Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Nežinau kokia proga, bet taip atrodo Islandijos g. šį rytą. gera vizualizacija to, koks galėtų būti mūsų miestas be automobilių.
    Islandijos dienos
    Ne pirmą kartą toks sprendimas daroma. Tikrai labai jauku ir fainai

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Nežinau kokia proga, bet taip atrodo Islandijos g. šį rytą. gera vizualizacija to, koks galėtų būti mūsų miestas be automobilių.
    Kultūros naktis bus, tai matyt kažkoks renginys čia vyks.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Nežinau kokia proga, bet taip atrodo Islandijos g. šį rytą. gera vizualizacija to, koks galėtų būti mūsų miestas be automobilių.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Popieriai prasti, bet paaiškinimas dėl purvo vonių paskutinėse foto yra toks, kad ten nutraukė šaligatvį, kad atitrauktų pėsčiuosius nuo išvažiuojančių mašinų iš garažų. Nematoma zona, nesaugu ir nepatogu išvažiuojantiems. Aišku, senamiestyje pilna tokių „arkų“. Dabar iškišus kapotą bus galima apsižvalgyt.
    Tai toje vietoje galėjo bent kokių žemaūgių vijoklinių krūmelių pasodinti. Greitai užaugtų, žmonėms noras vaikščioti dingtų, o automobilių vairuotojams netrukdytų.

    Komentuoti:


  • Suolas
    replied
    Šaligatvyje nereikia atsipalaiduoti idant neviršyti greičio.Click image for larger version

Name:	DSC_4223.JPG
Views:	1082
Size:	1,23 MB
ID:	2057670

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tam nebūtina daryti purvyno. Pakanka apdaryti kažką civilizuoto.
    Tikrai ne nepritariu. Pvz. Anreka Rygos g. purvynų nedarė, bet bortus sudėjo dar aukštesnius nei 15 cm per visą šaligatvio plotį ir dar siaura saugumo salele tarp skirtingų krypčių juostų į parkingą, t. y. net ne 2 įprasti bortai, bet 4 ir dar dėl salelės turbūt nesigautų vaikiško vežimo vežt.

    Komentuoti:


  • transit
    replied
    Taip, reikia įvardyti ir sugėdinti projektus, kuriais skatinami automobiliai ir bandoma mažinti urbanizmą.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Ko čia nesuprasti - gynybiniai įtvirtinimai, stačiai - purvasargiai, saugantys žmones nuo prigimtinės nuodemės - vaikščiojimo. Žmogus turi žinoti, kad jei nori apsipirkti ar pramogauti turi tai daryti teisingoje vietoje, teisingu būdu - mašyna Akropolyje. Čia kaip Daugėliškio 33A aptarimo metu pasakė architektoriai: "Mes padarėme, zigzaginius pesčiųjų takus tam, kad būtų įdomiau eiti, bet nenorime, kad žmonės ten eitu tranzitu (suprask kaip nori), kad būtų gyventojams daugiau privatumo".
    Buvo mintis pradėti dokumentuoti šitą miesto ligą ir dėti į kokį FB puslapį, nes didžioji dauguma projektų yra su tokiomis nesąmonėmis. Dar viena vilnietiška "geroji praktika".

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Popieriai prasti, bet paaiškinimas dėl purvo vonių paskutinėse foto yra toks, kad ten nutraukė šaligatvį, kad atitrauktų pėsčiuosius nuo išvažiuojančių mašinų iš garažų. Nematoma zona, nesaugu ir nepatogu išvažiuojantiems. Aišku, senamiestyje pilna tokių „arkų“. Dabar iškišus kapotą bus galima apsižvalgyt.
    Tam nebūtina daryti purvyno. Pakanka apdaryti kažką civilizuoto.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kartais iš kaip tik nuotraukoje matomo balkono su kava stebiu kaip ten šokinėja žmonės. Ką aš žinau, man patinka... Galėtų daugiau kažko tokio padaryt, pvz ten priešais Caffeine, Luminor ir Heydekrug, vis įdomiau būtų. Dabar labai laukiu žiemos, bus dar fainiau. Žiemai gal kokį pleduką ir kakavos nusipirksiu, kad būtų jaukiau žiūrėt kaip žmonės laužo galūnes. #PakalnisForTheWin

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Popieriai prasti, bet paaiškinimas dėl purvo vonių paskutinėse foto yra toks, kad ten nutraukė šaligatvį, kad atitrauktų pėsčiuosius nuo išvažiuojančių mašinų iš garažų. Nematoma zona, nesaugu ir nepatogu išvažiuojantiems. Aišku, senamiestyje pilna tokių „arkų“. Dabar iškišus kapotą bus galima apsižvalgyt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip rinkinukas, kokių urbanistinių vaflių pridaryta Paupyje ir Paplaujoje/Manufaktūrų g. Aš tik priminsiu, kad tai yra kažkas, kuo Pakalnis, Šimašius ir kita panaši chebra didžiuojasi ir mini kaip gerąjį Vilniaus urbanistikos pavyzdį. Čia net nekalbant apie vonios kambario plyteles, naudojamas pastatų apdailai

    Nesuėjo lygiai? No problem: įbombinsim šaligatvio vidury ištisinę želdinių juostą ir apsimesim, kad all good


    Norite patekti iš vienos šaligatvio dalies į kitą? Tai gal tiesiog eikite nx


    Manufaktūrų g.




    Kaip gi be atsitiktinių Vilnius style purvynų


    Juk kažkur mašinoms reiks važinėti per purvyną, tai čia puiki vieta




    Kaip? Kodėl? Ant kiek nedakrušti turi būti visa tai projektavę, savo parašais patvirtinę ir, ypač, tuo besididžiuojantys žmonės?




    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kaip čia atsitiko, jog įrengiant dviračių taką gatvė tapo vienpusio eismo? Ar mes nieko nesuprantam ir čia kas kita?
    Vietiniams paprašius gali išvis uždėti "eismas draudžiamas". Ieškosit tada statybos leidimų, projektų ar iškart prokuratūron?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Turite labai prastą atmintį ir nemokate naudotis internetu? Nuorodoje galite peržiūrėti pirkimo dokumentus ir prisiminti kaip tai vadinosi.
    Kaip čia atsitiko, jog įrengiant dviračių taką gatvė tapo vienpusio eismo? Ar mes nieko nesuprantam ir čia kas kita?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Algirdo gatvę kiek pamenu irgi "suremontavo".

    Naujakalbė.
    Turite labai prastą atmintį ir nemokate naudotis internetu? Nuorodoje galite peržiūrėti pirkimo dokumentus ir prisiminti kaip tai vadinosi.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Nepamiršote, kad darbai vykdomi „remonto“ būdu, o „Grindos“ įkainiai yra patvirtinti miesto tarybos? Keičiant pagrindus darbai jau nebelaikytini paprastuoju remontu, kas nurodyta ir įkainio pavadinime:
    Algirdo gatvę kiek pamenu irgi "suremontavo".

    Naujakalbė.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Ant dienų nusprendžiau dar kartą pabandyti užregistruoti problemą į Tvarkau Vilnių (kažkada jau bandžiau, gavau šablonišką atsakymą kad problema užregistruota, be jokių realių darbų) - apie subirusį šaligatvį prie Antakalnio 99, prie Antakalnio stotelės. Gavau atsakymą, cituoju: "ši atkarpa bus remontuojama atliekant kapitalinį šaligatvio remontą ir dviračių tako įrengimą nuo M.K. Oginskio g. iki Saulėtekio al. Rangos darbai numatyti 2024 m.". Gal kas žinote apie kokį projektą čia eina kalba?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Aklas spėjimas - nes pasikeitė dangos pagrindus reglamentuojantys norminiai dokumentai?
    Yra ir kitas aspektas: jei nėra jokios projektinės dokumentacijos, pagrindų būklę ir jų sandarą galima nustatyti tik juos išardžius. Jei projektuotojas negali nustatyti būtinų pakeisti atkarpų ir pateikti pagrindų įrengimo kiekių, jam saugiau nurodyti jog keičiamas visas pagrindas. Kitaip už darbus, kurie nebuvo numatyti projekte jis mokės iš savo kišenės.
    Taip veikia statybų sektorius.
    Nepamiršote, kad darbai vykdomi „remonto“ būdu, o „Grindos“ įkainiai yra patvirtinti miesto tarybos? Keičiant pagrindus darbai jau nebelaikytini paprastuoju remontu, kas nurodyta ir įkainio pavadinime:
    6.3.2. Šaligatvių remontas ant 5 cm smėlio pasluoksnio virš 5 m2 vienoje vietoje:
    6.3.2.1. su plytelių kaina m2 19,00
    6.3.2.2. be plytelių kainos m2 9,00
    6.3.3. Naujo šaligatvio įrengimas ant 10 cm smėlio, 10 cm dolom. skaldos ir 5 cm smėlio pagrindo m2 28,90

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    John, nesimato konteksto - ar ten ne per platus šaligatvis? Jei taip, tai jį tvarkant vertėtų siaurinti. Tiesiog pastebėjimas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Štai kaip VMS "sprendžia" šaligatvių problemas
    Kuri pasiuntimo link Atėnų vieta jums neaiški?

    Komentuoti:

Working...
X