Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Norint ten pilnavertės jungties Gerosios Vilties - GV, reikėtų kampinį daugiabutį nugriauti. Nors aš jį jau ir taip griaučiau, vien pagalvojus kas čia bus per vieta po 3-4 metų.

    Ta tik VT skirta gatvė dar prie Imbraso buvo svarstoma. Irgi kažkokius skaičiavimus darė. Vėliau lyg ir tas pats Zuokas atsisakė. Čia dainelė toliau "play" režime... Tiesa, tilto idėja nėra bloga. Bent jau pėstiesiems ir dviratininkams lazdynu tiltas nėra patogus.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      #62
      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Sakyčiau, kad reiktų palaukti valdžios pasikeitimo. Zuoko administraciją apėmė priešmirtinės konvulsijos, sklinda nekoks kvapas.
      Jeigu neklystu, Šimašius tiltą irgi planuoja statyti. Bent jau jo vizualizacijose jis visur buvo vaizduojamas.

      Comment


        #63
        Aš žiūriu bandydamas suprasti kaip ties Vingio parku viešasis transportas užvažiuos ant to tilo arba atvažiavęs tiltu, kur važiuos toliau. Tačiau niekaip nepavyksta to padaryti. Juk pagal anksčiau pateiktus projektus nebeliks Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties g. sankryžos (nebus tiesioginio susikirtimo).
        Tai pagal viską VT vis tiek turėtu važiuoti GV žiedu, tada vietoje to, kad greitai ir tiesiai per Lazdynų tiltą patektų į kitą upės pusę, turės sukti link Akropolio, pro jį prasibrovus pravažiuoti link Vingio parko ir tada užvažiuoti ant tilto (iš kitos pusės analogiškai). Kur čia kažkokia nauda ? Geriau tada būtų tiesiog pastatyti nebrangų pėsčiųjų viaduką ties ta vieta, nes VT jis nereikalingas.
        Man čia panašu į didelį Akropolio statytojų lobizmą ir galimą tokį scenarijų: Maždaug reikia tilto VT, jis pastatomas, bet vėliau paaiškėja, kad VT neturi jokios prasmės per jį važiuoti ir kyla mintis "gal leiskime važiuoti paprastiems automobiliams?", kad išnaudoti jau stovintį tiltą. Juk taip patogiau taptų atvažiuoti į Akropolio aikštelę.

        Comment


          #64
          /\ Čia iš tos serijos - visi keliai veda pro Akropolį
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            #65
            Net ir pėsčiųjų/dviračių eismas Akropoliui būtų labai naudingas, iš Lazdynų ateiti nėra taip toli. O VT eismui reiktų tiesiog Geležinio Vilko/Gerosios Vilties g. sankryžą iš T formos perdaryti į + formą (kas, manau, ir bus padaryta, paliekant ją valdomą šviesoforo, o Akropolis tada sakys "mes savo padarėm, o kad VT čia turi važiuoti tai jau ne mūsų reikalas").
            Lietuva visiems.

            Comment


              #66
              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Net ir pėsčiųjų/dviračių eismas Akropoliui būtų labai naudingas, iš Lazdynų ateiti nėra taip toli. O VT eismui reiktų tiesiog Geležinio Vilko/Gerosios Vilties g. sankryžą iš T formos perdaryti į + formą (kas, manau, ir bus padaryta, paliekant ją valdomą šviesoforo, o Akropolis tada sakys "mes savo padarėm, o kad VT čia turi važiuoti tai jau ne mūsų reikalas").
              Panašu jog prie to ir linkstama.
              Pėsčiųjų/dviračių tiltas būtų naudingas Akropoliui, bet ir nesant Akropolio jis būtų ne mažiau naudingas miestui. Kaip rašoma toje ataskaitoje, tiltas reikalingas padidinti Vingio parko pasiekiamumą iš vakarų pusės, kad atvažiavę galėtų palikti automobilį prie Litexpo ir nueiti į parką. Taigi lygiai tokią pačią naudą sukurtų ir pėsčiųjų/dviračių tiltas. Juo labiau jį galimą būtų pastatyti statmenai upei (gerokai sutaupyti ilgio) ir iš gerokai pigesnių konstrukcijų.

              Dabar artėjama prie tokio "Lietuviško" varianto. Kad neapgalvotai įsūdome kelioliką milijonų į tiltą su infrastruktūrą ir tada jau ilgam gadiname Geležinio Vilko g. su šviesoforu, nes juk yra tiltas - reikia jį išnaudoti.
              Litexpo pasiekiamumas su VT yra pakankamai geras, nueiti tuos kelis šimtus metrų problemų nesudaro ir dešiniajame Neries krante VT tiltas tikrai nereikalingas. Jeigu norint pagerinti buv. Velgos teritorijos (Akropolio) ir iš dalies Vingio parko pasiekiamumą važiuojant VT, tereikėtų atlikti didelę ir gerą Geležinio vilko g. ir Gerosios vilties g. sankryžų rekonstrukciją, kurioje tiesiog Geležinio vilko g. būtų pakišama po apačia tuneliuku.
              Finansine prasme pėsčiųjų/dviračių tiltas + gera sankryžos rekonstrukcija tikriausiai atsieitų netgi pigiau, nei numatytas šios sankryžos rekonstravimo sprendimas + naujas tiltas skirtas VT. Tačiau pirmasis variantas padidintų teritorijos integravimą susiekimo prasme, o kartu puikiai išspręstų Geležinio vilko g. pralaidumo problemą.

              Comment


                #67
                Sukiš krūvą pinigų ir po to įrodinės nesąmones kaip Goštauto estakados atveju. Manau nugrežė numatomo Akropolio vystytojus dėl unvesticijų į infrastruktūrą ir nusprendė pastatyti kažką tokio jei jau pinigų atsirado iš privataus verslo pusės
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                Comment


                  #68
                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Parengtas „Apie 11,32ha teritorijos tarp Laisvės prospekto ir Geležinio Vilko gatvių detalusis planas“ ir strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaita
                  http://www.vilnius.lt/index.php?180194245
                  Yra ten 2 pdf failai su brėžiniais ir aprašymu
                  Ačiū už nuorodą
                  Daugiau klausimų nei atsakymų

                  Vienas brėžinukas iš SPAV
                  Keičiama anksčiau buvusi teorinė Bendrojo plano trasa - numatomas dar vienas įstrižas tiltas. Matosi, kad apie tą tiltą niekas rimtai negalvojo sudarant bendrąjį planą, nes trasa ėjo per vandenvietės apsaugos zoną. Tiesiog ėmė ir nupaišė BP "belenką"
                  Užsimenama, kad Velgos (t.y., Akropolio) detaliame plane tiltas nenumatytas


                  http://www.vilnius.lt/get_file.php?f...V2NucFJ4bFhOcA

                  Paprastai padaromas karkasas (gatvės, tiltai), o paskui aplink "aplipdoma" visokiais objektais.
                  Tilto statyba sukeltų daugiau pokyčių nei dar vienos parduotuvės ir šviesoforo ar kitokio privažaivimo pastatymas.
                  Paskutinis taisė Romas; 2015.03.28, 23:54.

                  Comment


                    #69
                    Dar keistesnis dalykas tai, kad detaliajame plane numatyta nauja šviesoforinė sankryža Laisvės pr. ties VT stotele „Parodų rūmai“, nors, mano nuomone, užtektų įrengti dar sovietmečiu numatytą apsisukimą prieš pat Oslo g. viaduką.

                    Be to, kaip suprantu, pats tiltas bus dviaukštis? Detaliajame plane labai įdomiai parodyta, kaip šaligatvis ir dviračių takas susilieja su VT juostomis ir prieš pasibaigiant tiltui nueina į šoną.
                    Paskutinis taisė abruo; 2015.03.28, 23:36.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      #70
                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Dar keistesnis dalykas tai, kad detaliajame plane numatyta nauja šviesoforinė sankryža Laisvės pr. ties VT stotele „Parodų rūmai“
                      Daug labai keistų dalykų atsimerkęs pamatai.
                      http://dainutekstai.lt/r228/gytis-pa...isko-buna.html

                      Pasiimame trasą ir bandome galvoti, kokios bus jungtys su keliais
                      Jei ta trasa ir tiltas išilgai upės bus kada nors pastatyti, tai šis projektas turėtų pagerinti susisiekimą tarp miesto centro ir Lazdynų bei Litexpo.

                      http://www.vilnius.lt/get_file.php?f...1odWNRJTNEJTNE


                      1. Sankryža su Laisvės pr.
                      Numatytas tik pėsčiųjų viadukas
                      Srautas ryte bus nuo Lazdynų į kairę pusę. Viaduko nenumatyta.
                      Nesinori tikėti, kad ten ryte nėra eismo į Lazdynų pusę. Šviesoforinė sankryža tik pertraukia nenutrūkstamą eismą



                      2. Litexpo parkingo prieigos
                      Įdomu, kaip bus organizuojamas eismas kokios nors rimtesnės konferencijos ar Knygų mugės metu
                      Neaišku, ką reiškia tamsiai pilkas plotas, kur dabar yra Litexpo "purvynas-parkingas"



                      3. Detalus planas neapima jungties su Geležinio Vilko ar Gerosios Vilties gatvėmis
                      Susirandame senesnį tos vietos planą.

                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      vilnius.lt žemėlapyje galima pamatyti visą suprojektuotą mazgą.
                      vilnius.lt -> e.miestas -> Interaktyvusis žemėlapis -> Žemėlapyje rodyti -> Suprojektuotus statinius


                      Pagal projektą turi būti estakada. Vis tik tai bus daug geriau, nei šviesoforinė sankryža. Tačiau bus užkirstas kelias iš Gerosios vilties g. pasukti link Žemųjų Panerių. Tokiu atveju teks važiuoti pro Savanorių pr.
                      Neaišku:
                      - kaip bus atliekamas posūkis į kairę link centro
                      - ar bus ištisinis eismas, ar reikės važiuoti per "Akropolio" parkingą

                      Comment


                        #71
                        Spėju, kad šitas tiltas skirtas naujausiai savivaldybės manijai - BRT diegimas 2G maršruto pagrindu.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          #72
                          Romas; 1. Sankryža su Laisvės pr.
                          Numatytas tik pėsčiųjų viadukas
                          Srautas ryte bus nuo Lazdynų į kairę pusę. Viaduko nenumatyta.[/
                          Ten ne pėsčiųjų viadukas, ten požeminė perėja, ji jau senai ten yra.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            ...1. Sankryža su Laisvės pr.
                            Numatytas tik pėsčiųjų viadukas
                            Srautas ryte bus nuo Lazdynų į kairę pusę. Viaduko nenumatyta.
                            Nesinori tikėti, kad ten ryte nėra eismo į Lazdynų pusę. Šviesoforinė sankryža tik pertraukia nenutrūkstamą eismą
                            Atvaizdas
                            ...
                            Ten vietos sočiai ir panašiai estakadai kaip iš GV į Goštauto. Jau geriau ten ją būtų pastatę. O dešinys posūkis į Laisvės pr. ir taip galimas be jokio šviesoforo, tik reikėtų suprojektuoti ilgesnį įsiliejimą VT juostos.

                            O manau visiškai atsisakyti VT važiuojančio Lazdynų tiltu nelabai įmanoma. Bent jau tokie maršrutai kaip A22, A23 link centro turės likti, nes būtinas susisiekimas ta puse nuo Lazdynų pro ligoninę.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              #74
                              Antrojo „Akropolio“ statybos: planas pasikeitė

                              Šiuo metu vyksta užstatymo koncepcijos peržiūrėjimo etapas.

                              Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=70898918
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                              Comment


                                #75
                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Antrojo „Akropolio“ statybos: planas pasikeitė

                                Šiuo metu vyksta užstatymo koncepcijos peržiūrėjimo etapas.

                                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=70898918
                                Taip ir nesupratau, bus ar ne naujasis "Akropolis". Įtariu, kad nelabai dėl VP vidaus rietenų.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Taip ir nesupratau, bus ar ne naujasis "Akropolis". Įtariu, kad nelabai dėl VP vidaus rietenų.
                                  Kažkas tikrai bus, kitaip jiems nėra tikslo valyti tą teoritoriją, nes sprendžiant iš to, kiek ten technikos ir žmonių dirba, viskas kainuoja tikrai nemažai.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #77
                                    Naujas Vilniaus tiltas per Nerį – tiesus kelias visiems į Vingio parką

                                    Naujasis gyvenamųjų ir komercinių patalpų kvartalas turėtų išdygti buvusios gamyklos „Velga“ teritorijoje. Anksčiau planuota, kad šioje vietoje bus pastatytas antrasis Vilniaus „Akropolis“, tačiau pagal naujausią informaciją planai kiek pasikeitė.

                                    http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...arka-56-634917
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                    Comment


                                      #78
                                      Na ir gerai, nes transporto kolapsas dėl eilinio PC ten nereikalingas. Ir taip problemiška vieta. Be to užstatytojams geresnis biznis: butai kainuoja brangiau nei eilinė konservų dėžė - PC.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Antrojo „Akropolio“ statybos: planas pasikeitė


                                        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=70898918
                                        Jau pats straipsnis prasideda melu:
                                        Akropolis ten buvo numatytas ne 2008 m., o 2002 m., nes pats puikiai prisimenu, kai dar mokiausi mokykloje, buvo Lryte straipsnis apie antrą akropolį, gyvenamųjų namų kvartalą (16-aukščių) ir tiltą, ir tai buvo 2002 m. birželio pradžioje
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                          Jau pats straipsnis prasideda melu:
                                          Akropolis ten buvo numatytas ne 2008 m., o 2002 m., nes pats puikiai prisimenu, kai dar mokiausi mokykloje, buvo Lryte straipsnis apie antrą akropolį, gyvenamųjų namų kvartalą (16-aukščių) ir tiltą, ir tai buvo 2002 m. birželio pradžioje
                                          Straipsnyje greičiausiai minima planuoto pastatymo data. 2002 metais ką tu skaitei greičiausiai buvo paviešinti planai, idėjos ir koncepcijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X