Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
32:45–33:20 keistas trūlo vairuotojas: atsirėmė į sukančių mašinų eilę, dešinėj visiškai tuščia, vėliau jį apvažiavo mašina per geltoną iš dešinės, ir tik tada jis pasuko dešiniau link stotelės. Galėjo nekreipt dėmesio į VT šviesoforą ir važiuot, kaip mašina. Hm, manau labai komplikuota, o tai iššaukia potenciales avarijas ir dar kainuoja visi tie šviesoforai. Aišku, kad VMS, taip nedarys. Ačiū už pavyzdžius!
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąIš temos [VLN] Vilniaus viešasis transportas:
taccido, Ciuriche stotelės centre su papildomu šaligatvio plotu, o mašinos apvažiuoja kiek lanku? Prisiminiau, Kęstučio g. ten visiškai suspausta viskas, nebūtų jokios erdvės naujam šaligatviniam plotui. Stotelių daug, šoniniai šaligatviai ir taip labai siauri, auga medžiai. Nebent būtų siaurutės "saugumo salelės" laipinimui ir visur nereguliuojamos iškilios perėjos ties stotelėmis, kad mašinos iškart stotų privažiavus VT.
Iš kairės į dešinę (šitame paveiksliuke) troleibusas važiuoja vidurine reversine juosta, privažiuoja sankryžą. Sankryžoje mašinoms dega raudona, o troleibusui VT šviesoforas leidžia persirikiuoti į A juostą jau priešingoje kelio pusėje.
Iš dešinės į kairę troleibusas važiuoja A juosta, kuri yra arčiau gatvės ašies. Tačiau už sankyžos vidurinėje VT juostoje gali stovėti troleibusas, atvažiavęs iš priešpriešais. Todėl troleibusas, atvažiuojantis iš paveikslėlio dešinės, VT šviesoforo pagalba įvažiuoja į sankryžą tokiu metu, kai automobiliams dega raudona, pavažiuoja šiek tiek bendra juosta ir tada įvažiuoja į VT juostą (jei leidžia VT šviesoforas).
Radau video: troleibusas atvažiuoja iš paveikslėlio kairės. 32:08 min. įsijungia „žalias“ VT šviesoforo signalas, o mašinoms tebedega raudona. Iškart pravažiavus sankryžą, 32:14 min. įsijungia dar vienas „žalias“ VT šviesoforas, leidžiantis įvažiuoti į reversinę VT juostą.
Komentuoti:
-
Iš temos [VLN] Vilniaus viešasis transportas:
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nemanau, kad būtų problema pastumti kontaktinį tinklą, nes jis kabo ne ant metalinių horizontalių atramų, o ant „siūlo“. Spėju, vienos nakties darbas.
Reversinė troleibusų juosta Ciūriche:
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Dėl "A" juostos centre, vienintelė blogybė, kad brangiau įgyvendint ir mašinoms turėtų nebelikti visai galimybių sukti abejomis kryptimis. Darant normaliai. Įrengus siūlytą "A" juostą tik vienoj pusėj – mašinos galėtų kaip ir anksčiau išsukti bent viena kryptimi netrukdant VT.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ai, jo, Narbuto g. tai į visas puses reikia. Nors labai nesinori 6 juostų kelio tokio ilgo, nu bet iki 2 juostų automobiliams dar turbūt toli mums. Tai jeigu šiemet pradės darbus (kaip numatyta finansavime), tai turėtų Narbuto g. padaryt centro kryptimi A juostą pilnai iki žiedo, o Pilaitės kryptimi maždaug nuo stotelės ties Sėlių g.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gal gali patikslinti apie kurią vietą kalbi? Nes diskusija buvo apie A juostas Kęstučio g., ten rytinių kamščių tikrai nesu matęs.
Komentuoti:
-
Dar Kęstučio g reikia naikint tas iškiliąsiais perėjas, ar bent jau įrengt tuos kalnelius, kur trūlai pralekia, o lengvieji vistiek kabina bent vienu ratu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Nesusikalbėjot, bet akivaizdu, kad MedinisStrazdas turėjo omeny T. Narbuto g. priekaištaujant, kad nutiesė tik pusę "A" juostos, neprivedę iki Sėlių g. sankryžos.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O negalime bent kartą žmoniškai padaryti išsukimą į dešinę iš automobilių juostos o ne iš A juostos?
Anksčiau prie "Mados" buvo, kol 2023 m. ne šiaip gal nepažymėjo po ištisinio asfaltavimo, bet nutrynė buvusį "A" juostos ženklinimą! Nebent tam, kad perženklinti į "A+"? Tada trinti "A", kad paslinkti per porą cm buvo tikrai absurdas.
https://www.google.lt/maps/@54.70637...6656?entry=ttu
Beje, tiesiai važiuojantis VT toje stotelėje nestoja.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąReikia ir į pietus. Rytais ten troleibusas stovi kamščiuose. Dabar A juostą įrengė butent toje dalyje kur kamščiai dažniausiai dar neprasideję, o ten kur yra stovima nėra A juostos.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąIš žemėlapio kyla klausimas ar tikrai Kęstučio gatvėje reikia A juostų? Už Liubarto tilto tai taip, bet per patį Žvėryną kažkaip kamščių neprisimenu.
Parašė Creatium Rodyti pranešimąA juosta ten duotų ženklią naudą, kaip ir juostos Narbuto g. Ten reikėtų tik juostos kalno kryptimi, t.y. į šiaurę, į pietus nereikia.
Parašė dondc Rodyti pranešimąVat gausis nesąmonė, kai visoje tuščioje gatvėje bus A juosta, o ties tuo nusukimu turbūt nieks nenaikins išsukimo mašinoms, tai VT kūkuos, kaip kūkavęs.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal ir 2rna mintis, bet: ar būtų įmanoma ant Liubarto tilto įrengti VT juostą su reversinius eismo reguliavimu? Pvz tilto viduryje. Toje vietoje VT nėra toks intensyvus, kad reiktų laikyti dvi juostas. VT nuo išvažiavimo "prieš eismą" sulaikytų VT šviesoforai abiejose tilto pusėse. Manau ten tikrai galėtų tilpti 2+A+2 eismo juostos. Ir gal net ta nuskurdusi saugumo salelė galėtų tapti su perėja sujungta stotele.
EDIT: va radau STR, kad negali būti Kęstučio g. dviračių juostų. Prie buvusio "Swedbank" ten dar ir labai ilgas parkingas (dar be apsaugos zonų nuo juostos):
Paskutinis taisė dondc; 2024.01.17, 07:43.
Komentuoti:
-
A juostos yra reikalingos ir sukurti patikimumo įspūdį naudotojams, tad jų reikia visose vietose, kur važiuoja daug VT. Jei aš žinau, kad keliui užsidarius avarijos metu ar pan. situacijose aš galėsiu autobusu važiuoti link kamščio priekio ir man nereikės stovėti kartu su kitais, aš būsiu labiau linkęs naudotis VT, o ne automobiliu.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O ten reikia A juostų?
Kažkada buvo, raidytes vėliau nutrynė, bet nepasakyčiau jog kažkas pasikeitė. Sudėt VT šviesoforus, iškelti dešinį posūkį į Vilkpėdės g. ir bus visiems laimė.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSekančios sudėtingiausios rimčiausio 7 trūlų maršruto vietos yra pervažiavus Liubarto tiltą, per piką lenda mašinos, sustoja ir blokuoja. Nenoriai įleidžia ir judant eismui, tai ateity ten būtų gerai VT šviesoforas, o dabar reiktų geltono vaflio bent, nes trūlas stovi užblokuotas, kai per tą raudono šviesoforo ciklą galėtų aptarnaut stotelę.
https://www.google.lt/maps/@54.68827...8192?entry=ttu
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
O tai kokia situacija su Šeimyniškių g.? Ar neturėjo jos perdaryt su A juostom ir dviračiu taku, kai pasibaigė abiejų - North ir North East Business Stadium ofisų statyba? Ten juk buvo planuose nuo Rinktinės g. sankryžos praplėsti gatvę su A juostomis ir papildomais šviesoforais.
Iš Citify pašalinti projekto brėžiniai.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Savanorių pr. nuo Vaduvos iki Vilkpėdės sudaro 3km - bam plano įvykdymas iki sekančių rinkimų ir net vadylos nepastebės skirtumo
Kažkada buvo, raidytes vėliau nutrynė, bet nepasakyčiau jog kažkas pasikeitė. Sudėt VT šviesoforus, iškelti dešinį posūkį į Vilkpėdės g. ir bus visiems laimė.
Komentuoti:
-
Ten buvo pirma keli atskiri projektukai, bet jie atšaukti ir tada buvo planai visą Šeimyniškių g. rekonstruot. Bet ši idėja taip ir nepasiekė dienos šviesos. Tad dabartinė situacija yra visiškai nežinoma.
Realiausia, kad įpareigos kurį nors statytoją parengti projektą visai atkarpai. Įdomu kuriam. Hanner kaip ir savo vidinius skverus įrenginėja, tai jiems gal neduos. Tada tikėtina Galio Group, bet jie nejuda su savo projektu.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąPas mus bendros eismo juostos pavertimui į A juostą (kam užtektų poros kibirų dažų) reikia 500k, projekto ir n metų. Tai nėra čia ko abejoti.
Iš Citify pašalinti projekto brėžiniai.
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomu ar pateks pačios Narbuto/Laisvės g. sankryžos pertvarka, kurią pats siūlei, padarant nereguliuojamą išsukimą šiaurėn. Dabar ten realiai netelpa trūlai, ypač ilgi ir iškiša bamperį į antrą juostą sukant.
Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.16, 19:20.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Pas mus bendros eismo juostos pavertimui į A juostą (kam užtektų poros kibirų dažų) reikia 500k, projekto ir n metų. Tai nėra čia ko abejoti.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš tik norėčiau atkreipti dėmesį, kad A juostos Justiniškių g. ir minėtoje Laisvės pr. atkarpoje yra reikalingos ne tiek dėl kamščių, kiek dėl (su sąlyga, kad bus panaudotos esamos juostos, o ne platinamos gatvės):- bendrai auto eismo raminimo (liktų po vieną juostą);
- kažkiek sklandesniam VT eismui, kai reikia rikiuotis iš stotelių;
- apskritai visuomenės informavimui, kad VT turi pirmumą ir yra lygiavertis eisme;
Juo labiau vargu ar Laisvės pr. ties Lazdynais, kur visos sankryžos dviejų lygių, perėjos požeminės, leistinas greitis 70 km/h, reikia raminti eismą ir mažinti eismo juostų skaičių.
Justiniškių g. jau seniai galėjo po vieną juostą abiejomis kryptimis dedikuoti visuomeniniam transportui ir niekas nebūtų nukentėjęs. Bet čia išdidžiai planuoja per 6 metus kažką išbezdėt.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: