Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    KET atitinkami punktai yra pataisyti ir nurodo, kad galima važiuoti taksi ir t.t. jei yra horizontalus žymėjimas. Kita vertus, kaip įvertinti tą horizontalaus žymėjimo buvimo faktą, pvz. žiemą, kai jo nesimato? Tos išlygos "jeigu" tik daugiau painiavos privelia. Butų pasakyta, kad visur galioja ir taksi ir 4+ ir elektriukams, ir viskas būtų aišku.
    Punktus pataisė, bet ženklas vis tiek vadinasi Eismo juosta maršrutiniam transportui. Būtent visi šitie pakeitimai, papildymai, išlygos ir sukelia painiavą. O "produktą" paleido tokį pusiau luptą, pusiau skustą. Juk puikiai žinome, kad ne tik žiema nesimato horizontalaus ženklinimo, bet ir šiltuoju metu jis ne visada būna atnaujinamas kai to reikia.

    Comment


      Nenumatytos "A" juostų problemos - kas atsitinka sukant pagal gatvių ženklinimą iš antros juostos į kiemą


      www.DELFI.lt 2013 m. liepos 24 d. 18:13
      Vilniuje autobusas nuvertė stulpą, šis krisdamas apdaužė kelis automobilius
      Vilniuje vos pasibaigus darbo dienai, Kalvarijų gatve skubėjusius žmones sustabdė nekasdienis eismo įvykis.
      (...)



      Kaip pasakojo autobuso vairuotojas, priešais jį staiga pasuko lengvasis automobilis, nors autobusas važiavo naujai pažymėta juosta viešajam transportui. Bandydamas vengti susidūrimo autobuso vairuotojas staiga pasuko vairą ir rėžėsi į stulpą. Nuo smūgio į stulpą apgadintas autobusas, tačiau kur kas stipriau apdaužyti lengvieji automobiliai.
      (...)

      Neįprasta avarija pritraukė ir būrį smalsuolių (...) Ne vienas negailėjo keiksmų merui A. Zuokui už mieste atsiradusias papildomas juostas viešajam transportui.

      http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61929475

      Comment


        Toks vaizdas, kad kai kurie vairuotojai pirmąsyk gyvenime pamatė "A" juostą, nors Vilniuje tokios jau seniai yra. O jeigu remtis užsienio patirtimi, tai ten "A" juostos ir autobusai yra šventas reikalas. Tik pas mus kaip visada mentalitetas šlubuoja.

        Comment


          /\ Palauksime rugsėjo 2-osios.
          Nors nesinori sulaukti su tomis "A" juostomis

          Comment


            Gatves sone nueme plyteles, tikriausiai darys papildoma A juosta. Kalvariju g. atkarpa nuo J. Kazlausko stoteles (degaline Alausa) link pramogu arenos jau esancios A juostos.

            Comment


              Parašė karceris Rodyti pranešimą
              Gatves sone nueme plyteles, tikriausiai darys papildoma A juosta. Kalvariju g. atkarpa nuo J. Kazlausko stoteles (degaline Alausa) link pramogu arenos jau esancios A juostos.
              Kuoliukai sukalti per arti - ten tilps tik pusė juostos.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Apgailėtina, kad miestas tos vietos nepraplatino iš karto, kai buvo "platama" Kalvarijų gatvė ties Kuro aparatūra 2006 metais. Ir arkliui (bet ne arkliagalviams savivaldybėje) buvo aišku, kad pastačius daugybę namų (kuriems leidimus duoda ta pati savivaldybė), pralaidumas užsikimš.

                Čia citata iš iš 2006 m. pranešimo temoje Nevykę infrastruktūros sprendimai

                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Ir aš buvau tarp tokių naivuolių, kurie tikėjo eismo sąlygų pagerėjimu kalvarijų gatvėje, kol pats nepamačiau. Šone vietos gatvės platinimui yra labiau nei pakankamai.
                Atvaizdas


                Beprasmiškai šąla vargšai - už poros metų vėl reikės šį darbą perdaryti


                Galima pagalvoti, kad viena savivaldybė duoda leidimus statyti 800 butų Santariškėse, 1200 - Visoriuose, X000 butų Fabijoniškėse (jie čia važiuoja, nes netelpa Ukmergės g. kamščiuose), o visiškai kita savivaldybė skaičiuoja, kad geriausia gatves tiesti remiantis 1964 m. automobilizacijos lygiu...
                Suklysta tik dėl terminų - beprasmį darbą tenka perdaryti po 7, o ne po 2 metų.
                Paskutinis taisė Romas; 2013.07.27, 15:03.

                Comment


                  Iš tiesų keista, kad mums - miesto stebėtojams, kur kas greičiau daeina, nei tiems, kurie užsiima miesto planavimu
                  Pvz man jau 2001-aisiais buvo aišku, kad Kalvarijų gatvėje tarp Ozo ir Žalgirio g. šalia yra laisvo žalio ploto, kuris turėtų būti panaudotas tramvajui (ar kitam viešajam transportui). Tuo tarpu šūdvalidininkai vis tiek projektuoja esamoje gatvės teritorijoje, o laisvame plote leidžia statybas.
                  Tas pats ir su Šnipiškėmis - jas galėjo kirsti tramvajaus (ar kito viešojo transporto) juosta, tačiau patekimą į Šnipiškes jau irgi baigia užstatyt iš abiejų pusių.
                  Tad kai viską užstatys, tada jau susiprotės, kad vis dėlto "kaip parodė patirtis" transportas nebetelpa.

                  Tad kur trūkumas valdininkų mastyme? Tėvai dar vaikystėje neišmokė stebėti aplinką? Ar problemos valdininkų baigtose aukštosiose?

                  Comment


                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                    Toks vaizdas, kad kai kurie vairuotojai pirmąsyk gyvenime pamatė "A" juostą, nors Vilniuje tokios jau seniai yra. O jeigu remtis užsienio patirtimi, tai ten "A" juostos ir autobusai yra šventas reikalas. Tik pas mus kaip visada mentalitetas šlubuoja.
                    Mentalitetas niekur nešlubuoja - yra skirtingi būdai tiems patiems tikslams pasiekti (taip organizuoti viską, kad būtų sugaišta kuo mažiau laiko važiuojant iš taško A į tašką B - o sistema gali apimti ne tik transportą, bet ir žmonių gyvenamąsias vietas ir kt.). Yra ir skirtingos situacijos: skirtingu tankumu apgyvendinti, skirtingai automobilizuoti, skirtingo dydžio miestai, be to, skirtinga kultūra. Kiekviena šalis, miestas pasirenka savo sprendimo būdus; nepopuliarūs būdai paskui gali būti keičiami. Ir užsieny yra galybė skirtingų pavyzdžių.
                    Mano kelionių aprašymai/vadovai:
                    Armėnija | Australija | Gambija | Gruzija | Iranas | JAE | JAV | Kosovas | Kinija | Kipras | Kuba | Kroatija | Makedonija | Malta | Marokas | Namibija | Omanas |
                    Padniestrė | Pietų Korėja | Slovėnija | Svalbardas | Ukraina

                    Comment


                      Laisvės pr. Šioje vietoje, atsiradus autobusų juostai, kamščiai susidaro anksčiau, kartais net dienos metu, valandą 13-14-ą. Fotografuota šiandien, apie 15 valandą. Tiesa, kam kils klausimų, taip, daugelis žino, kad šioje vietoje kamščiai būdavo ir anksčiau, tačiau eismas judėdavo greičiau, sklandžiau ir kamščiai prasidėdavo tik valandą 16-17 valandą.





                      Paskutinis taisė Nezzy; 2013.08.01, 17:11.

                      Comment


                        Nerodo nuotraukų. Kuri tai vieta?


                        EDIT Sumažink jas!

                        Comment


                          Jau platinama Ozo g. ties nauja A juosta, susiprato nelaukiant rudens
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Nezzy Rodyti pranešimą
                            Laisvės pr. Šioje vietoje, atsiradus autobusų juostai, kamščiai susidaro anksčiau, kartais net dienos metu, valandą 13-14-ą. Fotografuota šiandien, apie 15 valandą. Tiesa, kam kils klausimų, taip, daugelis žino, kad šioje vietoje kamščiai būdavo ir anksčiau, tačiau eismas judėdavo greičiau, sklandžiau ir kamščiai prasidėdavo tik valandą 16-17 valandą.

                            Atvaizdas


                            Atvaizdas


                            Atvaizdas
                            Problema didesnė del Ozo jungties nebuvimo, dėl kurios yra labai ilgas ciklas sukantiems Šeškine-Spaudos rūmai
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Jau platinama Ozo g. ties nauja A juosta, susiprato nelaukiant rudens
                            Liuks

                            Comment


                              Parašė Nezzy Rodyti pranešimą
                              Laisvės pr. Šioje vietoje, atsiradus autobusų juostai, kamščiai susidaro anksčiau, kartais net dienos metu, valandą 13-14-ą. Fotografuota šiandien, apie 15 valandą. Tiesa, kam kils klausimų, taip, daugelis žino, kad šioje vietoje kamščiai būdavo ir anksčiau, tačiau eismas judėdavo greičiau, sklandžiau ir kamščiai prasidėdavo tik valandą 16-17 valandą.
                              Kamščiai turėtų kiek sumažėti atidarius Geležinio vilko gatvė fūrom, tik neaišku kas dėsis rudenį...

                              Comment


                                Parašė Nezzy Rodyti pranešimą
                                Laisvės pr. Šioje vietoje, atsiradus autobusų juostai, kamščiai susidaro anksčiau, kartais net dienos metu, valandą 13-14-ą. Fotografuota šiandien, apie 15 valandą. Tiesa, kam kils klausimų, taip, daugelis žino, kad šioje vietoje kamščiai būdavo ir anksčiau, tačiau eismas judėdavo greičiau, sklandžiau ir kamščiai prasidėdavo tik valandą 16-17 valandą.
                                Nemaža problema yra juostų "nesuderinamumas" prieš sankryža su Viršuliškių gatve ir sekančia sankryža į Madą, Statoil. Už antrosios sankryžos baigiasi trečia eismo juosta, o tarp šių sankryžų nebelieka A juostos. Kažkaip vairuotojai "iš inercijos" važiuoja antrąja ir trečiąja tiesiai skirtomis eismo juostomis ir tarp sankryžų vangiai persirikiuoja į pirmąją, kuria gali važiuoti toliau tiesiai. Taip iš 2-osios ir 3-osios eismo juostų visi grūdasi į vieną ir mažina gatvės pralaidumą.

                                Comment


                                  Parašė Mariak
                                  tai ką, laukia siaubingas ruduo su nerealiais kamščiais. Padėkokime naujoms A juostoms
                                  Prie ko čia tos A juostos? Savivaldybė teisingai daro, kad piešia A juostas autobusams/troleibusams. Bučiau aš mero vietoje, tai pat padaryčiau A juostas.

                                  Tai, kad atsitiko avarijos, buvo automobilistų kaltė. O žurnalistai dar pribarstė prieskonių, pvz. ''Greitieji A. Zuoko autobusai įstrigo spūstyje'', dėl kurios buvo kalta moteriškė, nepraleidusi autobuso, o ne A juostos, kurių ten išvis nebuvo.

                                  Lubys teisingai pasakė : jus stovit spūstyje, o šalia pravažiuoja greitasis autobusas. Po 20 minučių jus pradedate vėluoti į darbą, bet šalia jusų pravažiuoja jau šeštas greitasis.

                                  Jei kažkas nepatinka automobilių važiuojant, sėsk į VT.


                                  Atsiprašau už šį emocianalų pranešimą.
                                  Paskutinis taisė Pilaitis; 2013.08.01, 22:49.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Tai, kad atsitiko avarijos, buvo automobilistų kaltė. O žurnalistai dar pribarstė prieskonių, pvz. ''Greitieji A. Zuoko autobusai įstrigo spūstyje'', dėl kurios buvo kalta moteriškė, nepraleidusi autobuso, o ne A juostos, kurių ten išvis nebuvo.
                                    Vairuotojai is tiesu kalti del avariju. Taciau nebuvo padaryta viskas, kad isvengti avariniu situaciju pradedant juostu planavimu ir paisymu ir baigiant vairuotojos nedemesingumu. Tiesiog kuo daugiau dedamuju pasalinama - tuo mazesne tikimybe neivykti avarijai. Siuo atveju toks juostu papaisymas tik pridejo rizikos...

                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Lubys teisingai pasakė : jus stovit spūstyje, o šalia pravažiuoja greitasis autobusas. Po 20 minučių jus pradedate vėluoti į darbą, bet šalia jusų pravažiuoja jau šeštas greitasis.
                                    Jei kažkas nepatinka automobilių važiuojant, sėsk į VT.
                                    O cia jau gaunasi paradoksas: kad sumazinti spustis ir pagerinti ekologine situacija, spustys yra didinamos ir oras tersiamas dar labiau. Ar perses dauguma i tuos geruosius greituosius autobusus - labai didelis klausimas. Taigi, gausime tik pablogejusia ekologine situacija ir kamscius...

                                    Kaip kazkas jau ir minejo, A juostos yra reikalingos. Bet jos reikalingos kuo labiau izoliuotos nuo bendro srauto ir tikrai ne bendro srauto pralaidumo saskaita. Priesingai situacija tik bloginsim.

                                    Comment


                                      Jūs stovit spūstyje, o spūsties gale stovi greitasis autobusas, nes iki "A" juostos jam dar reikia privažiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimą
                                        Vairuotojai is tiesu kalti del avariju. Taciau nebuvo padaryta viskas, kad isvengti avariniu situaciju pradedant juostu planavimu ir paisymu ir baigiant vairuotojos nedemesingumu. Tiesiog kuo daugiau dedamuju pasalinama - tuo mazesne tikimybe neivykti avarijai. Siuo atveju toks juostu papaisymas tik pridejo rizikos...



                                        O cia jau gaunasi paradoksas: kad sumazinti spustis ir pagerinti ekologine situacija, spustys yra didinamos ir oras tersiamas dar labiau. Ar perses dauguma i tuos geruosius greituosius autobusus - labai didelis klausimas. Taigi, gausime tik pablogejusia ekologine situacija ir kamscius...

                                        Kaip kazkas jau ir minejo, A juostos yra reikalingos. Bet jos reikalingos kuo labiau izoliuotos nuo bendro srauto ir tikrai ne bendro srauto pralaidumo saskaita. Priesingai situacija tik bloginsim.
                                        1. Sutiksiu, kad buvo klaidų, tačiau 70 procentų kalti nedėmesingi vairuotojai.
                                        2. Jeigu patiks stovėti kamštyje - prašom.
                                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                                        Jūs stovit spūstyje, o spūsties gale stovi greitasis autobusas, nes iki "A" juostos jam dar reikia privažiuoti.
                                        Kurioje taip vietoje?

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Kurioje taip vietoje?
                                          Rytais turbūt bus vienas didelis kamštis Kudirkos-Švitrigailos gatve. Nežinau, kur rudenį bus jo pabaiga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X