Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Reikia įvesti diskriminaciją (ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). (....)
    Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Per prievartą mielas nebūsi.



    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai jūs siūlotę ką? GSM signalus pravažiuojančius skanuoti? O gal nereikia išradinėti dviračio ir kitokiomis priemonėmis mažinti automobilių srautus?
    Nesiūliau kažko konkretaus, bet o ką jeigu būtų vienos subinės vežimo toks sakykim gražiau VIP mokestis ir jeigu neturi jo susimokėjęs tai pateik prašau įrodymus(tefono foto yra fotgrafavimo data pvz). Nu kažko ištobulinto ir jau gero nepasiūlysiu dabar ir čia, kaip minėjau už tai pinigų negaunu ir dar minėjau kad gal kažkas gauna už tai

    Kokiomis? Daryti dar daugiau nesamonių eismo reguliavime ir infrastruktūroj kad būtų baisiai nepatogu visiem be išimčių?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Nerašiau kad nukopijuot, rašiau "sukurt". Nes pvz yra sukurta automatinės kasos parduotuvėse kur pvz ant dešimt tokių kasų užtenka vieno kontrolieriaus(paprastas parduotuves darbuotojas). O jei neteko pamatyt sistemos kuri atpažintų keleivių skaičių tai galiu greit Jums padėt: pažiūrėkit dar kartą į savo telefoną(tikiu kad ne sena Nokia? )

    O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio )
    Tai jūs siūlotę ką? GSM signalus pravažiuojančius skanuoti? O gal nereikia išradinėti dviračio ir kitokiomis priemonėmis mažinti automobilių srautus?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Čia dar ne idėja o tiesiog kvailas(ir gan stipriai ) pamąstymas. O bet tačiau gana dažnai gera idėja susiformuoja iš tokių kvailų minčių jas patobulinus. Tai čia jau reik padirbėt. Už darbą yra mokama. Kažkas jau gauna už tai pinigus?. Tai kur b*iat bent koks rezultatas?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Idėja graži, bet jau matau tipinį "tai pas mane du vaikai gale sėdėjo, nesimatė už sėdynių, kokia dar bauda?" atmazą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.
    Nerašiau kad nukopijuot, rašiau "sukurt". Nes pvz yra sukurta automatinės kasos parduotuvėse kur pvz ant dešimt tokių kasų užtenka vieno kontrolieriaus(paprastas parduotuves darbuotojas). O jei neteko pamatyt sistemos kuri atpažintų keleivių skaičių tai galiu greit Jums padėt: pažiūrėkit dar kartą į savo telefoną(tikiu kad ne sena Nokia? )

    O kas dėl kontrolės tai galėtų skambėt kaip nors neagresyviai, be žodžio bauda, o pvz "Vienos subinės vežimo mokestis" (gal kiek perstipriai, galima keisti ir žodį "subinė" į ką nors lengvesnio )
    Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:58.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
    Neteko matyt tokios sistemos kur sugebėtu atpažinti keleivių skaičių pravažiujančiame automobilyje. Tuo labiau pakankamai tiksliai, kad pagal tai galėtum automatiškai rašyti baudas.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.
    Sunku kontroliuoti ar sunku smegenis pasukti(ypač kai nėr ką sukti, kalbant ne apie trūkumą o apie tai kad ta kryptimi dėl abejonių ar valios trūkumo ar gal mažo intereso, kaip čia pasakius neišskiriama nė gramo tos mąsatymo medžiagos ) kad sukurt lanksčią sistemą šiais skaitmeninių technologijų laikais.
    Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:39.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
    Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
    Skamba gražiai bet labai sunku kontroliuoti. Dėl to ir panaikinome 4+ keleivių išlygą nes neįmanoma buvo sukontroliuoti kiek keleivių yra. Komercinis transportas jau ir taip yra atskirai reglementuojamas, o jeigu tu skalbimo mašina kartą peer 5 metus veži tai neverta dėl tokių atvejų labai stengtis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.

    Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.
    Reikia įvesti diskriminaciją(ekonominę geriausia) automobiliams vežiojantiems 1 subinę(vairuotoją). Vežantys daugiau arba vežantys krovinius(būna ir lengvųjų auto vežančių tai ką sunku nešti rankutėmis) turi įgauti prioritetą dar ir parkavimuisi.
    Šitą žingsnį būtina atlikti tiksliai vienu metu su naujos transporto priemonės atidarymu( labai durnas žodis todėl keistinas į kažką panašaus kaip "veikimo pradžia" ar pan., bet vistik panaudojau kad visi suprastų) tam kad ta diskriminacija netaptų prievarta be alternatyvos pasirinkti.
    Paskutinis taisė evvt; 2023.10.25, 08:27.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:

    1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
    2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
    3. Šaligatvių tinklas.
    4. Dviračių takų tinklas.
    5. Automobiliai.

    Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.
    Geriau padaryti yra sumažinti automobilių keliamą taršą, taigi sunmažinant automobilių kiekį padarant nepatogu juo naudotis miesto viduje.

    Su siūloma seka pritariu, bet taip nesidaro. Pvz antras punktas yra iš viso negyvendinamas jeigu bent kiek paliečia automobilių eismą.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
    Manau negerai suformuluotas tikslas. Bloginti klausimas ar apskritai yra nors vienoje srityje siekiamybė? Siūlau tikslą formuluoti maždaug taip - kaip padaryti geriau. O geriau kuriama prioretizuojant darbus. Seka maždaug tokia, manau:

    1. Esminio gatvių tinklo užbaigimas (forume pradiskutuota). Jo be abejo reikia vien jau tam pačiam VT. Greito eismo gatvės iki galo rekonstruojamos į be susikirtimų viename lygyje.
    2. Miestas padengiamas nepertraukiamu A juostų tinklu.
    3. Šaligatvių tinklas.
    4. Dviračių takų tinklas.
    5. Automobiliai.

    Kitiap tariant - automobiliams lieka visa tai kas lieka po infrastruktūros 1-4 punktuose išplėtojimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.
    Nihilistinė įdėja yra laikyti kad dabartinis automobilių taršos lygis mieste yra priimtinas ir jo neriekia mažinti.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Automobilių eismo bloginimas mieste yra siekiamybė. Mieste turi būti nemalonu važiuoti automobiliu ir juo naudotis turėtum tik tada, kai nėra kito varianto.
    Nihilistinės idėjos. Dėl "skonio" nesiginčysiu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?
    Reiktų kalbėt ne apie miestą, o miesto dalis. Iš pusės Lentvario beliktų išvažiavimas per Kariotiškes. Bet privažiuot reiktų Klevų alėja kur 1+1 ir važiuoja VT. Tai grįžtam atgal į pirmą langelį. Arklio dalis Pavilnio irgi apsupta 1+1 gatvių su VT. Reiktų partizaniškai prasimušinėt iki Minsko plento Balsiuose irgi rodos nei vieno išvažiavimo nebeliktų po naujų maršrutų paleidimo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?

    Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?
    Visi išvažiavimai iš miesto yra 1+1 keliai su VT?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.
    O komercijai leidžiam A juostomis važiuoti?

    Tai susimokėjus būtų galima važiuoti keliu kur vien tik A juostos? Gyventojams norint išvažiuoti iš miesto asmeniniais automobiliais reiktų susimokėt ar turėtų ieškoti šunkelių kuriais nevažiuoja VT?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Paprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.
    Na jau ne kartą esu siūles apmokestinti asmeninių automobilių įvaažiavimą į miestą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Miesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.
    Nuo kada Pavilnys yra kitas miestas? Laukai iki Lentvario irgi nėra kitas miestas. Ir pats Lentvaris ne daugiau kitas miestas nei Balsiai ar tas pats Pavilnys.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių
    Paprasčiau būtų tiesiog uždrausti asmeninius automobilius. Ar leisi komerciniam transportui A juosta važinėt? Nors gal geriau liept uždaryt bet kokias įstaigas kur nėra 2+2 privažiavimo. Tegu autobusais važiuoja apsipirkt prie didelio kelio. Užuomina į Nėries eilėraštį pusiau atsitiktinė.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ten visur 1+1.



    Pavilnyje, Lentvaryje ir t.t. ir važiuoja miesto VT.
    Miesto VT važiuojantis tarpmiestiniu maršrutu yra tarpmiestinis VT.

    Jeigu visur 1+1 bus lengva fiziškai atskirti A juostą ir į ją neleisti automobilių

    Komentuoti:

Working...
X