Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėl autobusų juostos – nesusipratimai
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ratimai-774507

    Ne tam gale problemą rado. Kamščiai būna tarp Sausio 15-osios ir Kauno g.

    Comment


      Gatvės rekonstrukcija: ilgai laukę dar palaukit

      Kol grandiozinis Pajūrio gatvės rekonstrukcijos projektas klimpsta biurokratijos pinklėse, gyventojai rizikuoja savo gyvybe ir sveikata naudodamiesi šios gatvės kelkraščiais ir autobusų stotelėmis. Ir nėra kam net skalda užpilti duobių, kuriose telkšo didžiulės balos.
      Žinia, jog per Tauralaukį einančią Klaipėdos ir Pajūrio gatvę planuojama rekonstruoti į keturių juostų kelią. Šiais metais rengiamas rekonstrukcijos techninis projektas, pasak Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo Valdo Švedo, užsitęsė.
      "Klaipėdos gatvėje, ties sankirta su Pajūrio gatve, šalia naujojo prekybos centro, turėtų atsirasti keturšalė sankryža, tačiau prie kelio toje vietoje auga seni medžiai, menantys dar Tauralaukio dvaro laikus. Kultūros paveldo departamento specialistų teigimu, šie medžiai yra vertingi ir kirsti jų negalima. Todėl, kad gautume leidimą medžius nukirsti, įrengti sankryžą ir atsodinti medžių alėją šalia praplatėjusio kelio, teko pirkti papildomas paslaugas - dvaro vertingųjų savybių vertinimą", - sakė V. Švedas.
      Kita problema, anot pašnekovo, iškilo dėl Pajūrio g. 7 šalia posūkio į Akmenų gatvę esančio pastato.
      "Pagal techninį projektą tas objektas atsidurtų viduryje sankryžos, todėl jį reikia paimti visuomenės poreikiams. O tai - ilgai trunkanti procedūra", - sakė V. Švedas.
      Anot Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo, dėl šių priežasčių techninio projekto rengimas gali nusitęsti iki Naujųjų metų, tačiau garantijos, kad ateinančiais metais prasidės realūs darbai, taip pat nėra.
      http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...aukit-1499877/
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        O šiaip, ar tikrai reikalinga ten 2+2? Kiek važiuoju, eismas nebūna intensyvus. Tik vienoj vietoj baisu kai reikia su kokiu autobusu prasilenkti, vos ne kelkraščiu tenka važiuoti.

        Comment


          Lyg ir nelabai reikalinga, bet gal žiūri į perspektyvą kai dar daugiau gyventojų atsiras.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            I. Kanto gatvėje bus persodinami medžiai ir remontuojami šaligatviai
            Vienos iš seniausių miesto gatvių šaligatvių danga yra blogos būklės: plytelės senos, sutrupėjusios, iškilnotos medžių šaknų. Šiuo metu gatvės šaligatvių zonoje auga 100 senų medžių, kurių daugumą sudaro liepos, auga keletas klevų ir uosių. Visų medžių amžius – per 50 metų. Visi gatvės medžiai yra patenkinamos arba blogos būklės: pasvirę kamienai, medžių kamienų šerdys ir priekelminės dalys yra pažeistos puvinių, gausu kamieno žaizdų įvairiose lajų vietose, pačios lajos dėl genėjimo klaidų yra deformuotos. Medžių šaknys stipriai iškilnojusios šaligatvio plyteles. Todėl rekonstruojant I. Kanto gatvę bus keičiami ne tik šaligatviai, bet ir atnaujinti želdiniai.
            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...medziai-780019

            Viena iš kelių miesto gatvių, kur likusios prieškarinės šaligatvių plytelės. Šitiek metų laikė. Nesutrupėjusiomis galėtų perkloti dalį šaligatvių, pavyzdžiui ties jūreivystės mokykla.

            Šaunu, kad miestas tvarkomas. Neseniai iškirto senus medžius dalyje Daukanto gatvės. Dabar taip erdvu, šviesu

            Comment


              Parašė Briedis Rodyti pranešimą
              Viena iš kelių miesto gatvių, kur likusios prieškarinės šaligatvių plytelės. Šitiek metų laikė. Nesutrupėjusiomis galėtų perkloti dalį šaligatvių, pavyzdžiui ties jūreivystės mokykla.
              Vos ne 1:1
              Beje, dalis I. Kanto gatvėje esančių šaligatvio plytelių pripažintos vertingomis paveldosaugos atžvilgiu, tad žadama jas išsaugoti. Planuojama, kad didžioji dalis šių plytelių guls prie Lietuvos aukštosios jūreivystės mokyklos pastato.
              http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...stras-1506108/

              --

              Požeminėse uostamiesčio perėjose – remontas
              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...emontas-781178

              Puikios naujienos. O jeigu dar mygtukus pėstiesiems įrengtų šviesoforinėse perėjose...

              Comment


                Dar kažkur kitose gatvėse liko tokių ar panašių plytelių? Lyg ir nebe, arba neprisimenu. Arba nebeliko per pastaruosius 20 metų.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Ramiojoje gatvėje yra ruoželis. Kažkaip galvojau, kad jų gausu Smilties Pylimo gatvėje, bet ne. Dar Janonio gatvėje buvo iki rekonstrukcijos.

                  Reikės kada prasivaikščioti ir paieškoti.

                  Comment


                    Baigta Rokiškio gatvės rekonstrukcija

                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...a-zinia-781831
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      RK Nr. 2215 (0,067 - 2,116 km)

                      Bus rekonstruojamas Tilžės gatvės tęsinys - senasis išvažiavimas iš Klaipėdos į Jakų žiedą

                      Pirkimas 320334. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 2215 Privažiuojamasis kelias prie Klaipėdos nuo kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 0,067 iki 2,116 km rekonstravimas.Techninių specifikacijų projektas


                      Esama padėtis
                      Trasa prasideda nuo sankryžos su magistraliniu keliu A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda („Jakų žiedas“). Numatomo rekonstruoti kelio trasa baigiasi 2,116 km ties pervaža per geležinkelio kelią.


                      Esamas kelio plotis kinta nuo 9,5 m iki 20,8 m, asfaltbetonio dangos plotis – 6,3…10,7 m pločio. (...) . Per daug metų, greideriuojant kelkraščius, kelio sankasa yra išplatėjusi ir dabar atskiruose ruožuose sie-kia iki 20,8 m, tačiau daugumoje svyruoja tarp 10,5 m ir 12,0 m, o asfaltbetonio dangos plotis yra 6,3…7,0 m, vyraujantis – 6,7 m.

                      VMPEI projektuojamo kelio ruožo atkarpose


                      Rekonstruojamas kelias pagal III kelių kategorijos parametrus:
                      - kelio plotis – 10,0 (16,0) m;
                      - važiuojamosios dalies plotis – 7,0 m;
                      - kelkraščių plotis - 2x1,0 m;
                      - kelio dangos plotis (važiuojamoji dalis ir saugos juostos) – 8,0 (14,0) m;
                      - eismo juostų skaičius – 2 vnt.;
                      - vienos eismo juostos plotis – 3,5 m;
                      - kraštinės saugos juostos plotis – 2x0,50 m.

                      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=320334

                      Comment


                        Šalinamos kliūtys didiesiems objektams
                        Jau juda nacionalizavimo procedūros, būtinos norint statyti Bastionų tiltą ir tiesti Bastionų gatvę bei Statybininkų prospekto tęsinį.
                        http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ktams-1524194/

                        Nutiesus Statybininkų prospekto tęsinį ir rekonstravus Šilutės kelią į 2+2 kiek pralaisvės Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedas. Dar kurį laiką bus galima kentėti be rekonstrukcijos

                        Be abejo, labai svarbu bus tinkamai sureguliuoti Šilutės - Statybininkų šviesoforą. Kad nebūtų padaryta nesąmonė kaip Minijos - Baltijos sankryžoje.

                        Comment




                          Ieško, kas įrengs sankryžą
                          Pamario gatvės rekonstrukcijos pirmojo etapo konkursas sulaukė didelio susidomėjimo. Darbus norinčios atlikti įmonės teikia įvairius paklausimus.
                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...ankryza-794702

                          Straipsnyje daug esamos situacijos nuotraukų.

                          Comment



                            Klaipėda turės naują išvažiavimą iš miesto
                            2020 metų pradžioje iš Statybininkų prospekto bus galima patekti tiesiai į kelią „Klaipėda – Šilutė“, o šiuo – į Jakų žiedą, jungiantį Klaipėdą su svarbiomis šalies magistralėmis. Statybininkų prospekto tęsinys drieksis per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos teritoriją.
                            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...iesto-1530058/

                            Kokiame stovyje Jakų žiedo III etapas ir Šilutės kelio rekonstrukcija? Pabaigus ir juos ryškiai sumažėtų Baltijos pr. - Šilutės pl. žiedo apkrova.

                            Comment


                              http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/16/
                              Vykdomi darbai (linijiniai objektai): Kelio Nr. 141
                              Darbo pavadinimas Projektavimo darbai Kelio Nr. 141
                              Ruožo pradžia, km 222,52
                              Ruožo pabaiga, km 226,04
                              Objektas Kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda ruožo nuo 222,52 iki 228,92km rekonstravimo teritorijų planavimo dokumentų ir techninio darbo projekto parengimas su poveikio aplinkai vertinimu
                              Sutarties Nr. 2010-0192/1
                              Sutarties pradžia balandžio 29, 2010
                              Sutarties pabaiga sausio 2, 2017
                              Duomenų importo data sausio 18, 2017
                              Tai va ir neaišku kodėl toks datos rėžis ir ką ten daro tiek laiko

                              Comment


                                O ar yra planuojamas Jūrininkų pr. pratęsimas į LEZ? Jis man atrodo būtų žymiai logiškesnis. Ten realiai tik viaduką per geležinkelį reikėtų padaryti.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                  Tai va ir neaišku kodėl toks datos rėžis ir ką ten daro tiek laiko
                                  Išpirkinėjo žemes. Jei ir toliau viskas eis tokiais tempais, tai rekonstruotu keliu važiuosime ne anksčiau nei 2030.

                                  O apie Jakų žiedą išvis jokių žinių, dar neseniai žadėjo, kad iki 2020 baigs III etapą (http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=790), bet dabar viskas nutilo. Svarbu pasidarė sau kelią į Palangą, išsidalino premijas ir apdovanojimus, o klaipėdiečiai lai stovi kamščiuose. Nors ne faktas, kad ir pastačius likusias estakadas situacija pagerės...: https://www.youtube.com/watch?v=7lijiCWmNoE Iki tobulumo trūktų dar poros estakadų kryptimis Šilutė - Kaunas ir Palanga - Klaipėda. Tada problemų kaip ir neliktų.

                                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                  O ar yra planuojamas Jūrininkų pr. pratęsimas į LEZ? Jis man atrodo būtų žymiai logiškesnis. Ten realiai tik viaduką per geležinkelį reikėtų padaryti.

                                  Atvaizdas
                                  Būtų logiškesnis, jei nebūtų planų tiesti pietinį aplinkkelį ir tą patį Statybininkų pr. tęsinį.

                                  Comment


                                    Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet

                                    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...tamet-1530127/
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Nematau jokio reikalo naikinti Tilžės žiedą. Didžiausio piko metu prie jo praleidžiama max. 5 minutės, kitu laiku įprastai ne daugiau minutės, o savaitgaliais dažniausiai net nereikia sustoti prieš įvažiuojant į jį. Kai bus šviesoforai reikia nereikia, pikas ne pikas, reikės atstovėti kažkiek laiko. Kai kuriais atvejais net daugiau, nei reikia dabar.


                                      https://www.youtube.com/watch?v=FR5TE9zQQ84

                                      Kodėl einama pigiausiu, blogiausiu keliu? Sugadino Taikos pr., Minijos gatvę, dabar atėjo eilė Šilutės plentui (priešaky dar sankryžos su Kauno gatve rekonstrukcija)

                                      Comment


                                        Klaipėdos gatvių rekonstrukcija įsibėgės kitąmet

                                        http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...tamet-1532110/

                                        Comment

                                        Working...
                                        X