Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Click image for larger version

Name:	20200117_094944.jpg
Views:	40
Size:	122,7 kB
ID:	1776217
    Iš nuotraukos panašu, kad sekcija dar neveikia? Pagal idėją tą nuotraukos momentą turėtų degti žalia pėstiesiems.

    Labai specifinė vieta, išsukimui į dešinę labai siaura ir trumpa juosta. Dažnu atveju anksčiau noritys važiuoti tiesiai į Minties g. norėdami aplenkti sukančius į dešinę pagal lentelę važiuodavo kaire juosta ir įsmukdavo gale į "vidurį" neretu atveju užlįsdami prieš sąžiningai laukiančius eilėje. Čia net esant lentelei taip buvo, nes progų išsukti gan mažai dėl intensyvaus eismo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Maduk Rodyti pranešimą
    Iš tikrųjų tai Skvernelis pasirodė kaip tikras populistas sakydamas, kad kažkokie ten tyrimai buvo atlikti neaiškūs, neva kažkas suklaidino buvusias valdžias, gal tos lentelės ir geros. Tai suprask visa Europa ir Pasaulis kvailesni už Lietuvą ir Skvernelį, nes ten lentelių niekam nereik. Tiesiog pigus populizmas ir vis tiek jas paliko pusiau apribotom teisėm.
    O kodės tas "tyrimas" buvo paviešintas tik dabar, o ne kartu su taisyklių koregavimu?

    Komentuoti:


  • Maduk
    replied
    Įdomiai nuskambėjo mintis, kad Vilniaus m. sav. administracija neprivalo paklusti centrinei valdžiai. Taigi centrinė valdžia ir įvedė tas žalios rodyklės lenteles. Tuomet Lietuva dar buvo atsilikusi valstybė, arčiau socialistinės Rytų Vokietijos. Dabar labiau pažengusi, orientuojasi į Vakarų Europą. Tai ir pasikeitė reguliavimas iš centro, tiesiog silpnas ministras nesugebėjo iki galo užbaigti pradėto darbo. Galėjo gi ir atominės neuždaryti, bet ES liepė. O čia lyg neliepė, tai galima ir palikti tas lenteles. O savo galva galvoti kada pradės? Gi ne Šimašius ir jo komanda tvirtina KET, kitus teisės aktus, o yra žemesnės lygos politikas, turi paklusti, kai bus Šimašius susisiekimo ministru, tuomet galės lenteles kabinti ant visų sankryžų šviesoforų.

    Apskritai, lentelė buvo ,,įdiegta" į sistemą per klaidą, kažkoks žmogelis pamatė ją kažkada kažkur ir jam patiko, tai daug kas keitėsi keičiantis metams. Aišku idealu, kai šviesoforai sankryžoje, be sekcijų, ir kabo ta lentelė, Suki į dešinę, pėstieji palaukia, praleidžia, nes tuomet ir per pėsčiųjų perėjas nepraleisdavo. Laikai keitėsi, šviesoforai tapo sudėtingesni, su visokiom kombinacijom. Iš tikrųjų tai Skvernelis pasirodė kaip tikras populistas sakydamas, kad kažkokie ten tyrimai buvo atlikti neaiškūs, neva kažkas suklaidino buvusias valdžias, gal tos lentelės ir geros. Tai suprask visa Europa ir Pasaulis kvailesni už Lietuvą ir Skvernelį, nes ten lentelių niekam nereik. Tiesiog pigus populizmas ir vis tiek jas paliko pusiau apribotom teisėm.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šilo tilto - Žirmūnų sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę, nors 2019 m. modernizavimo projekte jos nebuvo. Vaizdas iš Google maps:

    Click image for larger version

Name:	1 (2).jpg
Views:	42
Size:	158,6 kB
ID:	1776216
    Kadangi nuo tilto pusės yra papildoma sekcija į kairę ir norima dešinįjį posūkį leisti kartu su pėsčiaisiais, dešinėje esančių šviesoforų žaliuose signaluose įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Jau ir balti skydai nebededami. Foto gavau iš kolegos Vilniuje:

    Click image for larger version

Name:	20200117_094944.jpg
Views:	40
Size:	122,7 kB
ID:	1776217

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Geriau meras su pilietine iniciatyva miestiečius kelių eismo taisyklių pamokytų. Laisvės pr. - Spaudos g. sankryža:

    Manau, kad čia buvo taikoma taisyklė AI1 "Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko aš neklaidinu. Konvencijos tikslas ne unifikuoti taisykles iki smulkmenų, o tik subendrinti didesnę dalį taisyklių. Kita lieka šalių kompetencijai. Jokio dogmatizmo nėra, galima net ir subendrintų punktų įvairovė. Todėl nėra nei vieningų kelio ženklų, jie skiriasi, nėra netgi vieningų šviesoforo signalų signalų reikšmių. Ir kažin ar bus vieninga KET. Tai neįmanoma. Nes kiekviena didžioji šalis ir šiaip V. Europos šalis laiko savo KET geromis ir tikrai nenorės jų keisti dėl kažkokių tai balabolų iš Briuselio kaprizų. Net JAV taisyklės skirtingose valstijose skiriasi.
    https://www.zodynas.lt/terminu-zodynas/U/unifikuoti

    Unifikuoti

    unifik|uoti, unifikuoja, unifikavo vienos normos, vienodos formos, vienodinti




    KELIŲ EISMO KONVENCIJA*

    Susitariančiosios Šalys,

    norėdamos palengvinti tarptautinį kelių eismą ir pagerinti saugų eismą, priimant vienodas eismo taisykles,

    susitarė dėl šių nuostatų:


    Vieningas ženklinimas ir kelio ženklai priimti:

    Kelio ženklų ir signalų konvencija
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=5sjolfv8w
    Originalas su paveikslėliais čia:
    https://treaties.un.org/doc/Treaties...searchable.pdf

    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.17, 14:40.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Vokietija ratifikavusi?

    Ir kaip aš, nemokėdamas vokiečių, suprasiu ką reiškia "NUR" lentelėje?
    Ir Vienos konvencijos specialistai, ką, po velniais, reiškia geltona šviesofo sekcija?

    Stadt präsentiert Grünpfeil für Radfahrer | 22.03.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=7NWRECW44hE
    Nelabai suprantu, ką norite argumentuoti šiuo pavyzdžiu ? Tai ,kad kuo daugiau yra su nacionalinėmis kalbomis kelio ženklų, ar kitur nesuprantamų papildomų šviesoforų sekcijų - tuo saugesnis tarptautinis eismas ? Aš su tuo nesutinku. Jei taip galvojate , tai į sveikatą ir sėkmės išvažiavus už Lietuvos sienų.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nevažiuojantis per žalią trukdo kitų eismo dalyvių eismą:

    9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.

    Apie tai, kad tokios šviesoforo kombinacijos įsigalioja nuo 2019 11 01 ir ką jos reiškia pranešta 2019 07 16:
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/at...guliuoti-eisma

    Negali sakyt, kad nebuvo bandymo populiarinti, bet jis tikrai paskendo įprastinėje modernių greičio matuoklių, modernių alkotesterių, ir naujų policijos automobilių reklamos jūroje.

    Ir, kažkaip visi išsisuka nuo atsakymo, ką reikėtų daryti su per raudona einančiu pėsčiuoju?
    Ką galima daryti per raudoną galioja ne 6 mėn. o nuo pat šviesoforo atsiradimo laikų.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Neklaidinkite. Vienos konvencijos tikslas buvo unifikuoti taisykles, kad vairuotojas vienur išmokęs vairuoti galėtų saugiai vairuoti ir kitose šalyse. Dauguma Vienos konvencijos apibrėžimų ir taisyklių yra beveik be pakeitimų įrašyti į Lietuvos KET.

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4
    Kaip ir minėta, bendros nuostatos.
    Žodis "šviesoforas" paminėtas 18 kartų, ir konkrečiau apie sekcijas ir lenteles nieko nėra:

    "Šios Konvencijos Susitariančiosios Šalys, kurios nėra Kelio ženklų ir signalų konvencijos, pateiktos pasirašyti Vienoje tą pačią kaip ir ši Konvencija dieną, šalys, įsipareigoja įvykdyti šias sąlygas:
    a) visi jų teritorijoje esantys kelio ženklai, šviesoforai ir kelių ženklinimas sudaro darnią sistemą ir projektuojami bei įrengiami taip, kad būtų lengvai atpažįstami;"

    Vokietija ratifikavusi?

    Ir kaip aš, nemokėdamas vokiečių, suprasiu ką reiškia "NUR" lentelėje?
    Ir Vienos konvencijos specialistai, ką, po velniais, reiškia geltona šviesofo sekcija?

    Stadt präsentiert Grünpfeil für Radfahrer | 22.03.2019
    https://www.youtube.com/watch?v=7NWRECW44hE

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko aš neklaidinu. Konvencijos tikslas ne unifikuoti taisykles iki smulkmenų, o tik subendrinti didesnę dalį taisyklių. Kita lieka šalių kompetencijai. Jokio dogmatizmo nėra, galima net ir subendrintų punktų įvairovė. Todėl nėra nei vieningų kelio ženklų, jie skiriasi, nėra netgi vieningų šviesoforo signalų signalų reikšmių. Ir kažin ar bus vieninga KET. Tai neįmanoma. Nes kiekviena didžioji šalis ir šiaip V. Europos šalis laiko savo KET geromis ir tikrai nenorės jų keisti dėl kažkokių tai balabolų iš Briuselio kaprizų. Net JAV taisyklės skirtingose valstijose skiriasi.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Nevažiuojantis per žalią trukdo kitų eismo dalyvių eismą:

    9. Eismo dalyviai privalo laikytis visų būtinų atsargumo priemonių, nekelti pavojaus kitų eismo dalyvių, kitų asmenų ar jų turto saugumui ir aplinkai, nesudaryti kliūčių jų eismui, taip pat siekdami išvengti nuostolingų padarinių arba juos sumažinti privalo imtis visų būtinų priemonių, išskyrus tuos atvejus, kai dėl to kiltų pavojus jų pačių, kitų žmonių gyvybei ar sveikatai arba tokios priemonės padarytų dar daugiau žalos palyginti su ta, kurios būtų galima išvengti.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Vienos konvencija tik gan grubus žemėlapis, kaip reikia tvarkyti eismą. Bendrų taisyklių, viską reglamentuojačių iki smulkmenų nėra ir jų nereikia. Europoje šalys labai skirtingos tiek infrastruktūros išvystymu, tiek automobilizacija, tiek ir žmonių eismo kultūra ir aplamai mentalitetu. Kas čia per norai viską ant vieno kurpaliaus užmauti? Kas čia totalitarizmo geidžia?
    Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.
    Neklaidinkite. Vienos konvencijos tikslas buvo unifikuoti taisykles, kad vairuotojas vienur išmokęs vairuoti galėtų saugiai vairuoti ir kitose šalyse. Dauguma Vienos konvencijos apibrėžimų ir taisyklių yra beveik be pakeitimų įrašyti į Lietuvos KET.

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...wid=-9dzqnuep4
    Paskutinis taisė AudriusV; 2020.01.17, 11:48.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    69. Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
    Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...

    Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "
    Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."

    Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?
    Jeigu sugedo durys, tai turėtų avarinį signalą įsijungti.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Stovėti draudžiama užtat, jei nėra 3 metrų iki ištisinės.

    150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;
    69. Transporto priemonės stovėjimas (toliau – stovėjimas) – transporto priemonės sustabdymas ilgesniam laikui, negu reikia keleiviams laipinti arba transporto priemonei krauti.
    Gal norėjo išlipti o durys užsikirto ...

    Kadangi dabar su šviesoforais privėlė taip, kad neišgėręs nesuprasi ... o tada kaip žinia vairuoti nebegalima, žmogus pasielgė visiškai logiškai, kaip keliais postai aukščiau paminėjo AL1 "
    Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok."

    Tai kaip su per raudoną einančiu pėsčiuoju - niekaip, kol nebus trikojų su automatiniu baudos išrašymu?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Už nevažiavimą per leidžiantį baudos nėra, o pėsčiajam už ėjimą per draudžiamą - yra. Ar policijai panosėje nesimato?
    Stovėti draudžiama užtat, jei nėra 3 metrų iki ištisinės.

    150.7. ten, kur tarp sustojusios transporto priemonės ir ištisinės horizontaliojo ženklinimo linijos (bortelio) mažesnis kaip 3 m atstumas;

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Geriau meras su pilietine iniciatyva miestiečius kelių eismo taisyklių pamokytų. Laisvės pr. - Spaudos g. sankryža:

    Už nevažiavimą per leidžiantį baudos nėra, o pėsčiajam už ėjimą per draudžiamą - yra. Ar policijai panosėje nesimato?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Vilniuje nuiminėjo jau kelis metus, lig paskutinės delsė ir mažesni miestai/miesteliai.
    Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva
    Geriau meras su pilietine iniciatyva miestiečius kelių eismo taisyklių pamokytų. Laisvės pr. - Spaudos g. sankryža:

    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.17, 10:53.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Į ...
    Dėl sabotažo turiu vidinės info, kad buvo nurodyta su lentelėm delsti iki paskutinės dienos.

    Bet iš kitos pusės, lentelių grąžins nedaug. Žmonės bus pikti, kodėl ten ar ten nėra jiems asmeniškai reikalingos lentelės. Tai kažin ar merą pasieks ta šlovė, kurios jis siekė.
    Vilniuje nuiminėjo jau kelis metus, lig paskutinės delsė ir mažesni miestai/miesteliai.
    Tokiu mąstu teisingiau vadinti ne sabotažu o pilietine iniciatyva

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Viename delfio piliečio nuomonės straipsnyje buvo teisingai pastebėta, kad žalios lentelės ypač kamštyje griauna šviesoforaus reguliuojamą pravažiavimą per sankryžas. Tokiose sankryžose, kur buvo žalios lentelės, laikantis taisyklių, be įžūlumo jas padarydavo nepravažiuojamomis. Antras dalykas, kuris sistemiškai nepatinka, tai vietinių kelio ženklų ar taisyklių įvedimas. Didžioji dalis, jei ne visa Europa yra prisijungusi prie Vienos konvencijos, bet jau dabar kur nors važiuojant reikia ieškoti ir studijuoti, kokie yra neatitikimai ar specifinės taisyklės. Jei ir tokios tendencijos toliau plėsis, tai pasieniuose vairuotojams reikės lankstinukų apie vairavimo skirtumus. Šie ženklinimo ar taisyklių interpretavimo skirtumai turi būti tik šalinami.
    ​​​​
    Vienos konvencija tik gan grubus žemėlapis, kaip reikia tvarkyti eismą. Bendrų taisyklių, viską reglamentuojačių iki smulkmenų nėra ir jų nereikia. Europoje šalys labai skirtingos tiek infrastruktūros išvystymu, tiek automobilizacija, tiek ir žmonių eismo kultūra ir aplamai mentalitetu. Kas čia per norai viską ant vieno kurpaliaus užmauti? Kas čia totalitarizmo geidžia?
    Ar įsivaizduojat, kiek nevykę sprendimai ir keitimai juos šalinant kainuotų visos ES mastu ir kiek tai užsitęstų? Geria jau kai visur šiek tiek skitinga ir decentralizuotai, tada galimas progresas, nes nereikia atsiklausti Briuselio biurokratų dėl kiekvieno žingsnio. O sėkmės atveju patirtį galima paskleisti plačiau, nesėkmės atveju jos pasekmės liktų tik konkrečioje valstybėje ar jos dalyje.

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Šiaip pagalvojus pasienyje su Lenkija galėtų būti geltonuose skyduose nurodoma kokia yra šviesoforų valdymo tvarka, turiu omeny tų šviesoforų kurie įrengti iki 2012 m. Su kitų valstybių pasieniais užtektų tik nurodyt info, ką reiškia žalias su rodyklėmis viduje ir ką be jų.

    Tik nesugalvoju kaip ją reiktų perteikti.
    Tai eiliniam vairuotojui nieko nesakytų. Ir kelio ženklu ar pora žodžių lentoje prie sienos nieko neišaiškinsi. Tam reikia skaityti KET, o tuo niekas neužsiims.
    Yra paprasta taisyklė - nežinai kaip elgtis, neskubėk ir geriau sustok.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.01.17, 08:55.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Yra dar viena problema. Lietuvoje ir taip buvo nemaži skirtumai tarp šviesoforų sureguliavimo atskiruose miestuose. Dabar, vietoj to, kad visi artėtų prie bendro standarto, gavosi dar didesni skirtumai. Greitai vidutinis kaunietis atvažiavęs į Vilnių nebemokės važiuoti per šviesoforu reguliuojamą sankryžą, o vilnietis nemokės važiuoti Kaune

    Komentuoti:

Working...
X