Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nemanau. Eismo juosta yra eismo juosta. Jomis važiuoja ir lengvosios, ir sunkiosios, ir autobusai.
    Nemanai kad autobusai platesni už lengvuosius automobilius?
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bet kurios civilizuotos valstybės teisiniai pagrindai sako, kad įstatymas tarnauja žmogui, o ne žmogus įstatymui.
    Bet šiu atveju daroma yra prieš žmogų - daroma per siaura juosta kurioje VT negalės važiuoti greitai ir efektyviai.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    VT greitis turi atitikti tokį greitį, koks yra nustatytas toje gatvėje. Ir jis galioja vienas visiems eismo dalyviams. Juostų plotis turi būti toks, kuris užtikrins, kad dalyviai nevažiuos greičiau už leidžiamą greitį (kaip viena iš greičio kontrolės priemonių, aišku).
    Šiaip tai protinga kartais VT greitį turėti didesnį nei bendrą gatvės. Tai paprastai daroma ten kur yra fiziškai atskirtos VT juostos.
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kai iš vis nebuvau susipažinęs su Vakarų Europa/JAV, maniau, kad ten visi žiauriai laikosi įstatymų, todėl ten tvarka.
    Realybėj daugiau, ten žmonės su tvarkingom galvom. Nesąmonės ir keistenybės ten irgi vyksta ištisai, bet tvarka dėl to nesugriūva.

    Pagal tai kiek girdžiu, gal Europoje tik vokiečiai ir austrai mėgsta visokių taisyklių laikytis, net jei iš šono gali atrodyti absurdiškai.
    Kitur arba tvarka eina iš savęs (skandinavai, olandai, lyg ir britai), arba tiesiog bardakas (Pietų Europa).
    Kad tos teisingos galvos pvz Skandinavijoje išsivystė tik griežtu taisyklių laikymusi ir baudų neišvengiamumu jeigu galvoje netvarkinga.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Na kur kokie trulikai grudasi Pylimo g. ir stoja kas 500m stotelėse gali būti siauriau, bet kur koks 4G Pilaitės pr. pjauna 60-70 kmh tai 3 m jau nelabai.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kai iš vis nebuvau susipažinęs su Vakarų Europa/JAV, maniau, kad ten visi žiauriai laikosi įstatymų, todėl ten tvarka.
    Realybėj daugiau, ten žmonės su tvarkingom galvom. Nesąmonės ir keistenybės ten irgi vyksta ištisai, bet tvarka dėl to nesugriūva.

    Pagal tai kiek girdžiu, gal Europoje tik vokiečiai ir austrai mėgsta visokių taisyklių laikytis, net jei iš šono gali atrodyti absurdiškai.
    Kitur arba tvarka eina iš savęs (skandinavai, olandai, lyg ir britai), arba tiesiog bardakas (Pietų Europa).

    Tik reikia mokėti tą tvarką pakinkyti žmogui. Daugeliui šalių nesiseka, įsivyrauja diktatūros, ssrs'inė politika ir pan.

    ---
    Taip ir STR. Visiškai nesilaikyti nėra ok, nes ten daug kuo galima kliautis, bet paversti šventąja knyga irgi nereikėtų.
    A juostos gali būti ir 3-3,25 m pločio, ypač miestų Centruose. Netgi priemiesčiuose prieš pėsčiųjų perėjas. Čia aišku neskaitant, jei yra fizinis A juostos atskyrimas, turiu omeny grynai juostos plotis.
    Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.01, 22:21.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    STR tą, STR aną... boring. Niekam nerūpi tas STR
    Jeigu jis niekam nerūpi, kodėl jis vis dar yra galiojantis teisės aktas?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Jei STR sunkiajam transportui numato parkingą 3 m, o eismui prideda vos 25 cm (prideda ne STR'as, o VMS'as nelegaliai), tai kodėl prie numatyto lengvųjų mašinų 2 m parkingo pločio, eismui prideda ne tuos 25 cm, bet 1 m, t. y. 50 % nuo parkingo pločio, t. y. kodėl mašinų eismo juostas siaurina iki 3 m, bet ne iki 2,25 m? Ne tik pasivytume, bet pralenktume ir Olandiją. Su A juostų pločiu jau pralenkėm.
    STR tą, STR aną... boring. Niekam nerūpi tas STR ir juo čia mojuodamas niekam įspūdžio nepadarysi.

    Pasižiūrėkim, kokio pločio autobusų juostos NL

    Amsterdamas


    Utrechtas


    Nu 3 metrai. Tai jeigu ten užtenka 3, kodėl mums neužtenka 3.25m? Tik, please, nebeminėk STR.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Teks sutilpti į 3.25m
    Jei STR sunkiajam transportui numato parkingą 3 m, o eismui prideda vos 25 cm (prideda ne STR'as, o VMS'as nelegaliai), tai kodėl prie numatyto lengvųjų mašinų 2 m parkingo pločio, eismui prideda ne tuos 25 cm, bet 1 m, t. y. 50 % nuo parkingo pločio, t. y. kodėl mašinų eismo juostas siaurina iki 3 m, bet ne iki 2,25 m? Ne tik pasivytume, bet pralenktume ir Olandiją. Su A juostų pločiu jau pralenkėm.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O kas sprendžia, kurių įstatymų laikytis reikia, o kurių – nelabai?
    Jonas.

    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nemanau. Eismo juosta yra eismo juosta. Jomis važiuoja ir lengvosios, ir sunkiosios, ir autobusai.
    Lietuviškam STR irgi numatyti bendri pločiai, bet visai atskirais punktais apibrėžiami pločiai VT.

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    VT greitis turi atitikti tokį greitį, koks yra nustatytas toje gatvėje. Ir jis galioja vienas visiems eismo dalyviams. Juostų plotis turi būti toks, kuris užtikrins, kad dalyviai nevažiuos greičiau už leidžiamą greitį (kaip viena iš greičio kontrolės priemonių, aišku).
    Tai ant trūlikų ir taip stovi ribotuvai iki 65 km/h. Apie kokius čia greičius galim kalbėt? O saugumo plotis neturi užtikrint, kad pvz. vairuotojas pavargęs pamainos pabaigoj ant 60 km/h nekabintų pvz. borto su keleiviais? Pilnas ilgasis trūlikas sveria 28 t – kaip pakrauta fūra. Žodžiu, įdomu tik du dalykai: kaip atlaikys šimašiniai smėlio bortai ir ką atsakys VMS'as į įstatymų nesilaikymą bei saugumo neužtikrinimą https://tvarkaumiesta.lt/problem/261912 ir https://tvarkaumiesta.lt/problem/262208 (tikiuosi nespręs problemų po 2 su pusę metų, kaip mėgsta).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Tai siūlau pamanyti, nes autobusai yra žymiai platesni, negu lengvoji.
    Aš sutinku, kad viena iš greičio mažinimo priemonių yra juostų siaurinimas, ir tai yra teisinga, bet kai kalbame apie VT juostas - jokių kalbų apie siauresnes juostas net neturi būti. VT greitis turi būti didinamas, o ne mažinamas.
    VT greitis turi atitikti tokį greitį, koks yra nustatytas toje gatvėje. Ir jis galioja vienas visiems eismo dalyviams. Juostų plotis turi būti toks, kuris užtikrins, kad dalyviai nevažiuos greičiau už leidžiamą greitį (kaip viena iš greičio kontrolės priemonių, aišku).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O kas sprendžia, kurių įstatymų laikytis reikia, o kurių – nelabai?
    Čia jau lemia nusistovėjusios visuomenės normos, papročiai, konsensusai ir t. t.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nemanau. Eismo juosta yra eismo juosta. Jomis važiuoja ir lengvosios, ir sunkiosios, ir autobusai.
    Tai siūlau pamanyti, nes autobusai yra žymiai platesni, negu lengvoji.
    Aš sutinku, kad viena iš greičio mažinimo priemonių yra juostų siaurinimas, ir tai yra teisinga, bet kai kalbame apie VT juostas - jokių kalbų apie siauresnes juostas net neturi būti. VT greitis turi būti didinamas, o ne mažinamas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Čia apie lengvasias kalba. Autobusai platesni taigi "safe" riekėtu slinkti dešinėn.
    Nemanau. Eismo juosta yra eismo juosta. Jomis važiuoja ir lengvosios, ir sunkiosios, ir autobusai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    O kas sprendžia, kurių įstatymų laikytis reikia, o kurių – nelabai?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Tai 3,3 m yra plačiau nei 3,25 m. Kai Google'inau prieš savaitę, tai 3,3 m apibrėždavo, kaip siaurą A juostą, o norma buvo 3,5–3,75 m. Kalvarijų g. nenumatyti dviračių takai, kodėl ten siaurins iki 3,25 m?

    Ar gerai suprantu, jog pateisini STR nesilaikymą ir LR Statybos įstatymo nesilaikymą? Gi tu teisninikas pagal išsilavinimą.


    3 m vien stovėjimui skirti, tai ką, intensyviam VT eismui su įdubusiais šuliniais užtenka pridėti 25 cm?
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (5).png Views:	69 Size:	52,6 kB ID:	1988911
    Bet kurios civilizuotos valstybės teisiniai pagrindai sako, kad įstatymas tarnauja žmogui, o ne žmogus įstatymui. Vsio zakonno laikai Lietuvoje seniai baigėsi, jei nepastebėjai. Teks sutilpti į 3.25m
    Ai, dar pasisakau už tokių įstatymų nesilaikymą kaip kriminalinė atsakomybė už 100mg žolės turėjimą ar KET taisyklė, reikalaujanti pėstiesiems nesinaudoti telefonu, einant per perėją. Yra biškiuką niaunsų su teisės taikymu, nei vien aklas įstatymo raidės laikymasis. STR yra vienas pavyzdžių, kur aklai nesilaikyti įstatymo raidės yra ok.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog Google. Iškart pasipila rezultatai su 10-11 pėdų pločiais (3-3.35m). 4-4.5m minimi ten, kur A juostomis važiuoja dviračiai, kuriems Saulėtekio al. jau yra nutiestas atskiras dviračių takas. Tai su 3.25m viskas ok.
    Tai 3,3 m yra plačiau nei 3,25 m. Kai Google'inau prieš savaitę, tai 3,3 m apibrėždavo, kaip siaurą A juostą, o norma buvo 3,5–3,75 m. Kalvarijų g. nenumatyti dviračių takai, kodėl ten siaurins iki 3,25 m?

    Ar gerai suprantu, jog pateisini STR nesilaikymą ir LR Statybos įstatymo nesilaikymą? Gi tu teisninikas pagal išsilavinimą.
    STR:
    202. Viešojo transporto eismo juostos plotis – 3,50 (3,00) m.
    3 m vien stovėjimui skirti, tai ką, intensyviam VT eismui su įdubusiais šuliniais užtenka pridėti 25 cm?
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (5).png
Views:	455
Size:	52,6 kB
ID:	1988911

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Yra toks fun infografikas:
    Click image for larger version

Name:	1_0.jpg
Views:	577
Size:	68,2 kB
ID:	1988847
    Čia apie lengvasias kalba. Autobusai platesni taigi "safe" riekėtu slinkti dešinėn.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Jei netingi gal kazkur po ranka turi sarasa saliu kur A juostos 3.25?
    Yra toks fun infografikas:
    Click image for larger version

Name:	1_0.jpg
Views:	577
Size:	68,2 kB
ID:	1988847

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Įdomu, turėjo mintyje, kad išnagrinėta ir planuojama įrengti ar išnagrinėta ir neplanuojama.
    "Isnagrineta" yra diplomatiskas budas kaip pasakyti "mes bbd ant jusu rekomendaciju ir ideju"
    Paskutinis taisė MindesAcc; 2022.08.31, 20:50.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Jei netingi gal kazkur po ranka turi sarasa saliu kur A juostos 3.25? Siaip butu idomu palyginti, nes kazkodel irgi matau kad pas mus nelabai tie autobusai telpa, galbut del to kad vaziuoja kuo toliau nuo bordiuro. Bet tam matau priezastis - suliniu / duobiu marios, per auksti bortai, ziema blogai valomi keliai prie krastu.
    Tiesiog Google. Iškart pasipila rezultatai su 10-11 pėdų pločiais (3-3.35m). 4-4.5m minimi ten, kur A juostomis važiuoja dviračiai, kuriems Saulėtekio al. jau yra nutiestas atskiras dviračių takas. Tai su 3.25m viskas ok.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tai ir automobilių vairuotojai pas mus netelpa į normatyvus, skundžiasi pastoviai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Įžvalgos įdomios, bet jos nelabai susijusios su mano iškeltu klausimu: kas tiksliai pablogės vairuotojams dėl pačio projekto, neskaitant daug kam kliūnančio įgyvendinimo laiko. Ir ar tikrai 3.25 pločio A juosta kels problemų? 3.25 yra gana įprastas A juostos plotis visame pasaulyje. Ar Lietuvoje važinėja platesni autobusai? O gal vairuotojai prasčiau apmokyti, kad jiems tai turėtų kelti problemas?
    Jei netingi gal kazkur po ranka turi sarasa saliu kur A juostos 3.25? Siaip butu idomu palyginti, nes kazkodel irgi matau kad pas mus nelabai tie autobusai telpa, galbut del to kad vaziuoja kuo toliau nuo bordiuro. Bet tam matau priezastis - suliniu / duobiu marios, per auksti bortai, ziema blogai valomi keliai prie krastu.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Buvo minėta nemažai vietų, kur labai reikalinga įrengti A juostas ir manau, kad taip pat viena aktualiausių atkarpų yra Kalvarijų g. tarp Konstitucijos pr. ir Žaliojo tilto, visų pirma Žaliojo tilto kryptimi, kur tai įgyvendinti būtų paprasčiausia.

    Nubraižius A juostas Kalvarijų g. ties Kalvarijų turgumi, Kalvarijų-Konstitucijos pr. sankryžoje iš visų krypčių link Žaliojo tilto automobiliai suka 1 juosta. Todėl būtų labai logiška 1-ą juostą iki Žaliojo tilto paversti A. Toks sprendimas leistų autobusams nestoti per raudoną sankryžoje su A. Juozapavičiaus g. įrengus VT šviesoforą. Primečiau pagal tvarkaraščius, kad piko metu pravažiuoja iki 60-65 VT priemonių per valandą, tai bene intensyviausia VT atkarpa Vilniuje, tačiau nėra sukurta jokio prioriteto VT. Šią žiemą 17h su 88 nuo Europos aikštės iki Vinco Kudirkos aikštės važiavau apie 12min ir tai tik dėl to, nes vairuotojas lenkė skersai išilgai.

    Neseniai nusiunčiau pasiūlymą į savivaldybę dėl A juostos ir VT šviesoforo įrengimo, tai gavau atsakymą tik dėl VT šviesoforo:
    Dėkojame, kad kreipiatės. Informuojame, kad pasikeitus Kelių eismo taisyklėms (toliau – KET), šiuo metu yra sudaromas sąrašas vietų, kur bus vykdomas viešojo transporto šviesoforų (toliau – VT šviesoforai) įrengimas. Nagrinėjamos galimos sankryžų eismo organizavimo konfigūracijos ir parenkamos tokios sankryžos, kur viešojo transporto eismas galėtų būti reguliuojamas naujais VT šviesoforais. Taip pat šiuo metu yra ruošiamas informacinis leidinys, skirtas viešojo transporto vairuotojams, siekiant juos detaliai supažindinti su naujausiais KET pakeitimais ir VT šviesoforais. Jau šį mėnesį ruošiamasi išbandyti pirmąjį VT šviesoforą vienoje iš Vilniaus miesto sankryžų (daugiau informacijos bus pateikta artimiausiu metu). Atkreipiame dėmesį, kad Jūsų minėta vieta dėl galimybės įrengti VT šviesoforus taip yra išnagrinėta. Dėkojame už bendradarbiavimą gerinant Vilniaus miesto susisiekimo sistemą.”

    Įdomu, turėjo mintyje, kad išnagrinėta ir planuojama įrengti ar išnagrinėta ir neplanuojama.

    Komentuoti:

Working...
X