Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • R.D.
    replied
    Naugarduko g. nuo Mindaugo g. iki pat iš esmės Vingrių dalyje atkarpų kažkas žiauraus, tiek metų kažkokį šaligatvį negebama pakeisti šitam Muchosranske:

    Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	2,85 MB ID:	2066867
    Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	2,28 MB ID:	2066868
    Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	2,77 MB ID:	2066869
    Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	2,72 MB ID:	2066870
    Paskutinis taisė R.D.; 2023.08.05, 14:23.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151351.jpg
Views:	1042
Size:	1,84 MB
ID:	2063501Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151526_1.jpg
Views:	1027
Size:	1,49 MB
ID:	2063502Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151758.jpg
Views:	1030
Size:	1,24 MB
ID:	2063503Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_152501.jpg
Views:	1027
Size:	1,32 MB
ID:	2063504

    Kelis kartus per savaitę praeinu tą atkarpą, sakyti, kad statybinikai ten smaukosi yra per dosnu, jie ten dročinasi.
    Prie Šilo tilto nebuvo jokio progreso nuo bent balandžio mėnesio, nors reguliariai aplinkui trinasi 3-6 statybininkai, velniai žino, ką jie ten daro. Dažnai tiesiog ekskavatoriuke sėdi, sunkvežimyje sėdi, muzikos klausosi, tiesiog totaliai b*bį dėję.

    Tolėliau, einant pro prie pat gatvės patatytus daugiabučius, per pastaruosius tris mėnesius sudėjo bortelius vidury gatvės ir vieną asfalto sluoksnį, vietomis šaligatviui trinkeles sudėjo. Čia dažnai dirba, atsiprašau, dročinasi, 10-15 žmonių su daug technikos.

    Bene vienintelė pažanga, kuri bent kažkiek atrodo normaliai (atsižvelgiant į laiko apimtis), yra ties Žirmūnų tiltu.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Helsinio g.
    Click image for larger version

Name:	P30715-163414.jpg
Views:	832
Size:	1,80 MB
ID:	2064449 Click image for larger version

Name:	P30715-163430.jpg
Views:	834
Size:	1,88 MB
ID:	2064444 Click image for larger version

Name:	P30715-163438.jpg
Views:	840
Size:	1,89 MB
ID:	2064443 Click image for larger version

Name:	P30715-163708.jpg
Views:	863
Size:	2,17 MB
ID:	2064441 Click image for larger version

Name:	P30715-163720.jpg
Views:	867
Size:	2,18 MB
ID:	2064442 Click image for larger version

Name:	P30715-163738.jpg
Views:	863
Size:	2,08 MB
ID:	2064445 Click image for larger version

Name:	P30715-163749.jpg
Views:	838
Size:	1,97 MB
ID:	2064450 Click image for larger version

Name:	P30715-163836.jpg
Views:	837
Size:	1,97 MB
ID:	2064440 Kitoje kelio pusėje šaligatvis platesnis
    Click image for larger version

Name:	P30715-163959.jpg
Views:	831
Size:	1,80 MB
ID:	2064446 Click image for larger version

Name:	P30715-164004.jpg
Views:	830
Size:	1,70 MB
ID:	2064439 Click image for larger version

Name:	P30715-164015.jpg
Views:	831
Size:	1,85 MB
ID:	2064447 Click image for larger version

Name:	P30715-164027.jpg
Views:	825
Size:	1,68 MB
ID:	2064438 Click image for larger version

Name:	P30715-164045.jpg
Views:	833
Size:	1,79 MB
ID:	2064448 Click image for larger version

Name:	P30715-164050.jpg
Views:	850
Size:	1,74 MB
ID:	2064437

    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151351.jpg
Views:	1042
Size:	1,84 MB
ID:	2063501Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151526_1.jpg
Views:	1027
Size:	1,49 MB
ID:	2063502Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151758.jpg
Views:	1030
Size:	1,24 MB
ID:	2063503Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_152501.jpg
Views:	1027
Size:	1,32 MB
ID:	2063504


    Komentuoti:


  • AšNeRobotas
    replied
    Nežinau į kokią temą kelti.
    Statybininkų nedaug ir 90% iš jų smaukėsi aplinkui, naršė telefonuose, keli stoviniavo ir žėjo kaip gaisrininkų ekipažas purškia vandenį ant woltininko dviračio.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_144533.jpg
Views:	1038
Size:	1,53 MB
ID:	2063496
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151150.jpg
Views:	1025
Size:	1,52 MB
ID:	2063497
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_151237.jpg
Views:	1035
Size:	1,96 MB
ID:	2063498
    Click image for larger version

Name:	IMG_20230717_201241.jpg
Views:	1006
Size:	310,9 kB
ID:	2063499

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Grigalaukio g.
    Click image for larger version

Name:	P30715-154242.jpg
Views:	1115
Size:	1,83 MB
ID:	2063449 Click image for larger version

Name:	P30715-154247.jpg
Views:	1087
Size:	1,75 MB
ID:	2063450 Click image for larger version

Name:	P30715-154256.jpg
Views:	1123
Size:	2,20 MB
ID:	2063453 Click image for larger version

Name:	P30715-154259.jpg
Views:	1122
Size:	2,11 MB
ID:	2063454 Click image for larger version

Name:	P30715-154317.jpg
Views:	1091
Size:	1,80 MB
ID:	2063451 Click image for larger version

Name:	P30715-154355.jpg
Views:	1111
Size:	2,05 MB
ID:	2063452

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Neries pusėje ir stulpus (senus, surūdijusius) su taku apėjo. Takas vienur atskirtas žalia zona, kitur priglaustas prie bordiūro.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Ten dar sugebėjo pamiršt perėjos ženklinimą ties žaliuoju tiltu. Eismo juostų punktyrai per visą ilgį.
    Nepamiršo, nutrynė ir dabar labai bjauriai atrodo, kaip ir apipėdinti asfaltu šaligatviai.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Prieš kelias dienas praėjau Žygimantų gatvės šia suremontuota (buvo remontas ar rekonstrukcija?) dalimi. Keikiausi. Apėjo bortais šulinį šaligatvio sąskaita bent dvejose vietose (vienos čia nesimato, bet ji kiek tolėliau) ir paliko. Pėstiesiems ties tomis vietomis lieka apie 1 m pločio prėjimas, kaip ir ties stulpu.

    Tie imbicilai galėjo šioje atkarpoje pvz pastumti gatvę apie 20 cm į šoną (o gal net nereikėtų stumti jei važiuojamoji dalis per plati), ir tuomet būtų galima bordiūru tiesiai apimti dangčius, dangčius pakelti ir tokiu būdu pėstieji turėtu bent 1,5 pločio šaligatvį.
    Ten dar sugebėjo pamiršt perėjos ženklinimą ties žaliuoju tiltu. Eismo juostų punktyrai per visą ilgį.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Prieš kelias dienas praėjau Žygimantų gatvės šia suremontuota (buvo remontas ar rekonstrukcija?) dalimi. Keikiausi. Apėjo bortais šulinį šaligatvio sąskaita bent dvejose vietose (vienos čia nesimato, bet ji kiek tolėliau) ir paliko. Pėstiesiems ties tomis vietomis lieka apie 1 m pločio prėjimas, kaip ir ties stulpu.

    Tie imbicilai galėjo šioje atkarpoje pvz pastumti gatvę apie 20 cm į šoną (o gal net nereikėtų stumti jei važiuojamoji dalis per plati), ir tuomet būtų galima bordiūru tiesiai apimti dangčius, dangčius pakelti ir tokiu būdu pėstieji turėtu bent 1,5 pločio šaligatvį.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	275
Size:	173,3 kB
ID:	2063219

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Granitas vis dažnesnis sostinės gatvėse: nauja strategija skatina tvarumą

    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/granitas-vis-daznesnis...atina-tvaruma/

    ,,Atsižvelgiame į eksploatacines išlaidas, kad ateities kartoms nereikėtų keisti grindinio ar bortų po 20 metų. Senojoje miesto dalyje vis dar išlikę ir saugomi geros būklės 60–80 metų senumo kelio bortai. Tai tvaru – jų eksploatacinės savybės tokios pačios kaip naujų granitinių bortų.

    Taip pat turime realų granito atsparumo pavyzdį – Gedimino prospekte granitiniai bortai sumontuoti prieš maždaug 20 metų iki šiol kaip nauji“, – natūralaus akmens privalumus pateikia savivaldybės specialistas G. Niaura. Reprezentacinis Gedimino prospektas nebebus viena iš retų zonų, kur Vilniuje sumontuoti ilgaamžiai granitiniai bortai. Pradėta įgyvendinti nauja strategija nuosekliai pakeis miesto infrastruktūrą.''


    Nepaprastai geros naujienos! Turiu riebios kritikos nekompetetingam, ciniškam, neūkiškam, nekenčiančiam pėsčiųjų Eksploatacijos poskyriui, bet už šį ėjimą (jei jie atsakingi) jie iš manęs gauna 10 balų pagarbos ir padėkos. Kad tik nesustotų ši puiki iniciatyva ir betoniniai bortai būtų maksimaliai, o gal net visai, nustoti naudoti.

    Kas yra puiku su granitiniais bortais - tai kad net po kokių 100 metų jei ir atsiranda kokie neestetiški defektai, juos galima atnaujinti, apsukti ir vėl naudoji kokius 100 ar daugiau metų. Granitinis bortas šiuo metu kainuoja, jei neklystu, apie 4 kartus daugiau - vietoje maždaug 10 bus 40 eurų (kilometrui vietoje 10 000 kainuos 40 000), bet nauda yra keleriopai didesnė: vien tai, kad nebereikės ardyti bordiūrų taip pjaustant ir asfaltą ir vėl iš naujo perdarant duos milžinišką naudą.

    Linkiu kuo didžiausios sėkmės.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    O iš kur tokių galima pasiimti? Mielai paimčiau jų į kiemą.
    Spėju, kur pamatai, iš ten ir pasiimi.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.
    O iš kur tokių galima pasiimti? Mielai paimčiau jų į kiemą.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Atsakymas į klausimą, kodėl Vilniuje tokia prasta šaligatvių būklė, nes toks elgesys yra norma:
    Apie darbų saugą jau net nepradėsiu. Svarbiausia nesugadyt pralaidŪmo...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Suprantu, visi skubėjo, dirbo, bet blemba, kaip taip, negi negalima buvo pakloti kartono lakštų ant dangos prie Žaliojo tilto (beje kaip vietomis prie Pylimo g.). Ir kaip šitą dabar išvalyti:



    Reiktų kreiptis į Celofaną - jis tokių reikalų specialistas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Keista logika. Jeigu yra daug žudikų su ginklais tai sprendimas neperšaunamos liemenės?
    strawman

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.
    Keista logika. Jeigu yra daug žudikų su ginklais tai sprendimas neperšaunamos liemenės?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.
    Just now, lol.
    Click image for larger version

Name:	PXL_20230707_171303510.jpg
Views:	676
Size:	1,92 MB
ID:	2061925

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Vilnių išgelbės štai kas:

    Click image for larger version

Name:	gelbetojas.jpg
Views:	678
Size:	2,23 MB
ID:	2061902
    Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.
    Vilnių išgelbės štai kas:

    Click image for larger version

Name:	gelbetojas.jpg
Views:	678
Size:	2,23 MB
ID:	2061902

    Komentuoti:

Working...
X