perėja prie Šilo (žiedo) - parašius savivaldybei - gautas atsakymas: stebime srautus..
Ten kur buvo pervaža daryti tunelį matyt neužteko pingių, nes būtų reikėję ir transporto mazgus abejose tunelio pusėse projektuoti - paprasčiau buvo žiedas ir jokių mazgų.
Pastačius aplinkkelį niekas nevažiuos senają trasa, ir dalis srauto liks aplinkkelyje tačiau nepadidinus pralaidumo ties šilu - tai tas kamštis drieksis visu aplinkkeliu - bus juokinga žiūrėti..
Turiu sprendimą: iškart išlindus už tunelio sukite į neasfaltuotą išvažiavimą kairėje (dar būnant duobėje) - išlysite prie šilo tik iš kitos pusės kur nėra perėjų - mačiau nemažai kas ten važiuoja, taip dar turbūt ilgindami gyvatę
Komentuoti:
-
Parašė skyrma Rodyti pranešimą
Jei nepatingėtum pasivartyti šią temą rastum, kad ten eis aplinkkelis.
Dabar gi visas vietinis srautas bus priverstas deginti laiką, pinigus bei teršti orą važiuodamas aplinkui, vieto to, kad važiuotų tiesiai buvusia vieta.
Kolkas niekas nepaaiškino šitokio idiotiško sprendimo motyvų.
Galima nesunkiai primesti žiant srautą kiek milijonų pinigų vairuotojai papildomai ištaškys ant kuro, kiek laiko sugaiš papildomai ir kiek teršalų į orą bus paleista.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tms Rodyti pranešimąGal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?Paskutinis taisė skyrma; 2020.07.06, 19:03.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal kas gali paaiškint kodėl rekonstruojant Amalių pervažą buvo pasirinkta pusantro kilometro ilgio vėžlio greičiu judanti transporto kilpa. Kokios neįveikiamos techninės kliūtys sutrukdė pastatyti paprasčiausią tunelį senos pervažos vietoje. Asmeniškai važiavau tik vieną kartą ir man žiauriai nepatiko kiek užtrukau toj dirbtinėj kilpoj. Faktas kad savo maršrutus planuosiu vengdamas to mazgo. IMHO ekologinė tarša dėl kilpos nepalyginamai didesnė negu iki rekonstrukcijos dėl retkarčiais stabdomo eismo. Taigi, kam ta kilpa?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Supratau. Keista jei nepagalvota apie neįgaliuosius.Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 22:20.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Važiuojant nuo Palemono, dešinėje dviračių takas iš karto už tunelio prieš viaduką nusuka į dešinę ir kyla į viršų, paskui aplenks žiedą ir eis palei Palemono g. Tiesa, ten vietomis net dviračių tako kontūrų dar nėra, vyksta kasimo darbai. Na, o pėstiesiems kairėje laiptukus padarė, dėl neįgaliųjų nežinau, susidaro įspūdis, kad nelabai pagalvota, nebent per dviračių taką galės judėti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Taip, bet važiuojant tuneliu nemačiau vietos pėsčiųjų takams. Ten dvi juostos po vieną į kiekvieną pusę ir pusės metro pločio kelkraštis...Tad nelabai įsivaizduoju kur ten galėtų tilpti dviračių ar pėsčiųjų takai..Paskutinis taisė PoDV; 2020.06.27, 21:48.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Darbai dar nebaigti. Infrastruktūra toje pusėje dar įrenginėja.
P.S. peržiūrėjau dar kartą nuotraukas, tai kaip suprantu tunelyje po bėgiais pėsčiųjų takai yra, o siaurame tunelyje virš kurio eina jungiamasis kelias jau nebėrą. Pėstieji laiptais nukreipiami į viršų... o dviračiai, vežimai ir t.t. neaišku kaip pakyla į viršų..Paskutinis taisė iPhone; 2020.06.27, 21:53.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąPravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
Komentuoti:
-
Pravažiavau, bet nemačiau kad būtų pagalvota apie pėsčiuosius ir dviratininkus. Iš karto už tunelio Palemono pusėje naauji šaligatviai ir dviračių takas berods, o iki tunelio ir per tunelį net pėsčiųjjų tako normalaus nėra...
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: