Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dondc
    replied
    32:45–33:20 keistas trūlo vairuotojas: atsirėmė į sukančių mašinų eilę, dešinėj visiškai tuščia, vėliau jį apvažiavo mašina per geltoną iš dešinės, ir tik tada jis pasuko dešiniau link stotelės. Galėjo nekreipt dėmesio į VT šviesoforą ir važiuot, kaip mašina. Hm, manau labai komplikuota, o tai iššaukia potenciales avarijas ir dar kainuoja visi tie šviesoforai. Aišku, kad VMS, taip nedarys. Ačiū už pavyzdžius!

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Iš temos [VLN] Vilniaus viešasis transportas:
    taccido, Ciuriche stotelės centre su papildomu šaligatvio plotu, o mašinos apvažiuoja kiek lanku? Prisiminiau, Kęstučio g. ten visiškai suspausta viskas, nebūtų jokios erdvės naujam šaligatviniam plotui. Stotelių daug, šoniniai šaligatviai ir taip labai siauri, auga medžiai. Nebent būtų siaurutės "saugumo salelės" laipinimui ir visur nereguliuojamos iškilios perėjos ties stotelėmis, kad mašinos iškart stotų privažiavus VT.
    Tai nebūtinai stotelės turi būti gatvės viduryje, gali būti ir šonuose, svarbu, kad troleibusas galėtų iš vidurio patekti į šoną. O tam yra VT šviesoforas: mašinoms dega raudona, o troleibusui VT šviesoforas leidžia įvažiuoti į sankryžą ir persirikiuoti į reikiamą juostą niekam netrukdant:

    Click image for larger version  Name:	reversine2.png Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2107100
    Iš kairės į dešinę (šitame paveiksliuke) troleibusas važiuoja vidurine reversine juosta, privažiuoja sankryžą. Sankryžoje mašinoms dega raudona, o troleibusui VT šviesoforas leidžia persirikiuoti į A juostą jau priešingoje kelio pusėje.

    Iš dešinės į kairę troleibusas važiuoja A juosta, kuri yra arčiau gatvės ašies. Tačiau už sankyžos vidurinėje VT juostoje gali stovėti troleibusas, atvažiavęs iš priešpriešais. Todėl troleibusas, atvažiuojantis iš paveikslėlio dešinės, VT šviesoforo pagalba įvažiuoja į sankryžą tokiu metu, kai automobiliams dega raudona, pavažiuoja šiek tiek bendra juosta ir tada įvažiuoja į VT juostą (jei leidžia VT šviesoforas).


    Radau video: troleibusas atvažiuoja iš paveikslėlio kairės. 32:08 min. įsijungia „žalias“ VT šviesoforo signalas, o mašinoms tebedega raudona. Iškart pravažiavus sankryžą, 32:14 min. įsijungia dar vienas „žalias“ VT šviesoforas, leidžiantis įvažiuoti į reversinę VT juostą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Iš temos [VLN] Vilniaus viešasis transportas:

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad būtų problema pastumti kontaktinį tinklą, nes jis kabo ne ant metalinių horizontalių atramų, o ant „siūlo“. Spėju, vienos nakties darbas.

    Reversinė troleibusų juosta Ciūriche:

    Click image for larger version  Name:	reversine A juosta.png Views:	337 Size:	1,46 MB ID:	2106246
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Dėl "A" juostos centre, vienintelė blogybė, kad brangiau įgyvendint ir mašinoms turėtų nebelikti visai galimybių sukti abejomis kryptimis. Darant normaliai. Įrengus siūlytą "A" juostą tik vienoj pusėj – mašinos galėtų kaip ir anksčiau išsukti bent viena kryptimi netrukdant VT.
    taccido, Ciuriche stotelės centre su papildomu šaligatvio plotu, o mašinos apvažiuoja kiek lanku? Prisiminiau, Kęstučio g. ten visiškai suspausta viskas, nebūtų jokios erdvės naujam šaligatviniam plotui. Stotelių daug, šoniniai šaligatviai ir taip labai siauri, auga medžiai. Nebent būtų siaurutės "saugumo salelės" laipinimui ir visur nereguliuojamos iškilios perėjos ties stotelėmis, kad mašinos iškart stotų privažiavus VT.



    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ai, jo, Narbuto g. tai į visas puses reikia. Nors labai nesinori 6 juostų kelio tokio ilgo, nu bet iki 2 juostų automobiliams dar turbūt toli mums. Tai jeigu šiemet pradės darbus (kaip numatyta finansavime), tai turėtų Narbuto g. padaryt centro kryptimi A juostą pilnai iki žiedo, o Pilaitės kryptimi maždaug nuo stotelės ties Sėlių g.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Gal gali patikslinti apie kurią vietą kalbi? Nes diskusija buvo apie A juostas Kęstučio g., ten rytinių kamščių tikrai nesu matęs.
    Cituota dalis buvo apie Narbuto gatvę. Kęstučio gatvėje tai sutinku kad rytais retai kada pastringa, ten problema kaip jau buvo minėta yra pervažiavus tiltą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar Kęstučio g reikia naikint tas iškiliąsiais perėjas, ar bent jau įrengt tuos kalnelius, kur trūlai pralekia, o lengvieji vistiek kabina bent vienu ratu.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Nesusikalbėjot, bet akivaizdu, kad MedinisStrazdas turėjo omeny T. Narbuto g. priekaištaujant, kad nutiesė tik pusę "A" juostos, neprivedę iki Sėlių g. sankryžos.

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    O negalime bent kartą žmoniškai padaryti išsukimą į dešinę iš automobilių juostos o ne iš A juostos?
    Tik apeliavau į Creatium teiginį, kad nesigaus normalios "A" juostos Justiniškių g. ir ten toliau į stotį būtent neplatinant gatvės.

    Anksčiau prie "Mados" buvo, kol 2023 m. ne šiaip gal nepažymėjo po ištisinio asfaltavimo, bet nutrynė buvusį "A" juostos ženklinimą! Nebent tam, kad perženklinti į "A+"? Tada trinti "A", kad paslinkti per porą cm buvo tikrai absurdas.
    https://www.google.lt/maps/@54.70637...6656?entry=ttu
    Click image for larger version  Name:	Screenshot (14).png Views:	0 Size:	2,20 MB ID:	2104710

    Click image for larger version  Name:	Screenshot (13).png Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	2104709

    Beje, tiesiai važiuojantis VT toje stotelėje nestoja.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Reikia ir į pietus. Rytais ten troleibusas stovi kamščiuose. Dabar A juostą įrengė butent toje dalyje kur kamščiai dažniausiai dar neprasideję, o ten kur yra stovima nėra A juostos.
    Gal gali patikslinti apie kurią vietą kalbi? Nes diskusija buvo apie A juostas Kęstučio g., ten rytinių kamščių tikrai nesu matęs.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Iš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.
    Reikia reikia. Piko metu ten kamščiai pasitaiko.
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    A juosta ten duotų ženklią naudą, kaip ir juostos Narbuto g. Ten reikėtų tik juostos kalno kryptimi, t.y. į šiaurę, į pietus nereikia.
    Reikia ir į pietus. Rytais ten troleibusas stovi kamščiuose. Dabar A juostą įrengė butent toje dalyje kur kamščiai dažniausiai dar neprasideję, o ten kur yra stovima nėra A juostos.
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vat gausis nesąmonė, kai visoje tuščioje gatvėje bus A juosta, o ties tuo nusukimu turbūt nieks nenaikins išsukimo mašinoms, tai VT kūkuos, kaip kūkavęs.
    O negalime bent kartą žmoniškai padaryti išsukimą į dešinę iš automobilių juostos o ne iš A juostos?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal ir 2rna mintis, bet: ar būtų įmanoma ant Liubarto tilto įrengti VT juostą su reversinius eismo reguliavimu? Pvz tilto viduryje. Toje vietoje VT nėra toks intensyvus, kad reiktų laikyti dvi juostas. VT nuo išvažiavimo "prieš eismą" sulaikytų VT šviesoforai abiejose tilto pusėse. Manau ten tikrai galėtų tilpti 2+A+2 eismo juostos. Ir gal net ta nuskurdusi saugumo salelė galėtų tapti su perėja sujungta stotele.
    Šviesoforai kainuoja, o VT persirikiuot į reversinę juostą kiltų konfliktas su iš galo važiuojančiais automašinistais. Nukris trūlo "ūsai" ant tilto, šviesoforas gi nematys, kad neleisti eismo kaktomuša, kol ten vairuotojas taisys padėtį. Tilto visos 4 juostos visada būna tuščios, tai mašinoms palikus tik 2, nebūtų jokios skriaudos. Centro link užsikemša tik prieš tą nupieštą "vaflį", nes įsuka daug iš Geležinio Vilko g., o Žvėryne VT spėt per pirmą šviesoforo ciklą kartais trukdžiai prieš Vytauto šviesoforą (dažniausiai spėja) ir bėda jau tik pačioj Kęstučio g.

    EDIT: va radau STR, kad negali būti Kęstučio g. dviračių juostų. Prie buvusio "Swedbank" ten dar ir labai ilgas parkingas (dar be apsaugos zonų nuo juostos):
    Click image for larger version

Name:	Juostos_2.png
Views:	535
Size:	56,6 kB
ID:	2104626
    Paskutinis taisė dondc; 2024.01.17, 07:43.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    A juostos yra reikalingos ir sukurti patikimumo įspūdį naudotojams, tad jų reikia visose vietose, kur važiuoja daug VT. Jei aš žinau, kad keliui užsidarius avarijos metu ar pan. situacijose aš galėsiu autobusu važiuoti link kamščio priekio ir man nereikės stovėti kartu su kitais, aš būsiu labiau linkęs naudotis VT, o ne automobiliu.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O ten reikia A juostų?
    Kažkada buvo, raidytes vėliau nutrynė, bet nepasakyčiau jog kažkas pasikeitė. Sudėt VT šviesoforus, iškelti dešinį posūkį į Vilkpėdės g. ir bus visiems laimė.
    Nu nelabai reikalinga, nes įvažų nėra, troleibusai stoja tiesiai pirmoje juostoje, tai kiti labai ten nelenda, kad nepastrigt stotelėj. Tik ar gali taip būti išvis, kad stojama paprastoje eismo juostoje B kategorijos gatvėje? Tas raides nutrynė, kai rekonstravo Gariūnų gatvę. Galimai tiesiog pamiršo grąžinti.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Sekančios sudėtingiausios rimčiausio 7 trūlų maršruto vietos yra pervažiavus Liubarto tiltą, per piką lenda mašinos, sustoja ir blokuoja. Nenoriai įleidžia ir judant eismui, tai ateity ten būtų gerai VT šviesoforas, o dabar reiktų geltono vaflio bent, nes trūlas stovi užblokuotas, kai per tą raudono šviesoforo ciklą galėtų aptarnaut stotelę.
    https://www.google.lt/maps/@54.68827...8192?entry=ttu
    Click image for larger version Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	2,40 MB ID:	2104530
    Gal ir 2rna mintis, bet: ar būtų įmanoma ant Liubarto tilto įrengti VT juostą su reversinius eismo reguliavimu? Pvz tilto viduryje. Toje vietoje VT nėra toks intensyvus, kad reiktų laikyti dvi juostas. VT nuo išvažiavimo "prieš eismą" sulaikytų VT šviesoforai abiejose tilto pusėse. Manau ten tikrai galėtų tilpti 2+A+2 eismo juostos. Ir gal net ta nuskurdusi saugumo salelė galėtų tapti su perėja sujungta stotele.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    O tai kokia situacija su Šeimyniškių g.? Ar neturėjo jos perdaryt su A juostom ir dviračiu taku, kai pasibaigė abiejų - North ir North East Business Stadium ofisų statyba? Ten juk buvo planuose nuo Rinktinės g. sankryžos praplėsti gatvę su A juostomis ir papildomais šviesoforais.

    Iš Citify pašalinti projekto brėžiniai.
    Kiek prisimenu, ten bandė daryti BE dviračių takų, nes „toks DP“.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Savanorių pr. nuo Vaduvos iki Vilkpėdės sudaro 3km - bam plano įvykdymas iki sekančių rinkimų ir net vadylos nepastebės skirtumo
    O ten reikia A juostų?
    Kažkada buvo, raidytes vėliau nutrynė, bet nepasakyčiau jog kažkas pasikeitė. Sudėt VT šviesoforus, iškelti dešinį posūkį į Vilkpėdės g. ir bus visiems laimė.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ten buvo pirma keli atskiri projektukai, bet jie atšaukti ir tada buvo planai visą Šeimyniškių g. rekonstruot. Bet ši idėja taip ir nepasiekė dienos šviesos. Tad dabartinė situacija yra visiškai nežinoma.

    Realiausia, kad įpareigos kurį nors statytoją parengti projektą visai atkarpai. Įdomu kuriam. Hanner kaip ir savo vidinius skverus įrenginėja, tai jiems gal neduos. Tada tikėtina Galio Group, bet jie nejuda su savo projektu.

    Komentuoti:


  • gangstarr
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pas mus bendros eismo juostos pavertimui į A juostą (kam užtektų poros kibirų dažų) reikia 500k, projekto ir n metų. Tai nėra čia ko abejoti.

    O tai kokia situacija su Šeimyniškių g.? Ar neturėjo jos perdaryt su A juostom ir dviračiu taku, kai pasibaigė abiejų - North ir North East Business Stadium ofisų statyba? Ten juk buvo planuose nuo Rinktinės g. sankryžos praplėsti gatvę su A juostomis ir papildomais šviesoforais.

    Iš Citify pašalinti projekto brėžiniai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Įdomu ar pateks pačios Narbuto/Laisvės g. sankryžos pertvarka, kurią pats siūlei, padarant nereguliuojamą išsukimą šiaurėn. Dabar ten realiai netelpa trūlai, ypač ilgi ir iškiša bamperį į antrą juostą sukant.
    Mano pasiūlymą priėmė ir suprojektavo. Taip ir turėtų padaryti. Bus apsaugotas posūkis ir nebus įvažos stotelėje (taigi greičiausiai bus A juosta).

    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2024-01-16 201451.jpg Views:	1 Size:	465,7 kB ID:	2104546
    Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.16, 19:20.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pas mus bendros eismo juostos pavertimui į A juostą (kam užtektų poros kibirų dažų) reikia 500k, projekto ir n metų. Tai nėra čia ko abejoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Aš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės):
    1. bendrai auto eismo raminimo (liktų po vieną juostą);
    2. kažkiek sklandesniam VT eismui, kai reikia rikiuotis iš stotelių;
    3. apskritai visuomenės informavimui, kad VT turi pirmumą ir yra lygiavertis eisme;
    ---
    Kažkaip labai abejoju, kad norint tik vietoje esamos juostos įrengti naują ženklinimą ir padaryti A juostą, tam reikia 6 metų ir viską reikia nukelti į 2030 metus
    Juo labiau vargu ar Laisvės pr. ties Lazdynais, kur visos sankryžos dviejų lygių, perėjos požeminės, leistinas greitis 70 km/h, reikia raminti eismą ir mažinti eismo juostų skaičių.
    Justiniškių g. jau seniai galėjo po vieną juostą abiejomis kryptimis dedikuoti visuomeniniam transportui ir niekas nebūtų nukentėjęs. Bet čia išdidžiai planuoja per 6 metus kažką išbezdėt.

    Komentuoti:

Working...
X