Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    A juostą įrengti nebent pirmos juostos sąskaita, bet ne platinant Laisvės pr. Jis turi čia pat greito eismo aplinkkelį 6 juostų.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.
    Aš ne apie įvažą, o kad A juostą galima ir reikia įrengti nelaukiant 2030 metų. Vietos sočiai.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja
    Nereikia ten tos įvažos, kiek galima užsiciklinti ties ja? Šiaip jau įvažos kaip tik Skandinavijoje ir kitur naikinamos.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    ,,Darnaus judumo plane iki 2024''
    Tai visgi bus Antakalnio g. A+1.... Na įdomu, įdomu....

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tas ,,Darnaus judumo planas iki 2024'' yra š vertas, nes A juostų įrengimas nustumtas net įiki 2030 metų. Netgi tokioje elementarioje vietoje kaip Laisvės pr. dalis ties Viršulišklių bažnyčia kur reikia tik noro įrengti A juostą kad 2G nestrigtų dėl kokio 16T ar kito griozdo sustojimo stotelėje be įvažos priešais Circle K, kurioje šiaip jau 2G nestoja

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Mintis gera, bet deja nereali, nes nupieštų 3 raudonų linijų nebus min 30 metų dėl VMSA neįgalumo ir nedarnaus judrumo apologetų veiksmų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pirma kylanti mintis - ar racionalu daryti didesnes viešojo transporto linijų pertvarkas tol kol nėra užbaigtas bent pagrindinis gatvių tinklas? Tinklo užbaigimui trūksta:
    1. M Lietuvio g.
    2. Šiaurinės g.
    3. Ozo g. užbaigimo bent iki Vakarinio aplinkkelio
    Žinoma kažkokius nesudėtingus pakeitimus, naujų maršturų įvedimus verta daryti.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	410
Size:	70,6 kB
ID:	2015652

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Darnaus judumo planas iki 2024''

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	621
Size:	158,9 kB
ID:	2015647Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	248
Size:	160,0 kB
ID:	2015648
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,Darnaus judumo plano iki 2024'' biudžetas apie 500 milijonų...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	125
Size:	54,9 kB
ID:	2015858
    Attached Files
    Paskutinis taisė spekas; 2022.12.04, 20:32.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	17,7 kB ID:	2015635

    Vėl užmečiau akį į Kosciuškos gatvės dalies nuo Olandų žiedo link senamiesčio rekonstrukcijos projektą ir man kyla kelios mintys:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	283,0 kB ID:	2015636

    1. Numatyta palikti 4 juostas. Anksčiau stebėjausi tokiu neracionaliu sprendimu kol nepamačiau ,,Darnaus judumo plane iki 2024'' numatytų A juostų. Na, jei ten padarys A+1,1+A tai gal ir nieko sprendimas visu ilgiu palikti 4 juostas...

    2. Nematau nei vieno dvirtakio numatyto... Mano galva tai didžiulis nesusipratimas - bent vienas turėtų būtų. Jis turėtų būti švietimo įstaigų koncentracijos pusėje - kur dabartinė Čiurlionio menų gimnazija. Kai įsikurs ir LMTA, pasistatys daugiabučiai ir bendrai teritorijos, sakykime, stipriai susitvarkys - tuomet dviračio transporto priemonių susisiekimas tik dar labiau išaugs.

    3. Jei bus A juostos - mano galva nevertėtų daryti 3 nr pažymėtos viešojo transporto įvažos.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai kad nuorodoje rašo, jog galima važiuoti.
    Ten neaiškiai parašyta:
    Simboliu A+ bus žymimos eismo juostos, kuriomis, be maršrutinio transporto, galėtų važiuoti dviračiai, mopedai ir lengvieji keturračiai, automobiliai, pažymėti skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ (kuriuose važiuoja neįgalieji į (iš) švietimo įstaigą (-os) ar į (iš) neįgaliųjų dienos užimtumo centrą (-o) (jeigu važiavimo maršrutas suderintas su kelio savininku) ir kitos transporto priemonės, kurioms suteikta tokia teisė: motociklai, lengvieji automobiliai taksi, automobiliai, kuriuose važiuoja 4 ir daugiau eismo dalyvių, elektromobiliai, jeigu eismo juosta pažymėta atitinkamu užrašu / simboliu.
    Reikia dar papildomo 4+, TAKSI ir pan. simbolio, vien A+ neužtenka.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Tai gal reikia paprasčiausiai pasiskaityti KET, o ne klausytis ką baryga už vairo tauškia. A+ juosta be papildomų užrašų pati neleidžia nei taksi, nei pavežėjų. https://ketkursai.lt/kada-ir-kam-lei...obiliu-juosta/
    Tai kad nuorodoje rašo, jog galima važiuoti. O A+ aišku kad yra su pažymėjimais, be jų nėra prasmės daryti A+. Todėl ir reikia anaikinti A+ kad otkie pažymėjimai net teoriškai nebūtų galimi.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Tai gal reikia paprasčiausiai pasiskaityti KET, o ne klausytis ką baryga už vairo tauškia. A+ juosta be papildomų užrašų pati neleidžia nei taksi, nei pavežėjų. https://ketkursai.lt/kada-ir-kam-lei...obiliu-juosta/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

    Šaltinį į trasą prašom, nes įtariu, kad čia eiliniai kliedesiai.
    Šaltinis - patys pavėžėjai pasakojo, kai paklausiau, kodėl mane veža A juosta.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pavežėjai gavę baudą apskundižią ir ją panaikina.
    Šaltinį į trasą prašom, nes įtariu, kad čia eiliniai kliedesiai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Čia kas ir kaip jiems leidžia? Nėra ket jokių išlygų pavežėjams.
    Taksistams leidžiama važiuoti A+ pagal savivaldybę. Pavežėjai skaitosi prie taksistų dėl blogai sureguliuotų įstatymų. Pavežėjai gavę baudą apskundižią ir ją panaikina.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kaip pavežėjus atskirsite pagal numerius? Jiems vis dar leidžiama.
    Čia kas ir kaip jiems leidžia? Nėra ket jokių išlygų pavežėjams.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, 4+ jose panaikino būtent todėl. Elektromobilius lengva atskirti pagal numerius, o visiem kitiem automatu išrašinėti baudas.
    Kaip pavežėjus atskirsite pagal numerius? Jiems vis dar leidžiama.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    A+ juostas išvis riekia naikinti, jos realiai naudojamos kaip galimybė nekliudomai ten važiuoti automobiliu.
    Na, 4+ jose panaikino būtent todėl. Elektromobilius lengva atskirti pagal numerius, o visiem kitiem automatu išrašinėti baudas.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    O čia STOP linija ant dviračio tako? neturėtų čia dviračius praleisti automobiliai visuose situacijuose?
    Šioje vietoje šviesoforu reguliuojama pervaža

    Komentuoti:

Working...
X