Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Granitas vis dažnesnis sostinės gatvėse: nauja strategija skatina tvarumą

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/granitas-vis-daznesnis...atina-tvaruma/

    ,,Atsižvelgiame į eksploatacines išlaidas, kad ateities kartoms nereikėtų keisti grindinio ar bortų po 20 metų. Senojoje miesto dalyje vis dar išlikę ir saugomi geros būklės 60–80 metų senumo kelio bortai. Tai tvaru – jų eksploatacinės savybės tokios pačios kaip naujų granitinių bortų.

    Taip pat turime realų granito atsparumo pavyzdį – Gedimino prospekte granitiniai bortai sumontuoti prieš maždaug 20 metų iki šiol kaip nauji“, – natūralaus akmens privalumus pateikia savivaldybės specialistas G. Niaura. Reprezentacinis Gedimino prospektas nebebus viena iš retų zonų, kur Vilniuje sumontuoti ilgaamžiai granitiniai bortai. Pradėta įgyvendinti nauja strategija nuosekliai pakeis miesto infrastruktūrą.''


    Nepaprastai geros naujienos! Turiu riebios kritikos nekompetetingam, ciniškam, neūkiškam, nekenčiančiam pėsčiųjų Eksploatacijos poskyriui, bet už šį ėjimą (jei jie atsakingi) jie iš manęs gauna 10 balų pagarbos ir padėkos. Kad tik nesustotų ši puiki iniciatyva ir betoniniai bortai būtų maksimaliai, o gal net visai, nustoti naudoti.

    Kas yra puiku su granitiniais bortais - tai kad net po kokių 100 metų jei ir atsiranda kokie neestetiški defektai, juos galima atnaujinti, apsukti ir vėl naudoji kokius 100 ar daugiau metų. Granitinis bortas šiuo metu kainuoja, jei neklystu, apie 4 kartus daugiau - vietoje maždaug 10 bus 40 eurų (kilometrui vietoje 10 000 kainuos 40 000), bet nauda yra keleriopai didesnė: vien tai, kad nebereikės ardyti bordiūrų taip pjaustant ir asfaltą ir vėl iš naujo perdarant duos milžinišką naudą.

    Linkiu kuo didžiausios sėkmės.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    O iš kur tokių galima pasiimti? Mielai paimčiau jų į kiemą.
    Spėju, kur pamatai, iš ten ir pasiimi.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.
    O iš kur tokių galima pasiimti? Mielai paimčiau jų į kiemą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Atsakymas į klausimą, kodėl Vilniuje tokia prasta šaligatvių būklė, nes toks elgesys yra norma:
    Apie darbų saugą jau net nepradėsiu. Svarbiausia nesugadyt pralaidŪmo...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Suprantu, visi skubėjo, dirbo, bet blemba, kaip taip, negi negalima buvo pakloti kartono lakštų ant dangos prie Žaliojo tilto (beje kaip vietomis prie Pylimo g.). Ir kaip šitą dabar išvalyti:



    Reiktų kreiptis į Celofaną - jis tokių reikalų specialistas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Keista logika. Jeigu yra daug žudikų su ginklais tai sprendimas neperšaunamos liemenės?
    strawman

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.
    Keista logika. Jeigu yra daug žudikų su ginklais tai sprendimas neperšaunamos liemenės?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.
    Just now, lol.
    Click image for larger version

Name:	PXL_20230707_171303510.jpg
Views:	676
Size:	1,92 MB
ID:	2061925

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Vilnių išgelbės štai kas:

    Click image for larger version

Name:	gelbetojas.jpg
Views:	677
Size:	2,23 MB
ID:	2061902
    Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.
    Vilnių išgelbės štai kas:

    Click image for larger version

Name:	gelbetojas.jpg
Views:	677
Size:	2,23 MB
ID:	2061902

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Atsakymas į klausimą, kodėl Vilniuje tokia prasta šaligatvių būklė, nes toks elgesys yra norma:

    Click image for larger version Name:	fu.jpg Views:	0 Size:	792,1 kB ID:	2061883
    Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Atsakymas į klausimą, kodėl Vilniuje tokia prasta šaligatvių būklė, nes toks elgesys yra norma:

    Click image for larger version  Name:	fu.jpg Views:	0 Size:	792,1 kB ID:	2061883

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Suprantu, visi skubėjo, dirbo, bet blemba, kaip taip, negi negalima buvo pakloti kartono lakštų ant dangos prie Žaliojo tilto (beje kaip vietomis prie Pylimo g.). Ir kaip šitą dabar išvalyti:

    Click image for larger version

Name:	danga1 (2).jpg
Views:	712
Size:	1,85 MB
ID:	2061877
    Click image for larger version

Name:	danga1 (1).jpg
Views:	676
Size:	2,10 MB
ID:	2061878

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Patys suprantat, ką formuoja tie asfalto kampai:
    https://www.facebook.com/groups/274058902949612/

    Click image for larger version

Name:	Nato.jpg
Views:	855
Size:	173,1 kB
ID:	2061257

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Šitą stravoj reikėtų pavadinti "NATO takas".

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kreivumas galėjo užkliūt dėl tų išsukimų iš prospekto. Taip daro, kad mašina tilpų sustot ir netrukdytų likusiam eismui. Konkrečiai šiuo atveju galėjo būti tiesiog tiesus takas nekreivinant, t. y. per visą jo ilgį atitrauktas vienodai nuo prospekto. Gi užstatymas neplanuojamas, vietos daugiau negu reikia.

    Vieni sakys, kad kreivina dar ir dėl saugumo sulėtinant dviračius. Visgi čia tik šaligatvis.

    Be to, tiesių takų yra, pvz. Nemenčinės pl., tiek sovietmečiu tiesiant, tiek dabar rekonstravus rajone ir remondavus mieste atkarpas palikta tiesiai. Ten buvo dviračių takas, pavirto į dviračių ir pėsčiųjų, bet yra atkarpų paliktų, kaip tikro tako, tad saugumo argumentas, kaip ir atkrenta.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Atrodo, kad girti rangovai dirbo - kreiva, vingiuota, kampuota
    Kur konkrečiai, gali parodyt? Nebent šitas:

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Atrodo, kad girti rangovai dirbo - kreiva, vingiuota, kampuota

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    o tai dazyti stulpai tik vienoje puseje?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    NATO takas. Pilnas. Prie Litexpo.

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230701_164709.jpg
Views:	331
Size:	923,0 kB
ID:	2061023

    Dviračiams info ženklai (šaligatvyje) skelbia: Trakai – 25 km ir 79 min., Grigiškės – 9,8 km ir 33 min., Pašilaičiai – 7,9 km ir 31 min. Žmogui prakolas:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230701_164809.jpg
Views:	335
Size:	1,10 MB
ID:	2061024

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230701_164841.jpg
Views:	328
Size:	1,09 MB
ID:	2061025

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230701_164922.jpg
Views:	1110
Size:	1,04 MB
ID:	2061026

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230701_165012.jpg
Views:	324
Size:	1,15 MB
ID:	2061027

    Click image for larger version

Name:	IMG_20230701_165051-NE.jpg
Views:	326
Size:	988,9 kB
ID:	2061028

    Komentuoti:

Working...
X