Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    2022-07-25 Ties Intako g.

    Click image for larger version

Name:	20220725_191956.jpg
Views:	1248
Size:	339,2 kB
ID:	1981405

    Click image for larger version

Name:	20220725_192001.jpg
Views:	1238
Size:	442,1 kB
ID:	1981406
    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

    Comment


      Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos įgauna pagreitį

      https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...auna-pagreiti/

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos įgauna pagreitį

        https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/07/...auna-pagreiti/
        Iš viso Pietrytinio aplinkkelio statybų projekte – 4 etapai. Antrajame laukia Ateities plento rekonstrukcija nuo A1 automagistralės iki Palemono gatvės, įrengiant 2,6 km ilgio kelią.
        Trečiame etape – 5,1 km ilgio Marijampolės plento atkarpos rekonstrukcija, o paskutinis, ketvirtasis – pats ambicingiausias – naujo tilto ir jo prieigų bei jungčių statyba žemiau hidroelektrinės.
        Išvystant 2+2 profilį pietrytiniame aplinkkelyje, kuris jungtų Vilnius-Kaunas su Kaunas-Varšuva, tai pradžioje vis tik sakyčiau, apsimokėtų platinti Marijampolės pl., o po to rekonstruoti Ateities pl. link autostrados, kur jau yra šioks toks 2+2, tik skiriamos juostos nėra. Ten dar reikia permąstyti ar reikalinga dobilo sankryža. Šiuo metu įgyvendinamas Taikos pr. 122 projektas, atsižvelgiant į būsimą Taikos pr. dobilą.
        Click image for larger version  Name:	Citify-Taikos-pr.-122-06.jpg Views:	0 Size:	434,2 kB ID:	1982109

        Tiltas per Nemuną, aišku, paskutinis projektas, vis tik pradžioj tegul sutvarko visą Islandijos pl. A1. Ne tik tiltus per Nerį, bet ir ruožą iki dabartinės autostrados pradžios ties A6 sankryža, ten sudėtingesnė eismo saugumo situacija.
        Paskutinis taisė PoDV; 2022.07.31, 01:28.

        Comment


          Sakykite, prašau, (nesu susipažinęs) kokia situacija šioje atkarpoje.

          Jei atkarpa nerekonstruota - ar numatoma kažką daryti, ar bus visa atkarpa nepertraukiamo eismo (sankryžos dviejų lygių?), ar ji bus 2 ar 4 juostų? Gal dar kokie pasikeitimai nusimato? Matau straipsnyje minima 5,1 km ilgio Marijampolės plento rekonstrukcija - ar atlikus šiuos darbus bus visa mano pažymėta atkarpa nepertraukiamo eismo ar kažkaip kitaip? Labai norisi matyti nepertraukiamo eismo gatvę nuo Garliavos pietuose esančios dviejų lygių sankryžos iki A1. Iš anskto dėkoju.

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	144,0 kB ID:	1982150
          Paskutinis taisė spekas; 2022.07.31, 12:07.

          Comment


            2022 08 02
            Attached Files
            LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

            Comment


              Parašė spekas Rodyti pranešimą
              Sakykite, prašau, (nesu susipažinęs) kokia situacija šioje atkarpoje.

              Jei atkarpa nerekonstruota - ar numatoma kažką daryti, ar bus visa atkarpa nepertraukiamo eismo (sankryžos dviejų lygių?), ar ji bus 2 ar 4 juostų? Gal dar kokie pasikeitimai nusimato? Matau straipsnyje minima 5,1 km ilgio Marijampolės plento rekonstrukcija - ar atlikus šiuos darbus bus visa mano pažymėta atkarpa nepertraukiamo eismo ar kažkaip kitaip? Labai norisi matyti nepertraukiamo eismo gatvę nuo Garliavos pietuose esančios dviejų lygių sankryžos iki A1. Iš anskto dėkoju.

              Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	144,0 kB ID:	1982150
              Gatvė planuojama kaip A kategorijos, t.y. miesto greitkelis arba oficialiai greito eismo gatvė. Kauno pietrytinis aplinkkelis turėtų būti vienintelė miestui priklausanti greito eismo gatvė. Visos A1 ir A5 atkarpos priklauso LAKD.

              Sankryžos turėtų būti skirtingų lygių kaip ir priklauso pagal STR. Turiu išsisaugojęs 2012-2022 m. bendrojo plano susisiekimo infr. sprendinių brėžinį, tai skirtingų lygių sankryžos planuojamos ties Raudono Kryžiaus g. ir Rokelių g., rekonstruojama esama sankryža ties Rokais. Kitur viadukai ir jungiamieji keliai. Beje pietinė dalis ties Garliava iki Kauno m. ribos priklauso LAKD, ten apie jokius platinimo planus negirdėti, gal ten tvarkys tolimesnėj ateityje kartu su Kauno HE tiltu. Šiuo metu neatrodo kad ten reiktų skirti prioritetą, kai yra kiti ruožai (kad ir 130 link Prienų), kur reikia investuoti, o laikai dabar nestabilūs...

              Comment


                Graži nuotrauka iš oro

                Diena.lt 2022.07.30
                Ties Amaliais ryškėja naujo kelio ir viadukų kontūrai

                Comment

                Working...
                X