Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Labas rytas, ši tema tokiu pavadinimu veikia nuo 2013 metų.
    ​​​​​
    ​​​Kai dėl "A" juostų atsirado kamščiai, atsirado poreikis šiai temai.

    Paprastas dalykas - jei gatvės siaurinamos perpus, tai kamščiai didėja. Fizikos dėsniai galioja ir čia.
    Niekas neprieštarauja, jei praplatinus gatves ar esant pakankamai vietos (pvz., yra 3 juostos) įrengiamos "A" juostos.

    Apie tai pridiskutuota jau 27 puslapiai.
    Gerų tolesnių diskusijų.
    Nesutinku dėl to, nes tarkim, pavyzdys, be A juostos per X laiko Y metrų atkarpą įveikia 40 automobilių su 50 keleivių ir 5 autobusai su 200 keleivių - 250 žmonių. Su A juosta tą pačią atkarpą per tą patį laiką įveikia 30 automobilių su 40 keleivių ir 8 autobusai su 300 keleivių - 340 žmonių. Tai kamščiai sumažėjo ar padidėjo?

    Bet whatever, norėjau tiesiog pasiteirauti, gal jis netyčia neteisingas, labai neskauda dėl to pavadinimo.

    Comment


      Parašė Maduk Rodyti pranešimą

      Vienas autobusas perveža dešimtis kartų daugiau keleivių nei 1 automobilis. Matematika paprasta. Nenori kamščio - sėdi į autiką.
      Nereikia priskirti to, ko nebuvo sakyta. Apie 8 juostas pats prifantazavai, tai prašom save ir cituoti.
      Yra atskira tema apie viešojo transporto tikrus ir menamus privalumus. Tik kažkodėl Vilniuje 60% ar daugiau kelionių atliekama ne viešuoju transportu.

      Galima didinti VT patrauklumą. Tačiau kai kam lengviau imtis draudimų, represijų ir gatvių siaurinimo.
      Bus matyti, ar Savivaldybei užteks nuovokos nedaryti "A" juostų siaurinant Kalvarijų gatvę.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Nereikia priskirti to, ko nebuvo sakyta. Apie 8 juostas pats prifantazavai, tai prašom save ir cituoti.
        Yra atskira tema apie viešojo transporto tikrua ir menamus privalumus. Tik kažkodėl Vilniuje 60% ar daugiau kelionių atliekama ne viešuoju transportu.

        Galima didinti VT patrauklumą. Tačiau kai kam lengviau imtis draudimų, represijų ir gatvių siaurinimo.
        Bus matyti, ar Savivaldybei užteks nuovokos nedaryti "A" juostų siaurinant Kalvarijų gatvę.
        Padaryk, kad viešasis transportas važiuotu greičiau už lengvasias 60% kelionių bus atliekama viešuoju. O geriausias būdas pagreitinti VT yra A juostų įrengimas dabar esančių juostų sąskaita.

        Comment


          Kažkaip perskaičiau iš naujo pirmą šios temos temos pranešimą
          Prioritetą viešasis transportas turėtų įgyti ir Antakalnio g. atkarpoje nuo Klinigų g. iki Šilo tilto.
          Netoliese, Žirmūnų g. atkarpoje prie Šilo tilto, taip pat siūloma ilginti viešajam transportui skirtą kelio ruožą. Tiesa, gali būti, kad čia nebus apsieita be gatvės platinimo darbų.

          https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=60961099
          Atrodo, ten "A" juostos per 7 metus taip ir neatsirado.
          Būtų įdomu pamatyti, kaip atrodytų situacija abiejose Šilo tilto pusėse, jei "A" juostos būtų uždažytos siaurinant gatves.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Nereikia priskirti to, ko nebuvo sakyta. Apie 8 juostas pats prifantazavai, tai prašom save ir cituoti.
            Yra atskira tema apie viešojo transporto tikrus ir menamus privalumus. Tik kažkodėl Vilniuje 60% ar daugiau kelionių atliekama ne viešuoju transportu.

            Galima didinti VT patrauklumą. Tačiau kai kam lengviau imtis draudimų, represijų ir gatvių siaurinimo.
            Bus matyti, ar Savivaldybei užteks nuovokos nedaryti "A" juostų siaurinant Kalvarijų gatvę.
            Tai todel ir atliekama dauguma kelioniu automobiliu, nes jei rinktis kur stoveti kamstyje ar masinoje ar autobuse, tai vienareiksmiskai smagiau savo masinoje. Jei VT vaziuotu greiciau uz automobili, plius turetum dideli galvos skausma kur ji parkuoti prie darbo kad neismoket trecdalio algos uz parkinga, manau rinktumeis VT. Taip kaip tai daro eu didmesciuose. Galiausiai kamsciu sumazeja, mazeja eismo ivykiu, grynesnis oras, geresne sveikata ir nuotaika.

            Comment


              Ši tema labiau apie "A" juostų atsiradimą.

              Girti VT privalumus ar malonumus per prievartą tinkamesnė "darnaus judumo" tema.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Bus matyti, ar Savivaldybei užteks nuovokos nedaryti "A" juostų siaurinant Kalvarijų gatvę.
                Smarkiai nuliūdinsiu, nes savivaldybės planuose BRT tai tokios juostos su laiku turės atsirasti daug kur, o gal net turės atsirasti dešiniojo posūkio kišenės. Įsivaizduojat koks košmaras būtų, jeigu norit pasukti bet ji jau pilna ir jums reikia laukti kol galėsite kirsti A juostą? Mašinos už jūsų nori važiuoti tiesiai, bet per jus negali, keikia jus, o jums belieka svajoti apie pralaidumą. Miegokit ramiai šiąnakt

                Comment


                  Žodis "savivaldybės planai" infrastruktūros srityje su realybe turi tiek pat bendro, kaip kokios vagnorkės su tikrais pinigais. Tuomet santykis buvo 1:500.

                  ​​​​​Kai bus daromos juostos, tada ir pažiūrėsime, kokie bus darbai ir koks bus poveikis.

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Žodis "savivaldybės planai" infrastruktūros srityje su realybe turi tiek pat bendro, kaip kokios vagnorkės su tikrais pinigais. Tuomet santykis buvo 1:500.

                    ​​​​​Kai bus daromos juostos, tada ir pažiūrėsime, kokie bus darbai ir koks bus poveikis.
                    Tai jau turime pavyzdžių. Pvz. Švitrigailos gatvė. Lyg ir nesugriuvo eismas.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Nereikia priskirti to, ko nebuvo sakyta. Apie 8 juostas pats prifantazavai, tai prašom save ir cituoti.
                      Yra atskira tema apie viešojo transporto tikrus ir menamus privalumus. Tik kažkodėl Vilniuje 60% ar daugiau kelionių atliekama ne viešuoju transportu.

                      Galima didinti VT patrauklumą. Tačiau kai kam lengviau imtis draudimų, represijų ir gatvių siaurinimo.
                      Tai kad gatvės ir nėra siaurinamos. Siaurinama yra tik važiuojamo dalis, skirta automobiliams. Kas yra visiškai racionalus, faktais ir skaičiais lengvai pagrindžiamas sprendimas.
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Kažkaip perskaičiau iš naujo pirmą šios temos temos pranešimą

                        Atrodo, ten "A" juostos per 7 metus taip ir neatsirado.
                        Būtų įdomu pamatyti, kaip atrodytų situacija abiejose Šilo tilto pusėse, jei "A" juostos būtų uždažytos siaurinant gatves.
                        Antakalnio g. turėjo būti platinama būtent nuo Šilo iki Klinikų g. padarant papildomą autobusų juostą centro kryptimi. Už užblokuotą projektą (viskas suprojektuota buvo) galima "dėkoti" Antakalniečių bendruomenei

                        Comment


                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                          Antakalnio g. turėjo būti platinama būtent nuo Šilo iki Klinikų g. padarant papildomą autobusų juostą centro kryptimi. Už užblokuotą projektą (viskas suprojektuota buvo) galima "dėkoti" Antakalniečių bendruomenei
                          Pastoviai Antakalnio g. nevažinėju ir gal ne visą situaciją mačiau, bet pastaruosius kelis kartus važiuojant rytinio piko metu, tai eismas iš esmės juda tik viena juosta, nes antroje pastoviai (kas porą šimtų metrų) stovi norintys pasuktį į kairę. Todėl sunku pasakyti kuom ten naudinga keturiu juostų gatvė, jei iš esmės eismas tiesiai vis vien vyksta dviejomis juostomis.

                          Comment


                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Pastoviai Antakalnio g. nevažinėju ir gal ne visą situaciją mačiau, bet pastaruosius kelis kartus važiuojant rytinio piko metu, tai eismas iš esmės juda tik viena juosta, nes antroje pastoviai (kas porą šimtų metrų) stovi norintys pasuktį į kairę. Todėl sunku pasakyti kuom ten naudinga keturiu juostų gatvė, jei iš esmės eismas tiesiai vis vien vyksta dviejomis juostomis.
                            Esant dviem juostoms, sukantys į kairę blokuos visą eismą, išskyrus gal VT, jeigu A juosta bus neužkemšama.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Esant dviem juostoms, sukantys į kairę blokuos visą eismą, išskyrus gal VT, jeigu A juosta bus neužkemšama.
                              Pagal taisykles sukančius į kairę reikėtų apvažiuoti per A juostą. Ir jeigu pastaroji bus laisva, ne taip kaip dabar, tai apvažuoti nebus jokių problemų ir eismas judės. Dabar krūva besirikiuojančių pirmyn/atgal todėl eismas praktiškai labai lėtai juda.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Galima didinti VT patrauklumą. Tačiau kai kam lengviau imtis draudimų, represijų ir gatvių siaurinimo.
                                Bus matyti, ar Savivaldybei užteks nuovokos nedaryti "A" juostų siaurinant Kalvarijų gatvę.
                                Gatvės niekas neplanuoja siaurinti, A juosta eina ta pačia gatve, neskleiskite melo. Pats geriausias VT patrauklumo didinimas A juostų įrengimas. Sveika nuovoka sako, kad gatvėje, kur per valandą pravažiuoja virš 70 autobusų ir troleibusų, A juosta būtina.
                                P.S. apie kamščius yra atskira tema, pakeiskite temos pavadinimą, nes dabar klaidina ir neaišku, apie ką eina kalba.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Esant dviem juostoms, sukantys į kairę blokuos visą eismą, išskyrus gal VT, jeigu A juosta bus neužkemšama.
                                  Galima vieną juostą skirti kairiesiems posūkiams prieš sankryžas, tuomet vis tiek lieka viena juosta viešajam transportui kažkuria kryptimi

                                  Comment


                                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                    Galima vieną juostą skirti kairiesiems posūkiams prieš sankryžas, tuomet vis tiek lieka viena juosta viešajam transportui kažkuria kryptimi
                                    Būtent taip ir yra padaryta Kalvarijų gatvėje nuo Lukšio iki Apkasų g. (pietinė kryptis) 1 juosta + išsukimai.

                                    O Švitrigailos g. dalyje sankryžų uždraustas posūkis į kairę. Bet principe labai realus variantas būtų apvažiuoti sukančius į kairę per A juostą, taisyklės tikrai tą leidžia, tik klausimas ar sankryžose tai galioja/saugu.

                                    Antakalnio g. labai didelė bėda dėl to nardymo. 100m greičiau antra juosta, nes pirmąja velkasi troleibusas, tada kairysis posūkis į klinikas ar žolyno g. ir visi rikiuojasi į pirmąją. O tuo tarpu žiopliai ir "geradariai" įleidžia nardytojus bereaguodami ar pristabdydami. Jiems iš paskos prasideda stabdymo banga. Vėl visi tvarkingi nuo 0 pradeda įsibėgėt nevienodu greičiu. Užburtas ratas.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Antakalnio g. labai didelė bėda dėl to nardymo. 100m greičiau antra juosta, nes pirmąja velkasi troleibusas, tada kairysis posūkis į klinikas ar žolyno g. ir visi rikiuojasi į pirmąją. O tuo tarpu žiopliai ir "geradariai" įleidžia nardytojus bereaguodami ar pristabdydami. Jiems iš paskos prasideda stabdymo banga. Vėl visi tvarkingi nuo 0 pradeda įsibėgėt nevienodu greičiu. Užburtas ratas.
                                      Ir nieks nesikeis, kol Antakalnio gatvė ir toliau bus tranzitinė. Gaila bet pas mus turbūt niekad nebus valios išgrūsti tranzitinį eismą iš jos į Žirmūnų gatvę. Kaip beje ir kokia Kęstučio gatvė neturėtų būti tranzitinė ir visas tranzitinis eismas per Žvėryną turėtų judėti tik Narbuto g.

                                      Comment


                                        Tai vėl kažkas kryžium guls, kad gerinamos sąlygos automobilininkams.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Ir nieks nesikeis, kol Antakalnio gatvė ir toliau bus tranzitinė. Gaila bet pas mus turbūt niekad nebus valios išgrūsti tranzitinį eismą iš jos į Žirmūnų gatvę. Kaip beje ir kokia Kęstučio gatvė neturėtų būti tranzitinė ir visas tranzitinis eismas per Žvėryną turėtų judėti tik Narbuto g.
                                          Istoriškai, Antakalnio g. yra pagrindinė gatvė į centrą nuo Nemenčinės pusės. Pasiūlykite kita kelią iš Nemenčinės pl. į Olandų g.? Tuo labiau, norint kreipti tranzitinį eismą į žirmūnų gatvę, reikia normalų posųkį padaryti Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, tada sutvarkyti Žirmūnų žiedą, ir vis tiek visi sulįs į Petro ir Povilo žiedą. Kol nebus padarytas normalus aplinkelis (o jo nelabai yra kaip daryti), tol Antakalnio g. bus tranzitinė. Dar jeigu sutvarkytų Vileišio g. kad ji būtų alternatyva Antakalnio g "apeinant" Petro ir Povilo žiedą - dar dar, bet ji jau yra sugadinta su savo "gyvenamąja zona" ir planais perdaryti į "dviračiams draugišką gatvę".
                                          Galiausiai, net formaliai žiūrint - 102 kelias Vilnius - Nemenčinė - Zarasai yra nuo Petro ir Povilo žiedo per Antakalnio g., o ne per aplinkui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X