Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Yra dar tokia VT problema, kad ties posūkiais iš V. Tumo-Vaižganto į A. Goštauto ir Žaliojo tilto į A. Goštauto autobusai turi palaukti kol abi juostos atsilaisvins, nes kitaip netelpa. Tai būtų galima arba posūkio spindulį pakeisti arba šiek tiek A juostą paplatinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Palaukite, dar vyksta batalijos dėl Goštauto / Vaižganto ir nepriimtas sprendimas A juosta daryti?
Komentuoti:
-
Juokingi tie jų atsakymai.
Q: Kodėl ten plačios juostos?
A: Nes neįtikėtinai didelis VT srautas.
Q: Kodėl nėra A juostų naujame projekte vietoje, kurioje yra neįtikėtinai didelis VT srautas?
A: NePriDĖtA pRIe pROjEkTo UždUoTiEs.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąCreatium Goštauto g. pasiūlė A juostas (nežiūrėjau ar žymės, kaip A ar bus bendra)
Komentuoti:
-
Creatium Goštauto g. pasiūlė A juostas (nežiūrėjau ar žymės, kaip A ar bus bendra) siaurinti iki 3,25 m. VMS'as atkirto, kad ten intensyvus VT eismas, tai liks 3,5 m.
https://www.facebook.com/photo/?fbid...55969127747179
Klausimas: nuo kada skaitosi intensyvus VT eismas? Kalvarijų g., T. Narbuto g. ir Saulėtekio al. kur yra troleibusai ir greitieji autobusai visur siaurins iki 3,25 m – ten ką, nėra intensyvus eismas?
https://sa.lt/savivaldybe-pateike-sa...ppmOIV7HuN7SP8
↑ Beje, Saulėtekio al. ties papildomą jungtį dviračiams per gatvę, bet pervažų palei perėją nenumatyta.
Parašiau Tvarkau mieste statinių skyriui dėl T. Narbuto g. ir eismo organizavimo skyriui dėl Saulėtekio al., kad praplatintų jei dar ne per vėlu. Tikslingai skirtingiems skyriams, kad galėtų daugiau žmonių apžvelgti ir būtų mažiau glimybių slapstytis. Saulėtekio al. gali siaurinti centrinę būsimą juostą nuo 2,5 m iki 2 m ir gautųsi lygiai po 3,5 m VT juostos. STR būtent ir numato min. 2 m skiriamąjai juostai (tik jau negalės būti medžių ten – trūks 30 cm).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTokioj Narbuto g. nežinau ką keičia 3,5 arba 3,25 m
Asfaltui sutaupoma.
Aišku, geriau dar palikti plotą A juostos fiziniam atskyrimui kaip pvz. Ukmergės g.
Suprantu, platesnės juostos ok ant visokių posūkių, bet gal būtų ok daugiau daryti grublėtų paviršių (išskyrus ten kur vaikšto pėstieji/važuoja dviračiai).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Visi šitie klausimai turi būti pateikti savivaldybei, jei netinka jų "nuspėjami" atsakymai, tam yra Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos ministerijos.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą3,25 m plotis paimtas iš Vilniaus miesto gatvių standarto.
Tai visos dabar gatvės, kur važiuoja VT projektuojamas su šiuo pločiu
Gatvių standartas teigia, kad pvz. dviračių juostos gali būti 1,5 pločio ir kartu vykti VT eismas:
Tuo tarpu anksčiau patvirtintas DJMP (kuris tikrai rimtesnis dokumentas ir už labai brangią ES sumą) teigia, kad juostų plotis min. 2 m ir VT eismo kartu negali būti:
Pvz. Kalvarijų g. ir paraleliai sekusios T. Narbuto g. projektiniai pasiūlymai vyko 2020 m. pradžioje, kai visiems įmanomiems kitiems dokumentams prieštaraujantis „gatvių standartas“ atsirado tik 2021 m. pabaigoje. Manau, yra skirtumas, kai STR'ą rengia kvalifikuoti tos srities profesionalai pagal visas teisines procedūras, o kai kažkokį neaiškaus teisinio statuso „standartą“ va šitie žmonės su kitų sričių diplomais:
Ten „Vilniaus plano“ projektų vadovas Saulius mėgsta vadovautis objektų gabaritais, tad sugalvojo 3,5 m pločio VT juostas siaurinti iki 3,25 m., bet ar tai yra įmanoma, kai STR'e konkrečiai nurodytas skaičius, kuriuo reikia vadovautis? STR'as ten viską jau susiskaičiavęs, gabaritus nurodęs visai atskirai, ir galiausiai pateikia išvadą – aiškus 3,5 m plotis be jokių cirkų ir interpretacijų, jei vietos netrūksta. Galų gale, esant poreikiui keisti STR – inicijuojami pakeitimai, kurie vyksta reguliariai, bet niekas VT juostos pločio nekeitė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tokioj Narbuto g. nežinau ką keičia 3,5 arba 3,25 m
Asfaltui sutaupoma.
Aišku, geriau dar palikti plotą A juostos fiziniam atskyrimui kaip pvz. Ukmergės g.
Suprantu, platesnės juostos ok ant visokių posūkių, bet gal būtų ok daugiau daryti grublėtų paviršių (išskyrus ten kur vaikšto pėstieji/važuoja dviračiai).
Komentuoti:
-
3,25 m plotis paimtas iš Vilniaus miesto gatvių standarto.
Tai visos dabar gatvės, kur važiuoja VT projektuojamas su šiuo pločiu
Komentuoti:
-
Kad jau gatvės pločio sugeba rekonstruojant nepažiūrėt ir padaryt per siauras juostas (A. Kojelavičiaus g. atvejis), tai dėl VT juostų jau nesistebiu.
Komentuoti:
-
Paklaust noriu: kas čia nutiko, kad lyg ir visur pradėtos projektuoti per siauros A juostos – 3,25 m?
Pamenu Kalvarijų g. pirmuosiuose projektiniuose pasiūlymuose siūlė 3,5 m, po to susiaurino iki 3,25 m. Sakykim, ten platins šaligatvius, tai gerai, jeigu jie per siauri. Visgi kodėl kokioj T. Narbuto g. suprojektuota 3,25 m juostos, kai yra laisvos erdvės tiek centrinėj, tiek šoninėse juostose?
STR:
202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m.
Suprantu daugelio norą siaurinti mašinų juostas, kad slopinti greitį ir t. t., bet VVT mašinai ir taip sunku tilpti su gabaritais, vairuotojai ten naktim dirba, jiems sunku išlaikyt budrumą – kam jiems dar apsunkint darbą? Tiek greitis, tiek kokio šulinio apvažiavimo galimybės – tuo pačiu ir keleivių komfortas – mažėja.
Ar neįvyko visuotinė Vilniaus projektavimo klaida?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Čia kliurka ar kalbama apie tolimesnę Narbuto g. ateitį?
Parašė Vilnius.ltA juosta bus atkarpoje tarp Laisvės pr. iki T. Narbuto pėsčiųjų viaduko abiejose gatvės pusėse.
Komentuoti:
-
O planuose nebuvo A juostos T. Kosciuškos g., važiuojant link žiedo? Darbo dienomis ten spūstelės ohoho, todėl troleibusų vairuotojai irgi elgiasi nelabai gražiai ir važiuoja antra juosta, o tada ties stotele staiga rikiuojasi į pirmą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Kalvarijų g. link centro iki šio perbraižymo buvo galima darbo dienomis po 20 val. ir savaitgaliais važiuoti A juosta, nežinau ar buvo prasmės ir ne daug kas važinėjo
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąDO šiaip, A juostos, vietose, kuriose spūstys susidaro tik darbo dienomis, galbūt ne piko metu ir savaitgaliais būtų galima leisti važiuoti visiems? Panašiai kaip ir su kelio ženklais, draudžiančiais sustoti tik tam tikromis valandomis. Kai anksčiau A juostų nebūdavo ir visi važiuodavo bendrame sraute, poilsio dienomis VT vėlavimų lyg ir nebūdavo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Diskusiją apie vykimo į parką ypatumus gal geriau iškelti į VT stebėjimo temą? O šiaip, A juostos, vietose, kuriose spūstys susidaro tik darbo dienomis, galbūt ne piko metu ir savaitgaliais būtų galima leisti važiuoti visiems? Panašiai kaip ir su kelio ženklais, draudžiančiais sustoti tik tam tikromis valandomis. Kai anksčiau A juostų nebūdavo ir visi važiuodavo bendrame sraute, poilsio dienomis VT vėlavimų lyg ir nebūdavo.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTa prasme šiaip norint, tai visose gatvėse galima laisvai pripaišyt A juostų ir tiek. Bet čia reikia politinės aukos ir tą daryt pirmą dieną po tapimo meru.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Ta prasme šiaip norint, tai visose gatvėse galima laisvai pripaišyt A juostų ir tiek. Bet čia reikia politinės aukos ir tą daryt pirmą dieną po tapimo meru.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: