Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    VMS galėtų labai nesunkiai reikšmingai pakelti Vilniaus VT lygį įrengiant naujas A juostas vietose kaip:

    - Kudirkos gatvėje tarp Valančiaus g. ir bent Pamėnkalnio g.
    Šitai projektas jau kaip ir yra. Klaustukas dėl dalies tarp Pamėnkalnio ir Gedimino pr., nes planuose kaip ir nėra, bet galbūt atsirastų tiesiant toje atkarpėlėje dvirtakį.

    Aš asmeniškai dar pridėčiau Šopeno/Kauno/Žemaitės koridorių (2G) - kamščiai ten irgi susidaro nemaži.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kodėl VMS yra taip dėjusi ant viešojo transporto?
    VMS galėtų labai nesunkiai reikšmingai pakelti Vilniaus VT lygį įrengiant naujas A juostas vietose kaip:

    - Kudirkos gatvėje tarp Valančiaus g. ir Gedimino pr. (ar bent Pamėnkalnio g.)
    - Vilniaus gatvėje tarp Operos žiedo ir Gedimino pr. (dabar ten esančios juostos yra smarkiai per plačios, tad pradžiai vieną juostą įrengti būtų itin paprasta)
    - Goštauto gatvėje tarp Vasario 16-osios g. ir Operos žiedo

    Ir daugelyje kitų vietų.

    Nei vienas šių projektų nereikalautų didelių investicijų. Tai yra noro reikalas, kurio VMS nėra, nes ten sėdi automobilistai ir paspirtukininkai, kurie nesupranta, kaip turi veikti kietas ES miestas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kai paprastiems mirtingiesiems bus uždrausta turėti ar važiuoti automobiliu, tai, nori nenori - teks. Perėjome mes jau šitai. Dešimtmetį kaip silkės bačkoj, arba "pietų pertrauka" nuo 18:00 iki19:00. Taip kad nieko baisaus.
    Čia kas? Š.Korėja?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.
    Kai paprastiems mirtingiesiems bus uždrausta turėti ar važiuoti automobiliu, tai, nori nenori - teks. Perėjome mes jau šitai. Dešimtmetį kaip silkės bačkoj, arba "pietų pertrauka" nuo 18:00 iki19:00. Taip kad nieko baisaus.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".
    Dar nesu ten važiavęs, todėl klausimas: visa atkarpa, ar tik automobilių dalis? Nes čia yra didžiulis skirtumas...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.
    Kalbant apie viešos erdvės skirstymą transportui, dar būtų gerai suvienodinti ir parkavimui skirtų viešųjų erdvių dydžius. Pvz. parkingas prie Seimo, atimantis iš miesto itin paklausią, milžinišką erdvę, galėtų užimti tiek pat vietos, kiek vietos sunaudoja į tas vietas dirbti atvažiuojantys su VT.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Hmm, įdomu įdomu. Kitose vietose tai yra atskiras takas. Gal šitą atkarpą dėl medžių dabar palieka taip, o kartu su 2 etapu nuties siaurinant gatvę?
    Čia irgi yra "forward planning" trūkumo pavyzdis. Toje vietoje VT piko metu susidaro 10-30 minučių vėlavimai. Vietoje to, kad padaryti (kairėje kryptis link centro) A+2+1 (link Žvėryno ten srauto objektyviai nedaug), tai dabar iš tiesų panašu, kad dviračių taką ties gatvės juostų saskaita.

    Dar vienas pavyzdis, susijęs su kairiojo kranto dviračiu taku - Žygimantų gatvė, kur irgi VT vėlavimai link Operos žiedo piko metu siekia po 10-15 min. Kažkodėl A juosta toje vietoje yra priešinga kryptimi, link Antakalnio, nors jokių kamščių ta kryptimi nebūna.

    Kodėl VMS yra taip dėjusi ant viešojo transporto?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Apie tai ir šneka, kad gyventojai nebegalės turėti automobilių, o privalės eiti pėsčiomis arba važiuoti VT, jei toks yra. Taip, 60-aisiais nereikėjo versti. Automobilius turėjo vienetai. Arklių mieste jau irgi nebebuvo.
    Manau nereikia gąsdinti nebūtais dalykais. Automobilį turėti galėsi, juo važinėti ir naudotis irgi galėsi. BET turėsi infrastruktūros tiek pat, kiek turi kiti. Tai reiškia, kad gatvėse juostų skaičius bus toks, koks yra ir kitiems dalyviams (su išimtimis, 1 juosta automobiliams, 1 VT, dviračių takas, pėsčiųjų takas, želdynai), o už parkingą ir taršą reikės susimokėt. Kitaip tariant baigiasi nemokami pietūs kitų sąskaita automobilių vairuotojams.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kol važinėja absoliutūs kledarai trulikai kuriuose galima nutrokšti, tai manau neskatina jie tikrai naudotis VT.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Apie tai ir šneka, kad gyventojai nebegalės turėti automobilių, o privalės eiti pėsčiomis arba važiuoti VT, jei toks yra. Taip, 60-aisiais nereikėjo versti. Automobilius turėjo vienetai. Arklių mieste jau irgi nebebuvo.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.
    po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.
    Prieš 150 metų visai automobilių nebuvo ir visai be jų gyveno žmonės. Ar tai argumentas kad ir dabar turėtų be jų gyventi?
    p.s. palaikau A juostų tinklo plėtimą, bet nereikia kvailų argumentų dėlioti kas buvo prieš 100 metų ir atseit ir dabar reikėtų taip elgtis.
    Prieš 120 metų kaimuose net medinių būdelių nebuvo, ~1915m. vokiečiai baudomis privertė statyti ar bent jau duobes su lentomis įsirengti. Gal irgi argumentas sugrįžti prie šikimo aplink sodybas visur?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    O ne, mano komfortiška asmeninè klimato kontrolės ir neribotos laisvės vežti nepakeliamus daiktus 3km kelionė vietoj 8 minučių taps 10-12min. Jaučiu kaip verčia persėsti į VT.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
    Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
    Taigi to ir buvo siekta. Priverstinis persodinimas į VT.

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas.
    po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai (o tai sudaro 90% Vilniaus gyventojų) naudojosi VT ir nesidrovėjo nueiti kojomis dešimtį kilometrų.

    Click image for larger version

Name:	4223o781.jpg
Views:	365
Size:	47,2 kB
ID:	1983336
    Paskutinis taisė Sula; 2022.08.06, 10:52.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
    Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
    'Siaurintojas iš Tauragės', šiuo konkrečiu atveju, elgiasi gerokai miestietiškiau nei po karo iš kaimų į Vilniaus mikrorajoninius narvus suvežti kaimiečiai, kurie, pastovėję kamštyje, gal pagaliau supras, kad automobiliai miesto centre nėra tvarus sprendimas. Tada visi galėsime draugiškai VMS rinkimuose nubalsuoti už žmogų, siūlantį rimtą miesto VT pertvarką ir pagaliau pradėti dirbti link tapimo tikru miestu, o ne dabartine betvarke.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu. Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves.
    Lauksime kuo tas siautintojas iš Tauragės nudžiugins kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.
    Tai persėskit į viešą transportą.

    Gatvė susiaurinta nebuvo. Yra suplanuotas juostų susiaurinimas, kai bus tvarkoma gatvė. Bet juostų skaičius išliks toks pat.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    racionaliau naudoti miesto infrastruktūrą
    Visa atkarpa nuo Žaliojo tilto iki "Sigmos" darbo deinomis tapo ištisu kamščiu - taip atseit "racionaliau naudojama miesto infrastruktūra".
    Dalis srauto persikels į Geležinio Vilko ir Rinktinės gatves, dalis liks Kalvarijų gatvėje, paralyžiuodamą ir viešąjį transportą.
    Lauksime kuo tas siaurintojas iš Tauragės "nudžiugins", kai rugsėjį padidės eismo intensyvumas.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
    Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.
    Ne 'susiaurino', o įrengė VT juostą, t.y. tiesiog pradėjo racionaliau naudoti miesto infrastruktūrą ir mokesčių mokėtojų pinigus toje konkrečioje vietoje:

    https://cdn.geekwire.com/wp-content/...08/kw8DaST.gif

    Jei kas nors nori bet kokia kaina atsivežti savo dvi tonas sveriančias geldas į centrą ir jomis užparkuoti visus įmanomus kampus, nereiškia, kad tai yra racionalu skatinti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Eismo pokyčiai sostinės Kalvarijų gatvėje: atsirado naujos A+ juostos
    Naujos atkarpos įrengtos: tarp Šeimyniškių g. ir Trimitų g. – 0,8 km; tarp Daugėliškio g. ir Konstitucijos pr. – 0,8 km; tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g. – 0,7 km. Su naujai įrengtomis atkarpomis nuo šiol Kalvarijų gatvė iš viso turės 4,4 kilometrų A+ juostų.
    Kaip informuoja Vilniaus savivaldybė, skaičiavimai rodo, kad papildomos A+ juostų atkarpos Kalvarijų gatvėje vienam žmogui, keliaujančiam viešuoju transportu, sutaupys 7 valandas per metus.
    Iki Kalvarijų–Kareivių gatvių sankryžos įrengtos dvi abiejų krypčių A+ juostų atkarpos, kuriomis gali važiuoti viešasis transportas, dviračiai, mopedai, lengvieji keturračiai, elektromobiliai ir motociklai.

    https://www.diena.lt/naujienos/vilni...uostos-1089421
    Susiaurinus gatvę labai sėkmingai pavyko padaryti kamščius visoje Kalvarijų gatvėje net rugpjūčio mėnesį.
    Ir iš kur atsiranda tokie siaurintojai.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pievoje klojo lietaus tinklus, bet lygtais dar nebaigta, nes arčiau Žvėryno prieš kelias dienas buvo prisandeliuota medžiagų

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Čia vaizdas kitoje pusėje, kaip suprantu beveik pasiruošta asfaltavimui ir tada matyt prasidės dvirtakio (ir kiti) darbai. Spėju, kad iki rudens nori sutvarkyti auto eismo dalį. Įdomu kiek spės padaryti iki žiemos pauzės. Lyg ir žemiau pieva iškasiota, bet nemačiau jau senokai kas ten vyksta.

    Click image for larger version  Name:	20220805_083332.jpg Views:	0 Size:	250,0 kB ID:	1983215

    Komentuoti:

Working...
X