Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU, SI] Čekijos, Slovakijos, Vengrijos, Slovėnijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Čekiški registracijos numeriai

    Pralenkia slovakas iš Čadcos


    Ankstesni Čekoslovakijos (po 1993 - Čekijos ir Slovakijos) automobilių registracijos numeriai buvo labai aiškūs
    Pirmos dvi raidės reiškė apskritį (okres),
    Pvz., OL - Olomouc, OS - Ostrava, HK - Hradec Králové;
    A raidė buvo skirta Prahai - pasirodo, Čekijoje ir Slovakijoje nėra rimtų vietovardžių, prasidedančių A raide.

    Slovakai irgi pakeitė numerius, bet "okresų" pavadinimus numeriuose išsaugojo

    Nuo 2001 metų pagal numerius iškart atpažinsi čeką; bet nesuprasi, iš kur jis atvažiavo:




    Pasirodo, antras ženklas (raidė) reiškia regioną / kraštą (kraj). Anksčiau Čekoslovakijoje buvo 10 kraštų (Čekijoje 7 kraštai + Praha, Slovakijoje - 3). Po 2001.01.11 administracinės reformos Čekijoje atsirado 14 kraštų (įskaitant Prahą)

    Dabar A raidė reiškia Prahą, B-Brno, C - Čekų Budiejovicus, T- Ostravą, M -Olomoucą...

    http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A...y_v_%C4%8Cesku
    Paskutinis taisė Romas; 2014.10.30, 22:22.

    Comment


      #42
      E462 / R46 Olomouc - Vyškov - Brno

      Čekijoje reklamos neįkyrios, o nuorodų į objektus mažiau nei Vokietijoje


      Kelraščio išvis nelieka. Lietuvoje tokiame kelyje garantuotai būtų apribojimas iki kokių 80 km/h, o Čekijoje maksimalus greitis - 130 km/h (kaip ir autostradose)


      Pavojinga vieta - ribojimas iki 100 km/h








      Moravijos kalneliai


      Remontuojamas ruožas.

      Nuotraukų nėra, bet čekų kelininkai visada atsiprašo už eismo nepatogumus

      Comment


        #43
        E462 / D1 Olomouc - Vyškov - Brno

        Vyškovas (Vyškov)
        Dar R46 kelias. Artėjame prie autostrados D1




        Įvažiavimas į autostradą D1




        Comment


          #44
          Kelios nuotraukos

          Sveiki!
          Nors senokai seku šitą forumą (ir SSC forumus) apie kelius, bet tik dabar atradau šiek tiek laiko ir pabandysiu prisidėt kai kuriais vaizdais iš minimų kelių.

          Po Vidurio Europą (griebiant ir Vakarų) teko keliaut tikrai nemažai, prisikaupė ir nuotraukų - tiesa, pačių kelių ne tiek ir daug

          Tad pradžiai - Čekijos keliai iš Romo pasiūlyto Moravijos regiono.

          1. Tarp Lipniko ir Olomouco (D1 virsta 35 keliu)


          2. D1 artėjant prie Brno, netoli exito į Slavkovą, kur vyko Austerlico mūšis. Nuotrauka senoka, bet šitos butaforijos dar pernai buvo


          3. Šita nuotrauka iš 52 kelio nuo Brno iki Vienos.


          4. Pasohlavki tvenkiniai - apie 10 km iki Mikulovo (Austrijos sienos). Paprastai keliaudami į pietus šitam regione stojam nakvot po pirmos dienos. Nuo Vilniaus apie 1200 km. Lenkam pastačius savo A1 iki čekų sienos ir sutvarkius S8 maršrutas bus visai lengvas.


          Pradžiai tiek. Paieškosiu savo albumuose daugiau nuotraukų su keliais.
          Paskutinis taisė Doncius75; 2012.08.27, 22:19. Priežastis: Kažkas su nuotraukom :(

          Comment


            #45
            D1 - 55 - 47 - 647 - 48. Brno - Přerov - Český Těšín

            Atgal važiavom ne per Ostravą, o autostrada D1 per Kromežyžą (Kroměříž) - Pšerovą (Přerov) ir toliau 47 keliu iki E462 / 48 link Čekų Tešyno (Český Těšín).
            Pasikartosiu, kad geresnis kelias D1 - R46 - R35 - D1 iki Ostravos.



            Pirmoje dalyje - atkarpa tarp taškų A ir B - autostrada D1 iki Přerovo

            Žemėlapiai iš www.mapy.cz

            Comment


              #46
              D1. Brno - Kroměříž - Přerov

              Foto 2011.09

              Tas pats D1 kelias iš Brno, tik į priešingą (Ostravos) pusę


              Reklamuojamos "levnos letenkos" (pigūs bilietai)
              Čekų kalba įdomi tuo, kad ten kaip ir nėra žodžio "bilietas":
              - lėktuvo bilietas - letenka,
              - įėjimas įmuziejų - vstupenka
              - važiavimo keltuvu ar tramvajumi - jizdenka...


              Degalinė prie susikirtimo su senuoju keliu, dabar turinčiu 430 numerį


              Sankryža su 46 keliu į Olomoucą. Išbandome naują kelią D1 tiesiai


              Aklikeliu besibaigianti autostrados D1 atkarpa. Mašinų beveik nėra


              Posūkis į Kromiežyžą (Kroměříž).
              Keliaujant po Čekiją akis pavargsta nuo miestelių grožio. Neverta važiuoti į gražius miestelius - tik į labai gražius. Kroměřížas būtent toks ir yra. Ne veltui jis įtraukas į UNESCO sąrašą.







              Dubliuojami kelio ženklai su greitekliu R55






              Ta pati atkarpa turi D1 ir R55 numerį.




              Balius (e..., t.y., autostrada) baigėsi

              Comment


                #47
                55 - 47 - 647 - 48. Přerov - Lipník - Hranice - Nový Jičín

                Vietiniai keliai ne tokie jau blogi.
                Pšerove (Přerov) nusibodo sukiojimas, poroje vietų buvo šiek tiek gausiau mašinų. Nuo Lipníko - senasis 4 juostų pločio kelias 47/ E442
                48 / E442 kelias - 4 juostų pločio kelias be skiriamosios juostos, vietomis greitkelis. Nuotraukų už Nový Jičín nėra.
                Pernai vyko remontai prie Pšiboro (Příbor) ir Frýdek-Místeko.

                Žemėlapis iš http://mapy.cz

                Comment


                  #48
                  55 - 47 - 647. Přerov - Lipník - Hranice

                  55 kelias. Žemėlapyje šis kelias trūkinėja - pastačius greiteklį jis virsta R55, o senasis virsta 655.
                  Seni čekų keliai pernumeruojami pridedant 6, pvz. 647 ar 622


                  Přerov. Aplinkelio nėra. Nepatiko sukiotis po priemeisčius


                  47 kelias Přerov - Lipník - Hranice - (Ostrava)


                  Prie čekiško kelių žymėjimo reikia priprasti.
                  Kairėje - kelio numeris, dešinėje - atstumas kilometrais


                  Kažkokia murzina žemės ūkiotechnika




                  Lipník nad Bečvou.
                  Nuo čia iki Hranice kartu eina 35 ir 47 kelias (lygiagrečiai autostradai D1).
                  Dar likusios ir kažkada čia buvusios trasos E442 nuorodos. Visur - 4 juostos.


                  47/35 kelias


                  Lietuvos kelininkai galėtų iš čekų pasimokyti, kaip žymėti apylankas


                  Slevy - čekiškai nuolaidos




                  Hranice. Senasis 47 kelias iki Ostravos patampa 647 keliu (bent žemėlapyje). Dar likę nuorodų su senais kelių numeriais


                  Hranicai (Hranice) turi neblogus aplinkkelius






                  647 kelio ir R48 sankryža

                  Comment


                    #49
                    48 Hranice - Nový Jičín - Český Těšín

                    Trasa, kuria anksčiau Čekijos keliais važinėjo visi lietuviai į Austriją, Italiją, Slovėniją
                    Iš pradžių 48 kelias yra greitkelis R48, bet po poros kilometrų jis pasibaigia




                    Toliau - neblogas 4 juostų kelias be skiriamosios juostos.









                    Už Nový Jičíno prasidėjo lietus ir nuotraukų nėra.
                    Nuo Frýdek-Místeko iki Český Těšíno (lenkų pasienyje) vėl yra greitkelis R48.
                    Pernai buvo kelio rekonstrukcija į greitkelį prie Pšiboro (Příbor) ir Frýdek-Místeko.

                    Comment


                      #50
                      Šis tas iš Slovėnijos

                      Šiuomkart kelios nuotraukos iš Slovėnijos (2009 m. pravažiuota pakeliui į Kroatiją).

                      Iš Austrijos į Slovėniją įvažiavom per buvusį Šentilj pasienio postą. Iškart prasideda puikiausia autostrada. Prie Mariboro didžiulė sankryža, greitkeliai išsišakoja į Vengriją, Liublianą (per Mariboro aplinkelį) ir patį miestą.





                      Padarėm klaidą ir nusukom į patį miestą kaip senais laikais, kol dar nebuvo aplinkkelio:



                      Iki Ptuj - greitkelis. Bet mes, nusivarę į Mariborą, ir paskui važiavom lėtu keliuku (Ptujska cesta) per laukus ir nesibaigiančius kaimus. Už Ptuj prasideda kalnai:



                      Gan lėtu keliu pasiekėm Kroatijos sieną (Macelj) - nuotraukoj Kroatijos pradžia, mokėjimo punktas:



                      Atostogavom Istrijoj, tad atgalios važiavom per visą Slovėniją (juolab turėjom jų brangiąją vinjetę). Keli vaizdai nuo Koperio iki Liublianos. Črni Kal:



                      Ties Liubliana - apynių laukai:


                      Nuo Liublianos sukom į šiaurę - Vilacho link. Į Austriją įvažiavom per Karavankės tunelį - ilgiausią šioj Alpių daly:



                      Toliau - kelionė per Austriją A10 greitkeliu.
                      Paskutinis taisė Doncius75; 2012.08.31, 13:52.

                      Comment


                        #51
                        CZ. Brno - Mikulov

                        Vėl Čekijos keliai

                        Iš Brno į Vieną važiavome standartine trasa E461 / 52 per Mikulovą.
                        Grįždami užsukome į Valticus (Valtice) ir toliau - autostrada D2 nuo Podivíno iki Brno

                        http://mapy.cz

                        Comment


                          #52
                          E461 / 52. Brno - Mikulov

                          Čekijos nacionalinis 52 kelias iš Brno į Vieną.
                          Nuotraukos nuo Pasohlávkų iki Mikulovo

                          Vodní nádrž Nové Mlýny - tvenkiniai su rekeracinėmis zonomis








                          Čekijos kelių žymėjimas šiek tiek perkrautas, kai vienoje rodyklėje tuo pačiu šriftu rašomas ir kelio numeris, ir atstumas




                          Mikulovas


                          Comment


                            #53
                            E65 / D2. Bratislava - Brno

                            Pirmosios Čekoslovakijos autotrados Praha - Bratislava ruožas nuo Brno iki Bratislavos (dab. D2) buvo nutiestas 1974-1980 metais.

                            Foto 2011.09
                            Podivín (41 exit'as) - Brno


                            Įspėjimas apie dvipusį eismą




                            Mineralinio vandens reklama


                            Kelio remontas


                            Įdomu, kiek laiko vyksta tas kelio remontas, jei pro betono plyšisu jau ėmė kaltis žolė






                            Artėjame prie Brno


                            Dar viena reklama - pasižiūri į tą merginą ir bėgi į Senukus pirkti Den Braven produkcijos

                            Comment


                              #54
                              Brno. D2 - D1

                              Brno priemiesčiai


                              Autostradų D2 Bratislava - Brno ir D1 Praha - Ostrava mazgas - standartinis "dobilo lapas". Tačiau, norint pasukti bet kuria kryptimi, reikia iš anksto užsiimti dešinę juostą - tiesiai važiuojančių ir sukančių srautai atskirti.








                              Comment


                                #55
                                BNS 2012 m. lapkričio 4 d. 09:47
                                Slovakijoje sugriuvo tiltas

                                Slovakijos rytuose sugriuvus statomam tiltui, žuvo keturi žmonės, ketvirtoji auka po nelaimės mirė ligoninėje, pranešė naujienų agentūra SITA. 12 žmonių po penktadienio incidento netoli Spišska Nova Vesės tebėra ligoninėje.
                                (...) Dienraštis SME nurodo, kad nelaimė įvyko sugriuvus atraminiam rėmui. Tada sugriuvo ir statomas tiltas, ant kurio darbininkai pylė betoną. Aukos yra ir ant tilto, ir po juo dirbę žmonės.



                                http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=59906015

                                Comment


                                  #56
                                  Most pri Kurimanoch

                                  Nelaimė įvyko prie Kurimanų kaimo Rytų Slovakijoje, statomoje autostradoje D1 / E50 Popradas - Prešovas - Košicai (Poprad - Prešov - Košice).
                                  Kurimanai (Kurimany) yra Levočos apskrityje (okres Levoča), tarp Levočos ir Špišska Nova Ves miestų.



                                  Žemėlapiai iš www.mapy.cz

                                  Comment


                                    #57
                                    [SK] Most pri Kurimanoch

                                    Pri Kurimanoch sa zrútil rozostavaný most
                                    Prie Kurimanų sugriuvo statomas tiltas

                                    Autostrados D1 ruožo Jánovce - Jablonov pristatymas
                                    Kurimanų ruožas - ties 2' 58"

                                    http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika...vany-most.html

                                    Statybvietės nuotrauka likus mėnesiui iki nelaimės


                                    Nelaimė, kuri įvyko penktadienį, 2012.11.02

                                    Nuotraukos iš http://www.cas.sk/clanok/235643/zrut...-operacii.html

                                    Foto galerija: http://www.cas.sk/galeria/308433/?foto=1

                                    Comment


                                      #58
                                      [SK] Most pri Kurimanoch

                                      Za pád mosta pri Kurimanoch môže zrejme nízka cena
                                      Atrodo, kad tilto griuvimo priežastimi galėjo būti per žema kaina

                                      Labiausiai tikėtina nelaimės, kurioje žuvo keturi ir sužeista 12 statybininkų, buvo per plona atraminių žiedų [?] konstrukcija (...)

                                      Slovakijos civilinių inžinierių rūmai (SKSI) daro prielaidą, kad pagrindinė laikančiosios viaduko konstrukcijos griuvimo (greitkelyje D1 Jánovce -Jablonov ties Levočos miestu), betonavimo metu priežastis gali būti mažiausios kainos pasiūlymas.

                                      Anot profesinės organizacijos, mažiausia kaina kaip vienintelis kriterijus , sukelia problemų statybose ne tik Slovakijoje, bet ir daugumoje Europos Sąjungos valstybių.

                                      http://www.webnoviny.sk/ekonomika/za...23-clanok.html

                                      Sugriuvęs tiltas Kurimanų kaime, netoli Levočos
                                      Nuotraukos iš malūnsparnio




                                      Foto galerija iš čas.sk: http://www.cas.sk/galeria/308868/?foto=5

                                      Comment


                                        #59
                                        Sveiki, lapkričio mėnesį planuoju važiuoti iš Vilniaus į Belgradą, kokį maršrutą patartumėte rinktis Lenkijoje? https://www.google.lt/maps/dir/Vilni...4.816667?hl=lt

                                        Google maps pateikia 3 skirtingus variantus. Trumpiausias kelias per Bialystoką, Lubliną rodo, kad užtruktume ilgiausiai važiuoti. Kelias per Varšuvą, Katovicus yra ~200km ilgesnis už pirmąjį, tačiau nuvyktume ~1val greičiau. Ką patartumėte rinktis? Kur kokių statybų daug? Ačiū už info.

                                        Comment


                                          #60
                                          Dėl važiavimo pro pačią Lenkiją, google gan teisingai rodo, tik aš rinkčiausi iki Varšuvos važiavimą pro Bialystoką, ne pro Lomžą. Atstumas gaunasi gal 30 km ilgesnis, bet ramiau važiuoji, daugiau magistralių ir laiko prasme gaunasi tas pats. Plius nereik važiuoti per pačią Lomžą, kur būna kamščių.. Toliau pro Varšuvą, kur rodo remontus aplinkkelio, ten remontuojama, yra po 2 juostas į abi puses susiaurinta, bet kamščiai būna ne visada (piko metu gali būti) ar dėl avarijų, bet kito kelio nėra. Toliau dalis kelio A2 autostrada (ta atkarpa dar nemokama), po to nusukant link Katovicų. Čia kelias yra geras, greitkelis. Nuo Czenstochowe greitkelį pakeičia kelias su skiriama juosta po 2+2 juostom, ir šviesoforais kur greičiai ribojami iki 70, tačiau eismas juda gan neblogai, tik gan tankesnis. Bet rinkčiausi vis tik šitą kelią, o ne tarkim s7 pro Krokuvą (kurio google nesiūlo).
                                          Tik nežinau, kaip pro Čekiją važiuoti, kur google siūlo, ten rodo remonto darbų, čia reiktų klausti, kas po Čekiją važinėja, gal geriau nuo Katovicų sukti link Krokuvos mokamu A4 (bus berods 2-3 mokėjimai), kuris gan apkrautas, ir tada važiuot pro Slovakiją (bet pagal google, laikas čia ilgesnis gaunasi daugiau nei valanda).
                                          Pro Liubliną manau neverta svarstyti, nes bus daug vargo, miestų, kaimų ir t.t. Nors plento būklė Lenkijoje daug kur labai gera, bet miestai ir kaimai vargina, geriau važiuoti magistraliniais ar autostradom, nes laiko ir nervų prasme daugiau sutaupai.
                                          Tiek mano patarimų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X