Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Tokia A1 oficiali trasa link centro.
    Čia ir yra sovietinio mąstymo reliktai - svarbu kaip oficialu, o ne kaip patogu ir logiška.
    Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
    Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Čia ir yra sovietinio mąstymo reliktai - svarbu kaip oficialu, o ne kaip patogu ir logiška.
      Dėl pakeitimų pritariu. Apskritai, ten ne nusukimas į Lazdynus turi būti, o jau seniai reikia statyti atskirą viaduką link Gariūnų (kaip prieš tunelį link Goštauto g., tik 2 juostų). Nes kartais jau kamštis susidaro vos ne iki Maximos bazės.
      Žmonės ne durni, nors ir parašyta, kad "CENTRAS" tiesiai
      Ai, nors bendrai, jei ne kitų valstybių įtaka, Lietuva būtų viena iš šalių, kur paprasčiausiai neegzistuotų toks dalykas kaip nuoroda Gi dauguma žino kelią, o kas nežino, tegul įsigija GPS.

      Tikrai, kažkoks abejingas požiūris į tai (net lyginant su aplinkinėmis šalimis).

      Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.

      Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
      Paskutinis taisė PoDV; 2016.05.07, 19:36.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        Ai, nors bendrai, jei ne kitų valstybių įtaka, Lietuva būtų viena iš šalių, kur paprasčiausiai neegzistuotų toks dalykas kaip nuoroda Gi dauguma žino kelią, o kas nežino, tegul įsigija GPS.

        Tikrai, kažkoks abejingas požiūris į tai (net lyginant su aplinkinėmis šalimis).

        Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.

        Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
        Iš visų ES šalių, kur teko važinėti pačiam, ženklinimo aiškumas Lietuvoje yra tikrai nekokiame lygyje. Pasiklysti labai nesunku. Manau, kad tikrai veikia tas požiūris - kam reikia, tas suras arba kas čia neaišku?
        Blogesnė padėtis yra nebent pas latvius ir vengrus. O pvz. Lenkijoje ir jokio GPS nereikia, viskas visada labai aišku ir protinga. Jau nekalbant apie vokiečius arba italus.

        Comment


          As irgi pastebejau sitoje vietoje: https://goo.gl/maps/kzWpXJP1cx82 kad zenklai veda kazkur kitur ir net gi siandien maciau pasiklidusi uzsienieti. Pirmas zenklas iskart klaidina. [E77] ir tiesiai, ir i desine, o apie [A18] ne puses zodzio:


          Antras zenklas suka tranzitinius i desine:


          Tik pasukus, dingsta magistralinis kelias, lieka tik europinis... ir dar mokamas:


          O kas pravaziavo tiesiai tai gavo [A12], bet kur jie atvaziuos taip ir neaisku:


          Butent prie paskutines vietos nuotraukoje buvo sustojusi uzsieniecio masina (nenufotkinau, buvo per toli) ir matyt koregavo savo navigacine sistema, ar studijavo zemelapius... vienas zodis - painiava!
          Paskutinis taisė agnette; 2016.07.13, 23:31.

          Comment


            Parašė agnette Rodyti pranešimą
            As irgi pastebejau sitoje vietoje: https://goo.gl/maps/kzWpXJP1cx82 kad zenklai veda kazkur kitur ir net gi siandien maciau pasiklidusi uzsienieti. Pirmas zenklas iskart klaidina. [E77] ir tiesiai, ir i desine, o apie [A18] ne puses zodzio: Atvaizdas
            Antras zenklas suka tranzitinius i desine: Atvaizdas
            Tik pasukus, dingsta magistralinis kelias, lieka tik europinis... ir dar mokamas: Atvaizdas
            O kas pravaziavo tiesiai tai gavo [A12], bet kur jie atvaziuos taip ir neaisku: Atvaizdas
            Butent prie paskutines vietos nuotraukoje buvo sustojusi uzsieniecio masina (nenufotkinau, buvo per toli) ir matyt koregavo savo navigacine sistema, ar studijavo zemelapius... vienas zodis - painiava!
            Čia išvis neaišku, kodėl vengia A18 ženklinimo. Biurokratinės kliūtys? Ir E77 per miestą neeina, eina aplinkkeliu. Čia iš vis nereikia net rodyt jo. Užtenka visur tiesiog - [A12] Šiauliai.

            Pats ženklas, sakyčiau pakankamai informatyvus, tik reik sutvarkyt maršrutų numeracijas ir nurodyt 'Šiauliai' baltame fone, kas reikštų, kad bus įvažiuojama į miestą.

            Reik pasiūlymus dėl ženklinimo nusiųsti LAKD
            Paskutinis taisė PoDV; 2016.05.08, 15:13.

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Žmonės klaidinami. Yra du ženklai: CENTRAS ir LAZDYNAI. Ir asilui aišku, kad abiem keliais nuvažiuosi ne tik į Centrą, ir ne tik į Lazdynus.
              Čia sena tema apie Lietuvos kelių ženklinimą, kuris labai atsilieka (pirmiausiai savo logika ir tikslumu) nuo kitų ES valstybių.
              Kelias į centrą per Oslo g. arba aplinkkeliu ir per Narbuto g. yra geresnis, naujiesnis, patogesnis, greitesnis. Pagaliau tai miesto įvaizdžio klausimas. Kodėl visi Vakarų turistai prie pat miesto nukreipiami į lopytą ir tarybiniais apšvietimo stulpais apstatytą sandėlių gatvę?
              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
              Tokia A1 oficiali trasa link centro. Aš būčiau už tokią idėją, kad A1 kelią reikėtų pravesti per Lazdynus. Oficiali trasa eitų per Gariūnus ir Lazdynus ir baigtųsi ant Tūkstantmečio g. viaduko. Tuo tarpu kitos trasos, pvz. A2, būtų pravesta pro Vakarinį aplinkkelį, o A3 eitų Tūkstantmečio gatve, kur ant viaduko susitiktų su A1.
              Drįsiu paprieštarauti. Nereikia keisti A1 krypties
              Jei nebūtų Gariūnų turgaus ir Gerosios Vilties žiedo, gal ši idėja link centor per Gariūnų tiltą ir būtų gera.
              Per Gariūnus nuo Kauno pusės tenka važiuojau kur kas rečiau, ir tik kai padarė dalį vakarinio aplinkkelį, kurio pabaiga kol kas nenuteikia optimistiškai. Norint patekti į miesto centrą kur kas greičiau važiuoti Geležinio Vilko gatve ir per seimo tunelį.

              Kur kas didesnė ženklinimo problema, kai atvažiuojant nuo Trakų ar Alytaus prie A19 sankryžos yra nuoroda į Kauną (kas gali važiuoti Kauno kryptimi į rytus), tačiau nėra į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus. Turbūt iki šiol yra Lazdynuose ar Karoliniškėse gyvenančių žmonių, kurie nuo Trakų namo važiuoja per Gerosios Vilties žiedą.

              Ypač absurdiškai atrodo nuorodos kelyje A13, važiuojant link Jakų - Klaipėda, o keli posūkiai į dešinę - irgi Klaipėda.

              Lietuvoje kryžčių nuorodose vengiama naudoti baltus ženklus, pvz., Vilnius-Baltupiai, Kaunas-Vilijampolė ar Klaipėda-Mažasis Kaimelis.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Drįsiu paprieštarauti. Nereikia keisti A1 krypties
                Jei nebūtų Gariūnų turgaus ir Gerosios Vilties žiedo, gal ši idėja link centor per Gariūnų tiltą ir būtų gera.
                Per Gariūnus nuo Kauno pusės tenka važiuojau kur kas rečiau, ir tik kai padarė dalį vakarinio aplinkkelį, kurio pabaiga kol kas nenuteikia optimistiškai. Norint patekti į miesto centrą kur kas greičiau važiuoti Geležinio Vilko gatve ir per seimo tunelį.
                Skirstant srautus, atvažiavus A1 ties Gariūnais (sankryža su A19), turėtu būti nurodytos tokios kryptys: Tiesiai: Vilnius - Centras, Vilnius - Žemieji paneriai; Kairėn: ŽIEDAS - vakarai/šiaurė, (Oro uostas) Vilnius, Vilnius - Stotis; Dešinėn: ŽIEDAS - pietūs/rytai.

                T.y. atsižvelgiant į būtinybė aiškiai pažymėti kryptis ir į tai, kad iš aplinkkelių galima pasiekti daug įvairių krypčių, reikalingas naujas apvažiavimų žymėjimas (ŽIEDAS ar pan.) nurodant tik geografines kryptis (šiaurė, pietūs, rytai, vakarai).

                Iš seniau likusi nuoroda Lazdynai šiuo metu jau visiškai nebeatitinka realybės, nes anksčiau pro ten buvo įmanoma pasiekti tik Lazdynus, o kiti objektai buvo jau pravažiavus Lazdynus. Dabar pravažiavus Gariūnus per aplinkkelį galima pasiekti Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Justiniškes (pabaigus aplinkkelį), Pašilaičius (pabaigus aplinkkelį) ir kt. šiaurinius rajonus, taip pat Panevėžio, Utenos kryptis.

                Važiavimas aplinkkeliu neturėtų skaitytis kaip važiavimas miestu, o į miestą turėtume įvažiuoti tik išsukę iš aplinkkelio.


                Kur kas didesnė ženklinimo problema, kai atvažiuojant nuo Trakų ar Alytaus prie A19 sankryžos yra nuoroda į Kauną (kas gali važiuoti Kauno kryptimi į rytus), tačiau nėra į Lazdynus ar kitus miegamuosius rajonus. Turbūt iki šiol yra Lazdynuose ar Karoliniškėse gyvenančių žmonių, kurie nuo Trakų namo važiuoja per Gerosios Vilties žiedą.
                Čia ir pasitarnautu atskiras apvažiavimo ženklinimas (pvz. ŽIEDAS - šiaurė/vakarai), kuris be konkrečios krypties nurodytų, kad šia kryptimi galima apvažiuojant pasiekti miesto šiaurines ir vakarines dalis. Tų krypčių pernelyg daug, kad be bendro vardiklio jas pavyktų išvardinti.
                O vietiniai gyventojai ir be tikslių nuorodų, manau žino kaip patogiausia pasiekti savo namus.

                Ypač absurdiškai atrodo nuorodos kelyje A13, važiuojant link Jakų - Klaipėda, o keli posūkiai į dešinę - irgi Klaipėda.
                Čia pati didžiausia mūsų krypčių ženklinimo problema, kad visur tiesiog rašomas miesto pavadinimas, neskirstant pvz. Klaipėda - šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ar pan. Dar absurdiškiau kai pvz. tik išvažiuoji iš Klaipėdos Liepų g. ir matai ženklą "Klaipėda 4" į dešinę. Logika vadovaujantis, jeigu tik išvažiavęs iš Klaipėdos, norėčiau vėl važiuoti į ją, tai tiesiog apsisukčiau ir grįžčiau atgal.

                P.S. ir apskritai kelių ženkluose gal reikėtų pagaliau pradėti naudoti didžiąsias ir mažąsias raides kaip priklauso, o ne rašyti viską vien didžiosiomis. Juk ne kirilica rašome, kad visos raidės turi būti "didžiosios". Taip atsirastų daugiau galimybių ženklinti kryptis.
                Paskutinis taisė sleader; 2016.05.08, 21:06.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Skirstant srautus, atvažiavus A1 ties Gariūnais (sankryža su A19), turėtu būti nurodytos tokios kryptys: Tiesiai: Vilnius - Centras, Vilnius - Žemieji paneriai; Kairėn: ŽIEDAS - vakarai/šiaurė, (Oro uostas) Vilnius, Vilnius - Stotis; Dešinėn: ŽIEDAS - pietūs/rytai.

                  T.y. atsižvelgiant į būtinybė aiškiai pažymėti kryptis ir į tai, kad iš aplinkkelių galima pasiekti daug įvairių krypčių, reikalingas naujas apvažiavimų žymėjimas (ŽIEDAS ar pan.) nurodant tik geografines kryptis (šiaurė, pietūs, rytai, vakarai).

                  Iš seniau likusi nuoroda Lazdynai šiuo metu jau visiškai nebeatitinka realybės, nes anksčiau pro ten buvo įmanoma pasiekti tik Lazdynus, o kiti objektai buvo jau pravažiavus Lazdynus. Dabar pravažiavus Gariūnus per aplinkkelį galima pasiekti Lazdynus, Karoliniškes, Viršuliškes, Justiniškes (pabaigus aplinkkelį), Pašilaičius (pabaigus aplinkkelį) ir kt. šiaurinius rajonus, taip pat Panevėžio, Utenos kryptis.

                  Važiavimas aplinkkeliu neturėtų skaitytis kaip važiavimas miestu, o į miestą turėtume įvažiuoti tik išsukę iš aplinkkelio.




                  Čia ir pasitarnautu atskiras apvažiavimo ženklinimas (pvz. ŽIEDAS - šiaurė/vakarai), kuris be konkrečios krypties nurodytų, kad šia kryptimi galima apvažiuojant pasiekti miesto šiaurines ir vakarines dalis. Tų krypčių pernelyg daug, kad be bendro vardiklio jas pavyktų išvardinti.
                  O vietiniai gyventojai ir be tikslių nuorodų, manau žino kaip patogiausia pasiekti savo namus.


                  Čia pati didžiausia mūsų krypčių ženklinimo problema, kad visur tiesiog rašomas miesto pavadinimas, neskirstant pvz. Klaipėda - šiaurė, Klaipėda - centras, Klaipėda - pietūs ar pan. Dar absurdiškiau kai pvz. tik išvažiuoji iš Klaipėdos Liepų g. ir matai ženklą "Klaipėda 4" į dešinę. Logika vadovaujantis, jeigu tik išvažiavęs iš Klaipėdos, norėčiau vėl važiuoti į ją, tai tiesiog apsisukčiau ir grįžčiau atgal.

                  P.S. ir apskritai kelių ženkluose gal reikėtų pagaliau pradėti naudoti didžiąsias ir mažąsias raides kaip priklauso, o ne rašyti viską vien didžiosiomis. Juk ne kirilica rašome, kad visos raidės turi būti "didžiosios". Taip atsirastų daugiau galimybių ženklinti kryptis.
                  Idėja yra labai gera, tačiau žodis 'ŽIEDAS' (žodžio 'RING' vertinys), bent jau iš pradžių, gali maišytis su transporto žiedu (žiedine sankryža): 'Gerosios Vilties žiedas' ar pan., todėl siūlau žodį 'LANKSTAS'. Bent jau senesniuose Kauno žemėlapiuose, užmačiau tokius gatvių pavadinimus, kaip 'Vakarinis lankstas', ar 'Šiaurinis lankstas' (atkarpa tarp Savanorių pr. ir Ateities pl.), todėl žmonės turėtų įprasti, kad LANKSTAS reiškia aplinkkelį

                  Slovakija neseniai perėjo prie mažųjų raidžių ir TERN šrifto. TERN - austrų sugalvotas šriftas keliams, šiuo metu pradėtas naudotas pas juos ir taip pat pradėtas naudoti Slovakijoje. Žodis TERN reiškia: 'Trans-European road network', tai reiškia, kad tai kaip ir teiktinas šriftas visoms ES šalims, todėl ir Lietuvai, manau, neprošal būtų įsivesti tokį šriftą. Bent jau man, jis neblogai žiūrisi :
                  http://www.hakom.sk/userfiles/images...s/pb210419.JPG

                  Taip atrodo senasis jų šriftas (didžiosios raidės) :
                  http://farm5.static.flickr.com/4084/...af9d245393.jpg

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą

                    Lietuvoje kryžčių nuorodose vengiama naudoti baltus ženklus, pvz., Vilnius-Baltupiai, Kaunas-Vilijampolė ar Klaipėda-Mažasis Kaimelis.
                    Taip, čia labai gera pastaba.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Kažkiek yra vilties, kad situacija pagerės, nes skaičiau LAKD klausimų/atsakymų skiltį, kur teigiama, kad rengiama nauja maršrutinio orientavimosi tvarka. Gal sutvarkys ir šitą jovalą. Nuorodos galbūt bus aiškesnės ir dažnesnės.

                      Keliuose esu už tai, kad viskas būtų įrengta pagal reglamentus, interpretacijos paliekant kuo mažiau vietos: kelio ženklų dizainas, kelio ženklų įrengimas, sankryžų formos, maršrutai. Taip pat reglamentai neturi būti absurdiški, ar nepatogūs vairuotojui, o stengtis juos tobulinti ir pritaikyti taip, kad būtų kuo patogesni vairuotojui
                      Neseniai per Žinių radiją transliavo laidą, kurioje buvo diskutuojama apie aukštąjį mokslą. Buvo paminėta, kad Lietuvoje visiškai nėra rengiami kelių saugaus eismo įrengino ir organizavimo specialistai (ar bent jau kažkaip panašiai). Manau, kad tokie saugaus eismo įrengimo ir organizavimo specialistai ne tik projektuotų ir įrenginėtų su eismo saugumu susijusius inžinerinius sprendimus, bet užsiimtų ir informatyviu kelių ženklinimu. Pradedant 2016/17 mokslo metais bus pradėti ruošti tokie specialistai, todėl yra vilties, kad kryptingas specialistų parengimas pagerins situciją keliuose ir ženklinimo srityje

                      Comment


                        Nesenai per radiją kalbėjo valstybinius kelius prižiūrinčios įstaigos vadovas. Į klausimą kodėl pvz. išvažiuojant iš Palangos nėra nė vienos nuorodos pvz. į Vilnių ar Kauną jis atsakė, kad pro Palangą einantis kelias A13 veda iš Klaipėdos į Liepoją. Suprask - Vilnius čia ne prie ko. Į visus kitus žurnalistų ar klausytojų klausimus ir pastabas atsakymai buvo tokie patys - tokios taisyklės, nepristatysim mes tų ženklų, atsikniskit.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė HSV Rodyti pranešimą
                          Neseniai per Žinių radiją transliavo laidą, kurioje buvo diskutuojama apie aukštąjį mokslą. Buvo paminėta, kad Lietuvoje visiškai nėra rengiami kelių saugaus eismo įrengino ir organizavimo specialistai (ar bent jau kažkaip panašiai). Manau, kad tokie saugaus eismo įrengimo ir organizavimo specialistai ne tik projektuotų ir įrenginėtų su eismo saugumu susijusius inžinerinius sprendimus, bet užsiimtų ir informatyviu kelių ženklinimu. Pradedant 2016/17 mokslo metais bus pradėti ruošti tokie specialistai, todėl yra vilties, kad kryptingas specialistų parengimas pagerins situciją keliuose ir ženklinimo srityje
                          Man, kaip baigusiam "kelių eismo saugumo inžinerijos" studijas VGTU, keistokai skamba tokie pareiškimai. Aišku, taip tiksliai besivadinančios studijų programos nėra, bet nereiškia, kad šiek tiek kitaip skambančiomis studijų programomis nėra ruošiami specialistai, kurie išmanytų šiuos reikalus.
                          Tik yra kitas dalykas, kad esminiai problemos dėl krypčių ženklinimo (ir kito ženklų naudojimo) sprendimai slypi ne projektavime ir įrengime, o normatyvuose ir teisės aktuose, kurie reglamentuoja visą ženklinimą. Jeigu teisės aktai nurodo, kad nuoroda turi būti į miestą ar gyvenvietę, tai net ir paruoštas specialistas (projektuotojas) neįrengs ženklo "LANKSTAS (arba ŽIEDAS) - šiaurė/vakara", nes tokio niekas nesuderins bei neleis pastatyti.

                          Comment


                            Eismo saugos ekspertas privalo inicijoti taisykliu pakeitima, jei jis mato kad taisykles atsilieka nuo gyvenimo ir neaprupina saugaus eismo.

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Eismo saugos ekspertas privalo inicijoti taisykliu pakeitima, jei jis mato kad taisykles atsilieka nuo gyvenimo ir neaprupina saugaus eismo.
                              Ženklinimas valstybiniuose yra 5/10. Sudėtingas, neinformatyvus, atitraukiantis dėmesį. Bet neabejoju, atitinkantis visus kažkieno patvirtintus reikalavimus. Galima būtų net temą sukurti - "Kelių ženklinimo kliurkos".

                              Gera žinia tik ta, kad "savivaldybėse" situacija kažkiek geresnė nei "užmiestyje" matyt todėl, kad politikai daugiau sveiko proto įkrečia Saugaus eismo komisijoms. LAKD žodis iniciatyva užmirštas.

                              Comment


                                Parašė Soprano Rodyti pranešimą
                                2016 09 18

                                Žiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
                                Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:40. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas"
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Žiūronus dalins prie įvažiavimų ar reiks iš namų imt?
                                  Taigi pas mus toks požiūris: "Juk visi ir taip žino, kam čia tie ženklai. Kadangi pareikalavo sudėti, tai sudėjom tik tam, kad jie būtų."

                                  Ženklams sunaudoja kokį 50 kg skardos, bet rėmą jiems laikyti padaro, kad atlaikytų kokias 3 tonas. Gal čia su perspektyva užkelti kokią Audi dėl reklamos?

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Taigi pas mus toks požiūris: "Juk visi ir taip žino, kam čia tie ženklai. Kadangi pareikalavo sudėti, tai sudėjom tik tam, kad jie būtų."

                                    Ženklams sunaudoja kokį 50 kg skardos, bet rėmą jiems laikyti padaro, kad atlaikytų kokias 3 tonas. Gal čia su perspektyva užkelti kokią Audi dėl reklamos?
                                    "Bėda" čia matyt kita. Čia matomai skaitosi gyvenvietės zona. O gyvenvietėse didesni ženklai jau nenumatyti Kelių ženklinimo taisyklėse (čia pakabinti maksimalaus 2 grupės dydžio). Tai arba šias taisykles reikia tobulint arba pakeist reglamentavimą, kad aplinkkelis nepriklauso gyvenvietės zonai.

                                    Comment


                                      Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
                                      Paskutinis taisė Romas; 2016.12.23, 21:14. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus Vakarinio aplinkkelio III etapas"
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                        Beje, važiuojant nuo Lazdynų link Ukmergės, ties sankryža su Pilaitės pr. vis dar bepakeisti kelio ženklai ir rodo, kad reikia sukti į dešinę norint važiuoti į Ukmergę/Panevėžį
                                        Su laiku pakeis. Kaip ir nutiesus Tūkstantmečio gatvę, nuorodos link Kauno buvo sukti dešinėn kurį laiką
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Pasirodė A1/E85 rekonstrukcijos brėžiniai. Nuoroda: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo..._Breziniai.pdf Turiu pastabų dėl kelio maršrutinio orientavimosi. Norėčiau, kad mano post'ą pastebėtų LAKD ir atsižvelgtų

                                          1) Brėžiniai rodo, koks daugmaž bus maršrutinis orientavimasis kelyje. Trūkumas: neaišku, kur pirma juosta nuves. Pradiniam brėžinyje rodo, kad visos trys juostos yra "tranzitinės", nors pirma juosta tokia nėra, apribotas greitis iki 90 km/h. Štai kaip galėtų atrodyti maršrutų ženklų schema. Manau, kad tikslingiau yra padubliuoti ženklą 507, nei įrengti 514:
                                          Click image for larger version  Name:	Megos viadukas.jpg Views:	1 Size:	299,2 kB ID:	1665880

                                          Ši schema parodytų, kad antra ir trečia juosta yra tranzitinės - "į Vilnių", o pirma juosta - "į Senamiestį". Šiaip čia turbūt reikėtų keisti maršrutinio orientavimosi taisykles, tačiau daug tikslingiau būtų kryptys - "KLEBONIŠKIS CENTRAS" vietoj dab. "Senamiestis, Centras, Aleksotas".

                                          Ta pati situacija yra ir kitoje pusėje. Ten iš jungiamojo kelio atsišakoja atšaka į tranzitines juostas. Brėžinyje neparodyta, kad iš anksto yra įspėjama apie nuvažiavimą į tranzitines juostas už posūkio į 232. Kartu su ženklu nr. 604 "232 Vilijampolė Šėta", virš antros jungiamojo kelio eismo juostos būtų įrengtas ženklas 602: tiesiai - "Vandžiogala Šilainiai Vytėnai", į kairę - "Klaipėda Ryga".


                                          2) Nuorodos po Megos viaduku:
                                          Click image for larger version  Name:	Megos viadukas2.jpg Views:	1 Size:	304,1 kB ID:	1665881
                                          Pirmame ženkle nurodomos kryptys: "VILIJAMPOLĖ ŠILAINIAI VYTĖNAI ŠĖTA", tačiau vietinės krypčių rodyklės yra tik VYTĖNAI, ŠĖTA. Daleiskim, kad vairuotojas supras, kad Vytėnų kryptimi yra išvažiavimas į Šėtą, tačiau rodyklė tiesiai ties posūkiu į Vytėnus sukuria betvarkės jausmą. Vairuotojas gali pamanyti, kad tarp baltų nuorodų bus pametęs Vilijampolę. Tikslinga būtų įrengti tik nuorodą į Vytėnus, o kryptį tiesiai nurodyti ženklu 623 "Trasos numeris", kur būtų nurodomas trasos numeris 232. Krypčių rodyklės tarsi žymėtų, kad jos skirtos Megos viadukui. Panašiai padaryta šiaurinėje sankryžos pusėje, ten yra tik nuoroda į Šilainius, nors tiesiai toliau yra Vandžiogala. Ten galėtų eiti rodyklė tiesiai maršrutui 222.

                                          Kadangi aiškūs tik 1 ir 2 etapai, neaišku, kokios įvažos ir nuovažos bus tarp tranzitinių ir vietinių juostų. Būtų įdomu patyrinėti, kaip nuorodos dėstomos ten.
                                          Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.29, 01:23.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X