Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gražu žiūrėti, kaip Ozo gatvėje puikiausiai telpa tos trys juostos, o reikėjo tiek nedaug, tik keliolikos cm asfalto.
    Nuotrauka ne visai graži, bet paplatinimas, naujos juostos ir net gi nutrinta senoji matosi

    Comment


      Parašė aRa Rodyti pranešimą
      Nuotrauka ne visai graži, bet paplatinimas, naujos juostos ir net gi nutrinta senoji matosi
      Atvaizdas
      Įdomu ar gatves platindami sugeba išlaikyti kelio skersinį profilį - ar nebus, kad vanduo bėgs praplatintos juostos viduriu, o žiemą ten pat formuosis ledas?

      Comment


        Dar viena avarija - ten turbūt kaltas vairuotojas, neįvertines greit lakstančio G autobuso greičio - sužeista 19 žmonių
        www.DELFI.lt 2013 m. rugsėjo 2 d. 11:54
        Vilniuje keleivius vežęs greitasis autobusas susidūrė su sunkvežimiu

        Šiandien ryte buvo dar buvo santykinai nedideli kamščiai, jie prasidės rytoj
        www.DELFI.lt 2013 m. rugsėjo 2 d. 17:35
        Sostinėje ruduo prasidėjo spūstimis
        Paskutinis taisė Romas; 2013.09.03, 20:18.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Dar viena avarija - ten turbūt kaltas vairuotojas, neįvertines greit lakstančio G autobuso greičio - sužeista 19 žmonių
          www.DELFI.lt 2013 m. rugsėjo 2 d. 11:54
          Vilniuje keleivius vežęs greitasis autobusas susidūrė su sunkvežimiu
          Vairuotojas neįvertino greit lakstančio G autobuso? Baikim juokus, pasižiūrėkime tvarkaraščius ir suprasime, kad tie G autobusai jau seniai nebe greiti. Važinėja tokiu pat greičiu, kaip ir paprasti autobusai bei net troleibusai.
          Kitas dalykas - bet kokiu atveju, jis turėjo praleisti autobusą, nekreipiant dėmesio į tai, ar jis lėkė, ar važiavo vėžlio greičiu.

          Comment


            Citata temos apie naujus kamščius motyvais

            2013-09-02 / 20:54 — LRT radijo laida „60 minučių
            Eismo įvykių dėl greitųjų autobusų gali padažnėti

            Vigilijus Sadauskas tikisi, kad, laikui bėgant, naujoji sistema bus įvertinta ir pertvarkyta taip, kad bent jau pusei Vilniaus vairuotojų ir pusei keleivių sąlygos būtų sugrąžintos tokios, kokios buvo iki tol. V. Sadausko įsitikinimu, projektuojant tokias sistemas, kalti ne vien viešojo transporto įmonių vadovai.

            „Daugiau kalti tie politikai, kurie nusprendžia, kaip daryti. O kas turi padaryti? Tai turi padaryti specialistai. Jeigu specialistai nedrįsta politikams pasakyti, kad taip padaryti negalima, kad per siaurą kanalą negalima pervaryti milijono automobilių... Deja, prasti tada specialistai, kurie neišdrįsta savo politikams, vadovams pasakyti, kad nedarys, kad viešai pasakys, jog vadovai neteisūs“, – įsitikinęs V. Sadauskas.

            http://www.lrt.lt/naujienos/kalba_vi...ali_padazneti_
            Kopija Delfyje: http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62220395

            Comment


              Vilniečiai jau dūsta kilometrinėse spūstyse
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Deja, prasti tada specialistai, kurie neišdrįsta savo politikams, vadovams pasakyti, kad nedarys, kad viešai pasakys, jog vadovai neteisūs““, – įsitikinęs V. Sadauskas
                Specialistų kompetencija su drąsa nelabai susiję. Arba pritempinėji taisykles prie vadovų fantazijų, arba apseis ir be tavęs.
                Paskutinis taisė Ginthus; 2013.09.04, 07:42.

                Comment


                  Lyginant su ankstesnių metų rugsėjo pirmomis dienomis, bendra eismo situacija Vilniuje stipriai nesikeitė

                  Šiame straipsnyje paskutinės dvi pastraipos:

                  Pagrindinė problema Narbuto gatvėje išlieka pėsčiųjų perėjos ir nuvažiavimas į Žvėryną, o, nesant geram automobilių judėjimui, susiformuoja grūstys. Todėl T. Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. ir Pilaitės pr. atvažiuojant nuo Pilaitės mikrorajono susiformuoja ilgos transporto priemonių eilės. Tai pilnai užpildo T. Narbuto g. gatvę ir sustabdo transportą, atvažiuojantį nuo Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių. Planuojama situaciją iš dalies išspręsti įrengiant reguliuojamą vietoj nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos prie T. Narbuto stotelės.

                  Kaip ir kasmet stipriai persipildė Laisvės pr. -Justiniškių g. sankryža. Tačiau ši situacija bus įspręsta, kai bus atidarytas Pilaitės pr. viadukas ir vakarinio aplinkkelio dalis nuo Pilaitės pr. link Lazdynų. Tą planuojama atlikti jau iki šių metų pabaigos.
                  Vilniaus savivaldybė: http://www.vilnius.lt/index.php?711378115
                  Paskutinis taisė Romas; 2013.09.07, 08:08. Priežastis: Pridėtas šaltinis

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Įdomu, ką jie galvojo (jei išvis galvojo), kai sugalvojo tas nesąmones su "A" juostomis.
                    Nors tai kas vyksta dabar su tomis gatvėmis, tai tik žiedeliai, palyginus su artėjančiu rudens košmaru.
                    Bogotos buvęs meras Enrique Peñalosa, kuris uždraudė iki tol paplitusį parkavimą ant šaligatvių, yra pasakęs kažką tokio, kad jei nori padaryt miestą patogų žmonėms, turi padaryt jį nepatogų mašinoms. Tik automobilinių kelionių trūkumai ir nepatogumai (kad ir dirbtinai sukurti) privers vilniečius persėsti į visuomeninį transportą.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                      Tik automobilinių kelionių trūkumai ir nepatogumai (kad ir dirbtinai sukurti) privers vilniečius persėsti į visuomeninį transportą.
                      /\ Gal pavyzdžiu tarnaujančioje Bogotoje be nepatogumų vairuotojams buvo sukurti kažkokie patogumai viešojo transporto keleiviams.

                      Deja, po tos neapgalvotos VT reformos pasidarė sunkiau naudotis viešuoju transportu ir daugumai VT keleivių. Ji gal kažkiek geresnė tiems, kieno abiejose stotelėse stoja "G" autobusai. Bet daugumai nuo tų pasikeitimų tapo tik blogiau:
                      - Didžiausias idiotizmas yra tai kad G autobusais stoja tik persėdimų punktuose arba prie prekybos centrų ir nėra tas pačias trasas dubliuojančių paprastų autobusų. O stotelės, aplink kurias gyvena gal pusė kokio kaimiško rajono, išvis liko be patogaus VT.
                      - Apie persėdimo du-tris kartus "patogumus" bus galima kalbėti, kai ateis žiema
                      - Iškart po liepos 1 "optimizavimo" pasimatė to, ko niekad nebuvo - prie stotelių stovi minios žmonių.
                      - Žvelgiant iš ekonominio taško, matosi tai, ko nebuvo anksčiau - kelis kartus dažniau ne piko metu braižosi tušti dvigubi autobusai. Apie kitus žemyn smingačio VVT ekonominius rezultatus nesinori ir kalbėti.

                      Šis kelias veda niekur. Nepatenkinti ir viešojo transporto naudotojai, ir kiti eismo dalyviai.

                      Perdaug išsiplėsti nesinori, nes apie nemokšišką "sistemą" yra tema "Viešojo transporto" skiltyje.
                      Šita tema - apie eismo pasikeitimus dėl "A" juostų. Diskusiją apie viešąjį transportą galima pratęsti anoje temoje.

                      Comment


                        Nemanau, kad įmanoma iš karto sukurti tobulą sistemą. Čia panašiai kaip tikėtis, kad po TSRS griuvimo kitais metais jau gyvensim kaip Vakarai. Deja, bet ir čia tenka prakentėt. Gatvių platinimas kamščių tikrai nepadidins, o A juostų sukūrimas viešojo transporto eismo irgi nepablogins.

                        Comment


                          Dar viena avarija dėl formaliai išpaišytų atsirandančių ir dingstančių "A" juostų - šį kartą Olandų gatvėje


                          Viešojo transporto juosta važiavęs mikroautobusas sukėlė avariją
                          http://tv.delfi.lt/video/1DkcE2Wo/

                          Comment


                            Jei to mikriuko vairuotojas nesugeba pasukti galvos link šoninio veidrodėlio ir normaliai persirikiuot keisdamas juostas, tai A juostos čia yra visai ne prie ko.
                            Paskutinis taisė spirit; 2013.09.28, 23:31.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Dar viena avarija dėl formaliai išpaišytų atsirandančių ir dingstančių "A" juostų - šį kartą Olandų gatvėje
                              Atvaizdas


                              Viešojo transporto juosta važiavęs mikroautobusas sukėlė avariją
                              http://tv.delfi.lt/video/1DkcE2Wo/
                              Na Jums dabar visada trukdys "A" juostos Galima bus greit automobilininkams naują diagnozę rašyti - "A" juosta mane pavijo".
                              O jei rimtai, toks žioplas vairuotojas, kuris į veidrodėlį žiūri tik kai važiuoja atbulai arba nejaučia savo mašinos gabaritų (arba nejaučia kas vyksta nematomoje zonoje) ir be "A" juostos persirikiuodamas pateks į avariją, taip kad nereikia kelti bangų ten, kur jie "ramiai sau guli".

                              Comment


                                /\ Aišku, kad šiuo atveju kaltas tas mikriuko vairuotojas.
                                Bet galime pažiūrėti, kokios absurdiškos avarinės situacijos su tomis "A" juostomis užprogramuotos Švitrigailos - Basanavičiaus ar Kalvarijų - Didlauko ir ypač Kalvarijų - Ozo - Kareivių - Žvalgų g. sankryžose, kur į avariją gali patekti bet kas.

                                Comment


                                  Kame čia užprogramavimas? Yra ženklas kad A juosta susilieja su kita? Yra. Nematai jo? Nusipirk akinius arba pasikeisk į stipresnius.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    /\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.

                                    Comment


                                      Galima pagalvoti kad anksčiau nebūdavo tokių vietų kur susilieja 2 juostos.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        /\ Siūlau dažniau pasivažinėti minėtomis gatvėmis.
                                        Tomis vietomis važinėju gan dažnai ir tikrai nesu matęs ten nei avarijų, nei avarinių situacijų.

                                        Ir šiaip, tu, matau, esi megėjas pasiskųsti kad tas negerai su A juostomis, anas negerai, tas negerai su VT, anas negerai. Bet ar tu rašei laiškus savivaldybei ir SM su pasiūlymai kaip išspręsti kažkokias problemas? Kažkaip labai abejoju.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Gal kas galit pakomentuot? Aną savaitę girdėjau, kad Švitrigailos g. uždraudė kairiuosius posūkius. Čia tiesa?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X