Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Mažins gatvių pralaidumą.
    Per visą gatvę bus vos kelios vietos, kur pirma juosta panaudojama daugiau, nei posūkiams į šalutines gatveles ir teritorijas. Nieko ten nesumažės.

    Comment


      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
      A juostų žemėlapis "suprojektuotos", "projektuojamos" bei "perspektyvinės"

      Projektuojamos ir maža dalis suprojektuotų:

      Kalvarijų g. (tarp Konstitucijos pr. ir Žalgirio g.) abipusė.

      Kalvarijų g. (tarp Žalgirio ir Lukšio g. iki esamos juostos) šiaurės kryptimi.

      Kareivių g. (tarp Žirmūnų g ir Kalvarijų g.) vakarų kryptimi.

      Ozo g. (tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.) rytų kryptimi.

      Narbuto g. (tarp Laisvės pr. ir kažkodėl Erelių g. [projekte tik iki Narbuto stotelės rytų kryptimi]) abipusė.

      Kitos kelios atkarpos pažymėtos kaip perspektyvinės iki 2023m. (Šeimyniškių, prie Žaliojo tilto, Pilaitės pr. ties aplinkkelio viaduku, Buvydiškių, Kudirkos g.)

      Šaltinis: maps.vilnius.lt/transportas
      Pasitarime buvo nutarta 11 prioritetinių vietų vykdyti. Terminas nurodytas nebuvo.

      Comment


        Keista ir kartu gaila, kad Šeimyniškių gatvėje A juosta nurodyta kaip perspektyvinė. Juk jau yra projektas platinimui tarp Rinktinės ir Raitininkų gatvių būtent A juostai. Ten kyla labai dideli kamščiai abiejomis kryptimis, 4G vėlavimai kartais siekia iki 20 minučių.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą

          Mažins gatvių pralaidumą.
          užtat didins VT pralaidumą

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Jei platina Narbuto pradžioje (viršuje), tai platins ir apačioje. Juk kalno apačioj didžiausias transporto užsikimšimas.
            Kai skelbė dviračių takų projektą, planas buvo platinti tik iki stotelės. Jokių kalbų apie A juostą žemiau apskritai nebuvo.

            Comment


              Jei bus karantinas, tai gal nesinaudoti VT geriau negaudyti ligų. Sumažejus eismui ir kol kas niekur nėra kamščių.
              Bet čia ne tema apie VT privalumus.
              Šių siaurinimų tikslas yra daryti dirbtinius kamščius vien dėl vad. "darniojo nejudumo". Pasekmės pasimatys, kai sugrįš normalūs laikai.

              Comment


                Vilnius suplanavo dar 11 „A juostų“: paskelbė, kuriose gatvėse jos atsiras

                „A juostų“ plėtra numatyta šiose gatvių atkarpose:
                1. T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.)
                2. Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g.
                3. Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g.
                4. Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g. (Trimitų g.)
                5. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų g.) ir Konstitucijos pr.
                6. Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir J. Treinio g.
                7. Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g.
                8. Šeimyniškių g. tarp Kalvarijų g. ir Tuskulėnų g.
                9. Šeimyniškių g. tarp Tuskulėnų g. ir Kalvarijų g.
                10. Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g.
                11. V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir J. Jasinskio g.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.04.10, 15:27.

                Comment


                  Niekaip nesupranto tos juostos Pilaitės pr.
                  Viaduko su VA juk nerekonstruos, tai negi paliks po 1 juostą?)
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Greičiausiai ant viaduko A juostos nebus, bet tarp dobilo nuvažiavimų jau platins.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Niekaip nesupranto tos juostos Pilaitės pr.
                      Viaduko su VA juk nerekonstruos, tai negi paliks po 1 juostą?)
                      Ne pirmas kartas būtų, kai greitėjimo-lėtėjimo juostos pasitarnautų ir VT.

                      Comment


                        Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Kvailiausia, kad net Laisvės pr. nuo bažnyčios iki Viršuliškių g. link stoties, kur važiuoja 2G ne tik nėra ir neplanuoja A juostos, bet netgi VT įvažos nėra stotelėje Šaulių sąjunga. Absurdas.
                          Negi ten kyla dideli kamščiai, kad reikėtų A juostos? Įvaža tai savaime aišku būtų reikalinga.

                          Comment


                            Vilniuje, Kalvarijų g. nuo Kalvarijų - Konstitucijos - Šeimyniškių sankryžos šiaurės kryptimi, kur oficialiai buvo tik dvi juostos, šviežiai supaišytos keturios. Įdomu tai, kad ten planuojama A juosta, bet dabar juostos subraižytos su punktyrine linija termoplastiku. Kai įrenginės A juostas, punktyrą tikriausiai bandys nuskust, nes gi labai smagu braižyti gatvę du kartus per sezoną.

                            Comment


                              bet kad ten keturios juostos nu niekaip netelpa, ta vieta siauresnė už Antakalnio g.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Būtent, kad netelpa. Toje atkarpoje dažnai autobusai buvo lenkiami dviem ratais apsižergiant ištisinę. Įdomu kaip sukiš ten A juostas, ar nebus gerokai per siauros, kaip Savanorių pr. ?

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Būtent, kad netelpa. Toje atkarpoje dažnai autobusai buvo lenkiami dviem ratais apsižergiant ištisinę. Įdomu kaip sukiš ten A juostas, ar nebus gerokai per siauros, kaip Savanorių pr. ?
                                  Su liniuote nematavau, tai neteigsiu, kad telpa, bet... 1) STR nesenai keitėsi ir leidžia siauresnes eismo juostas,
                                  2) tas siaurumas dažnai gali pasirodyti tik optinė apgaulė, kai dideliu greičiu įleki į susiaurėjusį tarpą, nors pačios juostos ir pakankamo pločio.

                                  Comment


                                    Bet faktas, kad A juostos Savanorių pr. turėtų būti platesnės. Visi autobusai bei troleibusai važiuoja apsižergę liniją.

                                    Comment


                                      Jos ten per siauros, nes gatvė fiziškai ne 6, o tik 5 juostų pločio. Juostų siaurinimas ar siaurų A juostų darymas yra profanacija ir neprisideda prie eismo sąlygų gerinimo ar VT realaus prioriteto sudarymo.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Jos ten per siauros, nes gatvė fiziškai ne 6, o tik 5 juostų pločio. Juostų siaurinimas ar siaurų A juostų darymas yra profanacija ir neprisideda prie eismo sąlygų gerinimo ar VT realaus prioriteto sudarymo.
                                        Tai, Savanorių pr. tame gale arčiau centro visiška nesąmonė padaryta. Pabijojo atimti po juostą iš automobilių, tai sukūrė naujas iš oro. Dar būtų pusė velnio, jei nenutrūktų ties kiekviena perėja. Betgi čia pagrindinė vairuotojų frazė - "negalima gerinti VT bloginant sąlygas vairuotojams", tai vat ir daro tokias "visiems po biškį" profanacijas.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2020.04.24, 19:29.

                                        Comment


                                          Patalpino 3 numatomus A juostų statinius:
                                          1) Kalvarijų g. A juostas (galima kaip į dvirtakį pasižiūrėti) - Esamų juostų sąskaita su keliom juostom kairiniems posūkiais.
                                          2) Ozo g. A juosta (Vakarai (Akropolis) - Rytai (Licėjus)) - Platins gatvę, siaurins juostas, naikins apsisukimus, užtušuos 1 juostą nuo GV, skiriamoji juosta apželdinama.
                                          3) Narbuto g. normali A juosta beveik per visą ilgį. - Platins gatvę, įtalpins papildomą juostą į Pilaitės pr. po viaduku ir į Laisvės pr.
                                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.05.01, 15:55.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X