Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VLR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na, londonas ne be reikalo žinomas kaip blogiausias eismas europoje
    Pagal TomTom Traffic Index, Londonas yra 55-as pasaulyje pagal kamščius. Europoje yra tik du panašaus dydžio miestai į Londoną, kurie investavo į kelius ir aplinkkelius gerokai daugiau. Tie miestai yra Stambulas ir Maskva. Gal nori atspėti, kuriose vietose tie miestai yra tame indekse?

    https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/

    O šiaip tai keliavimo mieste kokybė nėra priklausoma nuo keliavimo automobiliu kokybės. Jei miestas turi gerą VT sistemą, jame yra lengva vaikščioti ir važinėti dviračiu, sąlygos privatiems automobiliams tampa visiškai nebeįdomios eiliniam gyventojui. To mes turėtumėme ir siekti.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tiesą pasakius, kai kurių forumiečių mintys apie VT kaip kokių ekstermistų atrodo. Maždaug, "viską "nac*ui", svarbu A juosta kad būtų". Gerai, kad tokie tik ir tegali savo ideologiją žert forumuose, o ne realiai Savivaldybėje kažką pakeist.
    Labai jaučiasi, kai keli čia komentuojantys teikia savo popierinę (ir tikrai noriu pabrėžt - diletantišką) nuomonę, absoliučiai nesigaudantys, apie ką kalba eina. Tiesiog toks įspūdis, kad visų galų ekspertai su betoninėmis nuomonėmis ir įžvalgomis, iš karto žino visus M. Lietuvio gatvės reikalus, taip pat žino visus Viršuliškių, Pilaitės ir Panerių vietinius reikalus, žino, tikriausiai kelis kartus per metus pravažiavę vidury dienos, ir Valakampių tilto ypatumus. Čia, aišku, tikrai ne apie visus, o apie porą tokių.
    Čia reikėtu priminti visiems "ne ekspertams", kad jeigu eismas kemšasi dėl automobilių kiekio reikia ne A juostas naikinti, o automobilių kiekį mažinti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tiesą pasakius, kai kurių forumiečių mintys apie VT kaip kokių ekstermistų atrodo. Maždaug, "viską "nac*ui", svarbu A juosta kad būtų". Gerai, kad tokie tik ir tegali savo ideologiją žert forumuose, o ne realiai Savivaldybėje kažką pakeist.
    Šiaip jau VMS netgi BP užsibrėžusi sumažinti automobilių kelionių skaičių 40% iki 2030 m. LR SM irgi turi analogiškų planų. Nors nepateikia veiksmingų receptų, kokiais būdais tas bus pasiekta. Įtariu, kad nuo 2019 m. automobilių kelionių skaičius Vilniuje netgi išaugo. Mano nuomone, vien tik A juostomis ar kai kurių gatvių siaurinimu to tikslo niekaip nepasieks.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Negirdėjote čia nuolat linksniuojamo tikslo drastiškai naikinti automobilių eismą Vilniuje?
    Tiesą pasakius, kai kurių forumiečių mintys apie VT kaip kokių ekstermistų atrodo. Maždaug, "viską "nac*ui", svarbu A juosta kad būtų". Gerai, kad tokie tik ir tegali savo ideologiją žert forumuose, o ne realiai Savivaldybėje kažką pakeist.
    Labai jaučiasi, kai keli čia komentuojantys teikia savo popierinę (ir tikrai noriu pabrėžt - diletantišką) nuomonę, absoliučiai nesigaudantys, apie ką kalba eina. Tiesiog toks įspūdis, kad visų galų ekspertai su betoninėmis nuomonėmis ir įžvalgomis, iš karto žino visus M. Lietuvio gatvės reikalus, taip pat žino visus Viršuliškių, Pilaitės ir Panerių vietinius reikalus, žino, tikriausiai kelis kartus per metus pravažiavę vidury dienos, ir Valakampių tilto ypatumus. Čia, aišku, tikrai ne apie visus, o apie porą tokių.
    Paskutinis taisė digital; 2022.12.07, 17:54. Priežastis: pranešimas išskaidytas į 2

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Dar greitai pažiūrime į Londoną - apie dvidešimt kartų didesnės populiacijos miestą nei Vilnius. Jis turi vieną tikrą aplinkkelį - M25, kuris yra naudojamas visos 70-ies milijonų žmonių šalies kaip pagrindinis kelias į/iš Europos. Londonas bandė statyti ir dar vieną, jau miestui skirtą aplinkkelį, esantį arčiau centro ir susidedantį iš dviejų dalių:

    (1) šiaurinis aplinkkelis (North Circular, A406)
    (2) pietinis aplinkkelis (South Circular, A205)

    Pasimokę iš svetimų klaidų, londoniečiai nusprendė, kad tai yra bloga idėja - nors North Circular nemaža dalis buvo pastatyta, bendras aplinkkelio projektas nebuvo tęsiamas ir didesnė dalis jo liko nepabaigta. Pietinis 'aplinkkelis' dabar daugiausia atrodo taip:

    https://goo.gl/maps/njQAnPcZBnT4PsEC8
    https://goo.gl/maps/wKYmzYwoMo3uWR6b9
    https://goo.gl/maps/wgGzPqFzRSoGFxSF9

    Vietoje projekto tęsimo, Londonas investavo 20 milijardų į Crossrail ir dar daug milijardų į mažesnius VT projektus. Keliams plėsti ten pinigų randama itin mažai - aptarnaujančiam transportui užtenka ir tokio tinklo, o privatus transportas mieste vis tiek yra nesąmonė, tad kam jam leisti pinigus.

    Grįžtant į Vilnių: mes turime Londono vieno rajono populiacijos dydžio miestą, kuris yra pilnai išraižytas milžiniškais keliais. Skaičiuojant asfalto, tenkančio vienam žmogui, kiekį, mes praktiškai jame skęstame. Tuo tarpu VT yra tokiame žemame lygyje, kad labiau primena trečio pasaulio, o ne Europos, sistemas. Ir vis tiek čia masės ant automobilizmo adatos pasodintų mikrorajoninių kaimiečių vis dar rėkia apie kažkokį kelių tinklo mistinį pabaigimą. 'Pabaigti' Vilniaus kelių tinklą yra tas pats, kas pabaigti komunizmą. Jei norime kieto miesto, apie kelių plėtrą turime pamiršti bent keliems dešimtmečiams, ir tai tik jei turėsime kietų VT projektų (žymiai ilgesniam laikui jei toliau lėtai kapstysimės savo mėšle su dešimtmečio tikslais kaip 'papildomi 7 km. A juostų').
    Dar galima paminėti, kad Londonas apart centrinės dalies yra užstatytas mažaaukšte statyba (kotedžai), tai tie argumentai neva Vilniaus retas ir dėl to bėginis VT neapsimoka yra nelogiški argumentai. Juk niekas nesiruošia tiesti bėgių kur nors Nemenčinės plento miškais, kur formaliai miestas, o imant Ukmergės, Kalvarijų g., Laisvės pr., tai tankumas ten dar didesnis nei prie kai kurių Londone einančių metro linijų.

    2

    Paskutinis taisė Lettered; 2022.12.07, 11:55.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na, londonas ne be reikalo žinomas kaip blogiausias eismas europoje

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Dar greitai pažiūrime į Londoną - apie dvidešimt kartų didesnės populiacijos miestą nei Vilnius. Jis turi vieną tikrą aplinkkelį - M25, kuris yra naudojamas visos 70-ies milijonų žmonių šalies kaip pagrindinis kelias į/iš Europos. Londonas bandė statyti ir dar vieną, jau miestui skirtą aplinkkelį, esantį arčiau centro ir susidedantį iš dviejų dalių:

    (1) šiaurinis aplinkkelis (North Circular, A406)
    (2) pietinis aplinkkelis (South Circular, A205)

    Pasimokę iš svetimų klaidų, londoniečiai nusprendė, kad tai yra bloga idėja - nors North Circular nemaža dalis buvo pastatyta, bendras aplinkkelio projektas nebuvo tęsiamas ir didesnė dalis jo liko nepabaigta. Pietinis 'aplinkkelis' dabar daugiausia atrodo taip:

    https://goo.gl/maps/njQAnPcZBnT4PsEC8
    https://goo.gl/maps/wKYmzYwoMo3uWR6b9
    https://goo.gl/maps/wgGzPqFzRSoGFxSF9

    Vietoje projekto tęsimo, Londonas investavo 20 milijardų į Crossrail ir dar daug milijardų į mažesnius VT projektus. Keliams plėsti ten pinigų randama itin mažai - aptarnaujančiam transportui užtenka ir tokio tinklo, o privatus transportas mieste vis tiek yra nesąmonė, tad kam jam leisti pinigus.

    Grįžtant į Vilnių: mes turime Londono vieno rajono populiacijos dydžio miestą, kuris yra pilnai išraižytas milžiniškais keliais. Skaičiuojant asfalto, tenkančio vienam žmogui, kiekį, mes praktiškai jame skęstame. Tuo tarpu VT yra tokiame žemame lygyje, kad labiau primena trečio pasaulio, o ne Europos, sistemas. Ir vis tiek čia masės ant automobilizmo adatos pasodintų mikrorajoninių kaimiečių vis dar rėkia apie kažkokį kelių tinklo mistinį pabaigimą. 'Pabaigti' Vilniaus kelių tinklą yra tas pats, kas pabaigti komunizmą. Jei norime kieto miesto, apie kelių plėtrą turime pamiršti bent keliems dešimtmečiams, ir tai tik jei turėsime kietų VT projektų (žymiai ilgesniam laikui jei toliau lėtai kapstysimės savo mėšle su dešimtmečio tikslais kaip 'papildomi 7 km. A juostų').
    Paskutinis taisė VLR; 2022.12.06, 18:47.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą

    Kaip principo parodymas gal ir geras sprendimas būtų. Visgi realiai kažin kiek srautų būtų, jeigu vieną naują maršrutą Šiaurine gatve paleistų. 5G irgi nelabai galima būtų naikinti, nes susisiekimas su Akropoliu ir Ozu. Dabartinių maršrutų trasos sakyčiau patogesnės, nes eina per mikrojajonų centrus, o ne tarp mikrorajonų.
    Nuo kažko pradėti reikia. Nes, kaip rodo praktika. Vilniuje imtis kompleksinių sprendimų sudėtinga. Ir čia veiktų tas "induced demand" tik jau VT. Kažkur kitoje visatoje žmonės ieško būstų arčiau metro...
    IMHO vien A juostos VT problemų Vilniuje neišspręs. Ir nepersėdinės iš auto (arba vienetai) į VT dėl susiaurintų gatvių su 30 km/h ir viena justa.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Kuo Šiaurinės gatvės nutiesimas automobiliams paskatins žmones persėsti į Šiaurine gatve važiuojantį autobusą?
    Nes toks maršrutas iš vis taps įmanomas, ko dabar nėra?
    Ką reiškia automobilių eismas turėtų pagerėti, jeigu yra išsklaidytas? Tikslas ne išsklaidyti, o sumažinti automobilių eismą ir padidinti VT bei dviračių eismą.
    Net jei eismo ir nesumažės, nauda bus, nes tarša bus keliama laukuose esančioje magistrlianėje gatvėje, o dabar ji keliama kiemų gatvelėse kurios tikrai neturėtu būti daugiau nei 30 km/h.

    Justiniškių g., Laisvės pr., Ozo g., Ateities g., Ukmergės g., Buivydiškių gatvėse padarom ištisines A juostas atimdami jas iš automobilių.
    Šitai turėtu būti padaryta nepriklausomai nuo šiaurinės tiesimo ir tam užtenka butelio dažų. Kad to dar nėra yra visiškas savivaldybės apsileidimas.

    Norit pasakyt, kad prieš vakarinio aplinkkelio nutiesimą automobilių srautai Laisvės pr. buvo didesni negu dabar vakarinis+Laisvės pr. kartu sudėjus?
    Laisvės pr. + justiniškių gatvė buvo daugiau nei dabar laisvės pr. + justiniškių gatvė ir aplinkelis.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O jeigu tiesti vien tik A+A be juostų kitiems automobiliams (ir turint galvoje gal greitąjį tramvajų tolimoje ateityje)?
    Būtų idomus kompromisas, bet dvi problemos - a juosta vistiem važiuoja kas trečias automobilis, o ir šaršalas būtų nemažas.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O jeigu tiesti vien tik A+A be juostų kitiems automobiliams (ir turint galvoje gal greitąjį tramvajų tolimoje ateityje)?
    Kaip principo parodymas gal ir geras sprendimas būtų. Visgi realiai kažin kiek srautų būtų, jeigu vieną naują maršrutą Šiaurine gatve paleistų. 5G irgi nelabai galima būtų naikinti, nes susisiekimas su Akropoliu ir Ozu. Dabartinių maršrutų trasos sakyčiau patogesnės, nes eina per mikrojajonų centrus, o ne tarp mikrorajonų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	17,7 kB ID:	2015635

    Vėl užmečiau akį į Kosciuškos gatvės dalies nuo Olandų žiedo link senamiesčio rekonstrukcijos projektą ir man kyla kelios mintys:

    Click image for larger version Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	283,0 kB ID:	2015636

    1. Numatyta palikti 4 juostas. Anksčiau stebėjausi tokiu neracionaliu sprendimu kol nepamačiau ,,Darnaus judumo plane iki 2024'' numatytų A juostų. Na, jei ten padarys A+1,1+A tai gal ir nieko sprendimas visu ilgiu palikti 4 juostas...

    2. Nematau nei vieno dvirtakio numatyto... Mano galva tai didžiulis nesusipratimas - bent vienas turėtų būtų. Jis turėtų būti švietimo įstaigų koncentracijos pusėje - kur dabartinė Čiurlionio menų gimnazija. Kai įsikurs ir LMTA, pasistatys daugiabučiai ir bendrai teritorijos, sakykime, stipriai susitvarkys - tuomet dviračio transporto priemonių susisiekimas tik dar labiau išaugs.

    3. Jei bus A juostos - mano galva nevertėtų daryti 3 nr pažymėtos viešojo transporto įvažos.
    Kosciuškos gatvėje eismas labai mažas, laisvai galima palikti po 1 juostą automobiliams, plius A juostą priešais žiedą.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.12.06, 08:54.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Aš tik noriu priminti, jog Šiaurinė gatvė gi planuojama 2+2, be jokių A juostų. Ir tai visai geras sprendimas, jeigu padarytų tai, ką vienu postu aukščiau parašė taccido .
    O jeigu tiesti vien tik A+A be juostų kitiems automobiliams (ir turint galvoje gal greitąjį tramvajų tolimoje ateityje)?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Aš tik noriu priminti, jog Šiaurinė gatvė gi planuojama 2+2, be jokių A juostų. Ir tai visai geras sprendimas, jeigu padarytų tai, ką vienu postu aukščiau parašė taccido .

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Pritariu.
    Sudėliokime akcentus. Susidarė absurdiška situacija, kad net 30 metų nenutiesiamos tokios gyvybiškai susisiekimui svarbios transporto gatvės kaip M. Lietuvio, neužbaigiama Ozo iki VA ir Šiaurinė. Bent dvejose, o tikėtina ir visose, būtų IR viešasis transportas, IR dvirtakiai. Tuomet pagaliau būtų suformuotas pagrindinis susisiekimo mieste infrastruktūros tinklas. Užbaigtas pagrindinis susisiekimo tinklas tolygiai po miestą paskirsto susisiekimo porekius. Neužbaigtas nulemia tokius dalykus kaip dėl viešojo transporto nebuvimo ar jo gero nefunkcionavimo metamasi į automobiius, automobiliai neturėdami alternatyvos perkrauna vieninteles/ę gatves, kurios/i tarnauja kaip vienintelis susisiekimo maršrutas (pvz susisiekimo ryšys vakarai-rytai) ir taip toliau ir panašiai.
    Kuo Šiaurinės gatvės nutiesimas automobiliams paskatins žmones persėsti į Šiaurine gatve važiuojantį autobusą?

    Čia prisimenu man galvoje įstrigusį pavyzdį iš dvirtakių tinklo: kai jis neužbaigtas, tai yra - užbaigtas tik apie 80-90%, juo naudojasi keli procentai gyventojų. Kai užbaigiama tiesti likę 20-10 procentų tinklo ir tokiu būdu suformuojamas vientisas tinklas - naudojimasis juo šoka apie 40-50 procentų. Tas pats principas turėtų įvykti ir užbaigus minėtas gatves - ne tik automobiių eismas turėtų stipriai pagerėti dėl jo vienodesnio išskirstymo po miestą, bet ir daugiau pereitų naudotis viešuoju dėl kardinaliai pagerėjusio fo funkcionavimo dėl A juostų nutiesimo minėtose gatvėse, dėl A juostų bendro tinklo užbaigimo ir dėl sumažėjusių kamščių (gal jie net netokie ir aktualūs būtų viešajam transportui kuomet būtų gerai funkcionuojantis A tinklas)..
    Ką reiškia automobilių eismas turėtų pagerėti, jeigu yra išsklaidytas? Tikslas ne išsklaidyti, o sumažinti automobilių eismą ir padidinti VT bei dviračių eismą.

    Suprasčiau, jeigu tiesdami Šiaurinę gatvę sakytumėm, kad:
    • Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse ir Viršuliškėse vidines gatves iškreiviname ir apribojame eismą iki 30 km/h IR
    • Justiniškių g., Laisvės pr., Ozo g., Ateities g., Ukmergės g., Buivydiškių gatvėse padarom ištisines A juostas atimdami jas iš automobilių.
    Tada gal būtų galima pateisinti Šiaurinės g. tiesimą automobiliams. Apsunkini gyvenimą automobilistams visose aplinkinėse 2+2 gatvėse (paversdamas jas į A+1+1+A), apsunkini gyvenimą gyv. rajonų viduje (sulėtindamas iki 30 km/h), o Šiaurinė g. norom nenorom sugeria dalį tų išstumtų srautų kaip A+2+2+A gatvė.

    Nes dabar truputį absurdiškai atrodo tas bandymas prakišti tokią Šiaurinę gatvę, kuri praktiškai nepagerins VT (nes ja važiuos koks vienas ar du nepatogūs autobusų maršrutai kas 40 min.), tačiau pagerins eismą automobilistams (papildoma gatvė/apylanka prasilėkti su vėjeliu).



    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Induced demand vilniuje neveikia. žiūrėti vakarinį aplinkelį ir laisvės prospektą.
    Norit pasakyt, kad prieš vakarinio aplinkkelio nutiesimą automobilių srautai Laisvės pr. buvo didesni negu dabar vakarinis+Laisvės pr. kartu sudėjus?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Mazgas su aplinkkeliu yra ir jis funkcionuoja. Su Ukmergės g. nėra, bet apie ją čia niekas nekalbėjo.
    Reikia kad būtų su Ukmergės gatve (beje projektą parengė ir teismus laimėjo dar prieš pandemiją, ar taip ir numarino tą projektą?). Dabartinė jungtis per Gileikių gatvę neatlaiko srauto, piko metu užsikemša į abi puses. Be to gabalas Pavilnionių gatvės net šioje jungtyje yra netvarkingas, be nuotekų ir skęsta po liūties ir t.t. Savivaldybė man atsakė kad sutvarkys kartu su gatvės rekonstrukcija kuri jau tuoj tuoj bus. Atsakymą gavau 2018 metais. Laukiu tuoj tuoj. Taip pat ir su šaligatviu link skalvių žiedo, kur prieš 12 metų "tik trumpam laikinai" papylė skaldos. Na dabar per Rimi galima apeiti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pavilnionių g. taip pat nebaigta taigi mazgo nėra.
    Mazgas su aplinkkeliu yra ir jis funkcionuoja. Su Ukmergės g. nėra, bet apie ją čia niekas nekalbėjo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Taip, Šiaurinė g. čia padėtų. Kita vertus yra mazgas Pavilnionių g. tiems, kas gyvena šiauriau.
    Pavilnionių g. taip pat nebaigta taigi mazgo nėra.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Tas virš trečdalio amžiaus besitęsiantis ‘pirma pabaigiam gatvių tinklą tada statysime VT’ laikotarpis turi baigtis nedelsiant jei norime turėti kietą miestą. Jei ateisim į protą, dabar bent trečdalį amžiaus žaisime ‘pirma pastatykime pilnu prioritetu važiuojančio VT linijų tinklą, tada statysime kelius’.
    Tai gerai, pabaigiam tą laikotarpį - pastatom tas 3 trūkstamas gatves o ne 30 metų tampomės kaip mešlungio apimti vos paminėjus jų vardą. Jei būtume atėję į protą tas tinklas būtų baigtas dar 90taisiais ir dabar galėtime kalbėti apie ten važiuojantį VT, o ne "jums dviračiu per pievą netinka?"
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Yra koks 1000 vietų mieste, kur galima pagerinti VT kokybę prieš tai netiesiant šimtus milijonų kainuojančių gatvių (Stotis-Centras, Centras-Pašilaičiai, Centras-Santariškės ir kt.). Šiaurinė gatvė net nėra radialinė, o būtent prioriteto formavimas radialiniuose VT maršrutuose (iš/į centrą) dabar yra prioritetas.
    Tai kad būtent ne radialinių maršrutų ir trūksta.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Taip taip, nes geriausia praktika nuiminėti automobilių srautus mieste yra naujų, didelių kelių statymas Ir tikrai nebūtų taip, kad pastačius naują, milžinišką tranzitinę gatvę gautume dar vieną didelę induced demand dozę ir užkištas sankryžas prie naujosios gatvės
    Induced demand vilniuje neveikia. žiūrėti vakarinį aplinkelį ir laisvės prospektą.
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    žymiai praktiškiau, pigiau ir darniau yra pastatyti P+R stoteles prie galutinių VT stotelių.
    Ir tada autobusu važiuoti per pievą? Nes gi gatvės nutiesti negalima.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Kalbant apie gatves, kurios manau turtėtų būti / išlikti greito eismo (jose neturi būti transporto susikirtimo viename lygyje), būtų šios:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	601
Size:	110,6 kB
ID:	2015886
    Užtektų tik Šiaurinės g. greito eismo gatvės (ne tik A juosta, gal net tramvajaus linija būtų liuks).
    Dar reiktų pertvarkyti G.V. gatvę kad neliktų apsisukimų ir perėjos. Gatvės turi atitikti savo kategorijos standartus kiek tai leidžia aplinka.
    Daugiau nereikia.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kaip ten bebūtų, Lietuvio, Šiaurinę ir Ozo reikia užbaigti - naujai nutiesiamas atkarpas padarant bent A+1,1+A.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Kalbant apie gatves, kurios manau turtėtų būti / išlikti greito eismo (jose neturi būti transporto susikirtimo viename lygyje), būtų šios:

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	601
Size:	110,6 kB
ID:	2015886

    Komentuoti:

Working...
X