Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dirbtinis intelektas neparodys vaiko gale kėdutėj.
    So? Šitas dalykas USA egzistuoja n-metų, ir kažkaip problemų dėl vaikų kėdutėse negirdžiu. Galbūt dėl to, kad tai - lengvai išsprendžiama problema?

    Papildysiu: aš nežinau, ar verta diskutuoti apie kažkokius nišinius super-konkrečius atvejus. Yra technologijos, yra metodai, beveik visi klausimai ir problemos šiuo atveju turi sprendimus. Čia klausimas tik finansų, noro ir iniciatyvos.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.10.26, 17:38.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.
    Dirbtinis intelektas neparodys vaiko gale kėdutėj.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai tas 4+ ir dingo nes nepavyko sukontroliuoti to. Užtai ir klausiu kaip jūs žadate daryti kontrolę.

    Dar turėtu dingti elektormobiliai iš A juostų.
    USA tokius dalykus fotografuoja ir automatizuoti algoritmai nagrinėja; jei kyla "klausimų", perduoda žmogui peržiūrėti. Priekinis stiklas privalo būti permatomas, jei kamera tinkamame aukštyje tinkamu kampu, didelė tikimybė gerai viską užfiksuoti. Dabar gi didelis žodis yra "dirbtinis intelektas", kuris irgi pagelbėtų su kontrole.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Gan durna mintis butu fotografuoti su kiek keleiviu atvaziavai ir patikrinus pateikti foto kaip įrodymą kad ne vienas ir taip išvengti baudos kad be subinės VIP mokescio vazinnejai vienas po miesta. As gi sakiau kad cia tik kvaila pradine minti kuria gal būt galima istobulinti kad neatrodytu tokia nesamoniga.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    buvo pradzioj A juosose VT, elektromobiliai ir toks "4+" ar pan. Dabar tas 4+ lyg ir dinges. Gal del to kad sunku sukontrliuot ar dar del ko.
    Tai tas 4+ ir dingo nes nepavyko sukontroliuoti to. Užtai ir klausiu kaip jūs žadate daryti kontrolę.

    Dar turėtu dingti elektormobiliai iš A juostų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    buvo pradzioj A juosose VT, elektromobiliai ir toks "4+" ar pan. Dabar tas 4+ lyg ir dinges. Gal del to kad sunku sukontrliuot ar dar del ko.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nereikia čia išradinėti sudėtingų mechanizmų. Įvest paprastą įvažiavimo mokestį. Norit sutaupyt - važinėkit po kelis arba išvis VT. Mokestis turi kilti tol, kol piniginė prabils.


    Tokio pačio lygio argumentas, kaip ir avaringumas gi didėja, tai vadinasi radarus stato be reikalo.
    Na va, įvaižiavimo mokestis - visiškai sutinku. Bet evvt bandė siūlyti sistemą kur būtų skaičiuojamas keleivių skaičius tai ir bandžiau ištraukti iš jo kaip jis įsivaizduoja to kontrolę.

    Tiesiog truputi juokinga kai pats pateikia statistiką, tada kitame pranešime jau keista kodėl apie jo patiektą statistika yra diskusija.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tai kiekvienam važiavimui žmogus turės pateikti įrodymą, kokioje nors sistemoje kurios niekas neprižiūrės? Nelabai suprantu kokį kontrolės mechanizmą čia siūlaik.
    Nereikia čia išradinėti sudėtingų mechanizmų. Įvest paprastą įvažiavimo mokestį. Norit sutaupyt - važinėkit po kelis arba išvis VT. Mokestis turi kilti tol, kol piniginė prabils.
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad jūs pats tą statistiką ir naudojote kaip argumentą.
    Tokio pačio lygio argumentas, kaip ir avaringumas gi didėja, tai vadinasi radarus stato be reikalo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Nesiūliau kažko konkretaus, bet o ką jeigu būtų vienos subinės vežimo toks sakykim gražiau VIP mokestis ir jeigu neturi jo susimokėjęs tai pateik prašau įrodymus(tefono foto yra fotgrafavimo data pvz). Nu kažko ištobulinto ir jau gero nepasiūlysiu dabar ir čia, kaip minėjau už tai pinigų negaunu ir dar minėjau kad gal kažkas gauna už tai

    Kokiomis? Daryti dar daugiau nesamonių eismo reguliavime ir infrastruktūroj kad būtų baisiai nepatogu visiem be išimčių?
    Tai kiekvienam važiavimui žmogus turės pateikti įrodymą, kokioje nors sistemoje kurios niekas neprižiūrės? Nelabai suprantu kokį kontrolės mechanizmą čia siūlaik.

    Aš tai manau kad reikai gerinti VT eismą automobilių sąskaita ir taip perkelti keleivius iš automobilių į VT. Kaip ne kartą esu sakęs būtina statyti tramvajų.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Tai tik parodo kad situacija blogėja ir būtina automobilizmą riboti kuo skubiau.
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Kad jūs pats tą statistiką ir naudojote kaip argumentą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Grįžtant į temą reikėtų paminėti susiaurintą Valakampių tiltą ir užkimštą Kalvarijų gatvę.
    Bet tas nelabai padeda populiarinti VT, tai represijų mylėtojai nerimsta.
    Nu Romai, koks tikslas meluoti? Tiltas liko tokio pat pločio, kaip buvęs, o Kalvarijų gatvėje sakyčiau net sumažėjo eismo po A juostų plėtros. Pats važiuoju Kalvarkėmis mašina beveik kasdien ir kaskart stebiuosi, kad tokioje svarbioje gatvėje tiek mažai mašinų. Tiesą sakant, pats renkuosi maršrutą pro Kalvarijų g., o ne Geležiaką, nes Kalvarkėse mažiau eismo ir greitesnė kelionė.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Kažkaip dažnokai naudoji šią frazę (beje, lietuviškai neteisingai), ir nesuprantu kodėl, nes niekas lyg čia ir nesinervina (o ne nesinervuoja)?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nereikia taip nervuotis dėl kažkokios statistikos.
    Grįžtant į temą reikėtų paminėti susiaurintą Valakampių tiltą ir užkimštą Kalvarijų gatvę.
    Bet tas nelabai padeda populiarinti VT, tai represijų mylėtojai nerimsta.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Per prievartą mielas nebūsi.



    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
    Tai kad nei viename mieste:
    - Nebuvo padarytas joks progresas viešojo transporto srityje
    - Neuždaryta nei viena gatvė
    - Nei vienoje gatvėje nenutrauktas tranzitas
    - Neįvestas nei taršos, nei įvažiavimo mokestis
    - Parkavimo vietų nebuvo mažinama
    - Nesuformuotas joks patogus dviračių takų tinklas

    Buvo tik gerinamos sąlygos vairuotojams (keičiama važiuojamosios dalies danga), nenoriu net vardinti kiek buvo atidaryta objektų skirtų būtent automobilizacijai didinti.

    Tad tokia ir statistika per pakankamai ilgą laiką.

    Vistik Lietuvos didžiuosiuose miestuose vis dar yra patogiau rinktis asmeninę transporto priemonę, nes absoliučiai jokiose kitose srityse nėra pastebimo progreso.

    Palinkėsiu būti pastabesniu.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    "Diskriminacija" pavartojau juokais, bet važiuojančios vienos subinės VIP mokestukas būtų labai OK - susimoki ir gauni prabangą.Nes nu jei užsisakai mokamą labai atskirą staliuką restorane tai juk kiti klientai nesiveržia prie jo pvz šaukdami diskriminacija! Nu kaip įvažiavimas į Nidą-reik susimokėt. Ar kas nors vadina tai genocidu, represijom ar diskriminacijom?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tuos terminus "bloginimas" ir "diskriminacija" tik pacitavau iš kolegų - žr. pranešimą Nr..1443.
    Kol kas ten tik tokia argumentacija.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...30#post2084830

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
    Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).

    Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.
    Represijos, genocidas - jeigu reikia vartoti tokius epitetus, tai tokį žmogų ir pakeis tik šie dalykai

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
    Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).

    Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.
    Tai kuo Kauno avtambilistai išrinko Kraba trečią kartą jei jis taip juos diksriminuoja, kad jie iš pykčio nevažiuoja VT?

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Idėja ateičiai?

    Click image for larger version

Name:	Antakalnio ziedo pertvarkymo ideja.JPG
Views:	734
Size:	162,5 kB
ID:	2083943
    O kur dėtumėte viešojo transporto mazgą, jo vietoje įrengus žiedinę sankryžą? Pats esu siūlęs VMS sujungti O. Milašiaus g. su Saulėtekio alėja per Lingių gatvę bent viena kryptimi, atsakymas buvo, kad "dabartinis mazgas gerai aptarnauja transporto srautus, o norint tiesti jungtį reikalingi papildomi teritorijų planavimo dokumentai".
    Trečia, jei panaikinti važiuojamą dalį raudonai užbrūkšniuotoje vietoje, kokį lankstą daryti iš Saulėtekio vykstantiems link Nemenčinės?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tema ne apie Kauną, tačiau ten išties rodomas didelis kritimas. Gal kaip nors kitaip skaičiuojama.
    Šiaip viešasis transportas po COVID'o nesusigrąžino keleivių (gal išskyrus Klaipėdą).

    Ir represijos bei vairuotojų diskriminacija nelabai prisideda prie viešojo transporto patrauklumo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Kol svarstoma apie vairavimo sąlygų bloginimą, represijas ir vairuotojų diskriminaciją (ir kur visai tai buvo girdėta ?...),statistika kalba už save.
    Per prievartą mielas nebūsi.



    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R024#/
    Ir kodėl manes visai nestebina, jog labiausiai keleivių sumažėjo Kaune, kur buvo didžiausios investicijos į gatvių asfaltavimą. Ar čia priežasties-pasekmės ryšį supainiojau? Gal ten covido labiau bijota?

    Komentuoti:

Working...
X